Waarom zou je Aurier bij PSV willen zien? Past in alle opzichten niet bij onze club. Die jongen is een salaris gewend wat wij niet gaan ophoesten. Ik vind hem ook een hele matige speler. Typisch zo’n speler die jarenlang bij grote clubs onder contract staat terwijl als je hem ziet spelen denkt, hoe dan? Bovendien lees ik hier ook meermaals dat het een rotte appel is. Zou ook totaal geen transfer des PSV’s zijn, ga er maar vanuit dat dit de selectie is waarmee dit seizoen gaan doen.
Ik geloof dit gewoon niet. Waarom zou PSV hem op het allerlaatste moment toch willen halen? Vanwege het vertrek van Viergever? Vergezocht en wat mij betreft weer een typisch opruiend bericht van de T.
Vogelund wrote: ↑04 Sep 2021, 00:22
Ik geloof dit gewoon niet. Waarom zou PSV hem op het allerlaatste moment toch willen halen? Vanwege het vertrek van Viergever? Vergezocht en wat mij betreft weer een typisch opruiend bericht van de T.
Viel positief op tegen PSV, maar te weinig gezien om te beoordelen of ik hem wel of niet goed genoeg vind. Heeft vorig seizoen zowel als centrale middenvelder als aanvallende middenvelder gespeeld. Stats wat betreft goals en assists vorig jaar niet slecht, maar ook niet denderend. Het kan een interessante speler zijn.
Evander en Fulgini zouden beide als vervanger van Götze kunnen dienen. Maar beide niet onder contract. Evander is erg goed geweest de laatste seizoenen, evenals Fulgini bij een laagvlieger in de Ligue 1.
Ziet er interessant uit, wel een type wat we missen. Gebrek aan creativiteit op het middenveld blijft een ding bij ons. Alleen Götze kan dit op het moment, tenzij Propper een keer fit blijft.