Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

Johann Vogel wrote: 20 Mar 2022, 10:23 Zou mooi zijn als hij na de interland break misschien weer eens minuten zou kunnen maken. Ik zie hem nu als een bonus speler. Misschien dat hij als een soort super sub kan worden gebruikt in de laatste fase van het seizoen. Zou een mooi sprookje zijn wanneer hij als invaller nog eens een keer het verschil zou kunnen maken.
Fit is hij onze beste spits. Dus ik verwacht nog wel wat minuten voor hem en gezien zijn dreiging gaat hij nog wel een paar assists geven denk ik. Alleen is de vraag of hij de rest van het seizoen fit gaat blijven. Het is nog maar 8 competitiewedstrijden, dus als hij een goede run heeft kan hij daar nog een paar keer meedoen. Of je erop moet vertrouwen voor volgend seizoen is weer een heel ander verhaal helaas.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 20 Mar 2022, 07:36Het refereren naar enkel het gespeelde aantal wedstrijden, slaat al helemaal als een l*l op een drumstel; dat is, in mijn ogen, nietszeggende data/statistiek.
Niet mee eens, het aantal gespeelde wedstrijden zegt alles over je spel- en lichamelijke ervaring. Iemand die nooit continuïteit heeft laten zien blijft niet meer dan een belofte en naarmate het beloofde langer uitblijft wordt de waarschijnlijkheid dat het er nog uit gaat komen kleiner. Daarnaast geeft de combinatie gespeelde wedstrijden / blessures een serieuze indicatie van het vermogen van een lichaam om überhaupt topsport te bedrijven. Natuurlijk moet je dan wel kijken naar de aard van de blessures - misschien heb je bijv. de pech gehad dat je steeds weer tegenstanders kwam die je doormidden schopten? Maar dat is bij Maxi niet het geval, als ik het goed heb zijn het steeds weer kwesties van overbelasting na weinig belasting.

Maar goed, we hebben allemaal de flitsen van klasse gezien en we blijven het hem persoonlijk gunnen, dus blijven we hopen....
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tijn wrote: 20 Mar 2022, 10:41
Johann Vogel wrote: 20 Mar 2022, 10:23 Zou mooi zijn als hij na de interland break misschien weer eens minuten zou kunnen maken. Ik zie hem nu als een bonus speler. Misschien dat hij als een soort super sub kan worden gebruikt in de laatste fase van het seizoen. Zou een mooi sprookje zijn wanneer hij als invaller nog eens een keer het verschil zou kunnen maken.
Fit is hij onze beste spits. Dus ik verwacht nog wel wat minuten voor hem en gezien zijn dreiging gaat hij nog wel een paar assists geven denk ik. Alleen is de vraag of hij de rest van het seizoen fit gaat blijven. Het is nog maar 8 competitiewedstrijden, dus als hij een goede run heeft kan hij daar nog een paar keer meedoen. Of je erop moet vertrouwen voor volgend seizoen is weer een heel ander verhaal helaas.
Nou ik reken helemaal nergens meer op. Ik zie hem ook volgend seizoen niet als kandidaat voor eerste of tweede spits. Daarvoor is hij te blessuregevoelig. Maar hij staat toch onder contract, als hij fit is heb je een extra optie op de bank. Hij is qua talent veruit onze beste spits.

Als hij fit zou kunnen blijven de rest van het seizoen en je hem als joker de laatste tien minuten kan inbrengen, dan kan hij nog van waarde zijn. Ik zou het wel mooi vinden, laatste speeldag zowel wij als Ajax maken nog kans op de titel. Een paar minuten voor tijd hebben we nog één goal nodig. Romero valt in en maakt de bevrijdende 1-0 en bezorgt ons op de valreep de schaal.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

#freeMaxi
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 20 Mar 2022, 18:25 #freeMaxi
Mag ie voor niets weg?
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Godver, 5 keer gewisseld. Laat hem dan maar de hoekvlaggen ophalen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Gogogogogogogogogogogogogolazo de Maxi Romero!

Erin met die gast!
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Ik blijf hopen op hem, tegen beter weten in. Bij PSV zijn wel vaker wonderen gebeurd!
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Live op ESPN!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mooi potje, Volendam is de te kloppen ploeg momenteel.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 04 Apr 2022, 16:20 Mooi potje, Volendam is de te kloppen ploeg momenteel.
Nou, nee. Volendam is meer de ploeg die alleen maar geklopt wordt momenteel.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hopelijk raakt hij snel topfit. Zou de ideale spits zijn voor laatste fase
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

We moeten het niet overhaasten, hij is er pas 4 jaar.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Komt bovendien van de andere kant van de wereld, laat die jongen ff acclimatiseren.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Je doet hem echt geen plezier om mee te laten doen op een regenachtige maandag avond met 2 blinde paarden langs hem die geen bal afgeven.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Regelt zojuist een pingel


En maakt 'm.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Goed omgeschakelt en uitgelokt. Had eventueel eerder kunnen schieten

Ahhh laat maar hij schiet de pingel dr in
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Die sprint was nog indrukwekkender. Zie ik Eran van Beukering nog niet doen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

:heart: Maxi
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Je ziet aan alles dat hij kwaliteiten heeft, maar oogt voor mij iets meer log dan voor zijn blessures. Zou ook niet gek zijn natuurlijk. Blijft wel veelbelovend, maar het is de vraag hoeveel er overblijft als het een paar tempo’s hoger moet.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Prachtig passje ook zo net voor rust. Jammer dat die commentator deed alsof het een gigantische dekkingsfout was, want dat was het niet, gewoon een briljante pass.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
FOOTB_REM_S: No

Blijft zonde, maar beter vertrekt ie in de zomer zodat we zijn plek in de selectie kunnen gebruiken voor een speler met (toekomstige) waarde voor de club.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Als hij fit blijft hou ik ‘m er toch liever bij. Dit is Reis, maar in omgekeerde volgorde.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Post Reply