Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Psvfan030 wrote: 31 Aug 2021, 21:07 Lekker man we worden geen kampioen dit jaar. Heerlijke bank hoor met Mauro, Thomas,Guti 🤮🤮🤮🤮
Donder op man, met dit gejank
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

:lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 31 Aug 2021, 21:08 Zelfs als het hier bij blijft vind ik dit een top transferperiode. Op Mwene na (die voor de breedte is aangetrokken) hebben we met Ramalho, Van Ginkel, Pröpper, Drommel en Vinicius vijf spelers gehaald die beter zijn dan wat we hadden. Verder veel geld op gehaald en al wat overbodige gasten verkocht en met Madueke, Fofana en Antonisse ook al wat jonge gasten langer vastgelegd. Niet slecht toch..en de klok loopt nog!
Zeker met je eens. Ik ben zelf niet eens zo bang voor de RB positie. Op de 1 of andere reden had ik wel een middenvelder gehoopt/gewild. Dat lijkt niet te gaan gebeuren, maar dan nog denk ik dat we zeer zeer goed gekocht hebben voor vrij weinig geld.

Sowieso 4 beter die we al hadden, een Sangare die het dit jaar wel heeft. Ik zie dit jaar wel positief tegemoet !!
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Na zo'n flitsend begin waar je in juni al vijf nieuwe spelers hebt en die bijna allemaal voltreffers zijn hoop/verwacht je uiteindelijk in de laatste week toch nog meer dan enkel een spits, die overigens wel nodig was, daar niet van. Ik had graag nog een rechtsback en een back-up/toekomstig opvolger van Sangaré gezien en eigenlijk ook nog wel een back-up voor Gakpo/Mario/Madueke.
Last edited by Mick Jagger on 31 Aug 2021, 21:13, edited 2 times in total.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Btw, over de nieuwe rechtsback Bahadir:
He is fast and quick.His courage is high, n he is determined.
He dribbles well and ‘a little’ technical.

Erg benieuwd, wellicht kan hij verrassen, is ook Belgisch jeugdinternational.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Leuk al die nieuwe ballenjongens, maar beetje jammer als ze deze topics komen vervuilen met gejank
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
SomeOne
Veelbelovend talent
Posts: 106
Joined: 04 Nov 2020, 14:59
FOOTB_REM_S: No

Breur
Internationale topspeler
Posts: 3986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het is maar goed dat sommige forumleden hier een kinderslotje op de keukenkastjes hebben. Wat een pessimisme. Je zou bijna vergeten dat we al 6 (!) spelers gehaald hebben die aanspraak maken op een basisplaats.. en daar maar 2 spelers voor hebben verkocht..
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 31 Aug 2021, 21:11 Leuk al die nieuwe ballenjongens, maar beetje jammer als ze deze topics komen vervuilen met gejank
Niet zo happen, iedereen is welkom. En het is transferdeadline day. Dan is het altijd druk. De echte discussies komen morgen/overmorgen wel weer op gang.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 31 Aug 2021, 21:11 Leuk al die nieuwe ballenjongens, maar beetje jammer als ze deze topics komen vervuilen met gejank
Iets in mij zegt dat daar 1 of meerdere 'bekenden' tussenzitten.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 31 Aug 2021, 21:08 Zelfs als het hier bij blijft vind ik dit een top transferperiode. Op Mwene na (die voor de breedte is aangetrokken) hebben we met Ramalho, Van Ginkel, Pröpper, Drommel en Vinicius vijf spelers gehaald die beter zijn dan wat we hadden. Verder veel geld op gehaald en al wat overbodige gasten verkocht en met Madueke, Fofana en Antonisse ook al wat jonge gasten langer vastgelegd. Niet slecht toch..en de klok loopt nog!
Mee eens, gedeeltelijk. Overall best tevreden met de transferzomer. Met Ramalho, Drommel, Mwene, Ginkel en Propper veel toegevoegd. Madueke en Fofana verlengd ook belangrijk, nu Obispo nog. Met Mo, Malen, Rosario, Dumfries goed verkocht. Verkoop Piroe, verhuur Sadilek en Baum ook prima overigens. Helaas geen Luckassen en Rigo en imo mochten Doan en Guti ook weg. Gebrek aan een extra middenvelder en goede rechtsback wel pijnlijk. Mwene en Teze niet goed genoeg en de back-up achter Götze en Sangaré ook niet. Als die wegvallen..
Aan financiën zal het niet liggen. Veel inkomsten, 50 miljoen investering en maar weinig transfersommen betaald.

Ik zeg 4 reten 🍑🍑🍑🍑. Kwalitatief goede en gebalanceerde selectie, maar deze zomer had je wel de kans om echt een topselectie neer te zetten lijkt me - betere rechtsback en breedte/concurrentie.
PatjePauw
Ballenjongen
Posts: 22
Joined: 31 Aug 2021, 16:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 31 Aug 2021, 21:12
trouwepsvfan wrote: 31 Aug 2021, 21:11 Leuk al die nieuwe ballenjongens, maar beetje jammer als ze deze topics komen vervuilen met gejank
Niet zo happen, iedereen is welkom. En het is transferdeadline day. Dan is het altijd druk. De echte discussies komen morgen/overmorgen wel weer op gang.
Precies. Het is niet zo dat er nu heel veel zinnige uitspraken weggespoeld raken…
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 31 Aug 2021, 21:12
trouwepsvfan wrote: 31 Aug 2021, 21:11 Leuk al die nieuwe ballenjongens, maar beetje jammer als ze deze topics komen vervuilen met gejank
Niet zo happen, iedereen is welkom. En het is transferdeadline day. Dan is het altijd druk. De echte discussies komen morgen/overmorgen wel weer op gang.
Ofcourse, maar als mensen gelijk binnenkomen met geklaag en gezeur over het beleid.. beetje jammer maargoed
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld wrote: 31 Aug 2021, 21:09
Massimo wrote: 31 Aug 2021, 21:07

PSV wil Teze de kans geven zich te ontwikkelen op deze positie en Mwene is gehaald als back-up die ook links kan spelen.

Los van of je het er wel of niet mee eens bent, heeft PSV hier dus wel op gehandeld.
In de afgelopen 8 wedstrijden had PSV wel kunnen zien dat Teze inzicht tekort en zijn positionering vaak onder de maat is. Beetje Boscagli als LB. Dat werkt gewoon niet.
Inderdaad, en als ze Teze de kans geven om zich te ontwikkelen op RB, waarom speelt Teze dan de ene week en Mwene de andere week?.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Je verwachtingen ben je zelf verantwoordelijk voor en de meesten zijn gebouwd op wat 'insiders' hier zeiden. Drijfzand dus. Als je vervolgens hevig teleurgesteld gaat zijn moet je misschien de volgende keer niet random quotes op internet zo serieus nemen.

Als ik dat allemaal wegstreep en kijk naar de selectie die op de been gebracht is, zeg ik dikke 8 voor de transferperiode.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Bubba Gump
Meervoudig international
Posts: 1101
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
FOOTB_REM_S: No

De ‘insiders’ hier zaten toch weer erg warm 😂
User avatar
FC Bavaria
Ballenjongen
Posts: 25
Joined: 31 Aug 2021, 15:45
Clubvoorkeur: Wa denkte zelf?
FOOTB_REM_S: No

Wat een stress jongens. Doe toch eens rustig. Zijn jullie Michael Ball vergeten? O, shit. Ja eigenlijk wel ;)
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 31 Aug 2021, 21:10
Menno1 wrote: 31 Aug 2021, 20:59 De boodschap was helder:

Spits, AM, VM en eventueel een rechtsback er bij

5 spelers er uit: guti, Rigo, mo, Luckassen en of Bruma of Doan.

Nou dan is het toch behoorlijk magertjes gebleken. De kans gemist om van een zeer goede naar een top selectie te gaan.
Ik zie een like van @Juancho
Voor het eerst sinds maanden een teken van leven..
Hopelijk komt hij gewoon weer terug op dit forum..
Als het alleen maar is om te komen klagen over de transferzomer, dan verleng die sabbatical nog even zou ik zeggen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

Vinícius twee jaar naar PSV, op huurbasis en met optie tot koop. Even netjes de bron vermelden: directeur voetbalzaken John de Jong van PSV heeft dat verteld in de grote SkieteWillyShow van mijn zeer gewaardeerde collega

@marcotimmer
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Sommige wedstrijden zijn niet geschikt om spelers te laten ontwikkelen en dan stel je gewoon de beste op. Dat Mwene dat is t.o.v. Teze is zorgwekkend en de reden dat er een rechtsback bij had gemoeten.
#FreeGeneratie4
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ramalho, propper, Van ginkel, Drommel, Vinicius. Voor malen , mo en dumfries en unnerstahl. Noem het maar weinig.

Sowieso wordt er hier een beetje het gevoel overgenomen van een RIO en een ailon die vuurwerk beloofden. Vanuit PSV is die belofte veel meer onder voorbehoud gecommuniceerd.
Saibari is underrated.
PatjePauw
Ballenjongen
Posts: 22
Joined: 31 Aug 2021, 16:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Image

Ik ben bang dat ik RKE te pakken heb.
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Schmidt gaf vorige week op de persconferentie nog aan meerdere spelers te willen. Het is dus niet alleen de media die dat aangeeft. Dan valt 1 speler gewoon erg tegen. Niet meer en niet minder.
Locked