Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Trixm
Vedette

Moet je voorstellen dat PSV vorig jaar mats Wieffer had gehaald, dan waren de rapen gaar geweest.

Bijzondere voetballer wel, oogt veel meer als een cvm dan als een CV. Een hele behendige voetballer. Leuk om naar te kijken!
Saibari is underrated.
Massimo
Legende

Ik verwacht nog wel een vertrek van Ramalho en Baumgartl. Ook een vertrek van Teze sluit ik niet uit.
Jwoeloe
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Mogelijk is Beelen een multifunctionele extra optie die zowel achterin als op 6 uit de voeten kan. Zeker nu Obispo nog even geblesseerd is en Baumgartl uiteraard op dood spoor zit, heb je voorlopig nog enkel Ramalho Boscagli en Teze centraal achterin. Ervan uitgaande dat Ramalho sowieso gaat en daar dus die ervaren vervanger voor komt, is een bezetting van 3 man niet voldoende zolang Obispo niet fit is. Op het moment dat Obispo dan wel fit is en je weer beschikt over 4 andere CV's, kan je hem ook altijd nog opstellen als 6, afhankelijk van waar hij op dat moment nodig is. Vraag blijft alleen hoe goed hij is en of hij kan aanhaken.
DonyellMalen
Legende

Massimo wrote: 05 Jul 2023, 22:25 Ik verwacht nog wel een vertrek van Ramalho en Baumgartl. Ook een vertrek van Teze sluit ik niet uit.
Ik ook niet. Zie Teze wel naar de subtop van de Ligue1 gaan. Lyon was al eerder geinteresseerd.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

De rolverdeling is wel duidelijk: Earnie mag de reisjes naar Zwolle doen, terwijl Marcel lekker naar Londen mag.
ComeOnPSV
Vedette

Misschien heel gek maar ik lees het eigenlijk meer dat er gewoon de komende dagen een centrale verdediger gaat vertrekken bij PSV.

Waarom zou je zo ver interesse hebben met deze jongen als je niets kan doen qua biedingen omdat er nog teveel spelers zijn?
DonyellMalen
Legende

Zal 'm er nog maar eens in gooien:

Snap wel wat Bosz en Stewart in hem zien. Voetballende CB, sterk aan de bal, maar of het defensief goed genoeg is? Lastig te zeggen na deze video bekeken te hebben.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Multifunctioneel is leuk maar dat was die Kasanwirjo ook die Feyenoord voor 2.5 miljoen haalde in de winter. Die is dus compleet useless geweest.

Als PSV naar een selectie wil met 20 veldspelers dan heb je dit soort spelers nodig. Maar je kunt niet bouwen op dit soort spelers net zoals Feyenoord nie lt kon en wilde bouwen op Wieffer die tot januari niet eens serieuze minuten had. Toen Zerrouki niet door ging bleek Wieffer ineens een slam of the park te zijn. Soms moet je ook een beetje geluk hebben en als je van Beelen koopt dan koop je een lootje voor de loterij. Wel een duur lootje als hij geen upside heeft.
Joenepsv
Legende

Jwoeloe wrote: 05 Jul 2023, 22:25 Mogelijk is Beelen een multifunctionele extra optie die zowel achterin als op 6 uit de voeten kan. Zeker nu Obispo nog even geblesseerd is en Baumgartl uiteraard op dood spoor zit, heb je voorlopig nog enkel Ramalho Boscagli en Teze centraal achterin. Ervan uitgaande dat Ramalho sowieso gaat en daar dus die ervaren vervanger voor komt, is een bezetting van 3 man niet voldoende zolang Obispo niet fit is. Op het moment dat Obispo dan wel fit is en je weer beschikt over 4 andere CV's, kan je hem ook altijd nog opstellen als 6, afhankelijk van waar hij op dat moment nodig is. Vraag blijft alleen hoe goed hij is en of hij kan aanhaken.
Denk ook dat ze hem zo zien. Een strategische aankoop. Niet iemand die komend seizoen 50 wedstrijden gaat spelen maar even een jaartje mag aanhaken en er dan staat. Hij is multifunctioneel en past met zijn stijl in het systeem dat Bosz wil spelen. En 2,5 miljoen is een gokje waard.

Ik hoop overigens dat ze Obispo ook op de transferlijst zetten. Dat is met afstand onze slechtste cv en die zou ik het eerst doorselecteren. Obispo is een gevaar voor eigen defensie en laat al jaren zien dat hij niks in een PSV shirt te zoeken heeft. Naast Obispo ook Ramalho en Baumgartl door selecteren. Teze en Boscagli zie ik graag blijven maar Teze zal bij een goed bod ook wegmogen.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

DonyellMalen wrote: 05 Jul 2023, 22:26
Massimo wrote: 05 Jul 2023, 22:25 Ik verwacht nog wel een vertrek van Ramalho en Baumgartl. Ook een vertrek van Teze sluit ik niet uit.
Ik ook niet. Zie Teze wel naar de subtop van de Ligue1 gaan. Lyon was al eerder geinteresseerd.
Toen Bosz daar trainer was.
11 Tinus
Legende

ComeOnPSV wrote: 05 Jul 2023, 22:28
Waarom zou je zo ver interesse hebben met deze jongen als je niets kan doen qua biedingen omdat er nog teveel spelers zijn?
Omdat de markt nu bepaalt.... je moet nu kiezen en niet over 2 weken.
11 Tinus
Legende

Joenepsv wrote: 05 Jul 2023, 22:33
Jwoeloe wrote: 05 Jul 2023, 22:25 Mogelijk is Beelen een multifunctionele extra optie die zowel achterin als op 6 uit de voeten kan. Zeker nu Obispo nog even geblesseerd is en Baumgartl uiteraard op dood spoor zit, heb je voorlopig nog enkel Ramalho Boscagli en Teze centraal achterin. Ervan uitgaande dat Ramalho sowieso gaat en daar dus die ervaren vervanger voor komt, is een bezetting van 3 man niet voldoende zolang Obispo niet fit is. Op het moment dat Obispo dan wel fit is en je weer beschikt over 4 andere CV's, kan je hem ook altijd nog opstellen als 6, afhankelijk van waar hij op dat moment nodig is. Vraag blijft alleen hoe goed hij is en of hij kan aanhaken.
Denk ook dat ze hem zo zien. Een strategische aankoop. Niet iemand die komend seizoen 50 wedstrijden gaat spelen maar even een jaartje mag aanhaken en er dan staat. Hij is multifunctioneel en past met zijn stijl in het systeem dat Bosz wil spelen. En 2,5 miljoen is een gokje waard.

Ik hoop overigens dat ze Obispo ook op de transferlijst zetten. Dat is met afstand onze slechtste cv en die zou ik het eerst doorselecteren. Obispo is een gevaar voor eigen defensie en laat al jaren zien dat hij niks in een PSV shirt te zoeken heeft. Naast Obispo ook Ramalho en Baumgartl door selecteren. Teze en Boscagli zie ik graag blijven maar Teze zal bij een goed bod ook wegmogen.
Obispo komt voor de deadline door geen enkele medische keuring dus je hoeft niet op hem te hopen.
11 Tinus
Legende

DonyellMalen wrote: 05 Jul 2023, 22:32 Zal 'm er nog maar eens in gooien:

Snap wel wat Bosz en Stewart in hem zien. Voetballende CB, sterk aan de bal, maar of het defensief goed genoeg is? Lastig te zeggen na deze video bekeken te hebben.
Haha wel goed filmpje voor een allround 6.
Captain(C)
Vaste waarde in elftal

Dit klinkt als een prima aankoop! Jong, niet al te duur en veel belovend, althans dat ziet PSV in hem.
Al haalt PSV Kevin De Bruyne, sommige hier zullen nog steeds kritisch blijven (bedrag, kwaliteit, restwaarde etc.)

Ik noem 2,5 miljoen niet echt een risicovolle investering
Koekoek!
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal

Alsof ze Ronald Koemand met Gerald Vanenburg hebben gekruisd.
Garnala
Basisspeler

Siemen
Nationale topspeler

Mooie, goeie voetballer. Ze lijken er veel vertrouwen in te hebben, dus dan zeg ik: let's go. Dan vergeet ik even dat Beelen in de wedstrijd tegen FC Eindhoven aan alle kanten voorbij werd gelopen door Brym.
OnsPSV
Meervoudig international

Ik put enorm veel hoop uit het feit dat PSV volgens de Telegraaf ook nog een ervaren verdediger wil toevoegen… dit niveau met een selectie van 20 veldspelers, 22 jaar. Ik ben voor dit bedrag en deze situatie zeer sceptisch!
7Koentjuh7
Lid 2e elftal

4 jaar geleden werd er ook 2 miljoen neergelegd dat was toen voor Boscagli, begon dramatisch maar onder Schmidt een waardige verdediger geworden. Moet toch zeggen dat ik liever zo soort jongen haal met Ligue 1 ervaring dan KKD maar laat me graag verassen ;)
Søren
Meervoudig international

Je zou verwachten dat als je terug wil naar 20 + 4 spelers, je ook kiest voor relatieve zekerheidjes, of echt grote talenten.
Van Beelen valt niet in deze categorieën, is echt een gok, en staat de doorstroming van eigen jeugd in de weg.
Ik word er niet heel blij van in ieder geval…
Teletubby
Nationale topspeler

Ik word ook wel redelijk enthousiast van dit filmpje, ervan uitgaande dat Ramalho en Baumgartl (hopelijk) vertrekken. Zit je nog met Teze, Boscagli en Obispo (die pas weer in januari weer kan voetballen) voor de cv positie. Haal hierbij deze Beelen en een ervaren CV als vervanger voor Ramalho en je hebt alles dubbel bezet plus Obispo die nog later kan instromen. Het zou me echt niks verbazen als we uiteindelijk het cv duo Teze en Boscagli weer herenigd zien en het floreert onder Bosz. Hangt denk ik vooral af van wie die ervaren verdediger gaat worden.
Joenepsv
Legende

Søren wrote: 05 Jul 2023, 22:50 Je zou verwachten dat als je terug wil naar 20 + 4 spelers, je ook kiest voor relatieve zekerheidjes, of echt grote talenten.
Van Beelen valt niet in deze categorieën, is echt een gok, en staat de doorstroming van eigen jeugd in de weg.
Ik word er niet heel blij van in ieder geval…
Welke jeugd? De cv's uit eigen jeugd zijn er of niet klaar voor of niet goed genoeg. Geld ook voor de controleurs overigens.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Captain(C) wrote: 05 Jul 2023, 22:45 Dit klinkt als een prima aankoop! Jong, niet al te duur en veel belovend, althans dat ziet PSV in hem.
Al haalt PSV Kevin De Bruyne, sommige hier zullen nog steeds kritisch blijven (bedrag, kwaliteit, restwaarde etc.)

Ik noem 2,5 miljoen niet echt een risicovolle investering
Maar op de Bruyne zit ook helemaal geen restwaarde...
DonyellMalen
Legende

OnsPSV wrote: 05 Jul 2023, 22:49 Ik put enorm veel hoop uit het feit dat PSV volgens de Telegraaf ook nog een ervaren verdediger wil toevoegen.
Dit is top ja:
PSV zal naast Beelen naar alle waarschijnlijkheid nog een meer ervaren centrumverdediger aan gaan trekken. De defensie wordt na de komst van de nieuwe trainer Peter Bosz flink op de schop genomen en behalve de overbodige Timo Baumgartl, die is teruggekeerd van een verhuurperiode aan Union Berlin, zullen naar verwachting nog één of twee centrumverdedigers vertrekken.
https://www.telegraaf.nl/sport/23825251 ... mas-beelen
JZeot
Talent

Aan de beelden van Beelen te zien loopt die gozer echt overal op het veld. Staat de helft van de compilatie in de 16 van de tegenstander😅
Post Reply