While waiting for the arrival of Marcos Acuña to River Plate to be made official, Gonzalo Montiel is also one step away from packing his bags. PSV Eindhoven are negotiating with Sevilla FC to loan the player for next season, in an operation that is expected to take place during the week, as reported by the Dutch media ED.
Mvogoat wrote: ↑20 Aug 2024, 10:24
De 4 jarige manifestatie is dan eindelijk gelukt
Jij als grootste fan; wat maakt hem zo goed? Heb persoonlijk wel mijn twijfels namelijk.
Gonzalo Montiel is only 178cm, but this does not hinder him in the physical duels. He looks quite strong in both the defensive and attacking duels and is able to hold off the opponent well. Montiel is quite agile and can keep his balance well. The 23-year-old has good stamina as he keeps running down the wing for 90 minutes long and has a good work-rate and determination.
Ik geloof ook niet dat deze speler de eerste keuze is. Misschien aangeboden door zijn zaakwaarnemer, maar kan me niet voorstellen dat deze speler uit de scouting komt
Klapstoel wrote: ↑20 Aug 2024, 10:31
Ik geloof ook niet dat deze speler de eerste keuze is. Misschien aangeboden door zijn zaakwaarnemer, maar kan me niet voorstellen dat deze speler uit de scouting komt
VTheMan wrote: ↑20 Aug 2024, 10:31
Zou het echt zonde vinden als dit doorgang vind. Vind het een kwal en een back die eigenlijk helemaal niet zo goed is.
Dat gezegd hebbende mochten we hem onverhoopt toch contracteren dan zal ik natuurlijk achter hem staan.
Zonder dollen; niet de meest sympathieke speler maar alles kan veranderen wanneer zo iemand het shirt van jouw club draagt (en dit staat even los van de aantijgingen buiten het veld die hier gepost zijn). Verder voor zover ik mij kan herinneren, maar afgelopen 2 seizoenen niet bijster goed gevolgd; felle back, verdedigend goed, niet per sé een top aanvallende back maar wel iemand met een prima dribbel en vooral (dat zie je in bovenstaand filmpje ook wel terug) tempo in het spel en wil naar voren spelen.
Met het halen van Montiel denk ik wel dat PSV een mogelijkheid ziet in een defensieve back op links (Oosterwolde?) Earnie is bezig met zijn hoofdgerechten
Ik zou dit een heerlijke transfer vinden. Altijd zeuren dat we een kut verdediging hebben en dan dit afzeiken snap ik echt niet. Deze gast wordt misschien keihard gehaat door andere clubs, maar heerlijk toch zo'n gozer met Grinta! Tagliafico en Tadic vonden wij ook vreselijk maar ondertussen haalde ze wel de halve finale van de Champions League
Zou het echt zonde vinden als dit doorgang vind. Vind het een kwal en een back die eigenlijk helemaal niet zo goed is.
Dat gezegd hebbende mochten we hem onverhoopt toch contracteren dan zal ik natuurlijk achter hem staan.
Ondertussen heb je dit al in een paar verschillende geuren en kleuren verteld. Dat is ondertussen wel duidelijk. Ik ben vooral blij dat er weer een gerucht is waarbij de overgang concreet lijkt te zijn.
Mvogoat wrote: ↑20 Aug 2024, 10:38
Met het halen van Montiel denk ik wel dat PSV een mogelijkheid ziet in een defensieve back op links (Oosterwolde?) Earnie is bezig met zijn hoofdgerechten
Oosterwolde moet nog afwachten of ie jaren achter de tralies komt te zitten.
je vindt het een kwal door het WK zeker?
Onder andere, hele argentijnse selectie bestaat uit kwalletjes.