Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 24 May 2023, 11:23
Ittot wrote: 24 May 2023, 11:21

Komt uit dezelfde hoek qua bron volgens mij. Vandaar.
Je zei toch dat je geen bronnen had? :mrgreen:
Touché. Ik bedoelde uiteraard geen bronnen binnen PSV. En dit uit dezelfde nieuwsbron komt (F12 oid?)
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 24 May 2023, 11:21
loginnaam wrote: 24 May 2023, 10:55

Dat eerste (Tomasson) kan ik nog in mee komen. Maar de logica dat daarmee PSV dus ook niet Bosz gaat benaderen, ontgaat me volledig.
Komt uit dezelfde hoek qua bron volgens mij. Vandaar.
Ik heb Olai anders niets over Tomasson zien posten en volgens mij is hij tot nu toe de enige die aangeeft dat PSV al een tijdje met Bosz in gesprek is.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Dit lijkt een samenvatting van wat Marco Timmer heeft gezegd tijdens de podcast:
https://www.psvfans.nl/brands-en-stewar ... voorkomen/
Als ik dat zo lees heeft hij heel weinig interne informatie en is alles suggestief zelfs.
Daarnaast is het volgens mij zo dat Van Nistelrooy nu al zo beschadigd is dat aanblijven niet logisch en zelfs onmogelijk lijkt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 24 May 2023, 11:49Als ik dat zo lees heeft hij heel weinig interne informatie en is alles suggestief zelfs.
Wat ik overigens wel opvallend vind is dat er nog niemand in dit nieuwsvacuüm is gestapt. Rik en Marco hebben zich beiden in de luren laten leggen door de Tele. Ze weten allebei niks of ze weten het maar durven het niet te brengen. Als je een een psvfans.nl of ander PSV-medium bent dan stuur je toch dagelijks je eigen watcher naar de Herdgang? Lekker iedere dag kopjes koffie drinken, hosselen, netwerken, etc. Er is na Thijs nooit meer iemand van zijn niveau in nieuwsgaring geweest.
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 24 May 2023, 11:49 Dit lijkt een samenvatting van wat Marco Timmer heeft gezegd tijdens de podcast:
https://www.psvfans.nl/brands-en-stewar ... voorkomen/
Als ik dat zo lees heeft hij heel weinig interne informatie en is alles suggestief zelfs.
Daarnaast is het volgens mij zo dat Van Nistelrooy nu al zo beschadigd is dat aanblijven niet logisch en zelfs onmogelijk lijkt.
Dit is uit het VI stuk gekopieerd en geplakt. Podcast staat (helaas) nog niet online. Ben ook erg benieuwd hoe Bjorn gaat reageren op de kwestie.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

PSVerDenBosch wrote: 24 May 2023, 11:56
Robson de Souza wrote: 24 May 2023, 11:49 Dit lijkt een samenvatting van wat Marco Timmer heeft gezegd tijdens de podcast:
https://www.psvfans.nl/brands-en-stewar ... voorkomen/
Als ik dat zo lees heeft hij heel weinig interne informatie en is alles suggestief zelfs.
Daarnaast is het volgens mij zo dat Van Nistelrooy nu al zo beschadigd is dat aanblijven niet logisch en zelfs onmogelijk lijkt.
Dit is uit het VI stuk gekopieerd en geplakt. Podcast staat (helaas) nog niet online. Ben ook erg benieuwd hoe Bjorn gaat reageren op de kwestie.
Al kauwend en smakkend gok ik :mrgreen:
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 11:53
Robson de Souza wrote: 24 May 2023, 11:49Als ik dat zo lees heeft hij heel weinig interne informatie en is alles suggestief zelfs.
Wat ik overigens wel opvallend vind is dat er nog niemand in dit nieuwsvacuüm is gestapt. Rik en Marco hebben zich beiden in de luren laten leggen door de Tele. Ze weten allebei niks of ze weten het maar durven het niet te brengen. Als je een een psvfans.nl of ander PSV-medium bent dan stuur je toch dagelijks je eigen watcher naar de Herdgang? Lekker iedere dag kopjes koffie drinken, hosselen, netwerken, etc. Er is na Thijs nooit meer iemand van zijn niveau in nieuwsgaring geweest.
Durven? Misschien hebben ze gewoon iets meer respect voor de club. 100% dat we na volgende week de inside story krijgen van Elferink.

Jij zou het liever deze week nog zo groot mogelijk gemaakt zien worden?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 24 May 2023, 11:59
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 11:53
Wat ik overigens wel opvallend vind is dat er nog niemand in dit nieuwsvacuüm is gestapt. Rik en Marco hebben zich beiden in de luren laten leggen door de Tele. Ze weten allebei niks of ze weten het maar durven het niet te brengen. Als je een een psvfans.nl of ander PSV-medium bent dan stuur je toch dagelijks je eigen watcher naar de Herdgang? Lekker iedere dag kopjes koffie drinken, hosselen, netwerken, etc. Er is na Thijs nooit meer iemand van zijn niveau in nieuwsgaring geweest.
Durven? Misschien hebben ze gewoon iets meer respect voor de club. 100% dat we na volgende week de inside story krijgen van Elferink.

Jij zou het liever deze week nog zo groot mogelijk gemaakt zien worden?
Ik constateer wat ik zie en stel daar enkele kanttekeningen bij. ALS jouw suggestie zou kloppen dan zou dat heel kwalijk zijn voor iemand binnen het vakgebied journalistiek. Dan heb je meer te maken met een fan dan journalist.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

PSVerDenBosch wrote: 24 May 2023, 11:56
Robson de Souza wrote: 24 May 2023, 11:49 Dit lijkt een samenvatting van wat Marco Timmer heeft gezegd tijdens de podcast:
https://www.psvfans.nl/brands-en-stewar ... voorkomen/
Als ik dat zo lees heeft hij heel weinig interne informatie en is alles suggestief zelfs.
Daarnaast is het volgens mij zo dat Van Nistelrooy nu al zo beschadigd is dat aanblijven niet logisch en zelfs onmogelijk lijkt.
Dit is uit het VI stuk gekopieerd en geplakt. Podcast staat (helaas) nog niet online. Ben ook erg benieuwd hoe Bjorn gaat reageren op de kwestie.
Reken je maar niet rijk, die hebben weer een nietszeggende gast aan tafel. Een filosoof/schrijver.

Niveau holt daar ook hard achteruit.
#FreeGeneratie4
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Elfrink heeft ook Brands ontmanteld in de John-gate in september. Kan niet anders dat dit na zondag compleet gaat ontploffen en dan wordt het heel moeilijk om alles glad te strijken.

En heel eerlijk, hoe onverstandig is het om door te gaan met een trainer waarbij dit allemaal heeft gespeeld? Stel je verliest in augustus 2 punten door een gelijkspel bij Heracles dan zit je meteen weer in de volgende crisis. Dit is een boomerang die bij elk puntverlies terug gaat komen net zoals de inmiddels kenmerkende woorden 'ik ben er nog niet klaar voor'.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 12:03Ik constateer wat ik zie en stel daar enkele kanttekeningen bij. ALS jouw suggestie zou kloppen dan zou dat heel kwalijk zijn voor iemand binnen het vakgebied journalistiek. Dan heb je meer te maken met een fan dan journalist.
Waar ben jij de afgelopen jaren geweest? Het klinkt alsof je echt totaal geen benul hebt van de relatie tussen deze watchers en de club. Wij supporters hebben daar al jarenlang kritiek op - maar uitgesproken deze week is natuurlijk niet het moment waarop we per sé willen dat dat opeens verandert. .
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 24 May 2023, 11:59Durven? Misschien hebben ze gewoon iets meer respect voor de club. 100% dat we na volgende week de inside story krijgen van Elferink.

Jij zou het liever deze week nog zo groot mogelijk gemaakt zien worden?
Dat is het verschil met de Telegraaf. Die doen alles in chocoladeletters en of het helemaal klopt of niet boeit niet.

Weten we nog dat 2 weken geleden Jeroentje Kapteijns bracht dat PSV ver was met Zerrouki? Om vervolgens een uur later te lezen dat Zerrouki definitief naar Feyenoord ging? En het boeit niet of ze er de helft van de keren naast zitten. Gaat alleen om de kliks en de reuring. Philips op de mouw van Barca. Bleek niet te kloppen, waarna hij zei dat hij een stuk van Marca had overgetikt. VI en ED brachten het niet, maar belden eerst Philips om te kijken wat het verhaal was en dat bleek anders te liggen. Dan ben je niet de eerste, maar wel de juiste info.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 24 May 2023, 12:19Het klinkt alsof je echt totaal geen benul hebt van de relatie tussen deze watchers en de club.
Die heb ik juist wel en daarom stel ik eens verandering voor. Lees je wel wat ik schrijf?
ziege maar ook zagge wrote: 24 May 2023, 12:19maar uitgesproken deze week is natuurlijk niet het moment waarop we per sé willen dat dat opeens verandert.
Deze week verandert niets aan mijn standpunt. Ik hoef niet vanuit die Amsterdamse kutkrant te vernemen dat het gedoe is intern. Dat wil ik gewoon van onze vrienden van het ED horen in plaats van dat ze mij als lezer voor de gek houden door het niet te brengen terwijl ze het wel weten.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 12:30Dat wil ik gewoon van onze vrienden van het ED horen in plaats van dat ze mij als lezer voor de gek houden door het niet te brengen terwijl ze het wel weten.
Dat heeft het ED toch ook gemeld. Alleen niet met chocoladeletters. Eigenlijk vanaf maart al.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 12:31
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 12:30Dat wil ik gewoon van onze vrienden van het ED horen in plaats van dat ze mij als lezer voor de gek houden door het niet te brengen terwijl ze het wel weten.
Dat heeft het ED toch ook gemeld. Alleen niet met chocoladeletters.
Klopt, een tijdje later in eerste instantie in afgezwakte vorm. De spanningen waren normaal volgens Rik. Maar later krijgen we dan opeens wel te horen dat Rabanal naar de tribune is gestuurd, dat de communicatie van Ruud onvoldoende is, dat wisselspelers ontevreden zijn, dat de spelers Rutten willen houden omdat ze geen vertrouwen hebben in Ruud. En nu, als klap op de vuurpijl is het opeens nog maar de vraag of Ruud aankomend weekend op de bank zit.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 12:30
ziege maar ook zagge wrote: 24 May 2023, 12:19Het klinkt alsof je echt totaal geen benul hebt van de relatie tussen deze watchers en de club.
Lees je wel wat ik schrijf?
Jazeker, je zegt:
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 12:03ALS jouw suggestie zou kloppen dan zou dat heel kwalijk zijn voor iemand binnen het vakgebied journalistiek. Dan heb je meer te maken met een fan dan journalist.
Dus je lijkt inderdaad maar weinig benul te hebben zowel van die relatie als van de info die ze wel degelijk delen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 12:37Klopt, een tijdje later in eerste instantie in afgezwakte vorm. De spanningen waren normaal volgens Rik. Maar later krijgen we dan opeens wel te horen dat Rabanal naar de tribune is gestuurd, dat de communicatie van Ruud onvoldoende is, dat wisselspelers ontevreden zijn, dat de spelers Rutten willen houden omdat ze geen vertrouwen hebben in Ruud. En nu, als klap op de vuurpijl is het opeens nog maar de vraag of Ruud aankomend weekend op de bank zit.
Rabanal had Rik ook al gemeld.

Maar aan de ene kant vindt men in zijn algemeenheid dat Elfrink hogere transferbedragen moet noemen want 'hij helpt PSV er niet mee'. Maar nu had hij als eerste de club in de fik moeten steken. Terwijl een zaakwaarnemer heel bewust de boel in de fik steekt en lekt naar de T., waarschijnlijk aangedikt. En de T. gaat dat nog eens verder aandikken. Als ik PSV was zou ik de T. voorlopig buitensluiten. Zou jij als je Ruud was vragen van Jeroentje nog beantwoorden? Terwijl hij voor publicatie ruimte zat had voor wederhoor?

Dit is een geplande aanval van Mike Verweij en een zaakwaarnemer op PSV. Daar gaan Rik en Marco inderdaad niet aan meewerken. En nog 100 journalisten niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 12:48
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 12:37Klopt, een tijdje later in eerste instantie in afgezwakte vorm. De spanningen waren normaal volgens Rik. Maar later krijgen we dan opeens wel te horen dat Rabanal naar de tribune is gestuurd, dat de communicatie van Ruud onvoldoende is, dat wisselspelers ontevreden zijn, dat de spelers Rutten willen houden omdat ze geen vertrouwen hebben in Ruud. En nu, als klap op de vuurpijl is het opeens nog maar de vraag of Ruud aankomend weekend op de bank zit.
Rabanal had Rik ook al gemeld.

Maar aan de ene kant vindt men in zijn algemeenheid dat Elfrink hogere transferbedragen moet noemen want 'hij helpt PSV er niet mee'. Maar nu had hij als eerste de club in de fik moeten steken. Terwijl een zaakwaarnemer heel bewust de boel in de fik steekt en lekt naar de T., waarschijnlijk aangedikt. En de T. gaat dat nog eens verder aandikken. Als ik PSV was zou ik de T. voorlopig buitensluiten. Zou jij als je Ruud was vragen van Jeroentje nog beantwoorden? Terwijl hij voor publicatie ruimte zat had voor wederhoor?

Dit is een geplande aanval van Mike Verweij en een zaakwaarnemer op PSV. Daar gaan Rik en Marco inderdaad niet aan meewerken. En nog 100 journalisten niet.
Ik denk ook dat het een aanval is om het op dit moment te brengen/lekken. Toch klopt de informatie klaarblijkelijk wel, dat wel. Zoals ik al zei is het nu maar de vraag of Ruud überhaupt blijft en aankomend weekend op de bank zit. Maar goed, volgens mij begon ik met een suggestie dat er ruimte is voor iemand om in het nieuwsvacuüm van Rik te stappen. Daar sta ik gewoon achter.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 12:57Maar goed, volgens mij begon ik met een suggestie dat er ruimte is voor iemand om in het nieuwsvacuüm van Rik te stappen. Daar sta ik gewoon achter.
Daar is altijd ruimte. Feitelijk heb je nu 1 krant en 1 voetbalweekblad. Dat is niet heel veel. Een aantal jaren geleden was Erik van Haren voor de T. de PSV-watcher. Hij was gewoon goed, is een gedegen journalist. Maar we hadden vervolgens Jeroen die zo'n beetje de slet van Verweij en Falentijn is en die andere joker die een whatsappje met 7 punten dat rondging ging overtikken en heel groot als nieuws bracht. Daar bleek letterlijk niets van te kloppen en dat kostte hem zijn baan. Nu hebben ze Jeroentje weer die een stuk of 4 clubs doen en die gewoon wat stukken overtikt uit buitenlandse media (zoals hij zelf toegaf). Dan ben je als medium niet geïnteresseerd in nieuws rond PSV, maar wil je alleen de sensatie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Wacht even, is dit afgelopen zondag voor de wedstrijd al gelekt? Ik dacht juist pas daarna
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Nilis
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 04 Nov 2020, 14:54
FOOTB_REM_S: No

Gerucht gaat dat RvN ontslagen is.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nilis wrote: 24 May 2023, 13:14 Gerucht gaat dat RvN ontslagen is.
Daar heb je het al...
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ruud is ontslagen
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ruud is zelf vertrokken volgens PSV
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Post Reply