Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
Als het samen minder is dan 80 miljoen dan gaan de ballen van de Menno in de blender.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Bakayoko gaat 100% onze recordverkoop worden. Vorige zomer zat half Europa al achter hem aan, is nog altijd pas 20, goede buitenspelers zijn amper te vinden en heeft dit seizoen ook alweer 8 goals en 13 assists op z’n naam staan. Kan zo op 30 goals/assists eindigen dit seizoen.
- These users thanked the author TomPSV for the post:
- DonyellMalen
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Was wel op de laatste dag ongeveer hè? Dan krijg je rare bedragen soms. Aan de andere kant hij liet het in de CL zien tegen oa Arsenal en is ook wel vaste waarde voor België.
Veel hangt af van de komende maanden. Dortmund, EK. Dat kan weer een upside zijn kwa waarde. Niemand interesseert het hoe hij tegen RKC speelt
Veel hangt af van de komende maanden. Dortmund, EK. Dat kan weer een upside zijn kwa waarde. Niemand interesseert het hoe hij tegen RKC speelt
- ShovingNE2
- Site Admin
Zijn stats in de CL en voorronde zijn gewoon goed. Dit is gewoon een FOMO issue. Hij is ook basis international.
-
- Vedette
Misschien blijft Bakayoko nog wel een jaartje. Met twee jaar CL komt er al een sloot geld binnen en kunnen we echt wel al investeren.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Wat een complete onzin zeg. De data die Bakayoko laat zien zijn nog steeds geweldig. Is zeer regelmatig bij goals betrokken. En een mindere periode, daar kijken clubs echt wel doorheen. Bakayoko is hot en clubs willen de boot niet missen. Dus wordt gewoon een recordverkoop.
-
- Legende
Nee. Heeft nog maar een contract van 2 jaar. Die moet je dus deze zomer verkopen.Robson de Souza wrote: ↑05 Mar 2024, 19:35 Misschien blijft Bakayoko nog wel een jaartje. Met twee jaar CL komt er al een sloot geld binnen en kunnen we echt wel al investeren.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Legende
Nou Gordon is transfervrij sinds vorige week.Standbeeld wrote: ↑05 Mar 2024, 19:37 PSV heeft de verkoop van Baka ook nodig om weer nieuwe toppers te kunnen kopen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Stewart was duidelijk hierover toch. Ik sluit niet eens uit dat de deal met PSG of Essevee er al ligt.Robson de Souza wrote: ↑05 Mar 2024, 19:35 Misschien blijft Bakayoko nog wel een jaartje. Met twee jaar CL komt er al een sloot geld binnen en kunnen we echt wel al investeren.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Als je het goed doet niet.Standbeeld wrote: ↑05 Mar 2024, 19:37 PSV heeft de verkoop van Baka ook nodig om weer nieuwe toppers te kunnen kopen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Theoretisch gezien klopt het wat je zegt.Grasmat wrote: ↑05 Mar 2024, 19:53Als je het goed doet niet.Standbeeld wrote: ↑05 Mar 2024, 19:37 PSV heeft de verkoop van Baka ook nodig om weer nieuwe toppers te kunnen kopen.
- Juancho
- Mister PSV
Wat zou Debast met een 1-jarig contract moeten kosten? PSV zal vast niet de enige geïnteresseerde zijn. Miljoen of 10 + heel stevig salaris? In de zomer gingen er bedragen rond van minimaal 15 miljoen als ik me niet vergis.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
10 miljoen zal het ongeveer wel zijn. Was laatst aanvoerder van Anderlecht zelfs, dat op z’n twintigste.
Overigens vind ik Nagalo, die optie van Heruone, eveneens heel erg interessant.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Beetje opportuun misschien, maar aan alles zie je dat die huurling bij Vitesse, Nadj-Moussa iets bijzonders heeft. Geschatte marktprijs van €250K, betaal er eens €2M voor en je hebt een topper-in-de-dop in huis, die Bakayoko prima kan vervangen. Of de Belg nu blijft of niet.Standbeeld wrote: ↑05 Mar 2024, 19:37 PSV heeft de verkoop van Baka ook nodig om weer nieuwe toppers te kunnen kopen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Die zie ik heel graag in een PSV shirt.DonyellMalen wrote: ↑05 Mar 2024, 23:23 10 miljoen zal het ongeveer wel zijn. Was laatst aanvoerder van Anderlecht zelfs, dat op z’n twintigste.
-
- Vedette
Deze zomer heeft Zeno ook nog maar een 1-jarig contract. Zou wel voor een mooi bedrag op te halen moeten zijn.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Als PSV Debast graag had gewild hadden ze hem vorig jaar moeten halen, toen wilde hij graag.
Ik denk dat het voor PSV beter was geweest om het geld voor Lozano in hem te steken.
Maar ja achteraf is altijd alles makkelijk natuurlijk.
Ik denk dat het voor PSV beter was geweest om het geld voor Lozano in hem te steken.
Maar ja achteraf is altijd alles makkelijk natuurlijk.
-
- Vedette
Hoezo hij is letterlijk goedkoper deze zomer en heeft zich nog een jaar kunnen ontwikkelen in Belgie als basisspeler.
-
Ik ben bang dat hij betere opties in betere competities krijgt, maar je ziet hoeveel een goed voetballende verdediger de ploeg verder kan helpen, dus ik hoop nog steeds dat hij komt.Rikkert1234 wrote: ↑06 Mar 2024, 10:13Hoezo hij is letterlijk goedkoper deze zomer en heeft zich nog een jaar kunnen ontwikkelen in Belgie als basisspeler.
-
- Legende
In het spel onder Bosz is wel gebleken bij PSV dit seizoen dat PSV het beter doet met twee voetballende en positioneel slimme verdedigers. Dat was voor mij wel een openbaring al sluit ik niet uit dat het ook kan werken als je een snelle en sterke centrale verdediger zoals destijds met Sanchez ook kan werken. Ramalho komt overall tekort omdat hij beide niet heeft. Hij kan wel prima doordekken, maar het is niet voor niets dat in de zwaardere wedstrijd voor een voetballende VM gekozen wordt in de vorm van Schouten.
Debast past uitstekend in het beleid van volgend seizoen en voor hem is PSV ook een goede vervolgstap. Het kan best zijn dat hij een andere keuze gaat maken, maar ik zie PSV zeker wel kans maken als ze hem willen hebben.
Debast past uitstekend in het beleid van volgend seizoen en voor hem is PSV ook een goede vervolgstap. Het kan best zijn dat hij een andere keuze gaat maken, maar ik zie PSV zeker wel kans maken als ze hem willen hebben.
-
Dit had je in zomer nooit gezegd dat het beter was alleen omdat Lozano even in een dip zit
-
- Vaste waarde in elftal
Als je Nagalo of Debast kan halen, direct doen!
- These users thanked the author XaviS7mons for the post:
- IbiAppelvlaai
-
Klopt, daarom had ik er zelf al bij gezet dat "het achteraf altijd makkelijk is" .
Maar ik vind niet dat hij een dipje heeft, hij heeft een slecht seizoen, met een goede wedstrijd tegen Ajax.
Voor een ervaren speler van eind 20, die PSV bovendien een forse transfersom heeft gekost, is dat veel en veel te weinig.