Vind hem wel de beste bij hun, tenminste toen tegen ons
Transferwindow 2024/25
- StratumZuid
- Vedette
- These users thanked the author StratumZuid for the post:
- TomPSV023
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik voel een Tim Krul/Cilissen scenario aankomen, zand in de ogen van de Nederlandse media en dan met iemand anders komen. Vorig jaar hem laten lopen voor 4 en nu moet je meer dan het dubbele aftikken. Dan ben je in principe al je inkomsten van Teze alweer kwijt. Lijkt mij niet dus.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Danny Maikeli
Deze grap mag niet ongemerkt voorbij gaan. Nice Ykhim
- These users thanked the author D.Millpants for the post (total 11):
- Boszball1913 • StratumZuid • EllermanJ • Ykhim • Standbeeld • FC Bracke • SKERLA • Tjompie • Alex Rodrigo Dias da Costa • FritskePhilips • TylerDurdn
- Maax
- Meervoudig international
-
- Bankzitter
Van Ewijk is druistig en minder verfijnd. Wel veel diepgang. Lijkt op basis van dat filmpje feller te verdedigen dan bij Heerenveen.
Zou niet mijn 1e optie zijn, maar is een degelijk alternatief. Grappig dat Stewart zei dat ze het type Dumfries niet meer bij Heerenveen willen ophalen maar bij Sparta. Nu halen we van Ewijk ook een moment, mocht hij volgens Stewart optie 1 zijn, te laat.
Zou niet mijn 1e optie zijn, maar is een degelijk alternatief. Grappig dat Stewart zei dat ze het type Dumfries niet meer bij Heerenveen willen ophalen maar bij Sparta. Nu halen we van Ewijk ook een moment, mocht hij volgens Stewart optie 1 zijn, te laat.
- These users thanked the author Number 8 On Tour for the post (total 2):
- Piccolo • 11 Tinus
- Ardbeg
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vaste waarde in elftal
Is wel een fantasie optie, want je moet hem minstens 3-4 miljoen tekengeld bieden en minstens 5-6 miljoen per jaar aan salaris. Dus dan ben je 8-10 miljoen kwijt voor een seizoen met 0 restwaarde.StratumZuid wrote: ↑06 Aug 2024, 12:04 Ik vind Alex Sandro echt geen fantasie optie, met tekengeld en een mooi salaris krijg je die echt wel binnen. Mocht je hem 2 jaar kunnen strikken, kun je hem altijd nog volgende zomer aan Al-kebab slijten voor een paar mil
-
- Internationale topspeler
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Newkids jonge.
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
- Maax
Uut Limburg toch?
- StratumZuid
- Vedette
5 jaar geleden jaPSVTOPOss wrote: ↑06 Aug 2024, 12:28Is wel een fantasie optie, want je moet hem minstens 3-4 miljoen tekengeld bieden en minstens 5-6 miljoen per jaar aan salaris. Dus dan ben je 8-10 miljoen kwijt voor een seizoen met 0 restwaarde.StratumZuid wrote: ↑06 Aug 2024, 12:04 Ik vind Alex Sandro echt geen fantasie optie, met tekengeld en een mooi salaris krijg je die echt wel binnen. Mocht je hem 2 jaar kunnen strikken, kun je hem altijd nog volgende zomer aan Al-kebab slijten voor een paar mil
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Geselecteerd voor Oranje
WANBELEID!
-
- Vaste waarde in elftal
Ik heb dat vorig jaar niet helemaal gevolgd maar hij heeft dus niet voor PSV gekozen? PSV is afgehaakt? Hoe is dat gegaan?
Ik heb graag dat PSV iemand haalt waar de technische staf van denkt dat ie goed past, waar de financiele mensen van zeggen, ja dat kan.
Dat extra jaartje heeft hij misschien precies nodig gehad om nog een stapje te maken, hij had hier toch het hele jaar op de bank gezeten.
Ik heb zelf nu geen idee hoor van zijn huidige niveau, ik vond hem een speler met potentieel bij Heerenveen met inderdaad veel drang naar voren.
- These users thanked the author Jeronimo for the post:
- FieseFriedrich
- StratumZuid
- Vedette
- Ardbeg
- Mister PSV
Eens met je post. Soms lijkt het alsof een speler al afgeserveerd wordt omdat hij Eredivisie historie heeft. Scouting is tevens niet alleen de briljantjes vinden maar ook de juiste speler voor de plek.Jeronimo wrote: ↑06 Aug 2024, 12:34Ik heb dat vorig jaar niet helemaal gevolgd maar hij heeft dus niet voor PSV gekozen? PSV is afgehaakt? Hoe is dat gegaan?
Ik heb graag dat PSV iemand haalt waar de technische staf van denkt dat ie goed past, waar de financiele mensen van zeggen, ja dat kan.
Dat extra jaartje heeft hij misschien precies nodig gehad om nog een stapje te maken, hij had hier toch het hele jaar op de bank gezeten.
Ik heb zelf nu geen idee hoor van zijn huidige niveau, ik vond hem een speler met potentieel bij Heerenveen met inderdaad veel drang naar voren.
Voor nu is het nog maar een gerucht maar ik geloof dat Earnie weet waar hij mee bezig is.
- Maax
Jeronimo, volgens mij koos PSV toen voor Teze/Sambo omdat Ewijk (nog) niet goed genoeg was.Ardbeg wrote: ↑06 Aug 2024, 12:37Eens met je post. Soms lijkt het alsof een speler al afgeserveerd wordt omdat hij Eredivisie historie heeft. Scouting is tevens niet alleen de briljantjes vinden maar ook de juiste speler voor de plek.Jeronimo wrote: ↑06 Aug 2024, 12:34
Ik heb dat vorig jaar niet helemaal gevolgd maar hij heeft dus niet voor PSV gekozen? PSV is afgehaakt? Hoe is dat gegaan?
Voor nu is het nog maar een gerucht maar ik geloof dat Earnie weet waar hij mee bezig is.
Eens met Ardbeg, ooit heeft een speler een jaartje extra nodig. Maar om hem dan voor het dubbele op te halen in een van de duurste competities van Europa lijkt me ook niet z'n heel lekker beleid. Had hem dan vorig jaar voor 4 gehaald, je wist dat Teze een stap ging maken ooit.
- Ardbeg
- Mister PSV
Regeren is vooruitzien inderdaad. Soms lijkt een speler te verrassen in zijn ontwikkeling. Schouten en Van Dijk als voorbeeld, waar hier door de top 3 niet naar gekeken werd. Je wist inderdaad dat Teze ooit een stap ging maken maar de huidige situatie had Teze zelf niet eens verwacht.Maax wrote: ↑06 Aug 2024, 12:46@Jeronimo, volgens mij koos PSV toen voor Teze/Sambo omdat Ewijk (nog) niet goed genoeg was.Ardbeg wrote: ↑06 Aug 2024, 12:37
Eens met je post. Soms lijkt het alsof een speler al afgeserveerd wordt omdat hij Eredivisie historie heeft. Scouting is tevens niet alleen de briljantjes vinden maar ook de juiste speler voor de plek.
Eens met @Ardbeg, ooit heeft een speler een jaartje extra nodig. Maar om hem dan voor het dubbele op te halen in een van de duurste competities van Europa lijkt me ook niet z'n heel lekker beleid. Had hem dan vorig jaar voor 4 gehaald, je wist dat Teze een stap ging maken ooit.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
Exact dit.Jeronimo wrote: ↑06 Aug 2024, 12:34Ik heb dat vorig jaar niet helemaal gevolgd maar hij heeft dus niet voor PSV gekozen? PSV is afgehaakt? Hoe is dat gegaan?
Als PSV hem vorig jaar had gehaald, had ie dan achter Teze op de bank gezeten? Of had Teze RCV gespeeld en zich daar wellicht minder sterk ontwikkeld (en nu geen 10M waard)?
Van Ewijk heeft zich nu naast bij Heerenveen ook een jaar in de Championsship kunnen bewijzen en zich doorontwikkeld. Tegelijkertijd lijkt zijn positie nu vacant te komen bij PSV.
Dan was vorig jaar misschien niet het moment om hem te halen voor 4M, en dit jaar wel voor 8M (of welke bedragen dan ook).
Last edited by FieseFriedrich on 06 Aug 2024, 12:53, edited 1 time in total.
-
- Vaste waarde in elftal
Je hebt best een punt hoor maar misschien wist die jongen dus dat hij sowieso een jaar niet ging spelen en daar had hij waarschijnlijk geen trek in.Maax wrote: ↑06 Aug 2024, 12:46@Jeronimo, volgens mij koos PSV toen voor Teze/Sambo omdat Ewijk (nog) niet goed genoeg was.Ardbeg wrote: ↑06 Aug 2024, 12:37
Eens met je post. Soms lijkt het alsof een speler al afgeserveerd wordt omdat hij Eredivisie historie heeft. Scouting is tevens niet alleen de briljantjes vinden maar ook de juiste speler voor de plek.
Eens met @Ardbeg, ooit heeft een speler een jaartje extra nodig. Maar om hem dan voor het dubbele op te halen in een van de duurste competities van Europa lijkt me ook niet z'n heel lekker beleid. Had hem dan vorig jaar voor 4 gehaald, je wist dat Teze een stap ging maken ooit.
En natuurlijk heb je nergens een garantie op speeltijd maar bij de ene club ziet dat er positiever uit dan bij de andere.
Wij kunnen hier wel roepen dat ze die of die moeten kopen maar zo werkt het natuurlijk niet, een speler weegt alles af en kiest dan op basis van club, salaris, speeltijd, whatever
- Standbeeld
- Mister PSV
Voor mijn gevoel gaat het gewoon weer zoals gebruikelijk. PSV heeft een vacante positie en ze benaderen misschien een man of 8 met de vraag of ze open zouden staan voor een transfer. Patje, Wijndal, Van Ewijk... bij geen van de genoemde spelers lijkt PSV vooralsnog door te pakken. Dat geeft mij te denken dat zij niet optie 1 of 2 zijn. Even afwachten wat er gaat gebeuren.