Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Als het tussen Feye en PSV gaat dan zal PSV de strijd wel weer winnen. Veerman, Til, Pepi, straks Beelen. Scheelt dat Beelen een PSV-fan is dan. Daarmee geef ik hem graag het voordeel van de twijfel.
Last edited by Standbeeld on 05 Jul 2023, 21:30, edited 1 time in total.
- DonyellMalen
- Legende
Beelen en een glasbak op CB, maar eerst moet er iemand weg (een uit de rij Ramalho, Teze, Baumgartl). Zo interpreteer ik het.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Goed dat ze bezig zijn met verdedigers. Jammer dat het een back up is die eerst komt. Hopelijk worden Baumgartl en Ramalho snel verkocht zodat we echt door kunnen pakken
- Standbeeld
- Mister PSV
Baumi en Ramalho dan. Teze zou mij wel verbazen. Dat zou dan denk ik inhouden dat hij zelf heel graag wil vertrekken. Zie hem namelijk zijn kans op CV krijgen.DonyellMalen wrote: ↑05 Jul 2023, 21:30 Beelen en een glasbak op CB, maar eerst moet er iemand weg (een uit de rij Ramalho, Teze, Baumgartl). Zo interpreteer ik het.
-
- Nationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
- Lorenzo von Matterhorn
Zou Beelen alvast de vervanger voor Obispo kunnen zijn? Die missen we sowieso al de komende tijd en stond volgens mij toch al op de nominatie om te vertrekken.
-
- Moderator
Een aantal weken/maanden terug heeft Elfrink al geschreven dat Teze een vertrekwens heeft. Geen idee of dat nog zo is, maar ervan uitgaande dat het zo is, is er een reële kans dat zowel hij als Ramalho (en Baumgartl uiteraard) gaan. Dat was allemaal ruim voor het aanstellen van Bosz.Standbeeld wrote: ↑05 Jul 2023, 21:31Baumi en Ramalho dan. Teze zou mij wel verbazen. Dat zou dan denk ik inhouden dat hij zelf heel graag wil vertrekken. Zie hem namelijk zijn kans op CV krijgen.DonyellMalen wrote: ↑05 Jul 2023, 21:30 Beelen en een glasbak op CB, maar eerst moet er iemand weg (een uit de rij Ramalho, Teze, Baumgartl). Zo interpreteer ik het.
- hondjevandebakker
Volgens mij is het stiekem echt een goede verdediger en dan vind ik 2-3m geen groot risico. Obv van de beelden, de statistieken en reacties van KKD-volgers, zie ik hem graag komen als back-up CV/VM. Erg sterk aan de bal, sterk in de lucht, sterk 1 op 1, precies wat Bosz wil zien volgens mij.
https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... op-brengen
-
- Nationale topspeler
Vergeet je ook nog eens Derrick luckassen in dat rijtje te noemen, daar hadden we Feyenoord ook even flink bij hun lurven.Standbeeld wrote: ↑05 Jul 2023, 21:30 Als het tussen Feye en PSV gaat dan zal PSV de strijd wel weer winnen. Veerman, Til, Pepi, straks Beelen. Scheelt dat Beelen een PSV-fan is dan. Daarmee geef ik hem graag het voordeel van de twijfel.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
Goede kopper, goede opbouwer, goede balveroveraar, wint persoonlijke duels. Wel in een 3-4-2-1 systeem en op KKD niveau.
-
Ik vind aankopen als Beelen echt totaal overbodig. Houd dat geld op zak en haal alleen nog directe versterkingen. Bosz zei op de persconferentie nog dat hij alleen spelers wil die beter zijn dan wat er nu loopt. Je gaat mij niet vertellen dat Beelen beter is dan Teze, Ramalho of zelfs Baumgartl. Totaal nutteloze aankoop. Laat Teze het lekker uitzoeken met een echt serieuze aankoop op rcv. Als derde back-up blijft Van de Blaak wellicht een keer fit. Met spelers als Beelen kopen geef je echt een verkeerd signaal af. Had je net zo goed Seelt kunnen houden.
- Vanthaman18
Heb het idee dat jij denkt dat het over Giel Beelen gaat..Eindhovenvoetbal wrote: ↑05 Jul 2023, 21:41 Ik vind aankopen als Beelen echt totaal overbodig. Houd dat geld op zak en haal alleen nog directe versterkingen. Bosz zei op de persconferentie nog dat hij alleen spelers wil die beter zijn dan wat er nu loopt. Je gaat mij niet vertellen dat Beelen beter is dan Teze, Ramalho of zelfs Baumgartl. Totaal nutteloze aankoop. Laat Teze het lekker uitzoeken met een echt serieuze aankoop op rcv. Als derde back-up blijft Van de Blaak wellicht een keer fit. Met spelers als Beelen kopen geef je echt een verkeerd signaal af. Had je net zo goed Seelt kunnen houden.
-
Hilarisch.Vanthaman18 wrote: ↑05 Jul 2023, 21:43Heb het idee dat jij denkt dat het over Giel Beelen gaat..Eindhovenvoetbal wrote: ↑05 Jul 2023, 21:41 Ik vind aankopen als Beelen echt totaal overbodig. Houd dat geld op zak en haal alleen nog directe versterkingen. Bosz zei op de persconferentie nog dat hij alleen spelers wil die beter zijn dan wat er nu loopt. Je gaat mij niet vertellen dat Beelen beter is dan Teze, Ramalho of zelfs Baumgartl. Totaal nutteloze aankoop. Laat Teze het lekker uitzoeken met een echt serieuze aankoop op rcv. Als derde back-up blijft Van de Blaak wellicht een keer fit. Met spelers als Beelen kopen geef je echt een verkeerd signaal af. Had je net zo goed Seelt kunnen houden.
- Vanthaman18
Het is werkelijk waar nooit goed wat er op transfergebied gebeurt bij PSV. Vermoeiend.
- Standbeeld
- Mister PSV
Je bent wel op dreef de laatste tijd.Eindhovenvoetbal wrote: ↑05 Jul 2023, 21:41 Ik vind aankopen als Beelen echt totaal overbodig. Houd dat geld op zak en haal alleen nog directe versterkingen. Bosz zei op de persconferentie nog dat hij alleen spelers wil die beter zijn dan wat er nu loopt. Je gaat mij niet vertellen dat Beelen beter is dan Teze, Ramalho of zelfs Baumgartl. Totaal nutteloze aankoop. Laat Teze het lekker uitzoeken met een echt serieuze aankoop op rcv. Als derde back-up blijft Van de Blaak wellicht een keer fit. Met spelers als Beelen kopen geef je echt een verkeerd signaal af. Had je net zo goed Seelt kunnen houden.
-
Je blijft de inhoudelijke reacties maar opstapelen ook.Vanthaman18 wrote: ↑05 Jul 2023, 21:47Het is werkelijk waar nooit goed wat er op transfergebied gebeurt bij PSV. Vermoeiend.
-
- Legende
Die Beelen een aantal keer aan het werk gezien bij PEC afgelopen seizoen, maar dat is niet heel veel bijzonders. Lijkt me bij lange na niet goed genoeg voor PSV. Enige speler van PEC die een prima aanwinst voor PSV zou zijn is Van den Belt, maar die is al naar Feyenoord.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het profiel van die Beelen is alles wat we niet nodig hebben. Een jongen met een stormachtige ontwikkeling in de KKD die 'al' 22 is en nog niet op ED niveau heeft gespeeld voor 3 miljoen euro. Ja sorry maar het lijkt meer FOMO dan serieus beleid TENZIJ er zoveel geld beschikbaar is voor een én én.
- Standbeeld
- Mister PSV
Onze Zwollenaar Juancho was ook al niet zo positief over Beelen bij PSV. Hoe kan het dan dat onze scouting en die van Feye het wel ziet zitten in die jongen?
- Standbeeld
- Mister PSV
Maar ja, stel AZ haalt hem en hij blinkt daar uit, dan hoor je hier weer 3 jaar lang waarom wij nooit zo'n koopjes proberen. Zo is het dan ook wel weer.11 Tinus wrote: ↑05 Jul 2023, 21:50 Het profiel van die Beelen is alles wat we niet nodig hebben. Een jongen met een stormachtige ontwikkeling in de KKD die 'al' 22 is en nog niet op ED niveau heeft gespeeld voor 3 miljoen euro. Ja sorry maar het lijkt meer FOMO dan serieus beleid TENZIJ er zoveel geld beschikbaar is voor een én én.