Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Tijn
Internationale topspeler

[mention]Juancho[/mention] Ik ben het weer eens met je eens. Maar ik denk dat ook in de stijl van Schmidt zit. Alles continu door het midden, waar het al zo vol is. Juist een Madueke bracht weer schwung net na zijn blessure, omdat hij wel van buiten gaat dribbelen. Maar vervolgens komt de klad er weer in. We spelen niet echt energiek en geven de tegenstander vaak ook veel ruimte, waardoor het moeilijk is om echt in de flow te komen denk ik. Nu probeert hij Veerman in te passen in een 4-4-2 ruit en dan krijgen we vaak Götze als spits, waardoor we helemaal amper diepgang hebben. Ook een Gakpo komt beter tot zijn recht als er ruimte is, maar die creëren we vaak niet. En Zahavi is voetballend ook veel te matig. Kortom, we creëren weinig, geven relatief makkelijk goals weg en moeten het vooral van bevliegingen hebben. Zit niet veel passie en plezier in het elftal zo.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik zit te denken aan hoeveel goals een v Ginkel, Klaassen, Berghuis, vd Beek, Til of De Wit kunnen maken in de Eredivisie als lopende nr 10. Zou zo'n Vanaken niet echt ervaring, scorend vermogen en leiderschap toevoegen aan een nieuw te vormen PSV?
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Ik weet het niet. Is bij Brugge helemaal op zijn plaats en speelt daar CL. Toch alweer 29 en een dure jongen. Die haal je nu niet voor minder dan 12mln schat ik in en dan zal er na een pak 'm beet 3 jaar geen restwaarde meer op zitten. Denk niet dat PSV zo'n risico gaat nemen.
11 Tinus
Legende

Haha nee voor meer dan 8 a 9 miljoen een No go. Dan kun je net zo goed Til halen. Feyenoord kan hem niet eens betalen.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Fulgini lijkt me ook nogsteeds interessant. En zn contract loopt in 2023 af
Ardbeg
Mister PSV

PSV wil Memphis terughalen naar de Eredivisie
zaterdag 26 februari 2022 om 20:53

PSV denkt aan een terugkeer van Memphis Depay. De Eindhovense club hoopt te profiteren van zijn status bij FC Barcelona en wil hem aankomende zomer weer verwelkomen in Nederland. Memphis is niet blij met zijn situatie bij Barcelona en wil vertrekken. (Todofichajes)
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Ardbeg wrote: 28 Feb 2022, 10:27 PSV wil Memphis terughalen naar de Eredivisie
Hoe serieus is dit bericht? Betrouwbare bron?

Begrijp me niet verkeerd; zou top zijn! Maar komt op mij was als 'wishful thinking' over.
Van alle namen die rond gaan van ex-PSV'ers die terug (zouden moeten) komen is Memphis voor mij wel een de favoriet.
Liever nog dan Mertens of L. de Jong (hoewel ik daar ook niet rouwig om zou zijn) vanwege zijn leeftijd, drive, type spits, restwaarde en scorend vermogen. Waarbij ik niet zeg dat die anderen dat niet hebben maar de combi is bij Memphis beter.

Zahavi eruit en Memphis ervoor terug. Waar kan ik tekenen?
One can only hope
Ardbeg
Mister PSV

d'Oude wrote: 28 Feb 2022, 10:37
Ardbeg wrote: 28 Feb 2022, 10:27 PSV wil Memphis terughalen naar de Eredivisie
Hoe serieus is dit bericht? Betrouwbare bron?

Begrijp me niet verkeerd; zou top zijn! Maar komt op mij was als 'wishful thinking' over.
Van alle namen die rond gaan van ex-PSV'ers die terug (zouden moeten) komen is Memphis voor mij wel een de favoriet.
Liever nog dan Mertens of L. de Jong (hoewel ik daar ook niet rouwig om zou zijn) vanwege zijn leeftijd, drive, type spits, restwaarde en scorend vermogen. Waarbij ik niet zeg dat die anderen dat niet hebben maar de combi is bij Memphis beter.

Zahavi eruit en Memphis ervoor terug. Waar kan ik tekenen?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... visie.html

Depay zou inderdaad geweldig zijn, echter lijkt me het ook wishful thinking inderdaad. Het is wel een jongen die er baat bij heeft als hij gewaardeerd wordt en niet one of the guys is. Hij weet wat hij in Eindhoven heeft en houdt van de stad en club. Wie weet. Met een goed verhaal..

Maar ik denk het niet.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Zie het eerlijk gezegd zou gauw niet staan op genoemde website. Lijkt mij ook niet heeel geloofwaardig...Edit: ah, elkaar gekruist. Enfin, nog steeds niet heel geloofwaardig
Last edited by psvgouda on 28 Feb 2022, 10:42, edited 1 time in total.
Ardbeg
Mister PSV

psvgouda wrote: 28 Feb 2022, 10:40 Zie het eerlijk gezegd zou gauw niet staan op genoemde website. Lijkt mij ook niet heeel geloofwaardig...
Ik ben er ook bang voor. Uiteraard was het wel de moeite waard om te vermelden!
psvgouda
Vedette

Dat wel!
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Het bericht is van (carnavals)zaterdagavond.
Ik heb zaterdag in Eindhoven heel wat meer 'geruchten' gehoord die middag/avond.
Helaas niet van de meeste betrouwbare (lees: nuchtere) bronnen ;)
One can only hope
psvgouda
Vedette

Tja, van dat rare 'feest' krijgen we hier dan weer wat minder mee in het wilde westen, die enkele banaan of beuierde koe op een winderig perron daargelaten
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Memphis gaat gewoon naar Milan, Spurs of zo’n club in de Europese subtop, waar hij weer een van de grote mannen kan zijn. PSV is zowel sportief als financieel nog te ver terug voor Memphis op dit moment, lijkt me.
Persepolis
Vedette

Todofichajes is een roddelsite, die plaatsen geruchten die nagenoeg nooit kloppen. Dus áls het er al op staat, is het geen betrouwbare bron. Hoe geweldig het ook zou zijn. Het is natuurlijk ook onrealistisch, gast is net 28 geworden. Die gaat echt nog een aantal jaar in een topcompetitie knallen.
psvgouda
Vedette

Lijkt mij ook, ja. Iets met 'dief', 'portemonnee'
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Thijs wrote: 28 Feb 2022, 11:08 Memphis gaat gewoon naar Milan, Spurs of zo’n club in de Europese subtop, waar hij weer een van de grote mannen kan zijn. PSV is zowel sportief als financieel nog te ver terug voor Memphis op dit moment, lijkt me.
Blijft gewoon bij Barca toch? Doet het naar behoren, dus tenzij Barcelona hem niet meer kan betalen heeft hij geen enkele reden om nu al te gaan.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ook echt onzin 'Memphis zou niet blij zijn met zijn situatie in Barcelona', hoezo niet blij? Tot zijn blessures was hij basisspeler..
Ardbeg
Mister PSV

Ja, weet ik. Ik vond het "gerucht" echter wel de moeite waard om te delen
Thijs
Lid van verdienste

Grasmat wrote: 28 Feb 2022, 11:40
Thijs wrote: 28 Feb 2022, 11:08 Memphis gaat gewoon naar Milan, Spurs of zo’n club in de Europese subtop, waar hij weer een van de grote mannen kan zijn. PSV is zowel sportief als financieel nog te ver terug voor Memphis op dit moment, lijkt me.
Blijft gewoon bij Barca toch? Doet het naar behoren, dus tenzij Barcelona hem niet meer kan betalen heeft hij geen enkele reden om nu al te gaan.
Dat ligt eraan. Die hebben met Aubameyang en Torres twee spelers gehaald voor posities waarop Memphis kan spelen en dit lijken de keuzes van Xavi te zijn. Als dan in de zomer er nog iemand bijkomt (Haaland of iemand anders) dan lijkt het me logisch als Memphis vertrekt.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Klein tikkeltje niet populaire mening misschien? Maar als Gakpo van de zomer allicht vertrekt zou ik best Karlsson als vervanger aandurven. Heeft het al laten zien in de Eredivisie, grillig maar wordt steeds constanter in zijn prestaties, speelt goed in de topwedstrijden en vaak zat ongrijpbaar voor verdedigers, heeft echt de drive en het opportunisme (meeste schoten op goal in de hele Eredivisie op dit moment) die nu mist in onze ploeg.
PSVehv
Lid 2e elftal

Nu de geruchtenmolen weer langzaam op gang begint te komen, ben ik wel benieuwd waarvoor onze spelers kunnen vertrekken in de zomer?
Met het vertrek van Schmidt en de ontwikkeling van sommige spelers, zullen er weer een hoop spelers vertrekken bij PSV van de zomer.
Ze zullen echt niet allemaal vertrekken, maar er kan gedacht worden aan:

- Gakpo: 35-40 mil
- Madueke: 35-40 mil
- Sangare: 25-30 mil
- Boscagli: 10-15 mil
- Gotze (Nu Schmidt vertrekt): 5-10 mil
- Max (Nu Schmidt vertrekt): 5-10 mil
- Baumgartl (mocht al weg): 5 mil
- Doan (mocht al weg): 5 mil
- Bruma (mocht al weg + laatste contractjaar 2023): 5 mil
- Guti (laatste contractjaar 2023): 5 mil
- Romero (laatste contractjaar 2023): 3 mil
- Sadilek: 1,5 mil -> Twente
- Thomas (contract loopt af)
- Zahavi (contract loopt af)
- Luckassen (contract loopt af)
- Mvogo (contract loopt af)

Deze lijst met 16 spelers is erg lang, maar ik denk dat er een hoop hiervan gaat vertrekken en dat PSV echt een drukke zomer te wachten staat met wisselingen van spelers. Hoe kijken jullie tegen de bedragen aan?
11 Tinus
Legende

Sensation wrote: 28 Feb 2022, 13:07 Klein tikkeltje niet populaire mening misschien? Maar als Gakpo van de zomer allicht vertrekt zou ik best Karlsson als vervanger aandurven. Heeft het al laten zien in de Eredivisie, grillig maar wordt steeds constanter in zijn prestaties, speelt goed in de topwedstrijden en vaak zat ongrijpbaar voor verdedigers, heeft echt de drive en het opportunisme (meeste schoten op goal in de hele Eredivisie op dit moment) die nu mist in onze ploeg.
Dit is juist wel een populaire mening want die jongen laat zien dat het gewoon nog kan. Een speler kopen voor 3 a 5 miljoen die zich blijft ontwikkelen tot hij die topspeler is. Het hoeft niet altijd 10 miljoen te kosten.

Maar Karlsson is voor PSV totaal onhaalbaar natuurlijk. Feyenoord verwacht voor Kokcu en Sinestera 50 miljoen te krijgen maar die gaan beide minder krijgen dan AZ voor Karlsson. Zeker als Ajax ook bij AZ gaat aankloppen voor Wijndal.
Thijs
Lid van verdienste

Sensation wrote: 28 Feb 2022, 13:07 Klein tikkeltje niet populaire mening misschien? Maar als Gakpo van de zomer allicht vertrekt zou ik best Karlsson als vervanger aandurven. Heeft het al laten zien in de Eredivisie, grillig maar wordt steeds constanter in zijn prestaties, speelt goed in de topwedstrijden en vaak zat ongrijpbaar voor verdedigers, heeft echt de drive en het opportunisme (meeste schoten op goal in de hele Eredivisie op dit moment) die nu mist in onze ploeg.
Pffff… alsjeblieft zeg. Van Gakpo naar Karlsson is alsof je van Ronaldo naar Weghorst gaat. Niet doen. Nooit.
Karfiooltje
Nationale topspeler

Memphis is onhaalbaar. Die heeft het ook te hoog in zijn bol zitten. Geweldige speler voor ons natuurlijk maar als een club als Inter of zelfs Roma langskomt dan gaat ie liever daar naartoe. Lijkt me ook iets aan de dure kant momenteel. Barcelona zal wel niet al te moeilijk doen over de prijs maar ik denk dat ze toch gauw 20 miljoen+ vragen en Memphis zal ook wel een flink salaris willen
Locked