Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Revolinho
Internationale topspeler

Mooi. Ik wil geen spelers die nergens anders op lijstjes staan. Maar Baka gaat hier vlammen komend seizoen. De stappen die die jongen heeft gemaakt zijn gigantisch, maar hij is echt nog niet klaar. Als zo’n club hem wilt hebben, dan word dat weer een hele grote zak geld die binnen komt zoals Rik zegt. Volgens mij geen gekke clausules en het is nog eigen jeugd ook. Mooie dingen.
nilssonH
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Søren wrote: 09 Jul 2023, 17:00Perfect toch?
Nee, het is pas perfect als die spelers vertrekken zoals Gakpo: als grote jongens die sportief belangrijk zijn geweest en voor nog eens tientallen miljoenen meer. Structureel te vroeg verkopen omdat de toekomst onzeker is en het gras elders groener ben ik geen voorstander van.
CZ_Code wrote: 09 Jul 2023, 17:06Tetê heeft inderdaad geen superjaar gehad, maar Bakayoko toch ook niet? Ja, hij is jong maar vooral ook heel grillig en niemand kan met overtuiging zeggen dat die volgend jaar weer een grote stap gaat zetten.
Maar ook niemand kan met zekerheid zeggen dat dit het is. Dat is het leuke van voetbal ;) Ik denk dat Bakayoko als jongen van 19 in een elftal wat niet goed functioneerde een prima seizoen heeft gedraaid en dat alle ingrediënten aanwezig zijn om die lijn door te zetten.
Trixm
Vedette

ComeOnPSV wrote: 09 Jul 2023, 17:12 Ik lees dit als interesse van Leipzig en Milan..

Scherp!
Saibari is underrated.
Revolinho
Internationale topspeler

Baka word in Milan gezien als alternatief voor Chukwueze van Villareal. Maar het gaat Chukwu worden, naar alle waarschijnlijkheid.
Søren
Meervoudig international

nilssonH wrote: 09 Jul 2023, 17:17
Søren wrote:Perfect toch?
Nee, het is pas perfect als die spelers vertrekken zoals Gakpo: als grote jongens die sportief belangrijk zijn geweest en voor nog eens tientallen miljoenen meer. Structureel te vroeg verkopen omdat de toekomst onzeker is en het gras elders groener ben ik geen voorstander van.
Precies dat!
Als Baka een Gakpo was geweest hadden we ook geen discussie.
Dat leg ik ook duidelijk uit in m’n bericht irt Xavi (maar daar had ook Gakpo kunnen staan).
Echter in mijn beleving is Baka helaas geen Gakpo, en zal dat ook nooit worden.
Revolinho
Internationale topspeler

Een baka kan nooit een gakpo worden inderdaad. Heb je daar hard voor moeten studeren?
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Transfers als Bergwijn Lammers en Locadia waren perfect. Allemaal op hoogtepunt verkocht voor heul veul knaken. Bijna 60 miljoen voor spelers die vervangbaar zijn.
dePinhodeSouza

Een bod van boven de 30 miljoen op Baka is net als een bod op Madueke van 40 miljoen niet te weigeren. Heeft talent, specifieke kwaliteiten, maar ook enorm grillig. Die wedstrijd tegen Feyenoord van een paar maanden terug is echt een van de slechtste individuele prestaties die ik ooit van een PSVer heb gezien (Baumi sporting uit is ook een goede nominatie haha). Zie Baka, met een contract tot 2026 ook niet zo snel naar een potentiële transferwaarde van 45 miljoen oid groeien. Ook tactisch nog onvoldoende, loopt op het moment er soms bij als een B junior. Dat zal ie wel gaan ontwikkelen de komende jaren, maar door deze tactische grilligheid zie ik hem zelfs de concurrentie strijd van El Ghazi verliezen indien Bosz voor meer tactische zekerheid kiest. Als dat t geval is, kan zijn potentiële transferwaarde ook zo weer kelderen naar een miljoen of 12.
Søren
Meervoudig international

Revolinho wrote: 09 Jul 2023, 17:35Een baka kan nooit een gakpo worden inderdaad. Heb je daar hard voor moeten studeren?
Wat ben jij voor een eikeltje?
Doe ff lekker normaal aub.
danko-lazovic
Meervoudig international

Bakayoko zat de laatste wedstrijden bij ons ook gewoon wissel. Zowel tegen Heerenveen als tegen AZ begon El Ghazi. Ik denk ook dat een bod van rond de 25 miljoen echt niet te weigeren is.

Tete/Nuamah/Lukebakio er voor terughalen met Savio en je gaat er wmb nog op vooruit ook.
Heruone
Lid scoutingsteam

Søren wrote: 09 Jul 2023, 18:17
Revolinho wrote: 09 Jul 2023, 17:35Een baka kan nooit een gakpo worden inderdaad. Heb je daar hard voor moeten studeren?
Rozen zijn rood,
Viooltjes zijn blauw,
Zodra Revelinho op het forum verschijnt,
Wordt de sfeer vooral heel grauw

Cheers Revolinho ;)
Image
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Siemen
Nationale topspeler

danko-lazovic wrote: 09 Jul 2023, 18:26 Bakayoko zat de laatste wedstrijden bij ons ook gewoon wissel. Zowel tegen Heerenveen als tegen AZ begon El Ghazi. Ik denk ook dat een bod van rond de 25 miljoen echt niet te weigeren is.

Tete/Nuamah/Lukebakio er voor terughalen met Savio en je gaat er wmb nog op vooruit ook.
Absoluut. Ik vind Baka best veel talent hebben, maar het is geen supertalent en vooral op tactisch vlak heeft hij nog veel te leren. Afgelopen jaar inderdaad best regelmatig gewisseld of even gebankt voor de dramatische El Ghazi. Een bod van 20 miljoen is gewoon zeer serieus. Ik zou het niet durven weigeren, want ben niet volledig overtuigd van het plafond van Baka. Ik hoop overigens niet dat het gebeurd, want ben wel benieuwd hoe hij zich ontwikkelt de komende 2 jaar.
Paulus1913
Regelmatige invaller

1 succesvol jaar en kampioen worden en Bakayoko wordt de volgende die voor 40-45 miljoen de deur uitloopt.
Revolinho
Internationale topspeler

Heruone wrote: 09 Jul 2023, 18:30
Søren wrote: 09 Jul 2023, 18:17

Rozen zijn rood,
Viooltjes zijn blauw,

Cheers @Revolinho ;)
Image

Ja dames, ben ik weer!

Cheers 🍻

On:

Baka word sowieso de volgende zelf-opgeleide ster. Teze vond ik goed op weg, maar mist nog 1 topjaar om een mooie stap te maken.
ShovingNE2
Site Admin

Baka moet de volgende stap maken. Niet blind pingelen een pak spelers in lopen maar leren kijken wat er gebeurt. Niet continu oog op de bal.

Als hij die stap kan zetten kan hij ver komen. Doet hij dat niet blijft het een eeuwig talent wat over 2 jaar voor 6 miljoen wordt verkocht.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Revolinho wrote: 09 Jul 2023, 18:49
Heruone wrote: 09 Jul 2023, 18:30

Rozen zijn rood,
Viooltjes zijn blauw,

Cheers @Revolinho ;)
Image

Ja dames, ben ik weer!

Cheers 🍻

On:

Baka word sowieso de volgende zelf-opgeleide ster. Teze vond ik goed op weg, maar mist nog 1 topjaar om een mooie stap te maken.
Laat eens duizend bloemen bloeien :lover:
Hatseflats
Vedette

ShovingNE2 wrote: 09 Jul 2023, 19:14 Baka moet de volgende stap maken. Niet blind pingelen een pak spelers in lopen maar leren kijken wat er gebeurt. Niet continu oog op de bal.

Als hij die stap kan zetten kan hij ver komen. Doet hij dat niet blijft het een eeuwig talent wat over 2 jaar voor 6 miljoen wordt verkocht.
:ketchup:
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 wrote: 09 Jul 2023, 19:14 Baka moet de volgende stap maken. Niet blind pingelen een pak spelers in lopen maar leren kijken wat er gebeurt. Niet continu oog op de bal.

In een data-gedreven voetbalwereld zoals waar we nu in zitten is Baka gewoon enorm veel waard. Onwijs sterk in de dribbel en doet er daar ook nog eens regelmatig iets goeds mee, behoudt uitstekend het overzicht getuige de hoge score in shot-creating actions en xA. Zijn dribbels zijn echt echt van een eng hoog niveau. En ja ik weet dat het beeld bij velen hier anders is, maar dit is een talent van een van de hoogste categorieën, mark my words.

Image
Last edited by Sensation on 09 Jul 2023, 19:22, edited 1 time in total.
Joenepsv
Legende

Bakayoko wordt een sensatie de komende twee seizoenen. Geweldige speler die nog veel moet leren maar ook al vrij compleet is op jonge leeftijd. Ik ben groot fan in elk geval.
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje

Ik zie het nog niet zo in hem, ondanks dat hij een data wonder is. Maargoed hij is nog erg jong en kan zich nog ontwikkelen. Helpt ook als hij een goede opkomende back achter zich krijgt. Maar als er een club komt voor 25 zou ik het meteen doen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Joenepsv wrote: 09 Jul 2023, 19:19 Ik ben groot fan in elk geval.
Zou je niet zeggen. :whistle:
7Koentjuh7
Lid 2e elftal

Grootste ontwikkelpunt voor Baka is de intensiteit en echt een actie op snelheid kunnen maken. Noni was daarin werkelijk fantastisch mis ik nog bij Baka.
mateja
Internationale topspeler

7Koentjuh7 wrote: 09 Jul 2023, 19:47 Grootste ontwikkelpunt voor Baka is de intensiteit en echt een actie op snelheid kunnen maken. Noni was daarin werkelijk fantastisch mis ik nog bij Baka.
Misschien ook gelijk een van de redenen waarom Noni zo vaak geblesseerd was
Olai
Lid 2e elftal

Publiek geheim dat Bosz (vooralsnog) niet zo gecharmeerd is van Bakayoko. En iemand die meer dan 15 miljoen transferwaarde vertegenwoordigt de tweede viool laten spelen is slecht koopmanschap.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Bakayoko is vooral terug kappen. Vooruit is het enkel naar binnen dribbelen en hij heeft niet zoveel diepgang zonder bal.

Ik zou het snappen als PSV kiest voor verkoop.
Post Reply