1 potje.. hoevaak riepen we hier net dat die El G er geen reet van bakte. Het verschil is wat mij betreft minimaal, dan liever een speler met potentie om nog (veel) beter te worden. Check ook ff het leeftijdsverschil btw. El G brengt te weinig voor zijn rol en ervaring, Bakayoko moet door wanbeleid te veel brengen gezien zijn leeftijd en ervaring. Daar zit voor mij het grote verschil.
Johan Bakayoko
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Nja het is niet die ene wedstrijd in mijn ogen. El Ghazi vanaf rechts is een compleet ander verhaal dan El Ghazi van links. Daarom ook zo bijzonder dat hij als vervanger van Gakpo werd gezien. In januari was het echt janken met de pet op maar toen hij op rechts kwam werd het weer snel beter. Diepgang, voorzet en productiviteit.Juancho wrote: ↑26 Feb 2023, 00:121 potje.. hoevaak riepen we hier net dat die El G er geen reet van bakte. Het verschil is wat mij betreft minimaal, dan liever een speler met potentie om nog (veel) beter te worden. Check ook ff het leeftijdsverschil btw. El G brengt te weinig voor zijn rol en ervaring, Bakayoko moet door wanbeleid te veel brengen gezien zijn leeftijd en ervaring. Daar zit voor mij het grote verschil.
Als je ergens voor wil strijden moet je nu kiezen voor volwassen spelers die veel constanter zijn in mijn ogen.
- Joenepsv
- Legende
El Ghazi is inderdaad constant slecht en dat terwijl hij dit jaar 28 wordt. Gewoon een enorme miskoop die nog slechter is dan verwacht. Ook met een fitte El Ghazi zou ik liever Bakayoko zien. Die jongen wordt alleen maar beter en doet het de laatste wedstrijden gewoon prima. Dan kan men wel blijven wijzen naar wat hij niet kan maar je kan ook eens kijken wat hij wél kan.11 Tinus wrote: ↑26 Feb 2023, 07:31Nja het is niet die ene wedstrijd in mijn ogen. El Ghazi vanaf rechts is een compleet ander verhaal dan El Ghazi van links. Daarom ook zo bijzonder dat hij als vervanger van Gakpo werd gezien. In januari was het echt janken met de pet op maar toen hij op rechts kwam werd het weer snel beter. Diepgang, voorzet en productiviteit.Juancho wrote: ↑26 Feb 2023, 00:12
1 potje.. hoevaak riepen we hier net dat die El G er geen reet van bakte. Het verschil is wat mij betreft minimaal, dan liever een speler met potentie om nog (veel) beter te worden. Check ook ff het leeftijdsverschil btw. El G brengt te weinig voor zijn rol en ervaring, Bakayoko moet door wanbeleid te veel brengen gezien zijn leeftijd en ervaring. Daar zit voor mij het grote verschil.
Als je ergens voor wil strijden moet je nu kiezen voor volwassen spelers die veel constanter zijn in mijn ogen.
- 11 Tinus
- Legende
Hij kan ook beter worden als hij vanaf de bank komt. Het gaat niet om wie er over 2 jaar beter is maar wie het team het meeste helpt om vandaag 3 punten te halen.Joenepsv wrote: ↑26 Feb 2023, 08:23El Ghazi is inderdaad constant slecht en dat terwijl hij dit jaar 28 wordt. Gewoon een enorme miskoop die nog slechter is dan verwacht. Ook met een fitte El Ghazi zou ik liever Bakayoko zien. Die jongen wordt alleen maar beter en doet het de laatste wedstrijden gewoon prima. Dan kan men wel blijven wijzen naar wat hij niet kan maar je kan ook eens kijken wat hij wél kan.11 Tinus wrote: ↑26 Feb 2023, 07:31
Nja het is niet die ene wedstrijd in mijn ogen. El Ghazi vanaf rechts is een compleet ander verhaal dan El Ghazi van links. Daarom ook zo bijzonder dat hij als vervanger van Gakpo werd gezien. In januari was het echt janken met de pet op maar toen hij op rechts kwam werd het weer snel beter. Diepgang, voorzet en productiviteit.
De Roger mindset is ver te zoelen tegenwoordig.
- Joenepsv
- Legende
El Ghazi is niet beter dan Bakayoko. Dat is het hele probleem. Als je dan twee spelers hebt die redelijk gelijkwaardig zijn vind ik de keus niet zo moeilijk. Dan zou ik altijd de speler opstellen die over twee jaar nóg beter is. Investeer in die ontwikkeling en niet in een miskoop.11 Tinus wrote: ↑26 Feb 2023, 09:11Hij kan ook beter worden als hij vanaf de bank komt. Het gaat niet om wie er over 2 jaar beter is maar wie het team het meeste helpt om vandaag 3 punten te halen.Joenepsv wrote: ↑26 Feb 2023, 08:23
El Ghazi is inderdaad constant slecht en dat terwijl hij dit jaar 28 wordt. Gewoon een enorme miskoop die nog slechter is dan verwacht. Ook met een fitte El Ghazi zou ik liever Bakayoko zien. Die jongen wordt alleen maar beter en doet het de laatste wedstrijden gewoon prima. Dan kan men wel blijven wijzen naar wat hij niet kan maar je kan ook eens kijken wat hij wél kan.
De Roger mindset is ver te zoelen tegenwoordig.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik heb het idee dat Johan wat meer vertrouwen begint te krijgen. Hij is nog geen PSV basis niveau, maar begint wel te groeien. Vond hem tegen Sevilla, zeker in de eerste helft, onze enige dreigende speler
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Nou was dat laatste geen hele grote prestatie… maar idd, hij is wat aan t groeien. Benieuwd hoe hij het vanmiddag gaat doen. Ja, ik hoop dus dat ie speeltVanthaman18 wrote: ↑26 Feb 2023, 09:47 Ik heb het idee dat Johan wat meer vertrouwen begint te krijgen. Hij is nog geen PSV basis niveau, maar begint wel te groeien. Vond hem tegen Sevilla, zeker in de eerste helft, onze enige dreigende speler
- Persepolis
- Vedette
Mwa, helemaal niet vreemd toch? Het is hem niet kwalijk te nemen, maar als we hem als basisspeler beoordelen komt hij momenteel tekort. Kan prima naast elkaar bestaan. Dat het zo dun bezaaid is voorin is voor een klein deel pech maar vooral de directie kwalijk te nemen. Verder eens met je laatste alinea, een aantal basiskwaliteiten heeft hij wel, maar de volgende stappen moet hij nog zetten.Revolinho wrote: ↑25 Feb 2023, 23:19 Beoordelen ‘omdat dat nou eenmaal zo is’, terwijl je zelf benoemt dat het eigenlijk niet heel fair is, is best wel vreemd. Hij staat namelijk basis omdat de directie het geld verkoos boven gezond verstand en daarbij zijn zowel Hazard en Ghazi geblesseerd. Je kan die jongen niks kwalijk nemen. Hij zou normaliter nauwelijks spelen. Maar op deze manier kom je er wel eerder achter waar zijn plafond zit. Hij word flink voor de leeuwen gegooid, kom zelf maar boven drijven.
Ik vind hem in principe alles hebben qua snelheid, actie, etc. maar dat zegt niks. Hij zal zelf een manier moeten vinden om elke wedstrijd weer te kunnen leveren. Want daar gaat het om.
-
- International
Ruw talent heeft ie wel. Zijn directe tegenstanders zijn ook bang voor hem. Luciano Narsingh had dat ook. Geen geweldige speler, maar zag altijd ook flinke angst bij directe tegenstanders. Bijzonder blijft dat. (Kan deze reactie niet verwijderen, hoort in het Baka topic)
Last edited by Ricardo Zamora on 26 Feb 2023, 17:05, edited 1 time in total.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
- trouwepsvfan
- Vedette
Goeie voorzet, maar deze jongen blijkt echt NIET te snappen dat hij de diepte in moet lopen als iemand anders de bal heeft en hem in de loop kan aanspelen. Daar moet hij echt nog stappen maken en dan kan hij veel gevaarlijker worden
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Nationale topspeler
-
- Lid van verdienste
Dat waren twee perfect op maat gegeven voorzetten, bijna Gakpo-achtig. Goede wedstrijd, hopelijk was dit een opmaat naar meer.
- Joenepsv
- Legende
Prima wedstrijd. Als je talent als Bakayoko de kans geeft betaald zich dat altijd uit. Zijn eerste seizoen op het hoogste niveau en hij doet het gewoon prima. Ja zitten een paar mindere beurten bij maar dat is inherent aan zijn leeftijd en gezien het slecht draaiend elftal ook niet gek. Bakayoko komt er wel.
- 11 Tinus
- Legende
Uitstekende voorzetten en 2 mooie en goede assists. In de omschakeling kan het beter, qua diepgang moet het beter en voor de rest zit er echt wel iets in maar die voorspelbaarheid moet er nog uit. Meer variatie door buitenom te gaan en dan kan ie volgend jaar een stapje maken.