Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Gudmundson van Gro een betere optie dan Cocks
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 26 Apr 2021, 11:56 Ik vind Gudmundson van Gro een betere optie dan Cocks
Prima speler, alleen vrij blessuregevoelig geloof ik.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op heel veel stats staat Cox tweede op Max of zelfs voor. Verdedigende stats ook op orde en heel vaak een van de beste.

Gudmundsson mist in twee seizoenen 23 duels waarvan 18 door spierblessures.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als er een dergelijk bod komt zou ik ook niet twijfelen, maar ik ben daar niet zo zeker van als jij. Tegelijkertijd ben ik wel benieuwd hoe het Rosario bij zijn volgende club zal vergaan, ik vind hem namelijk een stuk beter dan de meesten hier.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 26 Apr 2021, 11:56 Ik vind Gudmundson van Gro een betere optie dan Cocks
George Cox rocks.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijstje met inkomende transfers waarvoor ik zou tekeken:
- Gigot
- Kampl
- Morelos
- Passlack (Backup back)
- Micky vd Ven (direct doorverhuren)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 26 Apr 2021, 12:46 Lijstje met inkomende transfers waarvoor ik zou tekeken:
- Gigot
- Kampl
- Morelos
- Passlack (Backup back)
- Micky vd Ven (direct doorverhuren)
Met allemaal eens, op Morelos na, die ken ik niet. Gigot ken ik vooral via [mention]Sensation[/mention] maar ik moet wel zeggen dat Gigot af en toe wel echt lomp/onbeholpen hard lijkt te verdedigen. Klopt dit?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je kent Morelos niet?! Ardbeg toch!

Is overigens niet eens een beetje haalbaar, maar dat terzijde. Het idee is leuk.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Apr 2021, 13:12 Je kent Morelos niet?! Ardbeg toch!

Is overigens niet eens een beetje haalbaar, maar dat terzijde. Het idee is leuk.
Even gegoogled. Ik neem aan dat we het dan over Alfredo Morelos hebben? Ik heb hem niet gevolgd. Is hij zo goed?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ervan uitgaande dat Alfredo Morelos inderdaad wordt bedoeld is die niet haalbaar. Goede spits. Die hadden we moeten halen toen hij nog bij HJK speelde. Kan me heugen dat hij ook wel eens een rode kaart pakte. Beetje kortsluiting a la Berghuis.

Zie de naam van Cocks voorbij komen. Met Oppegard uit eigen jeugd vind ik het halen van een extra linksback overbodig. Hij zal niet duur zijn en zijn plafond ligt ongetwijfeld hoger dan dat van Fortuna maar lijkt me een beetje een Feyenoord aankoop.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 26 Apr 2021, 13:23 Zie de naam van Cocks voorbij komen. Met Oppegard uit eigen jeugd vind ik het halen van een extra linksback overbodig. Hij zal niet duur zijn en zijn plafond ligt ongetwijfeld hoger dan dat van Fortuna maar lijkt me een beetje een Feyenoord aankoop.
Max is volgend jaar eerste linksback. Die heeft dat jaar alles moeten spelen omdat er geen backup linksback is. Net als met Sambo denk ik dat Oppegard gewoon nog niet klaar zijn om als backup te fungeren, al denk ik dat Sambo daar dichterbij is dan Oppegard.

We hebben een Eredivisiewaardige backup nodig. We hebben heel veel mazzel gehad dat Max geen langere blessures heeft opgelopen. Maar dat moet wel je uitgangspunt zijn als je een selectie samenstelt. Wat als een beoogd basisspeler er voor langere tijd uit is. Tweede keepers moeten ook heel dicht tegen de nummer 1 aanzitten. Ik zou het een fout vinden als we geen backup halen. En als Oppegard beter is dan speelt hij de aankoop zo uit de basis lijkt mij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Morelos is inderdaad zo goed als onhaalbaar, maar toch een regelrechte doelpuntenmachine. Gigot komt inderdaad af en toe wat lomp over en pakt ook vaak een kaart doordat hij een harde tackle heeft. Is wel een speler met een veel venijn en passie in zijn spel. Koppend oersterk. Niet bijster snel, maar ook niet traag. Voetballend voldoende. Kan met de Franse taal prima overwerg met Sangare en Boscagli.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Morelos zou echt fantastisch zijn. Die brengt gif (vooruit, het mag af en toe wat minder), snelheid, diepgang en doelpunten. Maar daar gaat Rangers volgens mij gewoon 40 tot 50 miljoen voor vragen. Er is vast een Engelse club te vinden die dat wil betalen.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zie net dat Morelos waarschijnlijk een nieuw contract gaat tekenen bij de Rangers. Wel een type die PSV op het veld mist. Ik had 3 maanden geleden denk ik ook gehoopt dat Berghuis naar PSV zou komen, maar nu gebeurd het gewoon net te vaak met die gekke acties. Maar ook hij is een speler die op het randje voetbalt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Apr 2021, 13:44 Morelos zou echt fantastisch zijn. Die brengt gif (vooruit, het mag af en toe wat minder), snelheid, diepgang en doelpunten. Maar daar gaat Rangers volgens mij gewoon 40 tot 50 miljoen voor vragen. Er is vast een Engelse club te vinden die dat wil betalen.
De Evertons van deze wereld.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 26 Apr 2021, 14:06 Zie net dat Morelos waarschijnlijk een nieuw contract gaat tekenen bij de Rangers. Wel een type die PSV op het veld mist. Ik had 3 maanden geleden denk ik ook gehoopt dat Berghuis naar PSV zou komen, maar nu gebeurd het gewoon net te vaak met die gekke acties. Maar ook hij is een speler die op het randje voetbalt.
Nu net te vaak? Vorig jaar kwam hij er ook 4 a 5 keer mee weg al. Zodra het tegenzit nemen de frustraties de overhand en kan hij zo een rotschop uitdelen. Met een PSV shirt aan mis je hem 10 van de 34 wedstrijden. Zou Tagliafico bij PSV gespeeld hebben kon hij ongeveer 10 wedstrijden meedoen per jaar. En dat is nog los van hoe PSV behandeld zou worden in de media als ze bij ons zouden spelen.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jongens als Sambo, Oppegård, Fofana en Kjolo moeten gewoon vanaf het begin van de voorbereiding mee draaien, en op basis daarvan kijken of ze er al aan toe zijn. In het beste geval kun je daar al 2/3 back-ups mee opvullen, en anders kun je de laatste weken van de window nog de markt op gaan. Je kan er nog niet op gokken dat ze het niveau aankunnen, maar je moet de eigen jeugd wel eerst de kans geven zich te bewijzen wat mij betreft. In Juni/Juli al backups van buitenaf halen ben ik geen voorstander van.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 26 Apr 2021, 14:30 Jongens als Sambo, Oppegård, Fofana en Kjolo moeten gewoon vanaf het begin van de voorbereiding mee draaien, en op basis daarvan kijken of ze er al aan toe zijn. In het beste geval kun je daar al 2/3 back-ups mee opvullen, en anders kun je de laatste weken van de window nog de markt op gaan.
Deze 4 gaan ook de kans krijgen in de voorbereiding. Kan haast niet anders, zeer benieuwd naar Fofana die misschien na Madueke de volgende speler uit eigen jeugd gaat worden die door gaat breken
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 26 Apr 2021, 12:46
RIO wrote: 26 Apr 2021, 11:56 Ik vind Gudmundson van Gro een betere optie dan Cocks
George Cox rocks.
Iedereen houdt van Cocks.

Vind ik ook prima, alles beter dan poesje. Maar Gudmundson mits fit is de beste linksback op Wijndal, Max, Schele en Malacia na.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 26 Apr 2021, 14:30 Jongens als Sambo, Oppegård, Fofana en Kjolo moeten gewoon vanaf het begin van de voorbereiding mee draaien, en op basis daarvan kijken of ze er al aan toe zijn. In het beste geval kun je daar al 2/3 back-ups mee opvullen, en anders kun je de laatste weken van de window nog de markt op gaan.
Kjolo vraag ik me af, die andere drie ongetwijfeld.
Saibari is underrated.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Doe dit ook maar aub, John. Mits hij het niveau van zijn laatste PSV jaar haalt.
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou een hele mooie transfer zijn als Santi idd weer op het oude niveau kan komen. Maar we moeten natuurlijk niet een revalidatie vereniging gaan worden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niets wijst daar naar haha
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind nog steeds JJ Macias een interessante spits optie. Ykhim was niet echt enthousiast vorige zomer, maar die jongen blijft behoorlijk goed presteren en is ook goed om de Mexico connectie weer nieuw leven in te blazen. Hoewel dat laatste geen uitgangspunt moet zijn om een speler te halen; eerder een leuke plus.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik was niet erg enthousiast gezien de situatie van toen, toen Lammers er nog was en kansen leek te gaan krijgen. Ik vind Macias in een aantal opzichten vergelijkbaar met Lammers en derhalve hoefde het van mij destijds niet, en al helemaal niet voor de 12-15 miljoen die hij moet opleveren.

Het is verder wel een goeie spits, begrijp me niet verkeerd hoor. Het is overigens nog lang niet zo overtuigend als Lozano in diens laatste jaar in Mexico. Zelfs Guti en Álvarez vond ik verder in hun ontwikkeling toen ze de stap maakten. Dan kun je je wat mij betreft wel afvragen of Macias al dat geld waard is, hoe talentvol hij ook mag zijn. Ik zie dan persoonlijk toch liever die 15 miljoen naar Hlozek of Tzolis gaan bijvoorbeeld.
Locked