Ben benieuwd of FC Utrecht nog wat kan in de 'wedstrijd van het jaar'. Verwacht er weinig van zonder publiek en met een scheids die overal voor fluit (Kuipers), maar je weet het nooit.
Met Kerk heeft Utrecht snelheid waar Ajax het traagst is. Als Kerk een goede dag heeft kan Utrecht echt winnen. Juist Utrecht heeft een selectie voor de counter.
ComeOnPSV wrote: ↑08 Nov 2020, 11:35
Met Kerk heeft Utrecht snelheid waar Ajax het traagst is. Als Kerk een goede dag heeft kan Utrecht echt winnen. Juist Utrecht heeft een selectie voor de counter.
Juist als je op Kerk rekent faalt hij meestal. Daarom zit hij ook nog bij Utrecht. Zal naar mijn verwachting niks klaarspelen vandaag.
Geen idee wat er nou precies aan de hand was. Normaal worden dit soort situaties 40x herhaald, nu 1x vanuit een kant dat je niks ziet. Commentator die roept dat er niks aan de hand is en verder.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
GillesdelaCroquette wrote: ↑08 Nov 2020, 12:46
Geen idee wat er nou precies aan de hand was. Normaal worden dit soort situaties 40x herhaald, nu 1x vanuit een kant dat je niks ziet. Commentator die roept dat er niks aan de hand is en verder.
Dat viel mij ook op, ik wilde het nog uit een andere hoek zien maar die kwam dus niet. Bijzonder.
El Sordo wrote: ↑08 Nov 2020, 12:50
Wat gebeurde er dan?
Van Overeem werd geraakt (?) door Tadic in zijn gezicht. Maar hoe of wat weten we nu dus niet omdat er maar een herhaling kwam vanuit een standpunt waar niks te zien was. Commentator lult er vervolgens een beetje overheen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Tadic zwaaide erg fanatiek met zijn armen en van Overeem ging als een stervende zwaan naar de grond. Althans op basis van de beelden die getoond werden. Zal me niks verbazen als hij hem wel degelijk raakte. Sowieso Tadic; lelijk hoofd, rode kaart en boete.