Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ElTigre wrote: 06 Jul 2023, 22:07
SomaQan wrote: 06 Jul 2023, 21:58 Volgens mijn neefje die bij Malmo FF speelt schijnen wij de verrichtingen van Sebastiaan Nanasi te volgen samen met AZ en Vfl Wolfsburg. Nanasi is een aanvallende middenvelder die op beide vleugels kan spelen en een goede techniek heeft. Hij heeft dit seizoen 8 competitie goals gemaakt in 12 wedstrijden. Het seizoen daar loopt nog.



Ik heb geen Twitter of andere bronnen die dit aan kunnen tonen maar dit is no joke.
In ieder geval dit gevonden.

Ziet er veelbelovend uit, ik denk dat PSV veel van dit soort spelers in de Scandinavisch competitie volgt. Alleen de laatste tijd komt er vrij weinig uit die hoek.

Deze beelden van zijn verhuurperiode vorig seizoen aan Kalmar FF heeft lichtelijk wel wat weg van Eintovenaar (met de nadruk op lichtelijk).

Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SomaQan wrote: 06 Jul 2023, 21:58 Volgens mijn neefje die bij Malmo FF speelt schijnen wij de verrichtingen van Sebastiaan Nanasi te volgen samen met AZ en Vfl Wolfsburg. Nanasi is een aanvallende middenvelder die op beide vleugels kan spelen en een goede techniek heeft. Hij heeft dit seizoen 8 competitie goals gemaakt in 12 wedstrijden. Het seizoen daar loopt nog.



Ik heb geen Twitter of andere bronnen die dit aan kunnen tonen maar dit is no joke.
Of het waar is boeit me niet, ben blij dat we het heel even niet over Beelen, Stewart, Ramalho enz kunnen hebben. Wat een ellende de afgelopen pagina's.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SomaQan wrote: 06 Jul 2023, 21:58 Volgens mijn neefje die bij Malmo FF speelt schijnen wij de verrichtingen van Sebastiaan Nanasi te volgen samen met AZ en Vfl Wolfsburg. Nanasi is een aanvallende middenvelder die op beide vleugels kan spelen en een goede techniek heeft. Hij heeft dit seizoen 8 competitie goals gemaakt in 12 wedstrijden. Het seizoen daar loopt nog.



Ik heb geen Twitter of andere bronnen die dit aan kunnen tonen maar dit is no joke.
Heerlijk gerucht, de bron maakt het af. Geweldig.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgen...dat doen ze bij 500 spelers. Wel leuk gerucht.
Brands zei afgelopen winter nog dat die markt voor ons niet interessant was.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 07 Jul 2023, 07:39 Volgen...dat doen ze bij 500 spelers. Wel leuk gerucht.
Brands zei afgelopen winter nog dat die markt voor ons niet interessant was.
Ik zal hem maar maken; dan wordt hij dus vanavond gepresenteerd als mystery guest :nuts:
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooi schot heeft die jongen, Cody Gakpo vibes op dat vlak.
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 07 Jul 2023, 07:39 Volgen...dat doen ze bij 500 spelers. Wel leuk gerucht.
Brands zei afgelopen winter nog dat die markt voor ons niet interessant was.
Ahmedhodzic was toch zeer interessant nu 20 mil waard na een subliem seizoen bij Sheffield...
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Drommels wrote: 07 Jul 2023, 08:14
11 Tinus wrote: 07 Jul 2023, 07:39 Volgen...dat doen ze bij 500 spelers. Wel leuk gerucht.
Brands zei afgelopen winter nog dat die markt voor ons niet interessant was.
Ahmedhodzic was toch zeer interessant nu 20 mil waard na een subliem seizoen bij Sheffield...
Ja ik zei niet dat ik het niet interessant vond.
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 06 Jul 2023, 20:57
Smell Rock wrote: 06 Jul 2023, 20:53

Verander jij je nick maar gauw
Ah, ik had er een smiley bij moeten zetten want het lag er nog niet dik genoeg op zie ik
Haha
Full speed or nothing
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 06 Jul 2023, 21:02
Smell Rock wrote: 06 Jul 2023, 20:53

Verander jij je nick maar gauw
Wie is Nick?
Mijn broertje Smell Nick
Full speed or nothing
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 07 Jul 2023, 07:39 Volgen...dat doen ze bij 500 spelers. Wel leuk gerucht.
Brands zei afgelopen winter nog dat die markt voor ons niet interessant was.
Gelukkig zet Brands de technische lijnen niet meer uit. Dat vond ik echt een flauwekul opmerking van hem.

Vind die Nanasi wel een leuke speler om te zien. Zal zeker bij PSV op de scouting lijstjes staan. De nieuwe Toivonen.
TomV23
Bankzitter
Posts: 212
Joined: 30 Aug 2021, 20:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tjah als je 20 miljoen uitgeeft en een shirt te presenteren hebt op de beruchte transfer Friday, kun je dat beter doen met Lang en Pepi in de fanshop.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu wel echt zaak dat je spelers gaat verkopen, vooral achterin. We zijn goed op weg met Lang en Pepi maar zijn nog teveel zwakke posities.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu alleen deze jongen nog en we zijn klaar voorin

https://www.transfermarkt.nl/niklas-kau ... ler/694820
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 07 Jul 2023, 09:42 Nu alleen deze jongen nog en we zijn klaar voorin

https://www.transfermarkt.nl/niklas-kau ... ler/694820
Maar dan spelen spelers helaas niet op de beste plek. Dan is je aanval: Pepi - Lang - Kaus
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noa Noa Noa Noa! Kom op dan! Dit (deze in zijn woorden) gekkie gaat ons kampioen maken! ❤️
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De transfersom van Madueke besteed aan Pepi en Lang. Prima dit. Nu nog de rest van het elftal...
#simplythebest
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is natuurlijk top dat PSV met 20+4 gaat werken in plaats van met 24+4.

Hierdoor kan je het budget van die 4 speler minder in de 20 steken.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Los van betalingsregelen, is nu dus een kleine €10M binnen geharkt en zo'n €20M-€23M uitgegeven. Ben erg benieuwd wat er nu op dit moment nog te besteden is voor de overige posities. Het aantrekken van Beelen komende week zal geen probleem zijn, maar naast de vele spelers die PSV in de breedte nog wil vervangen zal het op zijn minst een diepgaande investering moeten doen voor een kwaliteitsmiddenvelder naast Veerman en een topverdediger naast Boscagli.

Voor die laatste snap ik dat men w.b. capaciteit eerst het vertrek van Ramalho, Teze en/of Baumgartl in gang gezet ziet worden. Maar na het vertrek van Gutierrez hoop ik toch dat een nieuwe basiskracht in de middenlinie snel gevonden wordt. En nog meer dat die Alan Varela heet - aansluitend op Ykhim's bespiegelingen over PSV-interesse in Argentinie - maar vrees dat we eerst Sangaré moeten verkopen voordat we weer €10M+ kunnen uitgeven...
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het kan snel gaan. De transfer van Lang kwam gisterenavond in een stroomversnelling, deze morgen loopt hij al bij TopSupport. Dat kan andersom met uitgaande transfers natuurlijk ook gebeuren.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 07 Jul 2023, 09:54 De transfersom van Madueke besteed aan Pepi en Lang. Prima dit. Nu nog de rest van het elftal...
Dat lijkt me redelijk kort door de bocht. Rond de transfer van Gakpo en Madueke is gecommuniceerd dat Gakpo het begrotingsgat van vorig seizoen moest dichten en de centen voor Madueke vooral worden besteed om dat gat voor komende jaargang te overbruggen. Wat ik ervan begrijp is dat er best wel een potje is, maar dat de verkoop van Sangaré (waar bij €37M na afdrachten zo'n €25M van overblijft) nodig is om echt hard te investeren.
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 07 Jul 2023, 09:54 De transfersom van Madueke besteed aan Pepi en Lang. Prima dit. Nu nog de rest van het elftal...
Madueke is voor 38 mil ong vertrokken, met de transfers van Pepi en Lang houd PSV dus nog geld over.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou, als we de insiders moeten geloven wordt het Varela toch, die werkelijk nog nooit met PSV in verband is gebracht deze zomer. Maar goed, ik hoop vurig dat ze gelijk hebben, want op de beelden die ik heb gezien lijkt het me een fantastische speler. Ik denk alleen dat hij niet in beeld is. Sterk het gevoel dat ze in Frankrijk zoeken.
Koenjo wrote: 07 Jul 2023, 11:14
DC_PSV wrote: 07 Jul 2023, 09:54 De transfersom van Madueke besteed aan Pepi en Lang. Prima dit. Nu nog de rest van het elftal...
Madueke is voor 38 mil ong vertrokken, met de transfers van Pepi en Lang houd PSV dus nog geld over.
Dat is bruto en in termijnen. Het is niet net als op FIFA. Van die 38 houdt PSV zomaar 10 miljoen minder over straks netto. En dat duurt nog een poos voordat het ook echt binnen is.
Last edited by Eindhovenvoetbal on 07 Jul 2023, 11:15, edited 1 time in total.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sangaré zal komende week wel vertrekken, zijn aardig wat clubs al concreet maar de middenvelders carroussel is net pas in volle gang.
Komende week of op zijn laatst de week erna zal dit rond zijn. Vervangers staan klaar, Stewart kan zich nu richten op glasbak middenvelders richting afrondende fase te brengen en Xavi's contract te verlengen.
Post Reply