Sepp van den Berg

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

DonyellMalen wrote: 07 Aug 2024, 12:06 Oeh, dat wordt Stuttgart dus. In zo’n dorp als Hoffenheim weet je niet of daar een goede tandarts is. En die heeft ‘ie wel nodig.
Het is ook van groot belang dat die kaak eerst goed gestutt wordt.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Madueke wrote: 07 Aug 2024, 12:03

Beide clubs hebben/hadden interesse in Sepp, maar gaan nu doorschakelen en hebben een oude bekende op het oog als alternatief.
Dan zal het met Sepp toch wel snel rondkomen lijkt me
Madueke
Legende

Liverpool wil Zubimendi halen van Sociedad die een afkoopsom van 60 miljoen heeft. Weet niet wat Slot mag en kan uitgeven, maar 15 miljoen voor Sepp helpt ze al een beetje op weg.
danko-lazovic
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Update zonder een echte update
Vanthaman18
Internationale topspeler

danko-lazovic wrote: 08 Aug 2024, 13:29

Lijstje van clubs wordt wel steeds langer
Teletubby
Nationale topspeler

Als Leverkusen daadwerkelijk concreet geïnteresseerd is dan wordt het steeds lastiger. Die kunnen prima 20 miljoen aftikken en hem een mooi traject bieden. Ik ben benieuwd hoe lang Earnie wilt wachten op Sepp, dat we niet weer in de klassiek truc vallen om hoog te mikken maar uiteindelijk in alle paniek 4 miljoen in de fik zetten voor een last minute huur.
These users thanked the author Teletubby for the post:
Voormalig KG
Standbeeld
Mister PSV

But: #LFC demand £20-25m for him at this stage
Is het opeens meer geworden dan 20mln euro?
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Couhaib Driouech

Het voorspel duurt erg lang, maar dat betekent ook een heerlijk orgasme wanneer d'n Sepp eindelijk komt
Teletubby
Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 08 Aug 2024, 13:32
But: #LFC demand £20-25m for him at this stage
Is het opeens meer geworden dan 20mln euro?
Als het lijstje met geïnteresseerde clubs met de week lijkt te groeien en hij valt blijkbaar goed op tijdens trainingen en oefenwedstrijden dan zou je dom zijn om minder te gaan vragen toch? De vraagprijs lijkt dus verhoogd te zijn.
Jeronimo
Vaste waarde in elftal

Meer (en ook een heel goede) clubs erbij, de prijs lijkt omhoog te zijn gegaan.

Ik vind het wel een update eigenlijk en niet echt een goede.
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Lullig als ie straks niet naar PSV komt en dat er dan een hele window mee bezig geweest is
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tja, dat kan altijd gebeuren he.
DonyellMalen
Legende

Vooral Leverkusen is een flinke concurrent. Stuttgart heeft zojuist 30 miljoen aan Undav uitgegeven, dat scheelt al iets in ieder geval. Maar inderdaad, als het lijstje met geïnteresseerden groter wordt gaat de vraagprijs automatisch omhoog. Dit lijkt me dan ook duidelijk gelekt door Liverpool om zo de prijs op te drijven (er moet immers altijd een belang zijn). Ik hoop dat de Schouten-truc goed werkt en Sepp koste wat kost naar PSV wil, dan zitten we een stuk beter in de wedstrijd.

Plan B zou een Vitik of Nagalo kunnen zijn.
Vanthaman18
Internationale topspeler

Staat overigens in de post dat een aantal clubs geinteresseerd was. Kan dus ook betekenen dat een club als Leverkusen niet doorpakt mede door de vraagprijs.
DonyellMalen
Legende

Leverkusen gaat Tah aan Bayern verkopen, Sepp zou zijn opvolger kunnen worden..
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Hatseflats
Vedette

Vanthaman18 wrote: 08 Aug 2024, 13:44 Staat overigens in de post dat een aantal clubs geinteresseerd waren. Kan dus ook betekenen dat een club als Leverkusen niet doorpakt mede door de vraagprijs.
Leverkusen lijkt Tah te verliezen aan Bayern. Dus mij lijkt dat Leverkusen wel een streepje voor zal hebben...
Vanthaman18
Internationale topspeler

Hatseflats wrote: 08 Aug 2024, 13:46
Vanthaman18 wrote: 08 Aug 2024, 13:44 Staat overigens in de post dat een aantal clubs geinteresseerd waren. Kan dus ook betekenen dat een club als Leverkusen niet doorpakt mede door de vraagprijs.
Leverkusen lijkt Tah te verliezen aan Bayern. Dus mij lijkt dat Leverkusen wel een streepje voor zal hebben...
De vraag is of Sepp bovenaan het lijstje staat bij Leverkusen.. blijft allemaal beetje gissen.
Vanthaman18
Internationale topspeler

Ontbijtkoek wrote: 08 Aug 2024, 13:46
De Schouten-truc dus
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Leverkusen zou toch wel nog een hoger niveautje willen aantrekken dan Sepp met alle respect? Die willen weer voor het kampioenschap gaan en verder komen in de CL.
Misschien is Hancko een optie voor hun, Tah speelt centraal achterin in een 3 mans verdediging, kan Hancko ook.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik zei van de week nog dat soms iets meer betalen om iemand sneller binnen te hengelen het soms waard kan zijn. Ook omdat je een stukje risico weg neemt dat je mis grijpt als je langer wacht. Als je hem dat niet waard vindt is dat prima natuurlijk en als je andere opties hebt dan is het ook niet zo erg. Maar als hij de absolute nummer 1 optie is en de andere opties prijs/kwaliteit van een ander niveau is dan zou je zeggen dat 6 weken geleden 2 a 3 miljoen meer betalen verstandiger was geweest.

Maar we kennen allemaal de Steven Defour saga waarna Guardado kwam. Dus het kan alle kanten op.
These users thanked the author 11 Tinus for the post:
De Realist
Standbeeld
Mister PSV

Lastig verhaal. Eentje van de lange adem, lijkt mij. Logisch dat Liverpool Sepp voor 20-25mln pond probeert te verkopen. Zeker die Engelse clubs tikken dat lachend af. Dan is de 15mln die wij kunnen bieden best een groot verschil.
Standbeeld
Mister PSV

11 Tinus wrote: 08 Aug 2024, 13:51 Ik zei van de week nog dat soms iets meer betalen om iemand sneller binnen te hengelen het soms waard kan zijn. Ook omdat je een stukje risico weg neemt dat je mis grijpt als je langer wacht. Als je hem dat niet waard vindt is dat prima natuurlijk en als je andere opties hebt dan is het ook niet zo erg. Maar als hij de absolute nummer 1 optie is en de andere opties prijs/kwaliteit van een ander niveau is dan zou je zeggen dat 6 weken geleden 2 a 3 miljoen meer betalen verstandiger was geweest.

Maar we kennen allemaal de Steven Defour saga waarna Guardado kwam. Dus het kan alle kanten op.
In de basis niet geheel mee oneens, maar bij een recordtransfer ligt dat toch net wat anders. Ik stel mij zo voor dat PSV intern vanuit bedrijfseconomisch oogpunt afspraken maakt dat ze barrière van 15mln niet doorbreken. Gewoon duidelijke afspraken. Als je dan die grens gaat verleggen omdat je snel een speler wil, dan is het hek van de dam. Zo sleep je jezelf in een bepaald denkpatroon waarbij je mogelijk ieder jaar weer beetje bij beetje over je grens gaat. Dat lijkt mij niet slim vanuit meerdere opzichten. Er zijn nog genoeg posities te verbeteren waarbij we niet over die 15mln hoeven.
DonyellMalen
Legende

11 Tinus wrote: 08 Aug 2024, 13:51 Ik zei van de week nog dat soms iets meer betalen om iemand sneller binnen te hengelen het soms waard kan zijn. Ook omdat je een stukje risico weg neemt dat je mis grijpt als je langer wacht. Als je hem dat niet waard vindt is dat prima natuurlijk en als je andere opties hebt dan is het ook niet zo erg. Maar als hij de absolute nummer 1 optie is en de andere opties prijs/kwaliteit van een ander niveau is dan zou je zeggen dat 6 weken geleden 2 a 3 miljoen meer betalen verstandiger was geweest.
'Even 2 a 3 miljoen meer betalen'. We zijn geen Chelsea. Earnest maakt weloverwogen keuzes, daar geen zorgen over. En als het boven de 15 miljoen uitkomt moet je sowieso doorschakelen wat mij betreft, hoe mooi de transfer van Sepp naar ons ook zou zijn. Dat bedrag is gewoonweg de absolute max voor PSV, anders neem je een te groot risico.
Bram
Nationale topspeler

Ik was vrij zeker van deze transfer, maar begint nu toch weer spannend te worden
Locked