Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Als het tussen Feye en PSV gaat dan zal PSV de strijd wel weer winnen. Veerman, Til, Pepi, straks Beelen. Scheelt dat Beelen een PSV-fan is dan. Daarmee geef ik hem graag het voordeel van de twijfel.
Last edited by Standbeeld on 05 Jul 2023, 21:30, edited 1 time in total.
DonyellMalen
Legende

Beelen en een glasbak op CB, maar eerst moet er iemand weg (een uit de rij Ramalho, Teze, Baumgartl). Zo interpreteer ik het.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Goed dat ze bezig zijn met verdedigers. Jammer dat het een back up is die eerst komt. Hopelijk worden Baumgartl en Ramalho snel verkocht zodat we echt door kunnen pakken
Standbeeld
Mister PSV

DonyellMalen wrote: 05 Jul 2023, 21:30 Beelen en een glasbak op CB, maar eerst moet er iemand weg (een uit de rij Ramalho, Teze, Baumgartl). Zo interpreteer ik het.
Baumi en Ramalho dan. Teze zou mij wel verbazen. Dat zou dan denk ik inhouden dat hij zelf heel graag wil vertrekken. Zie hem namelijk zijn kans op CV krijgen.
Smeets14
Nationale topspeler

SKERLA wrote: 05 Jul 2023, 21:28
Smeets14 wrote: 05 Jul 2023, 21:26

Volgens het artikel wil PSV sowieso eerst iemand verkopen in de verdediging. En dan twee verdedigers (Baumgartl en Ramalho) die drukken op het salaris budget lozen voordat er een basis verdediger kan worden gehaald. Beelen zal geen topsalaris verdienen.
Eerst verkopen en dan Beelen?
Beelen + een basis cv. In het artikel staat dit: Voorzover bekend hebben de Eindhovenaren nog niet geboden omdat er eerst iemand verkocht moet worden.

En dat ze daarnaast nog een cv kunnen aantrekken voor de basis.
DonyellMalen
Legende

Ja, absoluut. Zie Ramalho en Baumgartl nog liever vandaag dan morgen vertrekken.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Zou Beelen alvast de vervanger voor Obispo kunnen zijn? Die missen we sowieso al de komende tijd en stond volgens mij toch al op de nominatie om te vertrekken.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Zo lijkt het dat er echt weinig geld is zolang Sangare en ramalho nog niet verkocht zijn.
Maikel
Site Admin

PsvBmg wrote: 05 Jul 2023, 21:36 Zo lijkt het dat er echt weinig geld is zolang Sangare en ramalho nog niet verkocht zijn.
Dat is echt precies wat er niet staat.
Jwoeloe
Moderator

Standbeeld wrote: 05 Jul 2023, 21:31
DonyellMalen wrote: 05 Jul 2023, 21:30 Beelen en een glasbak op CB, maar eerst moet er iemand weg (een uit de rij Ramalho, Teze, Baumgartl). Zo interpreteer ik het.
Baumi en Ramalho dan. Teze zou mij wel verbazen. Dat zou dan denk ik inhouden dat hij zelf heel graag wil vertrekken. Zie hem namelijk zijn kans op CV krijgen.
Een aantal weken/maanden terug heeft Elfrink al geschreven dat Teze een vertrekwens heeft. Geen idee of dat nog zo is, maar ervan uitgaande dat het zo is, is er een reële kans dat zowel hij als Ramalho (en Baumgartl uiteraard) gaan. Dat was allemaal ruim voor het aanstellen van Bosz.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Volgens mij is het stiekem echt een goede verdediger en dan vind ik 2-3m geen groot risico. Obv van de beelden, de statistieken en reacties van KKD-volgers, zie ik hem graag komen als back-up CV/VM. Erg sterk aan de bal, sterk in de lucht, sterk 1 op 1, precies wat Bosz wil zien volgens mij.

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... op-brengen
Teletubby
Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 05 Jul 2023, 21:30 Als het tussen Feye en PSV gaat dan zal PSV de strijd wel weer winnen. Veerman, Til, Pepi, straks Beelen. Scheelt dat Beelen een PSV-fan is dan. Daarmee geef ik hem graag het voordeel van de twijfel.
Vergeet je ook nog eens Derrick luckassen in dat rijtje te noemen, daar hadden we Feyenoord ook even flink bij hun lurven.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Maikel wrote: 05 Jul 2023, 21:37
PsvBmg wrote: 05 Jul 2023, 21:36 Zo lijkt het dat er echt weinig geld is zolang Sangare en ramalho nog niet verkocht zijn.
Dat is echt precies wat er niet staat.
Ik word zo moedeloos van dat soort reacties de hele dag..
DonyellMalen
Legende

Sensation wrote: 05 Jul 2023, 21:38 Ik word zo moedeloos van dat soort reacties de hele dag..
Maar echt. Onbegrijpelijk dat je dat uit dit artikel haalt. Lezen is lastig..
koetje
Legende

Goede kopper, goede opbouwer, goede balveroveraar, wint persoonlijke duels. Wel in een 3-4-2-1 systeem en op KKD niveau.

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... op-brengen
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ik vind aankopen als Beelen echt totaal overbodig. Houd dat geld op zak en haal alleen nog directe versterkingen. Bosz zei op de persconferentie nog dat hij alleen spelers wil die beter zijn dan wat er nu loopt. Je gaat mij niet vertellen dat Beelen beter is dan Teze, Ramalho of zelfs Baumgartl. Totaal nutteloze aankoop. Laat Teze het lekker uitzoeken met een echt serieuze aankoop op rcv. Als derde back-up blijft Van de Blaak wellicht een keer fit. Met spelers als Beelen kopen geef je echt een verkeerd signaal af. Had je net zo goed Seelt kunnen houden.
Vanthaman18
Internationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 05 Jul 2023, 21:41 Ik vind aankopen als Beelen echt totaal overbodig. Houd dat geld op zak en haal alleen nog directe versterkingen. Bosz zei op de persconferentie nog dat hij alleen spelers wil die beter zijn dan wat er nu loopt. Je gaat mij niet vertellen dat Beelen beter is dan Teze, Ramalho of zelfs Baumgartl. Totaal nutteloze aankoop. Laat Teze het lekker uitzoeken met een echt serieuze aankoop op rcv. Als derde back-up blijft Van de Blaak wellicht een keer fit. Met spelers als Beelen kopen geef je echt een verkeerd signaal af. Had je net zo goed Seelt kunnen houden.
Heb het idee dat jij denkt dat het over Giel Beelen gaat..
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 05 Jul 2023, 21:43
Eindhovenvoetbal wrote: 05 Jul 2023, 21:41 Ik vind aankopen als Beelen echt totaal overbodig. Houd dat geld op zak en haal alleen nog directe versterkingen. Bosz zei op de persconferentie nog dat hij alleen spelers wil die beter zijn dan wat er nu loopt. Je gaat mij niet vertellen dat Beelen beter is dan Teze, Ramalho of zelfs Baumgartl. Totaal nutteloze aankoop. Laat Teze het lekker uitzoeken met een echt serieuze aankoop op rcv. Als derde back-up blijft Van de Blaak wellicht een keer fit. Met spelers als Beelen kopen geef je echt een verkeerd signaal af. Had je net zo goed Seelt kunnen houden.
Hilarisch.
Vanthaman18
Internationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 05 Jul 2023, 21:45
Vanthaman18 wrote: 05 Jul 2023, 21:43

Hilarisch.
Het is werkelijk waar nooit goed wat er op transfergebied gebeurt bij PSV. Vermoeiend.
Standbeeld
Mister PSV

Je bent wel op dreef de laatste tijd. :lol:
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 05 Jul 2023, 21:47
Eindhovenvoetbal wrote: 05 Jul 2023, 21:45

Hilarisch.
Het is werkelijk waar nooit goed wat er op transfergebied gebeurt bij PSV. Vermoeiend.
Je blijft de inhoudelijke reacties maar opstapelen ook.
TomPSV
Legende

Die Beelen een aantal keer aan het werk gezien bij PEC afgelopen seizoen, maar dat is niet heel veel bijzonders. Lijkt me bij lange na niet goed genoeg voor PSV. Enige speler van PEC die een prima aanwinst voor PSV zou zijn is Van den Belt, maar die is al naar Feyenoord.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Het profiel van die Beelen is alles wat we niet nodig hebben. Een jongen met een stormachtige ontwikkeling in de KKD die 'al' 22 is en nog niet op ED niveau heeft gespeeld voor 3 miljoen euro. Ja sorry maar het lijkt meer FOMO dan serieus beleid TENZIJ er zoveel geld beschikbaar is voor een én én.
Standbeeld
Mister PSV

Onze Zwollenaar Juancho was ook al niet zo positief over Beelen bij PSV. Hoe kan het dan dat onze scouting en die van Feye het wel ziet zitten in die jongen?
Standbeeld
Mister PSV

11 Tinus wrote: 05 Jul 2023, 21:50 Het profiel van die Beelen is alles wat we niet nodig hebben. Een jongen met een stormachtige ontwikkeling in de KKD die 'al' 22 is en nog niet op ED niveau heeft gespeeld voor 3 miljoen euro. Ja sorry maar het lijkt meer FOMO dan serieus beleid TENZIJ er zoveel geld beschikbaar is voor een én én.
Maar ja, stel AZ haalt hem en hij blinkt daar uit, dan hoor je hier weer 3 jaar lang waarom wij nooit zo'n koopjes proberen. Zo is het dan ook wel weer.
Post Reply