Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 05 Aug 2024, 11:27Wijndal is het perfecte voorbeeld van de verkeerde speler op de verkeerde plek op het verkeerde moment. Of je de 'oude' Wijndal terug kunt krijgen na een grote reset (terug naar fabrieksintellingen) weet ik niet zeker maar het is geen super slecht idee.
Kom op, we spelen minstens 8 CL-potjes en om de titel. Je kan niet dat soort risico’s nemen. Wijndal liet bij Antwerpen ook al weinig zien.

Belachelijk dat het nog steeds over hem gaat; die jongen is alles wat PSV niet moet willen.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 3):
    EllermanJkoetjeguus
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

DonyellMalen wrote: 05 Aug 2024, 11:29
    11 Tinus wrote: 05 Aug 2024, 11:27Wijndal is het perfecte voorbeeld van de verkeerde speler op de verkeerde plek op het verkeerde moment. Of je de 'oude' Wijndal terug kunt krijgen na een grote reset (terug naar fabrieksintellingen) weet ik niet zeker maar het is geen super slecht idee.
    Kom op, we spelen minstens 8 CL-potjes en om de titel. Je kan niet dat soort risico’s nemen. Wijndal liet bij Antwerpen ook al weinig zien.

Belachelijk dat het nog steeds over hem gaat; die jongen is alles wat PSV niet moet willen.
    Ach zijn naam wordt gedropt en het is geen hele voor de hand liggende naam dus dat mensen het even laten landen wil niet zeggen dat hij met stip op 1 staat om de nieuwe linksback te worden. Notabene schrijf ik nog dat ik denk/hoop dat ze gewoon voor Pattie gaan.
    ShovingNE2
    Site Admin

Koenjo wrote: 05 Aug 2024, 10:57 Iedereen doet wel heel negatief over Wijndal maar die gast was echt wel goed bij AZ, bij Ajax verzuipt iedereen momenteel. Als je hem goedkoop kan contracteren dan is dat zeker het overwegen waard denk ik.
    Ik wil hem niet bij PSV zien. Tekent hij toch dan ben ik blij dat hij er is.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 10):
    VTheManTeletubbySKERLAruuddevilStandbeeldTomPSV023Dutch CowboyPhilipsMC HammerMithras
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Teletubby
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 05 Aug 2024, 11:35
    Koenjo wrote: 05 Aug 2024, 10:57 Iedereen doet wel heel negatief over Wijndal maar die gast was echt wel goed bij AZ, bij Ajax verzuipt iedereen momenteel. Als je hem goedkoop kan contracteren dan is dat zeker het overwegen waard denk ik.
    Ik wil hem niet bij PSV zien. Tekent hij toch dan ben ik blij dat hij er is.
    Eenmaal een PSV shirtje aan is het beste wat je kan doen supporten. Een eigen speler neerhalen is het domste wat je kan doen idd.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Het is wel wijndalmaandag
    Massimo
    Legende

Als Wijndal komt dan denk ik aan een uitspraak van een titulair technisch directeur van de nummer 5 van afgelopen seizoen. Gelukkig is er totaal geen indicatie dat PSV met hem bezig is.

Wat betreft Van Aanholt zou ik dat geen optimale optie vinden, maar wel enigszins acceptabel. Desalniettemin denk ik dat het in de CL je wel kan opbreken.

Op rechts kijken ze hopelijk verder dan de Nederlandse opties.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wijndal is echt een retard. Alles wat niet PSV is.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 4):
    DonyellMalenDe RealistguusBarryBanaan
    koetje
    Legende

Je hebt kant en klaar oplossingen nodig en niet spelers die al twee jaar niks laten zien op het niveau PSV of net daar onder.
  • These users thanked the author koetje for the post:
    RIO
    Standbeeld
    Mister PSV

DonyellMalen wrote: 05 Aug 2024, 11:29

Volgens mij was het JasperPSV(?) die zei dat ze in België heel tevreden waren over Wijndal.
    Juancho
    Mister PSV

Met v. Aanholt ga je ook weer voor de korte termijn. En daar moet PSV nou eens van af stappen. Het is niet alleen maar Dest die je mist dit hele seizoen (ga daar maar vanuit), de problemen zijn veel erger en je hebt daar directe kwaliteit voor nodig. Niet alleen dit seizoen, ook komend seizoen.

Pak die achterhoede aan met goede nieuwe spelers en ga bouwen aan een nog beter/stabieler/completer elftal. Terugvallen op Aanholt zou ik echt een enorm zwaktebod vinden. De enige reden om hem er alsnog weer bij te halen is voor de rol die hij al had. Met Mauro als opties achter de hand. Meer zit er wat mij betreft niet in bij Aanholt want zo'n goede speler is dat niet.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

PSV -AZ aantal seizoenen terug, heeft hij ons bijna eigenhandig kapotgespeeld. Als je dat kan contracteren sla je een goede deal maar de carriere van die jongen verloopt niet heel lekker.
  • These users thanked the author Paulus1913 for the post:
    DeefPeef
    Koenjo
    Meervoudig international

RIO wrote: 05 Aug 2024, 11:57 Wijndal is echt een retard. Alles wat niet PSV is.
    We hebben wel meer retards in de gelederen die het aardig deden of doen, mentale gesteldheid is dan ook niet altijd de bepalende factor die bepaald of een speler het goed doet op het veld. Volgens mij hebben we ook een halve TBSer in het veld en die doet het ook aardig.
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Wïjndal voor 2 miljoen of vAanholt voor niks.
    Salaris vergelijkbaar?

Doe mij dan, na enig beraad met mezelf, Wijndal maar.

Als je die aan de praat krijgt heb je een topdeal. Van Aanholt praat snel, maar wordt alleen maar minder (heeft de daling al ruim een jaar geleden ingezet).
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 4):
    DeefPeef29.04.2007MC HammerMithras
    Lente
    Meervoudig international

Juancho wrote: 05 Aug 2024, 12:11Terugvallen op Aanholt zou ik echt een enorm zwaktebod vinden.
    Precies, nu is ineens Van Aanholt weer de oplossing, totdat die een paar keer mis zit en weer met de grond gelijk gemaakt wordt, net zoals nu met Flamingo gebeurt. Van Aanholt is verleden tijd en dat is niet voor niets.
  • These users thanked the author Lente for the post (total 7):
    StandbeeldJuanchoLeon77MD.MillpantsTomPSV023RicopsvParkJiSung
    Oh PSV wat je met me doet…
    Robson de Souza
    Vedette

Het mooie is dat er buiten Van den Berg om helemaal geen namen vallen. Alleen als het in het belang van PSV is lekt iets uit. Daarom maak ik me geen zorgen. PSV zal snel toeslaan, zeker weten.
    Juancho
    Mister PSV

SKERLA wrote: 05 Aug 2024, 12:18 Wïjndal voor 2 miljoen of vAanholt voor niks.
    Salaris vergelijkbaar?

Doe mij dan, na enig beraad met mezelf, Wijndal maar.

Als je die aan de praat krijgt heb je een topdeal. Van Aanholt praat snel, maar wordt alleen maar minder (heeft de daling al ruim een jaar geleden ingezet).
    Laten we vooral hopen dat het niveau bij PSV niet zo laag is dat deze 2 spelers de opties zijn :mrgreen:
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    StratumZuid
    Vedette

Doe mij maar een jaartje Alex Sandro
  • These users thanked the author StratumZuid for the post:
    Ontbijtkoek
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    ruuddevil
    Legende

Wijndal zou een dieptepunt zijn.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 5):
    koetjeguusJuanchoRIOdannyPSV
    Madueke
    Legende

Ik denk ook niet dat iemand denkt dat PvA dé oplossing is. Alleen liggen de linksbacks die het niveau hebben, wedstrijdfit zijn én betaalbaar zijn niet voor het oprapen.

Als je nu gewoon na het vastleggen van Dest op zoek was gegaan naar een (tijdelijke) vervanger dan had deze speler al een voorbereiding mee kunnen pakken. Nu heb je gegokt en verloren door met Mauro en Oppegard het seizoen in te willen gaan.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Zaka-PSV
    Hatseflats
    Vedette

En je gokt op een tijdelijke vervanger en raakt ook geblesseerd. Het is altijd gokken.
    Bram
    Nationale topspeler

Ik geloof niks van het Wijndal gerucht. Als dit echt zo dichtbij was dan was de Amsterdamse media allang ontploft.
  • These users thanked the author Bram for the post:
    RIO
    29.04.2007
    Nationale topspeler

SKERLA wrote: 05 Aug 2024, 08:41 Weer gebruikt @RikElfrink de woorden van @Juancho.
    Het begin van een nieuwe trend?

https://www.ed.nl/PSV/PSV-moet-rap-aan- ... haring_web
    Het is niet voor niks dat hij de journalistiek zonder uitzondering bizar slecht vindt.. :mrgreen:
    RWeindhoven16
    Lid 2e elftal

Geruchtje. Ik zie net 3 mannen, vanuit het NH hotel in het centrum een zwarte auto net Duits kenteken vertrekken. 1 ervan in sportkleding met PSV tas. Hoe krijg ik een foto hierop?
    Hatseflats
    Vedette

RWeindhoven16 wrote: 05 Aug 2024, 14:06 Geruchtje. Ik zie net 3 mannen, vanuit het NH hotel in het centrum een zwarte auto net Duits kenteken vertrekken. 1 ervan in sportkleding met PSV tas. Hoe krijg ik een foto hierop?
    Met het 'i' icoontje in de volledige bewerker modus.
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Kan ook met snelle reactie.
  • These users thanked the author deninho32 for the post:
    Hatseflats
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Post Reply