Yorbe Vertessen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Als men bij PSV van Vertessen een echte spits wil maken kan je ook nog overwegen om hem een jaar te verhuren aan een AZ of dergelijke. Of andere prima subtopper in een buitenlandse competitie. Jaartje door ontwikkelen als spits. Als je dan ook nog Vinicius kan terugsturen naar Schmidt heb je ook de ruimte om een groot talent te halen als 2de spits of evt. een ervaren spits te huren die iig een klasse of 100 beter is dan Vinicius.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Is Vertessen niet juist 2de spits achter Luuk?
Ex unitate vires
Juancho
Mister PSV

Ik zie dat voor komend seizoen nog niet zo zitten om eerlijk te zijn. Als Luuk weg valt ben ik bang dat je een gigantisch probleem hebt. Zelfde zoals gezegd bij Gakpo. Daar is nog een gapend gat wat opgevuld moet worden en waarvan ik had verwacht dat het ook zeker voor de tweeluik Ajax/Monaco wel zou gebeuren.
Ittot
Internationale topspeler

Ik zie in Vertessen ook meer een 2e spits als in een 4-4-2 systeem. Of een soort linksbuiten. Hij is niet balvast of handig genoeg om structureel spits te zijn. Wel als invaller met wat ruimte. Ik zou Vertessen dus ook als optie zien aan de linkerkant. Hij doet me echt veel denken aan Werner qua speelstijl en type. Ook gigantisch snel en explosief. Soms technisch toch goed, vaak ook niet.
mateja
Internationale topspeler

Mist JC schaal en beide wedstrijden tegen Monaco vanwege blindedarm operatie.
Revolinho
Internationale topspeler

Prachtig weer. Valt uit in deze belangrijke periode. Nu hebben we geen invaller voor Luuk. Maar we zijn compleet hoor.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Kunnen ze ook meteen z’n oogkleppen operatief verwijderen.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit echt weer ongelofelijk. Wederom missen we een speler in belangrijke wedstrijden. En weg is onze counterspits
Madueke
Legende

Je bent gewoon de sjaak als Gakpo, Luuk of Madueke (zwaar) geblesseerd raken. Er zit niks achter, veel te licht allemaal.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Revolinho wrote: 28 Jul 2022, 14:18 Prachtig weer. Valt uit in deze belangrijke periode. Nu hebben we geen invaller voor Luuk. Maar we zijn compleet hoor.
Haha wat een idioterie. We hebben 3 spitsen, voor 1 positie. Maar het is blijkbaar wanbeleid dat we er niet 4 hebben.
Juancho
Mister PSV

Tja was al te voorspellen toch? Net zoals vorig jaar toen PSV geen vervanger haalde voor Boscagli. Men neemt gewoon wederom een groot risico als één van je basis 3 voorin weg valt want alles wat daarachter zit is gewoon een forse achteruitgang of veelste groot twijfelgeval omdat je praat over veredelde jeugdspelers. En dan was Vertessen zelf al zo'n twijfelgeval...
Last edited by Juancho on 28 Jul 2022, 14:26, edited 1 time in total.
Standbeeld
Mister PSV

Vanthaman18 wrote: 28 Jul 2022, 14:23 Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit echt weer ongelofelijk. Wederom missen we een speler in belangrijke wedstrijden. En weg is onze counterspits
Not sure if serious.. :tear:
ShovingNE2
Site Admin

Vergeet niet: Noni is ook een spits en kan daar spelen, maar laat maar komen die extra spits hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Wie gaan we dan de 60e minuut in de spits knallen zaterdag as?
De Realist
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 28 Jul 2022, 14:27 Vergeet niet: Noni is ook een spits en kan daar spelen, maar laat maar komen die extra spits hoor.
Zie ik graag af en toe gebeuren want ik denk ook wel dat hij dat kan. En als hij zich daar ontwikkelt...enfin
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
nilssonH
Moderator

Hij ligt er 2 weken uit, niet 3 maanden. Lijkt mij niet dat je dan ineens een vervanger gaat halen, hoe beroerd de timing ook (weer) is.
loginnaam
Internationale topspeler

Skuddem wrote: 28 Jul 2022, 14:30 Wie gaan we dan de 60e minuut in de spits knallen zaterdag as?
Luckassen. Als zijn broer daar kan spelen, kan hij het misschien ook een beetje.
Struviet
Meervoudig international

Paniek is niet nodig, maar we hebben nu geen tweede spits en niet echt een serieuze optie als Gakpo geblesseerd raakt. Ja, Veerman kan er spelen, maar dat is gelijk een ander soort invulling.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Zou wel lachen zijn als Luckassen zijn broer finaal doormidden schopt.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Struviet wrote: 28 Jul 2022, 14:43 Paniek is niet nodig, maar we hebben nu geen tweede spits en niet echt een serieuze optie als Gakpo geblesseerd raakt. Ja, Veerman kan er spelen, maar dat is gelijk een ander soort invulling.
Tweede spits hebben we nu inderdaad niet, maar dat komt omdat 1) Vinicius 2) Vertessen 3) Fofana geblesseerd zijn. Tja, wat moet je daarmee dan? Nog maar een spits halen? Dat zou pas idioot beleid zijn.

Als Gakpo geblesseerd raakt hebben we Savio en Saibari achter de hand. Vertessen als hij weer fit is. Veerman kan uitwijken naar links, zodat til op zijn positie kan voetballen. Opties genoeg. Niet Champions League waardig, nee. Maar wij zijn momenteel een club die alleen Champions League kan spelen als onze beste spelers beschikbaar zijn. Zo zijn de kaarten nou eenmaal geschud.
#FreeGeneratie4
Revolinho
Internationale topspeler

PSV zou een reserve spits gaan halen. Simic oid? Het is geen geheim dat daar nog iemand voor moest komen. Maar het moet natuurlijk pas op 31-8 want dan sluit de rommelmarkt pas.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Tweede helft fruitschaal met Savio, Saibari en Bakayoko voorin. Prima toch, als Gakpo, Luuk en Madueke maar heel blijven
Standbeeld
Mister PSV

Revolinho wrote: 28 Jul 2022, 14:50 PSV zou een reserve spits gaan halen. Simic oid? Het is geen geheim dat daar nog iemand voor moest komen. Maar het moet natuurlijk pas op 31-8 want dan sluit de rommelmarkt pas.
Wie heeft gezegd dat we een reserve spits zouden gaan halen? Ik denk persoonlijk dat PSV er stiekem op gerekend/gehoopt had dat Vini een andere werkgever zou vinden. Maar met Vini hebben we gewoon een dure jongen als reserve spits. Daar gaat echt niet nog iets bijkomen zolang hij niet vertrekt.
Struviet
Meervoudig international

Paco Casal wrote: 28 Jul 2022, 14:47
Struviet wrote: 28 Jul 2022, 14:43 Paniek is niet nodig, maar we hebben nu geen tweede spits en niet echt een serieuze optie als Gakpo geblesseerd raakt. Ja, Veerman kan er spelen, maar dat is gelijk een ander soort invulling.
Tweede spits hebben we nu inderdaad niet, maar dat komt omdat 1) Vinicius 2) Vertessen 3) Fofana geblesseerd zijn. Tja, wat moet je daarmee dan? Nog maar een spits halen? Dat zou pas idioot beleid zijn.

Als Gakpo geblesseerd raakt hebben we Savio en Saibari achter de hand. Vertessen als hij weer fit is. Veerman kan uitwijken naar links, zodat til op zijn positie kan voetballen. Opties genoeg. Niet Champions League waardig, nee. Maar wij zijn momenteel een club die alleen Champions League kan spelen als onze beste spelers beschikbaar zijn. Zo zijn de kaarten nou eenmaal geschud.
Je moet ook zeker niet overhaast spelers gaan halen nu inderdaad, dat ben ik met je eens. Maar in het algemeen is Savio - Vertessen - Bakayoko wel erg licht als back-up, wetende hoeveel blessures we gehad hebben plus dat dit seizoen nog intensiever zal zijn. In ieder geval tot november.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Pech voor Yorbe en voor ons.
Mogelijkheden voor Saibari, Bakayoko, Savio of wellicht Simons, Ledezma. Mooi voor die mannekes om zichzelf aan het grote publiek te kunnen laten zien. Ze kunnen allemaal heel goed voetballen.
Post Reply