Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het lijkt een grote armoede, maar mochten we erin slagen om zondag die vCL en daarmee €25m over de streep trekken, dan is de ontstane situatie ineens weelde. Want heel veel waar twijfel over is ontstaan, is of mag op weg naar de uitgang. Weliswaar zal dat een turbulente zomer opleveren, maar gewapend met het nodige geld is dit ideaal voor Earnest Stewart om PSV vorm te geven. En dat doe je liever op een lege bouwplaats, dan op de ruines van een gebouw dat nog half overeind staat.

Ruud van Nistelrooij, Fred Rutten, André Ooijer en Javier Rabanal (praktisch de volledige staf), Jordan Teze, Armando Obispo, Ibrahim Sangaré, Timo Baumgartl, Erick Gutiérrez, Joel Drommel, Ismael Saibari (sowieso op huurbasis) en huurlingen Fabio Silva, Thorgan Hazard, Jarred Branthwaite, Savio zullen zeker vertrekken, terwijl het zeer waarschijnlijk is dat ook Phillip Mwene, André Ramalho en Yorbe Vertessen elders spelen. Er loopt hier een hoop 'kwaliteit' weg, dat gemakkelijk vervangen zou kunnen worden en in de meeste gevallen kansen biedt om betere vervangers te halen. Zeker met een vCL-potje geld én de inkomsten die deze uittocht (4 stafleden, 4 huurlingen en 10 contractspelers) oplevert schildert Stewart straks op een bijna leeg doek, dat-ie helemaal naar zijn eigen smaak - en hopelijk die van Xavi Simons - kan voorzien van kleur.
JoJo
Regelmatige invaller
Posts: 398
Joined: 04 Nov 2020, 16:00
Favoriete speler: Joey
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2023, 14:55 Net binnen de tijd de poll ingevuld
Ik ook. Wel verkeerd.
User avatar
ParkJiSung
Basisspeler
Posts: 419
Joined: 28 Jun 2022, 10:32
FOOTB_REM_S: No

Zou Xavi nu nog wel willen blijven? Wat een rotzooi allemaal.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Siemen wrote: 24 May 2023, 15:32
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 14:58 Misschien kunnen we het polletje veranderen in: "Welk cijfer verdient Ruud voor dit seizoen?".
Een krappe onvoldoende. 'Maar' een krappe, vanwege de 2 prijzen en 4x van Ajax winnen. Maar overall een ruimere onvoldoende door het tactisch falen. En pluspunten vanuit sympathie.
Mod Team kan de poll veranderd worden in mijn voorstel?
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Image

❤️
#simplythebest
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Noem mij maar een pessimist, en wat ik ga zeggen zal vast ook zijn omdat ik dit alles fucking zuur vind, maar ik denk gewoon dat wij 3e eindigen zondag. Ajax heeft na deze implosie gewoon een dikke reden om alles op alles te zetten en wij zijn ingestort. Daarbij komt ook dat Rutten dit seizoen al eerder voor de groep heeft gestaan en het toen ook echt niet om aan te gluren was…
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ParkJiSung wrote: 24 May 2023, 15:35 Zou Xavi nu nog wel willen blijven? Wat een rotzooi allemaal.
Zie het absoluut niet meer gebeuren.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

CZ_Code wrote: 24 May 2023, 15:37 Noem mij maar een pessimist, en wat ik ga zeggen zal vast ook zijn omdat ik dit alles fucking zuur vind, maar ik denk gewoon dat wij 3e eindigen zondag. Ajax heeft na deze implosie gewoon een dikke reden om alles op alles te zetten en wij zijn ingestort. Daarbij komt ook dat Rutten dit seizoen al eerder voor de groep heeft gestaan en het toen ook echt niet om aan te gluren was…
Die kans is gewoon levensgroot hoor, dat onze prima donna's het weer eens verneuken. Daar is niks pessimistisch aan, gewoon de realiteit.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 15:36
Siemen wrote: 24 May 2023, 15:32

Een krappe onvoldoende. 'Maar' een krappe, vanwege de 2 prijzen en 4x van Ajax winnen. Maar overall een ruimere onvoldoende door het tactisch falen. En pluspunten vanuit sympathie.
@Mod Team kan de poll veranderd worden in mijn voorstel?
Van mij hoeft het eerlijk gezegd niet. We weten allemaal dat het teleurstellend is verlopen, of je daar nu n 1, 4 of zelfs een 6je voor een beginner die toch de beker pakt op plakt. Gewoon door de voordeur laten vertrekken en Ruud als clubman blijven koesteren.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Hoe meer het zakt en als ik dan ook weer eerdere foto's voorbij zie komen doet het toch echt wel pijn. Het spel zag er niet uit, er zat geen verbetering in etc. Dat snap ik allemaal. Maar als je ziet hoeveel passie Ruud had, hoe hij altijd het publiek bedankte na de wedstrijd doet het gewoon heel veel pijn dat hij nu op deze manier vertrekt. Ik hoop echt met heel mijn hart dat hij ooit weer terug komt. In welke rol dan ook. Iemand met nog echte clubliefde en een ongelooflijk goeie uitstraling is altijd welkom. Ik hoop echt dat het Ruud allemaal goed gaat.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2023, 15:42
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 15:36
@Mod Team kan de poll veranderd worden in mijn voorstel?
Van mij hoeft het eerlijk gezegd niet. We weten allemaal dat het teleurstellend is verlopen, of je daar nu n 1, 4 of zelfs een 6je voor een beginner die toch de beker pakt op plakt. Gewoon door de voordeur laten vertrekken en Ruud als clubman blijven koesteren.
Die twee zaken kunnen verder toch los van elkaar bestaan? Na het vertrek van Roger hebben we ook een polletje gedaan en ik ben wel benieuwd hoe mensen er nu gemiddeld tegenaan kijken. Dat zal vast niet iedereen interesseren, zoals de huidige poll dat ook niet doet.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 24 May 2023, 15:41
CZ_Code wrote: 24 May 2023, 15:37 Noem mij maar een pessimist, en wat ik ga zeggen zal vast ook zijn omdat ik dit alles fucking zuur vind, maar ik denk gewoon dat wij 3e eindigen zondag. Ajax heeft na deze implosie gewoon een dikke reden om alles op alles te zetten en wij zijn ingestort. Daarbij komt ook dat Rutten dit seizoen al eerder voor de groep heeft gestaan en het toen ook echt niet om aan te gluren was…
Die kans is gewoon levensgroot hoor, dat onze prima donna's het weer eens verneuken. Daar is niks pessimistisch aan, gewoon de realiteit.
Ja en iedereen die steeds zegt Twente heeft thuis nog niet verloren… Volgens mij is Twente klaar tot de playoffs toch? Zie niet helemaal waarom zij zich uitgerekend nu tot het bot toe gaan uitputten.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 24 May 2023, 15:42 Hoe meer het zakt en als ik dan ook weer eerdere foto's voorbij zie komen doet het toch echt wel pijn. Het spel zag er niet uit, er zat geen verbetering in etc. Dat snap ik allemaal. Maar als je ziet hoeveel passie Ruud had, hoe hij altijd het publiek bedankte na de wedstrijd doet het gewoon heel veel pijn dat hij nu op deze manier vertrekt. Ik hoop echt met heel mijn hart dat hij ooit weer terug komt. In welke rol dan ook. Iemand met nog echte clubliefde en een ongelooflijk goeie uitstraling is altijd welkom. Ik hoop echt dat het Ruud allemaal goed gaat.
Ik voel dit ook. Het is nu een uur of 2 geleden en het doet me oprecht pijn. Echt doodziek van dat deze man het spreekwoordelijke mes in zijn rug heeft gekregen. Zoveel clubliefde, toewijding en liefde voor het spelletje en publiek.

Zo'n zwarte dag voor PSV. Bah. Ik ben ook in één klap verlost van alle spanning voor zondag. Zelfs een goed resultaat zou wat bitter aanvoelen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

CZ_Code wrote: 24 May 2023, 15:47
Juancho wrote: 24 May 2023, 15:41

Die kans is gewoon levensgroot hoor, dat onze prima donna's het weer eens verneuken. Daar is niks pessimistisch aan, gewoon de realiteit.
Ja en iedereen die steeds zegt Twente heeft thuis nog niet verloren… Volgens mij is Twente klaar tot de playoffs toch? Zie niet helemaal waarom zij zich uitgerekend nu tot het bot toe gaan uitputten.
Twente is uitstekend in vorm. Wie zegt dat ze zichzelf thuis in de Veste tegen dit ajax uit moeten putten voor een resultaat?
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 15:49
CZ_Code wrote: 24 May 2023, 15:47 Ja en iedereen die steeds zegt Twente heeft thuis nog niet verloren… Volgens mij is Twente klaar tot de playoffs toch? Zie niet helemaal waarom zij zich uitgerekend nu tot het bot toe gaan uitputten.
Twente is uitstekend in vorm. Wie zegt dat ze zichzelf thuis in de Veste tegen dit ajax uit moeten putten voor een resultaat?
Heb je ook een punt, toch denk ik dat Ajax wint zondag. Neemt niet weg dat jij ook zeker gelijk kan hebben omdat Twente in goede doen is.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 24 May 2023, 15:48
DeEintovenaar wrote: 24 May 2023, 15:42 Hoe meer het zakt en als ik dan ook weer eerdere foto's voorbij zie komen doet het toch echt wel pijn. Het spel zag er niet uit, er zat geen verbetering in etc. Dat snap ik allemaal. Maar als je ziet hoeveel passie Ruud had, hoe hij altijd het publiek bedankte na de wedstrijd doet het gewoon heel veel pijn dat hij nu op deze manier vertrekt. Ik hoop echt met heel mijn hart dat hij ooit weer terug komt. In welke rol dan ook. Iemand met nog echte clubliefde en een ongelooflijk goeie uitstraling is altijd welkom. Ik hoop echt dat het Ruud allemaal goed gaat.
Ik voel dit ook. Het is nu een uur of 2 geleden en het doet me oprecht pijn. Echt doodziek van dat deze man het spreekwoordelijke mes in zijn rug heeft gekregen. Zoveel clubliefde, toewijding en liefde voor het spelletje en publiek.

Zo'n zwarte dag voor PSV. Bah. Ik ben ook in één klap verlost van alle spanning voor zondag. Zelfs een goed resultaat zou wat bitter aanvoelen.
Echt precies hoe ik er ook in sta...
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

CZ_Code wrote: 24 May 2023, 15:47
Juancho wrote: 24 May 2023, 15:41

Die kans is gewoon levensgroot hoor, dat onze prima donna's het weer eens verneuken. Daar is niks pessimistisch aan, gewoon de realiteit.
Ja en iedereen die steeds zegt Twente heeft thuis nog niet verloren… Volgens mij is Twente klaar tot de play-off toch? Zie niet helemaal waarom zij zich uitgerekend nu tot het bot toe gaan uitputten.
iedereen wil die kut club 4e zien worden alle Twente supporters ook dus die zullen de club met volle overtuiging aanmoedigen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ESPN zou ook live gaan om 16u.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Op de youtube van PSV wordt ie ook uitgezonden. Brands en Stewart aanwezig.

https://www.youtube.com/watch?v=Znz-j596ID0
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV zelf is al live

User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Yes, klopt is op ESPN te zien nu.

En hier:
https://www.ed.nl/PSV/volg-hier-om-16-0 ... ~abb34963/

edit: en PSV-YouTube.
Last edited by DonyellMalen on 24 May 2023, 15:58, edited 1 time in total.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Tjompie wrote: 24 May 2023, 15:58 PSV zelf is al live

Hoe krijg je een link met foto erbij? Dat lukt mij nooit.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lekker in beeld al, Milan, Marco en Jeroentje.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zit er klaar voor. Ben benieuwd.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Net even alle pagina's na het melden van het nieuws doorgelezen en ik heb er eigenlijk geen woorden voor...
Ruud is wat mij betreft in ieder geval niet club-icoon af, hij kon in dit geval gewoon niet beter.

Het is spijtig dat het gegaan is zoals het gegaan is, laten we hopen dat PSV als club nu een nieuwe start kan maken en dat Ruud zijn plek ergens anders vindt.
La vida és massa curta per no fer broma
Post Reply