Saibari sloot pas laat aan ivm verplichtingen met Marokko en Til was laat in de voorbereiding pas fit. Met zoveel onzekerheid en het vertek van Simons, snap ik dan goed dat je voor een extra optie kiest. En laten we wel zijn, stel dat Babadi alle minuten van Tillman had gekregen (welgeteld 45 minuten) dan hadden we echt geen andere situatie gekregen.O Goleiro Grande schreef: ↑25 sep 2023, 10:32 Hier kon je donder op zeggen natuurlijk. Blunder van Brands dat dit in de periode tussen het vertrek van De Jong en de komst van Stewart totaal is blijven liggen. Anderzijds begrijp ik van Bosz ook weinig in deze. Die moet toch een goede indruk hebben gekregen van Saibari, Til en Babadi; waarom is dan - ik neem aan in gezamenlijkheid - gekozen om Tillman te huren. Bosz is natuurlijk vrij om keuzes te maken als trainer, maar als club zijnde heb je het met de komst van de Amerikaan extra lastig gemaakt voor Babadi.
Anderzijds stelt een speler zichzelf op. Na dossiers als die van Bakkali, Labyad, Ihattaren en Simons ben ik wel een beetje klaar met jonge snotneuzen die de club tot vervelens toe in de waan van het willen bijtekenen laten. Stel gewoon een deadline en als ze het ergens anders beter denken te krijgen, lekker laten gaan. Wil Babadi niet, dan lonkt voor Tai Abed misschien perspectief op basis waarvan de Israelier wel wil bijtekenen.
Die jongen gaat na het seizoen bij een buitenlandse club tekenen met een grote zak geld en probeert via huurconstructies alsnog de top te bereiken. Erg vervelend voor PSV, maar niet verboden. Lekker de energie in jongens steken die er anders in staan.
Uiteraard allemaal gebaseerd op aannames van mijn kant, maar kan me niet voorstellen dat er contract op tafel komt te liggen waar de zaakwaarnemers alsnog mee akkoord gaan.