Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Jur1913
Internationale topspeler

Cas wrote: 05 Aug 2024, 19:32
Jur1913 wrote: 05 Aug 2024, 19:29

Oeh, gaan we het over poltiiek hebben? Leuk!
Kunnen we niet een mooi politiek draadje maken op het forum? Kan niet fout gaan
Ja die hadden we een volgens mij

Geen idee waar die gebleven is
Cas
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Jur1913 wrote: 05 Aug 2024, 19:33
Cas wrote: 05 Aug 2024, 19:32

Kunnen we niet een mooi politiek draadje maken op het forum? Kan niet fout gaan
Ja die hadden we een volgens mij

Geen idee waar die gebleven is
Letterlijk 1984
BarryBanaan
Basisspeler
Favoriete speler: Joey Veerman

Het woord K lasbak wordt hier ook al gecensureerd.
Siemen
Nationale topspeler

Nou, Earnie, aan de bak.

Twee basis backs en een basis CV. Let's go.
Carnelito
Lid 2e elftal

Siemen wrote: 05 Aug 2024, 19:56 Nou, Earnie, aan de bak.

Twee basis backs en een basis CV. Let's go.
En niet vergeten om Boscagli te verlengen aub!
Eenhoopjob
Basisspeler

ShovingNE2 wrote: 05 Aug 2024, 19:11 Brandstapel is ouderwets en niet milieuvriendelijk. Iemand een woke oplossing?

Ik zie het zo na 20 jaar ervaring op fora: een zelfverklaard en mogelijk ook een beetje insider. Gooit iets in een groepsapp en SR roept dat hier

Gisteren ging dat in zo'n tempo dat het kroeg geruchten leken/zijn
Een bamboe brandstapel is wel eco friendly, toch?
danko-lazovic
Meervoudig international

Balinho
Internationale topspeler

Juancho wrote: 05 Aug 2024, 18:28
Balinho wrote: 05 Aug 2024, 18:26 Het is @Smell Rock Jan, geen Smelly Rock. Ruikte'm?
Het is Juancho voor jou. Snapte'm?
Nope, na bijna een kwart eeuw nog steeds meer niet dan wel. ToeterJuancho, is dat wellicht beter dan? :pul:
DeBruyne
Meervoudig international

Eerder aan PSV gelinkt idd. Zou dus naar Spanje vertrekken.
  • These users thanked the author DeBruyne for the post:
    Tim1999
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 05 Aug 2024, 19:05 Ik begrijp de terughoudendheid van sommigen, maar ik ben liever eerst terughoudend tot er duidelijkheid is.

Ik geloof niet dat @Smell Rock dit zomaar voor de lol doet wetende dat hij daarna op de brandstapel geflikkerd wordt.
    Snap ik Skerla, ik ben normaliter ook een gretig reutje dat dolenthousiast op elk gerucht springt en dat is misschien ook de reden dat ik gisteren zo heftig reageerde (sorry steentje). De eerste berichten klonken (even los van de betrouwbaarheid) als transfers die zo goed als beklonken waren. Als er dan de volgende dag dezelfde persoon berichten plaatst die daarmee zijn eigen stellige bericht van de dag ervoor onderuit haalt, hoopte ik eigenlijk dat Smell Rock zelf al doorhad dat zijn bron gewoon een lulnek is. Had ons een teleurstelling bespaard.

Neemt niet weg dat ik hoop dat hij gelijk had w.b. Sepp en vooruit ook Wijndal. Ik heb er alleen een stuk minder vertrouwen in, omdat de nieuwtjes niet met elkaar te rijmen zijn. We gaan het zien.

Zoals Shoov al zei hebben we allemaal wel van die collega's en vrienden die ergens op een groepsapp 'inside' info hebben. Dit is altijd onzin, tenzij je het hier gelezen hebt. Maar blijf het vooral delen, maar zet er dan op zijn minst bij: 'ik heb dit gehoord van een lulnek', dan weten we welk formaat zoutkorrel we hierbij moeten nemen.
  • These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
    mateja
    Smell Rock
    Verbannen

Jwoeloe wrote: 05 Aug 2024, 18:07
    Danny03 wrote: 05 Aug 2024, 18:06

Nog 6 uurjes rustig

+24. Eerlijk is eerlijk, ik heb er een hard hoofd in, maar volgens mij zei hij maandag of dinsdag. Sit back & F5. :mrgreen:
    Hahaha, als dat nou niet doorgaat gaat de pek en veren dezelfde dag nog door 😂
    Full speed or nothing
    Smell Rock
    Verbannen

Lorenzo von Matterhorn wrote: 05 Aug 2024, 20:14
    SKERLA wrote: 05 Aug 2024, 19:05 Ik begrijp de terughoudendheid van sommigen, maar ik ben liever eerst terughoudend tot er duidelijkheid is.

Ik geloof niet dat @Smell Rock dit zomaar voor de lol doet wetende dat hij daarna op de brandstapel geflikkerd wordt.
    Snap ik Skerla, ik ben normaliter ook een gretig reutje dat dolenthousiast op elk gerucht springt en dat is misschien ook de reden dat ik gisteren zo heftig reageerde (sorry steentje). De eerste berichten klonken (even los van de betrouwbaarheid) als transfers die zo goed als beklonken waren. Als er dan de volgende dag dezelfde persoon berichten plaatst die daarmee zijn eigen stellige bericht van de dag ervoor onderuit haalt, hoopte ik eigenlijk dat @Smell Rock zelf al doorhad dat zijn bron gewoon een lulnek is. Had ons een teleurstelling bespaard.

Neemt niet weg dat ik hoop dat hij gelijk had w.b. Sepp en vooruit ook Wijndal. Ik heb er alleen een stuk minder vertrouwen in, omdat de nieuwtjes niet met elkaar te rijmen zijn. We gaan het zien.

Zoals Shoov al zei hebben we allemaal wel van die collega's en vrienden die ergens op een groepsapp 'inside' info hebben. Dit is altijd onzin, tenzij je het hier gelezen hebt. Maar blijf het vooral delen, maar zet er dan op zijn minst bij: 'ik heb dit gehoord van een lulnek', dan weten we welk formaat zoutkorrel we hierbij moeten nemen.
    Ik heb alle geruchten van een lulnek.
    Iedereen blij.
  • These users thanked the author Smell Rock for the post:
    VakkieL
    Full speed or nothing
    Jur1913
    Internationale topspeler

Lorenzo von Matterhorn wrote: 05 Aug 2024, 20:14

Dit is altijd onzin, tenzij je het hier gelezen hebt.
    Dus Sepp tekent woensdag

Nice
    Trixm
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 05 Aug 2024, 19:11 Brandstapel is ouderwets en niet milieuvriendelijk. Iemand een woke oplossing?

Ik zie het zo na 20 jaar ervaring op fora: een zelfverklaard en mogelijk ook een beetje insider. Gooit iets in een groepsapp en SR roept dat hier

Is SR het doorgeefluik van Ailon geworden?
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    Maikel
    Saibari is underrated.
    Smell Rock
    Verbannen

Standbeeld wrote: 05 Aug 2024, 19:16
    ShovingNE2 wrote: 05 Aug 2024, 19:11Ik zie het zo na 20 jaar ervaring op fora: een zelfverklaard en mogelijk ook een beetje insider. Gooit iets in een groepsapp en SR roept dat hier
    Zo dacht ik er dus ook over. 🤝
    Wat lief van jullie.
    Wat is er mis mee om hier wat te roepen ?
    Anders kijk ik wel op Voetbalprimeur met hun 'breaking' oud nieuws altijd.
  • These users thanked the author Smell Rock for the post:
    DaveB
    Full speed or nothing
    Smell Rock
    Verbannen

Trixm wrote: 05 Aug 2024, 20:21

Is SR het doorgeefluik van Ailon geworden?
    Zat Ailon vroeger niet ook op het Those were the days forum ?
    Full speed or nothing
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Image
  • These users thanked the author TomPSV023 for the post (total 3):
    Il YouriEindhovenvoetbalWolf
    Kezmania
    Meervoudig international

Wijndal is geen loos gerucht. Ik meldde dat vorige week al en er zijn gesprekken geweest tussen PSV en Wijndal, of er is tenminste geïnformeerd. Voor de absolute breedte wellicht interessant maar natuurlijk totaal geen naam waar je hier op zit te wachten.
    Trixm
    Vedette

Kezmania wrote: 05 Aug 2024, 20:28 Wijndal is geen loos gerucht. Ik meldde dat vorige week al en er zijn gesprekken geweest tussen PSV en Wijndal, of er is tenminste geïnformeerd. Voor de absolute breedte wellicht interessant maar natuurlijk totaal geen naam waar je hier op zit te wachten.
    We waren als forumgroep in zijn geheel Kezmania vergeten boys!
    Saibari is underrated.
    Standbeeld
    Mister PSV

Smell Rock wrote: 05 Aug 2024, 20:22
    Standbeeld wrote: 05 Aug 2024, 19:16
    Zo dacht ik er dus ook over. 🤝
    Wat lief van jullie.
    Als je dermate stellig bent dan moet je ook kunnen leveren. Anders ben je een fantast. Daar hebben we hier een hekel aan. Wij nemen transfernieuws uiterst serieus hier. Iedereen die daar een loopje mee neemt ten behoeve van zijn ego wordt tot persona non grata verklaard.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 4):
    Vanthaman18SomeOneEindhovenvoetbalHeissenberrug
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Marcos Alonso

Alex Sandro

In plaats van Wijndal dan liever een jaar investeren in een uitstekende ervaren back om volgend jaar door te pakken.. deze mannen zijn om welke redenen dan ook evenals Van Aanholt transfervrij.
    Ze hebben ervaring in de top van Europa en zijn op hun 33e beter dan Wijndal is of ooit zal worden. De kans dat hij zo'n carrière maakt schat ik in ieder geval bijzonder laag in.

Een beetje zoals eerder ook Ricardo Rodrigues hierheen kwam als ervaren kracht die toen gewoon een probleem op links moest oplossen. Niets meer en niets minder.
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 2):
    StratumZuidAsterix
    Smell Rock
    Verbannen

Standbeeld wrote: 05 Aug 2024, 20:47
    Smell Rock wrote: 05 Aug 2024, 20:22

Wat lief van jullie.
    Als je dermate stellig bent dan moet je ook kunnen leveren. Anders ben je een fantast. Daar hebben we hier een hekel aan. Wij nemen transfernieuws uiterst serieus hier. Iedereen die daar een loopje mee neemt ten behoeve van zijn ego wordt tot persona non grata verklaard.
    En jij denkt dat ik zoiets nodig heb voor mijn ego ? Bestaan er menaen die dat echt denken ?
    Pffffff.
    Heb t nog eens nagevraagd van Wijndal, wacht op antwoord.
    Hij gaf wel aan dat Sepp persoonlijk rond is met PSV. Of mag ik dat ook weer niet typen hier ?
  • These users thanked the author Smell Rock for the post (total 2):
    NoosaDaveB
    Full speed or nothing
    johan derksen
    Meervoudig international

Dan moet Alex Sandro wel een beetje water bij de wijn doen, want 11 miljoen salaris lijkt me een beetje veel voor ons.
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

Nog 3 uurtjes voor Wijndal!!!
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Voormalig KG Ik zou mij doodschamen als Alonso komt, de man die dronken een 19 jarige doodrijd. Hij had moeten brommen
  • These users thanked the author TomPSV023 for the post:
    TylerDurdn
    Post Reply