Ja die hadden we een volgens mij
Geen idee waar die gebleven is
Een bamboe brandstapel is wel eco friendly, toch?ShovingNE2 wrote: ↑05 Aug 2024, 19:11 Brandstapel is ouderwets en niet milieuvriendelijk. Iemand een woke oplossing?
Ik zie het zo na 20 jaar ervaring op fora: een zelfverklaard en mogelijk ook een beetje insider. Gooit iets in een groepsapp en SR roept dat hier
Gisteren ging dat in zo'n tempo dat het kroeg geruchten leken/zijn
Snap ik Skerla, ik ben normaliter ook een gretig reutje dat dolenthousiast op elk gerucht springt en dat is misschien ook de reden dat ik gisteren zo heftig reageerde (sorry steentje). De eerste berichten klonken (even los van de betrouwbaarheid) als transfers die zo goed als beklonken waren. Als er dan de volgende dag dezelfde persoon berichten plaatst die daarmee zijn eigen stellige bericht van de dag ervoor onderuit haalt, hoopte ik eigenlijk dat Smell Rock zelf al doorhad dat zijn bron gewoon een lulnek is. Had ons een teleurstelling bespaard.
Hahaha, als dat nou niet doorgaat gaat de pek en veren dezelfde dag nog door
Ik heb alle geruchten van een lulnek.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑05 Aug 2024, 20:14Snap ik Skerla, ik ben normaliter ook een gretig reutje dat dolenthousiast op elk gerucht springt en dat is misschien ook de reden dat ik gisteren zo heftig reageerde (sorry steentje). De eerste berichten klonken (even los van de betrouwbaarheid) als transfers die zo goed als beklonken waren. Als er dan de volgende dag dezelfde persoon berichten plaatst die daarmee zijn eigen stellige bericht van de dag ervoor onderuit haalt, hoopte ik eigenlijk dat @Smell Rock zelf al doorhad dat zijn bron gewoon een lulnek is. Had ons een teleurstelling bespaard.
Neemt niet weg dat ik hoop dat hij gelijk had w.b. Sepp en vooruit ook Wijndal. Ik heb er alleen een stuk minder vertrouwen in, omdat de nieuwtjes niet met elkaar te rijmen zijn. We gaan het zien.
Zoals Shoov al zei hebben we allemaal wel van die collega's en vrienden die ergens op een groepsapp 'inside' info hebben. Dit is altijd onzin, tenzij je het hier gelezen hebt. Maar blijf het vooral delen, maar zet er dan op zijn minst bij: 'ik heb dit gehoord van een lulnek', dan weten we welk formaat zoutkorrel we hierbij moeten nemen.
Dus Sepp tekent woensdagLorenzo von Matterhorn wrote: ↑05 Aug 2024, 20:14Dit is altijd onzin, tenzij je het hier gelezen hebt.
Is SR het doorgeefluik van Ailon geworden?ShovingNE2 wrote: ↑05 Aug 2024, 19:11 Brandstapel is ouderwets en niet milieuvriendelijk. Iemand een woke oplossing?
Ik zie het zo na 20 jaar ervaring op fora: een zelfverklaard en mogelijk ook een beetje insider. Gooit iets in een groepsapp en SR roept dat hier
Wat lief van jullie.Standbeeld wrote: ↑05 Aug 2024, 19:16Zo dacht ik er dus ook over.ShovingNE2 wrote: ↑05 Aug 2024, 19:11Ik zie het zo na 20 jaar ervaring op fora: een zelfverklaard en mogelijk ook een beetje insider. Gooit iets in een groepsapp en SR roept dat hier
Zat Ailon vroeger niet ook op het Those were the days forum ?Trixm wrote: ↑05 Aug 2024, 20:21Is SR het doorgeefluik van Ailon geworden?ShovingNE2 wrote: ↑05 Aug 2024, 19:11 Brandstapel is ouderwets en niet milieuvriendelijk. Iemand een woke oplossing?
We waren als forumgroep in zijn geheel Kezmania vergeten boys!
Als je dermate stellig bent dan moet je ook kunnen leveren. Anders ben je een fantast. Daar hebben we hier een hekel aan. Wij nemen transfernieuws uiterst serieus hier. Iedereen die daar een loopje mee neemt ten behoeve van zijn ego wordt tot persona non grata verklaard.Smell Rock wrote: ↑05 Aug 2024, 20:22Wat lief van jullie.
Wat is er mis mee om hier wat te roepen ?
Anders kijk ik wel op Voetbalprimeur met hun 'breaking' oud nieuws altijd.
En jij denkt dat ik zoiets nodig heb voor mijn ego ? Bestaan er menaen die dat echt denken ?Standbeeld wrote: ↑05 Aug 2024, 20:47Als je dermate stellig bent dan moet je ook kunnen leveren. Anders ben je een fantast. Daar hebben we hier een hekel aan. Wij nemen transfernieuws uiterst serieus hier. Iedereen die daar een loopje mee neemt ten behoeve van zijn ego wordt tot persona non grata verklaard.Smell Rock wrote: ↑05 Aug 2024, 20:22
Wat lief van jullie.
Wat is er mis mee om hier wat te roepen ?
Anders kijk ik wel op Voetbalprimeur met hun 'breaking' oud nieuws altijd.