Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
StratumZuid
Vedette

Thoresen wrote: 06 Aug 2024, 12:18 Geen restwaarde vanwege leeftijd maar is James Tarvernier niks? 6,5 m op transfermarkt. Salaris zal bij Rangers wellicht struikelblok zijn.
Vind hem wel de beste bij hun, tenminste toen tegen ons
  • These users thanked the author StratumZuid for the post:
    TomPSV023
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Teletubby
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Ik voel een Tim Krul/Cilissen scenario aankomen, zand in de ogen van de Nederlandse media en dan met iemand anders komen. Vorig jaar hem laten lopen voor 4 en nu moet je meer dan het dubbele aftikken. Dan ben je in principe al je inkomsten van Teze alweer kwijt. Lijkt mij niet dus.
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

Ykhim wrote: 06 Aug 2024, 12:02
    Maikel wrote: 06 Aug 2024, 11:59Er wordt gekeken
    Geef 'm rood, Danny! :strong:

En penalty Feyenoord!!@!1
    Danny Maikeli :lol: :lol: :lol:

Deze grap mag niet ongemerkt voorbij gaan. Nice Ykhim
  • These users thanked the author D.Millpants for the post (total 11):
    Boszball1913StratumZuidEllermanJYkhimStandbeeldFC BrackeSKERLATjompieAlex Rodrigo Dias da CostaFritskePhilipsTylerDurdn
    Maax
    Meervoudig international

Is die Sambo van Burnley niks?
    Number 8 On Tour
    Bankzitter

Van Ewijk is druistig en minder verfijnd. Wel veel diepgang. Lijkt op basis van dat filmpje feller te verdedigen dan bij Heerenveen.

Zou niet mijn 1e optie zijn, maar is een degelijk alternatief. Grappig dat Stewart zei dat ze het type Dumfries niet meer bij Heerenveen willen ophalen maar bij Sparta. Nu halen we van Ewijk ook een moment, mocht hij volgens Stewart optie 1 zijn, te laat.
  • These users thanked the author Number 8 On Tour for the post (total 2):
    Piccolo11 Tinus
    DonyellMalen
    Legende

Kan wel 'n aardige vrije trap nemen.

PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

StratumZuid wrote: 06 Aug 2024, 12:04 Ik vind Alex Sandro echt geen fantasie optie, met tekengeld en een mooi salaris krijg je die echt wel binnen. Mocht je hem 2 jaar kunnen strikken, kun je hem altijd nog volgende zomer aan Al-kebab slijten voor een paar mil
    Is wel een fantasie optie, want je moet hem minstens 3-4 miljoen tekengeld bieden en minstens 5-6 miljoen per jaar aan salaris. Dus dan ben je 8-10 miljoen kwijt voor een seizoen met 0 restwaarde.
    Maax
    Meervoudig international

Hij zal zich best ontwikkeld hebben daar. Maar eens met Madueke. Hem nu halen nadat je hem vorig jaar voor de helft kon halen zou armoedig zijn.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Leuk al die afleiding over van Ewijk, maar zometeen wordt Wijndal gepresenteerd toch?
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Hatseflats wrote: 06 Aug 2024, 12:12
    NewKid wrote: 06 Aug 2024, 12:11 En laat het gezijk maar weer beginnen.....
    *gezeik
    Newkids jonge.
    We can't change the world until we change ourselves.
    FieseFriedrich
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey

Maax wrote: 06 Aug 2024, 12:29 Hij zal zich best ontwikkeld hebben daar. Maar eens met @Madueke. Hem nu halen nadat je hem vorig jaar voor de helft kon halen zou armoedig zijn.
    Enerzijds wel. Anderzijds geldt dat voor nagenoeg iedere speler die je haalt toch.
    Maax
    Meervoudig international

NotoriousBIG046 wrote: 06 Aug 2024, 12:30
    Hatseflats wrote: 06 Aug 2024, 12:12

*gezeik
    Newkids jonge.
    Uut Limburg toch?
    StratumZuid
    Vedette

PSVTOPOss wrote: 06 Aug 2024, 12:28
    StratumZuid wrote: 06 Aug 2024, 12:04 Ik vind Alex Sandro echt geen fantasie optie, met tekengeld en een mooi salaris krijg je die echt wel binnen. Mocht je hem 2 jaar kunnen strikken, kun je hem altijd nog volgende zomer aan Al-kebab slijten voor een paar mil
    Is wel een fantasie optie, want je moet hem minstens 3-4 miljoen tekengeld bieden en minstens 5-6 miljoen per jaar aan salaris. Dus dan ben je 8-10 miljoen kwijt voor een seizoen met 0 restwaarde.
    5 jaar geleden ja
    alles van goud
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

StratumZuid wrote: 06 Aug 2024, 12:20
    JChovanec wrote: 06 Aug 2024, 11:43 Het wordt tijd dat Wily zijn spotters setje (klapstoel, verrekijker, parasolletje etc) weer eens van zolder gaat halen.
    Hij is pas beschikbaar in de laatste weken volgensmij
    WANBELEID!
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Maax wrote: 06 Aug 2024, 12:29 Hij zal zich best ontwikkeld hebben daar. Maar eens met @Madueke. Hem nu halen nadat je hem vorig jaar voor de helft kon halen zou armoedig zijn.
    Ik heb dat vorig jaar niet helemaal gevolgd maar hij heeft dus niet voor PSV gekozen? PSV is afgehaakt? Hoe is dat gegaan?

Ik heb graag dat PSV iemand haalt waar de technische staf van denkt dat ie goed past, waar de financiele mensen van zeggen, ja dat kan.

Dat extra jaartje heeft hij misschien precies nodig gehad om nog een stapje te maken, hij had hier toch het hele jaar op de bank gezeten.

Ik heb zelf nu geen idee hoor van zijn huidige niveau, ik vond hem een speler met potentieel bij Heerenveen met inderdaad veel drang naar voren.
  • These users thanked the author Jeronimo for the post:
    FieseFriedrich
    StratumZuid
    Vedette

Sparts wrote: 06 Aug 2024, 12:33
    StratumZuid wrote: 06 Aug 2024, 12:20

Hij is pas beschikbaar in de laatste weken volgensmij
    WANBELEID!
    Ik wil best wel zo ff naar TopSupport lopen, maar als ik Wijndal zie laat ik Alex los
    alles van goud
    Ardbeg
    Mister PSV

Jeronimo wrote: 06 Aug 2024, 12:34
    Ik heb dat vorig jaar niet helemaal gevolgd maar hij heeft dus niet voor PSV gekozen? PSV is afgehaakt? Hoe is dat gegaan?

Ik heb graag dat PSV iemand haalt waar de technische staf van denkt dat ie goed past, waar de financiele mensen van zeggen, ja dat kan.

Dat extra jaartje heeft hij misschien precies nodig gehad om nog een stapje te maken, hij had hier toch het hele jaar op de bank gezeten.

Ik heb zelf nu geen idee hoor van zijn huidige niveau, ik vond hem een speler met potentieel bij Heerenveen met inderdaad veel drang naar voren.
    Eens met je post. Soms lijkt het alsof een speler al afgeserveerd wordt omdat hij Eredivisie historie heeft. Scouting is tevens niet alleen de briljantjes vinden maar ook de juiste speler voor de plek.

Voor nu is het nog maar een gerucht maar ik geloof dat Earnie weet waar hij mee bezig is.
    Madueke
    Legende

Overigens lijkt dat artikel op basis van 'bronnen van ESPN' meer een pitch van een zaakwaarnemer(skantoor) om Van Ewijk in de markt te zetten.

Even wachten nog op een eventuele bevestiging van het ED.
    Maax
    Meervoudig international

Ardbeg wrote: 06 Aug 2024, 12:37

Eens met je post. Soms lijkt het alsof een speler al afgeserveerd wordt omdat hij Eredivisie historie heeft. Scouting is tevens niet alleen de briljantjes vinden maar ook de juiste speler voor de plek.

Voor nu is het nog maar een gerucht maar ik geloof dat Earnie weet waar hij mee bezig is.
    Jeronimo, volgens mij koos PSV toen voor Teze/Sambo omdat Ewijk (nog) niet goed genoeg was.

Eens met Ardbeg, ooit heeft een speler een jaartje extra nodig. Maar om hem dan voor het dubbele op te halen in een van de duurste competities van Europa lijkt me ook niet z'n heel lekker beleid. Had hem dan vorig jaar voor 4 gehaald, je wist dat Teze een stap ging maken ooit.
    Ardbeg
    Mister PSV

Maax wrote: 06 Aug 2024, 12:46

@Jeronimo, volgens mij koos PSV toen voor Teze/Sambo omdat Ewijk (nog) niet goed genoeg was.

Eens met @Ardbeg, ooit heeft een speler een jaartje extra nodig. Maar om hem dan voor het dubbele op te halen in een van de duurste competities van Europa lijkt me ook niet z'n heel lekker beleid. Had hem dan vorig jaar voor 4 gehaald, je wist dat Teze een stap ging maken ooit.
    Regeren is vooruitzien inderdaad. Soms lijkt een speler te verrassen in zijn ontwikkeling. Schouten en Van Dijk als voorbeeld, waar hier door de top 3 niet naar gekeken werd. Je wist inderdaad dat Teze ooit een stap ging maken maar de huidige situatie had Teze zelf niet eens verwacht.
    FieseFriedrich
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey

Exact dit.
    Als PSV hem vorig jaar had gehaald, had ie dan achter Teze op de bank gezeten? Of had Teze RCV gespeeld en zich daar wellicht minder sterk ontwikkeld (en nu geen 10M waard)?

Van Ewijk heeft zich nu naast bij Heerenveen ook een jaar in de Championsship kunnen bewijzen en zich doorontwikkeld. Tegelijkertijd lijkt zijn positie nu vacant te komen bij PSV.

Dan was vorig jaar misschien niet het moment om hem te halen voor 4M, en dit jaar wel voor 8M (of welke bedragen dan ook).
    Last edited by FieseFriedrich on 06 Aug 2024, 12:53, edited 1 time in total.
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Maax wrote: 06 Aug 2024, 12:46

@Jeronimo, volgens mij koos PSV toen voor Teze/Sambo omdat Ewijk (nog) niet goed genoeg was.

Eens met @Ardbeg, ooit heeft een speler een jaartje extra nodig. Maar om hem dan voor het dubbele op te halen in een van de duurste competities van Europa lijkt me ook niet z'n heel lekker beleid. Had hem dan vorig jaar voor 4 gehaald, je wist dat Teze een stap ging maken ooit.
    Je hebt best een punt hoor maar misschien wist die jongen dus dat hij sowieso een jaar niet ging spelen en daar had hij waarschijnlijk geen trek in.
    En natuurlijk heb je nergens een garantie op speeltijd maar bij de ene club ziet dat er positiever uit dan bij de andere.

Wij kunnen hier wel roepen dat ze die of die moeten kopen maar zo werkt het natuurlijk niet, een speler weegt alles af en kiest dan op basis van club, salaris, speeltijd, whatever
    Jur1913
    Internationale topspeler

Schouten hadden we ook kunnen halen voor een paar ton toen hij nog bij Excelsior zat
    Standbeeld
    Mister PSV

Madueke wrote: 06 Aug 2024, 12:40 Overigens lijkt dat artikel op basis van 'bronnen van ESPN' meer een pitch van een zaakwaarnemer(skantoor) om Van Ewijk in de markt te zetten.

Even wachten nog op een eventuele bevestiging van het ED.
    Voor mijn gevoel gaat het gewoon weer zoals gebruikelijk. PSV heeft een vacante positie en ze benaderen misschien een man of 8 met de vraag of ze open zouden staan voor een transfer. Patje, Wijndal, Van Ewijk... bij geen van de genoemde spelers lijkt PSV vooralsnog door te pakken. Dat geeft mij te denken dat zij niet optie 1 of 2 zijn. Even afwachten wat er gaat gebeuren.
    Post Reply