Gelukkig hebben we een oogje op Tobias Lauritsen, veel betere spits! (Grapje)
Ik denk dat het sowieso lastig spelers halen is tot we een nieuwe trainer hebben, anders haal je straks bijvoorbeeld iemand die helemaal niet in het systeem van de nieuwe trainer past. Denk dat het ook voor Fabio geld, je kan hem nu wel halen maar als er een trainer is die liever met een targetman speelt zoals Luuk dan zit ie voornamelijk weer de bank warm te houden voor veel geld.
Fábio Silva
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Persoonlijk hoop ik dat PSV deze kerel binnenboord kan houden met bijvoorbeeld nog een jaartje huren. Maar ik vraag me ook af in hoeverre Ajax geïnteresseerd is, nog geen enkel bericht van Ajax-watchers. Ook zegt FCUpdate dat PSV deze week nog om de tafel gaat met de vader van Fabio, Elfrink heeft dit wel al ontkracht.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ze zetten in op een huurdeal met optie tot koop. Zou niet weten waarom Silva dat zou willen bij die neuzen. En een flinke downgrade qua club en weer geen vastigheid.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Lid van verdienste
Bosz heeft de afgelopen periode gebruikt om zichzelf te bezinnen over zijn eigen tactiek en heeft als oplossing Kamikazevoetbal 2.0 bedacht: zes aanvallers en geen middenvelders.Ykhim wrote: ↑29 May 2023, 14:18 Ik zou het vanuit hun perspectief ook niet begrijpen. Ze hebben Bergwijn, Brobbey, Kudus, Tadic, Conceicao en Berghuis nog in huis. Kudus zal wel gaan, maar dan moeten er straks alsnog drie hele dure klanten gaan banken, als Fábio zelf niet op de bank belandt. Daar zouden ze dan zo'n 20 miljoen (exclusief salaris) voor betalen. Dat is toch totaal van de pot gerukt? Wat voor wanbeleid zou dat zijn?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Als we hem echt willen hoeven we ook niet bij zijn vader te zijn. Silva zelf zal gerust willen. Het is Wolves bij wie we dan op de knietjes moeten gaan smeken om flinke knakenkorting.Ontbijtkoek wrote: ↑29 May 2023, 14:28 Persoonlijk hoop ik dat PSV deze kerel binnenboord kan houden met bijvoorbeeld nog een jaartje huren. Maar ik vraag me ook af in hoeverre Ajax geïnteresseerd is, nog geen enkel bericht van Ajax-watchers. Ook zegt FCUpdate dat PSV deze week nog om de tafel gaat met de vader van Fabio, Elfrink heeft dit wel al ontkracht.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ah… scoop dat Boosz naar Duivendrecht gaat! Fijn. Kan ik weer rustig slapenMick Jagger wrote: ↑29 May 2023, 14:39Bosz heeft de afgelopen periode gebruikt om zichzelf te bezinnen over zijn eigen tactiek en heeft als oplossing Kamikazevoetbal 2.0 bedacht: zes aanvallers en geen middenvelders.Ykhim wrote: ↑29 May 2023, 14:18 Ik zou het vanuit hun perspectief ook niet begrijpen. Ze hebben Bergwijn, Brobbey, Kudus, Tadic, Conceicao en Berghuis nog in huis. Kudus zal wel gaan, maar dan moeten er straks alsnog drie hele dure klanten gaan banken, als Fábio zelf niet op de bank belandt. Daar zouden ze dan zo'n 20 miljoen (exclusief salaris) voor betalen. Dat is toch totaal van de pot gerukt? Wat voor wanbeleid zou dat zijn?
- ruuddevil
- Legende
Waarom, omdat ie 4 maanden aan ons was verhuurd? Het zal me aan mijn anus oxideren.Vanthaman18 wrote: ↑29 May 2023, 14:33 Zou me inderdaad erg tegenvallen van hem als hij naar die slangenkuil gaat.
-
- Lid van verdienste
Maar even serieus, Silva is een goede speler maar toch niet eentje waar je 20 miljoen en een PL-salaris voor moet betalen?
-
- Vedette
Laat ze dat geld maar lekker stuk smijten op hem. Goede speler maar zeker niet de gok van 20 miljoen waard
- Ontbijtkoek
- International
Het zou tevens ook nog een spelletje van de zaakwaarnemer kunnen zijn om de druk bij PSV op te voeren, die knul heeft het naar z'n zin bij PSV, ziet een langer verblijf zitten en valt lekker in groep.Grasmat wrote: ↑29 May 2023, 14:40Als we hem echt willen hoeven we ook niet bij zijn vader te zijn. Silva zelf zal gerust willen. Het is Wolves bij wie we dan op de knietjes moeten gaan smeken om flinke knakenkorting.Ontbijtkoek wrote: ↑29 May 2023, 14:28 Persoonlijk hoop ik dat PSV deze kerel binnenboord kan houden met bijvoorbeeld nog een jaartje huren. Maar ik vraag me ook af in hoeverre Ajax geïnteresseerd is, nog geen enkel bericht van Ajax-watchers. Ook zegt FCUpdate dat PSV deze week nog om de tafel gaat met de vader van Fabio, Elfrink heeft dit wel al ontkracht.
-
- International
Ik zou het geen gekke combi vinden. Fabio is een complete spits en uitstekend aan de bal. Eigenlijk al verder dan Luuk denk ik. Dit is een typische speler dat als hij eigendom zou zijn van PSV, hij eerste spits is. Brobbey is veel minder zeker van een basisplek dan Luuk bij ons. In Amsterdam liggen veel meer kansen volgend seizoen indien onze nieuwe trainer ook Luuk als eerste spits ziet.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
-
- Meervoudig international
Was bij PSV niet wekelijks verzekerd van een basisplaats. In België ook niet.Mick Jagger wrote: ↑29 May 2023, 14:45 Maar even serieus, Silva is een goede speler maar toch niet eentje waar je 20 miljoen en een PL-salaris voor moet betalen?
Dus 20 miljoen is wat veel voor een speler die nog alles te bewijzen heeft.
Aan Brobbey zijn ze al veel geld kwijt. Dus kunnen ze hier ook flink geld tegenaan gooien.
Feyenoord heeft het beter gezien. Die halen Gimenez voor weinig. Met 32 wedstrijden en 15 goals in zijn eerste seizoen veel meer een zekerheid dan de dure Brobbey, Luuk de Jong, en Silva.
- Garnaal
- Basisspeler
Mijn collega's dachten dat ik een epileptische aanval kreeg net, Thanks!Mick Jagger wrote: ↑29 May 2023, 14:39Bosz heeft de afgelopen periode gebruikt om zichzelf te bezinnen over zijn eigen tactiek en heeft als oplossing Kamikazevoetbal 2.0 bedacht: zes aanvallers en geen middenvelders.Ykhim wrote: ↑29 May 2023, 14:18 Ik zou het vanuit hun perspectief ook niet begrijpen. Ze hebben Bergwijn, Brobbey, Kudus, Tadic, Conceicao en Berghuis nog in huis. Kudus zal wel gaan, maar dan moeten er straks alsnog drie hele dure klanten gaan banken, als Fábio zelf niet op de bank belandt. Daar zouden ze dan zo'n 20 miljoen (exclusief salaris) voor betalen. Dat is toch totaal van de pot gerukt? Wat voor wanbeleid zou dat zijn?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Als Luuk niet geblesseerd was geraakt was hij ruimschoots over de statistieken van Giminez gegaan...Ronaldio wrote: ↑29 May 2023, 15:08Was bij PSV niet wekelijks verzekerd van een basisplaats. In België ook niet.Mick Jagger wrote: ↑29 May 2023, 14:45 Maar even serieus, Silva is een goede speler maar toch niet eentje waar je 20 miljoen en een PL-salaris voor moet betalen?
Aan Brobbey zijn ze al veel geld kwijt. Dus kunnen ze hier ook flink geld tegenaan gooien.
Feyenoord heeft het beter gezien. Die halen Gimenez voor weinig. Met 32 wedstrijden en 15 goals in zijn eerste seizoen veel meer een zekerheid dan de dure Brobbey, Luuk de Jong, en Silva.
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
Silva wil gewoon heel graag bij PSV blijven dus lekt hij ff naar buiten dat hij anders misschien naar Ajax gaat om de druk op te voeren
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Maxi Romero ook…Grasmat wrote: ↑29 May 2023, 15:15Als Luuk niet geblesseerd was geraakt was hij ruimschoots over de statistieken van Giminez gegaan...Ronaldio wrote: ↑29 May 2023, 15:08
Was bij PSV niet wekelijks verzekerd van een basisplaats. In België ook niet.
- Ontbijtkoek
- International
Mocht PSV dan plots met Bosz als trainer aan komen, zou PSV voor Fabio wel interessant kunnen zijn. Aangezien Bosz wel lekker aanvallend voetbal laat zien en Fabio explosiever is dan ons Luuk.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Meervoudig international
Klopt. Al heeft Gimenez ook pas sinds februari een vaste basisplaats. Daarvoor mocht hij vooral invallen.Grasmat wrote: ↑29 May 2023, 15:15Als Luuk niet geblesseerd was geraakt was hij ruimschoots over de statistieken van Giminez gegaan...Ronaldio wrote: ↑29 May 2023, 15:08
Was bij PSV niet wekelijks verzekerd van een basisplaats. In België ook niet.
Gimenez gaat ook betere statistieken halen komend seizoen verwacht ik. Het blijft jammer dat PSV niet bij hem is uitgekomen.
-
- Lid scoutingsteam
Dat laatste lees ik vaker, maar Giménez was in Mexico echt geen hoogvlieger, of in elk geval niet voor het CL-niveau dat wij op dat moment ambieerden. Hij heeft bij Feyenoord ook veel tijd nodig gehad om los te komen, maar je kan je afvragen of hij dezelfde ontwikkeling had doorgemaakt bij een weinig samenhangend PSV. De keuze voor Luuk de Jong was op dat moment 100% te begrijpen.
Ik vind het trouwens nog steeds geen superspits. Hij scoort heel makkelijk, maar ik vraag me af of hij het tempo van de laatste periode vol kan houden. Kent verder ook de nodige tekortkomingen, zeker als het niveau een beetje omhoog gaat. Tegen AS Roma had hij 2x geen schijn van kans.
Ik vind het trouwens nog steeds geen superspits. Hij scoort heel makkelijk, maar ik vraag me af of hij het tempo van de laatste periode vol kan houden. Kent verder ook de nodige tekortkomingen, zeker als het niveau een beetje omhoog gaat. Tegen AS Roma had hij 2x geen schijn van kans.