Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Kolkmania
Regelmatige invaller

O Goleiro Grande schreef: 25 sep 2023, 10:32 Hier kon je donder op zeggen natuurlijk. Blunder van Brands dat dit in de periode tussen het vertrek van De Jong en de komst van Stewart totaal is blijven liggen. Anderzijds begrijp ik van Bosz ook weinig in deze. Die moet toch een goede indruk hebben gekregen van Saibari, Til en Babadi; waarom is dan - ik neem aan in gezamenlijkheid - gekozen om Tillman te huren. Bosz is natuurlijk vrij om keuzes te maken als trainer, maar als club zijnde heb je het met de komst van de Amerikaan extra lastig gemaakt voor Babadi.

Anderzijds stelt een speler zichzelf op. Na dossiers als die van Bakkali, Labyad, Ihattaren en Simons ben ik wel een beetje klaar met jonge snotneuzen die de club tot vervelens toe in de waan van het willen bijtekenen laten. Stel gewoon een deadline en als ze het ergens anders beter denken te krijgen, lekker laten gaan. Wil Babadi niet, dan lonkt voor Tai Abed misschien perspectief op basis waarvan de Israelier wel wil bijtekenen.
Saibari sloot pas laat aan ivm verplichtingen met Marokko en Til was laat in de voorbereiding pas fit. Met zoveel onzekerheid en het vertek van Simons, snap ik dan goed dat je voor een extra optie kiest. En laten we wel zijn, stel dat Babadi alle minuten van Tillman had gekregen (welgeteld 45 minuten) dan hadden we echt geen andere situatie gekregen.

Die jongen gaat na het seizoen bij een buitenlandse club tekenen met een grote zak geld en probeert via huurconstructies alsnog de top te bereiken. Erg vervelend voor PSV, maar niet verboden. Lekker de energie in jongens steken die er anders in staan.

Uiteraard allemaal gebaseerd op aannames van mijn kant, maar kan me niet voorstellen dat er contract op tafel komt te liggen waar de zaakwaarnemers alsnog mee akkoord gaan.
Ardbeg
Mister PSV

Kolkmania schreef: 25 sep 2023, 11:40 Die jongen gaat na het seizoen bij een buitenlandse club tekenen met een grote zak geld en probeert via huurconstructies alsnog de top te bereiken. Erg vervelend voor PSV, maar niet verboden. Lekker de energie in jongens steken die er anders in staan.

Uiteraard allemaal gebaseerd op aannames van mijn kant, maar kan me niet voorstellen dat er contract op tafel komt te liggen waar de zaakwaarnemers alsnog mee akkoord gaan.
En dat niet kunnen voorstellen is natuurlijk ook allemaal op aannames gebaseerd.
Trixm
Vedette

Ik kan het op zich ook wel begrijpen als hij zijn contact niet wil verlengen. Hij kan deze winter ook naar -pakweg- fc twente en daar een heel seizoen spelen. Ik kan mij goed voorstellen dat dit voor hem een beter scenario is.
Saibari is underrated.
Roys
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

Te gek dat je hem niet 45/90 min liet spelen tegen Almere. Till heeft geen restwaarde en tillman kost een hoop geld. Deze jongen kan met gemak voor minimaal 15/20 mil verkocht worden, als het niet heel meer is.

Hij had onlangs nog aangegeven te willen verlengen. Dan laat je hem nu toch niet heel de tijd banken maar geef je hem nu het goede zetje.

Hij heeft de potentie van een speler als wijnaldum.

Vind dit persoonlijk echt mismanagement.
Standbeeld
Mister PSV

Trixm schreef: 25 sep 2023, 12:24 Ik kan het op zich ook wel begrijpen als hij zijn contact niet wil verlengen. Hij kan deze winter ook naar -pakweg- fc twente en daar een heel seizoen spelen. Ik kan mij goed voorstellen dat dit voor hem een beter scenario is.
Het zou mij oprecht verbazen. Die kiest voor het geld als hij vertrekt.
Qwazi a Dodo
Lid 2e elftal
Favoriete speler: Lozano

Roys schreef: 25 sep 2023, 12:29 Te gek dat je hem niet 45/90 min liet spelen tegen Almere. Till heeft geen restwaarde en tillman kost een hoop geld. Deze jongen kan met gemak voor minimaal 15/20 mil verkocht worden, als het niet heel meer is.

Hij had onlangs nog aangegeven te willen verlengen. Dan laat je hem nu toch niet heel de tijd banken maar geef je hem nu het goede zetje.

Wat een onzin... Mismanagement omdat je een speler geen minuten geeft omdat hij niet bij wil tekenen.
Bosz kiest gewoon voor de speler die hij denkt dat hij nodig heeft en moet helemaal geen rekening houden met evt contract besprekingen enzo, daar is Stewart voor.

Babadi moet gewoon een keuze maken zie ik potentie bij PSV of niet en obd een keuze maken. Kiest hij voor niet verlengen dan even goede vrienden, terug naar jong PSV en weer door als Club. Zou wel een deadline geven zodat je als club ook weet waar je aan toe bent.
  • Citeer
  • Deze gebruikers waarderen Qwazi a Dodo voor dit bericht (totaal 2):
    Joenepsv29.04.2007
    trouwepsvfan
    Vedette
    Seizoenkaart: Vak AA

Roys schreef: 25 sep 2023, 12:29 Te gek dat je hem niet 45/90 min liet spelen tegen Almere. Till heeft geen restwaarde en tillman kost een hoop geld. Deze jongen kan met gemak voor minimaal 15/20 mil verkocht worden, als het niet heel meer is.

Je laat je als club toch niet gijzelen door een 18 jarig ventje en zijn geldgeile zaakwaarnemers? Bosz bepaalt de opstelling en speelt met de spelers die hij geschikt acht voor die wedstrijd, natuurlijk moet hij zich niet laten leiden door dit soort onderbuik sentimenten. Dan is het einde zoek.
  • Citeer
  • Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht:
    Grasmat
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Andman
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy

O Goleiro Grande schreef: 25 sep 2023, 10:32 Stel gewoon een deadline en als ze het ergens anders beter denken te krijgen, lekker laten gaan. Wil Babadi niet, dan lonkt voor Tai Abed misschien perspectief op basis waarvan de Israelier wel wil bijtekenen.

Tai Abed doet het goed sinds hij niet meer hoeft te concurreren met Babadi. Toen hij in het tweede seizoenshelft bij de O18 eindelijk een basisplaats kreeg ipv Houben en/of Land op 10, scoorde hij erop los, en nu ook bij Jong PSV op 10 en/of 7 pakt hij z’n goals mee.
    Hij heeft tijdens de interland periode in een Israëlische podcast gezegd dat hij wil bijtekenen en dat PSV al aanbiedingen van o.a. Valencia hebben geweigerd. Hij heeft er alles aan gedaan om bij een Europese top opleidingsclub te komen en is vastberaden om te slagen. Als hij zo door gaat bij Jong PSV/de UEFA Youth League team en zijn goals/assists maakt, dan ben ik erg benieuwd naar volgend seizoen.
    Laatst gewijzigd door Andman op 25 sep 2023, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
    psvgouda
    Vedette
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Niet zo zeer dreigt gijzeling van de club door de speler als wel gijzeling van de speler door zijn eigen management. Probleem daar laten waar het is, hoe triest dat voor Babadi ook is. Zo'n jong ventje met aasgieren in z'n nek, heel jammer, maar zo gaan die dingen soms
    11 Tinus
    Legende
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat PSV op dit moment wel goed lijkt te handelen. Bosz gebruikt hem gewoon als hij hem nodig heeft en niets meer en niets minder. En nu speelde hij omdat Tillman er niet bij was waarschijnlijk. PSV heeft genoeg voorbeelden die we kunnen aanhalen van spelers die hebben gekozen om via PSV ooit die stap te maken en ik denk dat Babadi ook zo'n stap kan maken als hij dat zelf wil. Ongeacht zaakwaarnemers.
    tezzyunited
    Regelmatige invaller

psvgouda schreef: 25 sep 2023, 12:52 Niet zo zeer dreigt gijzeling van de club door de speler als wel gijzeling van de speler door zijn eigen management. Probleem daar laten waar het is, hoe triest dat voor Babadi ook is. Zo'n jong ventje met aasgieren in z'n nek, heel jammer, maar zo gaan die dingen soms
    Ach, als Babadi zo graag wilde bijtekenen was het allang geregeld. Ik zou hem geen enkele minuut speeltijd meer gunnen. Intenties zijn duidelijk.
    Lente
    Meervoudig international

Houdt op zeg, Wijnaldum debuteerde op z'n 16e in het eerste van Feyenoord. Jongste debutant ooit daar. Dat was echt een ander categorie talent dan Babadi. Babadi heeft nog zo ontzettend veel te bewijzen. Daar doen twee leuke wedstrijden in de voorbereiding tegen teams die ook in het begin van hun voorbereiding zitten niets aan af. Vertessen heeft in jong PSV meer laten zien dan Babadi tot op heden, en ja dat bedoel ik serieus.
  • Citeer
  • Deze gebruikers waarderen Lente voor dit bericht (totaal 3):
    ArdbegtezzyunitedSomaQan
    Oh PSV wat je met me doet…
    Heruone
    Lid scoutingsteam

11 Tinus schreef: 25 sep 2023, 13:00 Ik denk dat PSV op dit moment wel goed lijkt te handelen. Bosz gebruikt hem gewoon als hij hem nodig heeft en niets meer en niets minder. En nu speelde hij omdat Tillman er niet bij was waarschijnlijk. PSV heeft genoeg voorbeelden die we kunnen aanhalen van spelers die hebben gekozen om via PSV ooit die stap te maken en ik denk dat Babadi ook zo'n stap kan maken als hij dat zelf wil. Ongeacht zaakwaarnemers.
    Ik denk dat vanuit PSV zelf ook niet per se de intentie er is om Babadi veel meer speeltijd te bieden zodra hij nog niet heeft bijgetekend. Die minuten kan PSV in principe dan beter in Saibari of andere jongens steken met een langdurig contract die waarde vertegenwoordigen.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    SNDR87
    Lid 2e elftal

In de zomer begreep ik niet waarom die zijn contract niet wilde verlengen. Inmiddels begrijp ik hem en zijn management beter en beter. Er zijn voor zo'n jonge vele clubs waar die zich beter kan ontwikkelen en ongetwijfeld ook veel meer speelminuten zal krijgen. Bij PSV krijgt hij (om welke reden dan ook) minder minuten en ziet het er niet naar uit dat dit op korte termijn zal veranderen. Met Saibari als eerste keus, Til die ieder seizoen van waarde is en een dure huurspeler Tillman kan Babadi beter zijn minuten bij Jong PSV maken. Bij vele clubs kan Babadi minimaal hetzelfde verdienen als bij PSV, kan die veel meer minuten / vertrouwen krijgen en ongetwijfeld ook tegen betere tegenstanders spelen.

Erg jammer maar ben bang dat het hoofdstuk van Bababi bij PSV binnekort zal ophouden en hij ergens anders heen zal gaan..
    Dr. Gonzo
    Vaste waarde in elftal

SNDR87 schreef: 25 sep 2023, 13:39 In de zomer begreep ik niet waarom die zijn contract niet wilde verlengen. Inmiddels begrijp ik hem en zijn management beter en beter. Er zijn voor zo'n jonge vele clubs waar die zich beter kan ontwikkelen en ongetwijfeld ook veel meer speelminuten zal krijgen. Bij PSV krijgt hij (om welke reden dan ook) minder minuten en ziet het er niet naar uit dat dit op korte termijn zal veranderen. Met Saibari als eerste keus, Til die ieder seizoen van waarde is en een dure huurspeler Tillman kan Babadi beter zijn minuten bij Jong PSV maken. Bij vele clubs kan Babadi minimaal hetzelfde verdienen als bij PSV, kan die veel meer minuten / vertrouwen krijgen en ongetwijfeld ook tegen betere tegenstanders spelen.

Erg jammer maar ben bang dat het hoofdstuk van Bababi bij PSV binnekort zal ophouden en hij ergens anders heen zal gaan..
    Als hij tekent bij AZ, of een andere club met veel perspectief voor een jong talent als hij, dan zou ik daar inderdaad wel begrip voor hebben.
    Maar als hij in zijn zoektocht naar speelminuten en ontwikkeling een mooi contract bij Inter of Juve ofzo gaat tekenen...
    Ardbeg
    Mister PSV

SNDR87 schreef: 25 sep 2023, 13:39 In de zomer begreep ik niet waarom die zijn contract niet wilde verlengen. Inmiddels begrijp ik hem en zijn management beter en beter. Er zijn voor zo'n jonge vele clubs waar die zich beter kan ontwikkelen en ongetwijfeld ook veel meer speelminuten zal krijgen. Bij PSV krijgt hij (om welke reden dan ook) minder minuten en ziet het er niet naar uit dat dit op korte termijn zal veranderen. Met Saibari als eerste keus, Til die ieder seizoen van waarde is en een dure huurspeler Tillman kan Babadi beter zijn minuten bij Jong PSV maken. Bij vele clubs kan Babadi minimaal hetzelfde verdienen als bij PSV, kan die veel meer minuten / vertrouwen krijgen en ongetwijfeld ook tegen betere tegenstanders spelen.

Dat ligt dan vooral aan jou en het feit dat elke jeugdspeler vanalles denkt te willen, ondanks dat ze er nog niet klaar voor zijn.
    Qwazi a Dodo
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Lozano

Als je vertrouwen in je eigen kunnen hebt, kun je ook bijtekenen en je in de winter laten verhuren.. Dan begin je volgend jaar weer op 0 met meer speelminuten in de benen. Is dus geen argument om niet te tekenen ivm de concurrentie.. zal financiele motivatie hebben denk ik dan.
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Dr. Gonzo schreef: 25 sep 2023, 13:51

Als hij tekent bij AZ, of een andere club met veel perspectief voor een jong talent als hij, dan zou ik daar inderdaad wel begrip voor hebben.
    Maar als hij in zijn zoektocht naar speelminuten en ontwikkeling een mooi contract bij Inter of Juve ofzo gaat tekenen...
    Zou wel balen als een andere Nederlandse club er met hem vandoor gaat. Maar die zullen zijn beoogd salaris ook niet willen betalen lijkt me.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

tezzyunited schreef: 25 sep 2023, 13:14
    psvgouda schreef: 25 sep 2023, 12:52 Niet zo zeer dreigt gijzeling van de club door de speler als wel gijzeling van de speler door zijn eigen management. Probleem daar laten waar het is, hoe triest dat voor Babadi ook is. Zo'n jong ventje met aasgieren in z'n nek, heel jammer, maar zo gaan die dingen soms
    Ach, als Babadi zo graag wilde bijtekenen was het allang geregeld. Ik zou hem geen enkele minuut speeltijd meer gunnen. Intenties zijn duidelijk.
    N.b. zijn eigen broer is de helft van zijn management. Dus zeker als Babadi zelf niets liever wil dan bijtekenen was het wel al gefixt. Zou chique zijn als PSV zich niet weer laat meeslepen in deze spelletjes. Perk en paal stellen, graag of niet.
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Seizoenkaart: Vak PR
    Favoriete speler: Mauro Jr

Alsof bijtekenen een verplichting is.
    PSV heeft nu gewoon een heel goedkope selectiespeler.
  • Citeer
  • Deze gebruikers waarderen Franciscus voor dit bericht (totaal 2):
    TrixmTomPSV023
    Standbeeld
    Mister PSV

Franciscus schreef: 25 sep 2023, 14:20 Alsof bijtekenen een verplichting is.
    Bijtekenen is geen verplichting, maar hou PSV dan niet aan het lijntje. En accepteer als er minder beroep op je wordt gedaan aangezien PSV de tijd en energie dan in andere spelers wil steken. That's it.
  • Citeer
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    Grasmat
    Juancho
    Mister PSV

Franciscus schreef: 25 sep 2023, 14:20 Alsof bijtekenen een verplichting is.
    Wie zegt dat het een verplichting is dan? Tis gewoon volstrekt logisch als dat de speler weg wil, je daar niet of nauwelijks meer serieus tijd in stopt als je andere opties hebt die zeker niet minder zijn. Part of the job zeg maar.

En verder komt steeds weer terug in de berichten dat Babadi zelf graag wil blijven maar dat zn zaakwaarnemer moeilijk doet. Tja, dan trap je die er toch uit? Alsof je bij PSV geen geweldig plaatje krijgt voorgeschoteld, zowel sportief als financieel. Over 2 maand mag hij praten met andere clubs buiten PSV om.

Het is gewoon tijd om de knoop door te hakken wat mij betreft. Daarin mag PSV nu wel het voortouw in nemen: graag of niet. In geval van niet kan ik me ook voorstellen dat PSV nog wat geld wil pakken op hem en dus deze winter wil verkopen.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Asterix
    Meervoudig international

Niks aan te doen dan als de onderhandelingen vastlopen. Terugzetten naar Jong en geen tijd meer in steken.
    Ich liebe gegenpressung
    psvgouda
    Vedette
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

We kunnen hem aanbieden aan Ajax voor € 20 M? Of is dat niet netjes? 8)

Serieus. Er is al zoveel water door de Dommel gevloeid vwb dit onderwerp... Ligt er al een contractvoorstel van PSV ? Heb ik even gemist. Of weigert kamp Babadi überhauptom aan tafel plaats te nemen en kennis te nemen van dat eventuele voorstel?
    Menno1
    Legende

Zoals ik al eerder zei: toptalenten zoals deze moet je elk jaar proberen hun contract te verlengen; niet 2 jaar wachten, want je staat met je rug tegen de muur. Elke keer dezelfde fout. En helaas zie ik hetzelfde gebeuren met andere toptalenten als Bouhoudane o.a. Die moet nu alweer een nieuw contract krijgen; niet wachten tot de volgende zomer.

Ik vind dat de fout 100% bij Brands/Vennegoor ligt. Dat contract had in 2022 al geregeld moeten zijn, niet deze zomer.
    Plaats reactie