O Goleiro Grande wrote: ↑20 Jun 2023, 16:10
Ik snap dat nieuws rond Baumgartl niet. Gozer legt interesse naast zich neer en besluit voor zijn kans te gaan? Prima, maar een club heeft hier ook wat van te vinden toch? Zou die jongen heel snel duidelijk maken dat we het een niveautje hoger zoeken, zijn kansen nihil zijn en hij zich beter op een zekerder toekomst elders kan richten. Het zou ook echt volstrekt onacceptabel zijn als PSV Baumgartl als volwaardig selectielid omarmt.
Een nette club gaat op een normale manier om met zijn selectiespelers.
Los daarvan weet je natuurlijk niet hoe de vork in de steel zit. De enige club die voor hem in de markt was in Stuttgart en als die hem een laag salaris aanbieden want snap ik wel dat hij zijn contract bij PSV niet weggooit.
Ik snap dat nieuws rond Baumgartl niet. Gozer legt interesse naast zich neer en besluit voor zijn kans te gaan? Prima, maar een club heeft hier ook wat van te vinden toch? Zou die jongen heel snel duidelijk maken dat we het een niveautje hoger zoeken, zijn kansen nihil zijn en hij zich beter op een zekerder toekomst elders kan richten. Het zou ook echt volstrekt onacceptabel zijn als PSV Baumgartl als volwaardig selectielid omarmt.
Los daarvan weet je natuurlijk niet hoe de vork in de steel zit. De enige club die voor hem in de markt was in Stuttgart en als die hem een laag salaris aanbieden want snap ik wel dat hij zijn contract bij PSV niet weggooit.
Nóg een illusie minder: niemand hier weet hoe de vork in de steel zit.
Beetje zoals Strootman bij Marseille. Die heeft netjes zijn megacontract uitgediend.
Menno1 wrote: ↑20 Jun 2023, 16:20
De eerste aanwinst van het seizoen. Romero ook terug. En Luckassen met een contract voor het leven dankzij de Shoving straks natuurlijk ook.
Zin in het nieuwe seizoen!!
Ondertussen zijn ze ook getrouwd.
Bedankt. Even binnensmonds overgegeven
Begrijp nu ook waarom de Shoving wat moeilijk loopt.
Standbeeld wrote: ↑20 Jun 2023, 16:51
Ik kan mij herinneren dat Roger o.a. Dumfries op veld 2 liet trainen in afwachting van zijn transfer. Ik sluit niks uit.
Dumfries wilde weg, er speelde dingen en kon de motivatie niet meer opbrengen.
Baumgartl weet zelf ook wel dat hij bij PSV geen toekomst heeft. Maar op het moment dat je nee zegt tegen Stuttgart heb je geen andere keus dan voorlopig roepen dat je in de voorbereiding alles gaat geven. PSV zal het spelletje ongetwijfeld meespelen en hem in de voorbereiding gewoon laten aansluiten, dan krijg je er hopelijk nog een kleine transfersom voor. Als je hem apart op een veld laat hobbelen, kan je er gif op innemen dat je er sowieso geen euro meer voor krijgt.
Zal wel uitdraaien op een verhuur waarbij PSV nagenoeg geheel tot geheel wordt gecompenseerd voor de loonkosten of een verkoop voor een bescheiden som, ergens eind augustus. Schrale troost dat het verlies al zal zijn ingecalculeerd en hij voor een behapbaar som in de boeken staan. Begon aardig in de eerste weken en had een interessant profiel, maar helaas heeft het niet goed uitgepakt.
Verhuur van Doan bleek een goede zet, bij Bruma ook nog enigszins, maar bij Baumi helaas niet. Wat blijft de zomer van 19 ons toch als een ware nachtmerrie achtervolgen. Hopelijk kunnen we dit hoofdstuk eindelijk afsluiten deze zomer!
Assy wrote: ↑20 Jun 2023, 19:36
Wat blijft de zomer van 19 ons toch als een ware nachtmerrie achtervolgen. Hopelijk kunnen we dit hoofdstuk eindelijk afsluiten deze zomer!
Schuif het maar op de zomer van 19 af.
In mijn optiek heet de schuldige John de Jong. Die man heeft er een grote puinzooi van gemaakt met zijn aankoopbeleid.
Daar plukt PSV sinds dit seizoen de vruchten van. Record transfer van Gakpo moet ingezet worden om zijn ellende weg te poetsen.
Assy wrote: ↑20 Jun 2023, 19:36
Wat blijft de zomer van 19 ons toch als een ware nachtmerrie achtervolgen. Hopelijk kunnen we dit hoofdstuk eindelijk afsluiten deze zomer!
Schuif het maar op de zomer van 19 af.
In mijn optiek heet de schuldige John de Jong. Die man heeft er een grote puinzooi van gemaakt met zijn aankoopbeleid.
Daar plukt PSV sinds dit seizoen de vruchten van. Record transfer van Gakpo moet ingezet worden om zijn ellende weg te poetsen.
Het leek mij nogal evident dat de directie (dus John én Toon die hem aanstelde) de schuldigen zijn aan wie we de zomer van 2019 (of was het seizoen 18-19) kunnen aanrekenen. Overbodig om steeds te benoemen m.i. maar bedankt voor de toevoeging. We bedoelen hetzelfde.
Dat mensen hier al 4 jaar boos om kunnen zijn en weer gefrustreerd zijn. Heel bijzonder. Iedereen wist dit verloop op een gegeven moment.
Get a Life hoor om weer te gaan ranten. Vertel nog eens hoe slecht die zomer was en John de Jong. Serieus joh.
Ik hoop dat hij een mooie club vindt en het hem verder goed gaat. Het was een mismatch met PSV. Gaan we in de toekomst nog wel meer hebben. Hoort erbij.
Op voorwaarde dat hij niet wordt verkocht:
Ik voorspel dat Timo in november zijn contract verlengt en dat iedereen hier op dat moment daar zeer mee in zijn nopjes is.
#ZurückkommJung
Oh.. en zullen we hem gewoon steunen als hij speelt?
Timo is bij Stuttgart, bij PSV (onder van Bommel, Faber en Schmidt) en bij Union Berlin zijn basisplaats kwijtgeraakt naar de bank verhuisd. Hij is gewoon niet zo'n heel erg goede verdediger.
NilisInOranje wrote: ↑20 Jun 2023, 20:53
Op voorwaarde dat hij niet wordt verkocht:
Ik voorspel dat Timo in november zijn contract verlengt en dat iedereen hier op dat moment daar zeer mee in zijn nopjes is.
#ZurückkommJung
Oh.. en zullen we hem gewoon steunen als hij speelt?
Miskopen heb je altijd, het wordt alleen heel vervelend als je, vooral je duurdere miskopen, niet snel weer door verkoopt zodat je het verlies beperkt en vooral snel van de hoge salarislasten af bent. Jammer dat dat toch zo moeizaam gaat bij ons PSV.