Vitesse
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Serieus, die Joosten de vorige keer tegen Feyenoord aan het werk gezien en dat was wel zo godsgruwelijk slecht. Nu schiet ie hem aardig binnen en Vitesse gaat hier net als Ajax ook niet winnen. Wij hebben ze gelukkig al gehad in de groene kathedraal.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
My bad, maar echt... Vitesse speelt echt niet goed maar met die tussenstand kan alles nog. In Tilburg hadden ze de 2e helft ook nodig en viel het een paar keer goed. Alleen PSV en Twente wisten 2x te scoren tegen Groningen.
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Het is bijna alsof ik Ahmed Musa op diezelfde goal af zie gaan maar dan 9 jaar geleden (20 november 2011). Ik zou bijna in al die datums beginnen te geloven. Exact 10 jaar na onze 10-0 weer een score boven de 10 en nu op 1 dag na zo'n gigantische misser voor dezelfde goal.
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Ik kijk daarvoor vandaag op Teletekst en zie vooralsnog alleen de hand van [mention]Maikel_91[/mention].
Verder is Vitesse echt niet zo goed als menigeen zegt. Sterker nog: na een aardig begint lijkt het steeds stroever te lopen, een beetje het omgekeerde van wat je bij PSV ziet.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ze missen Bazoer ook wel heel sterk. Toch echt de spelverdeler van achteruit. Nu is het telkens hopen dat Tannane iets doet. Nu vooral veel aanstellen.
-
- Legende
Dit kan een prima weekeinde voor PSV worden... mits we winnen natuurlijk..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell