Pablo Rosario
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Gaaf dat Paddo eindelijk een kapsel heeft wat echt bij z'n naam past.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Nationale topspeler
Voor ons misschien niet eens ongunstig, maar viel dus als laatste middenvelder af bij Oranje. En nu er een vervanger voor Vilhena nodig is komt De Boer uit bij Gravenberch... zal er wel niets mee te maken hebben dat die voor Ajax speelt. Talentvolle speler uiteraard, maar nog geen 1000 minuten in de Eredivisie gespeeld.
-
- Nationale topspeler
Zeker, dat wel, maar als meneer De Boer een beetje beter gecommuniceerd had en had vermeld dat ondanks dat Gravenberch het nog niet over een langere periode had laten zien, maar dat de spoeling nu eenmaal dun is door de omstandigheden dan had hij wel aan damage control gedaan. Dit is natuurlijk koren op de molen van velen die Ajax niet als clubvoorkeur hebben.
-
- Nationale topspeler
Voorselectie was volgens mij voor zijn corona besmetting. Maar als 'niet fit' inderdaad de reden is dan Rosario niet mee is dan is daar dus contact over geweest of beoordeelt De Boer dat op afstand? Buiten Rosario was bijvoorbeeld ook Vormer een logische optie geweest voor die plek. Maar laten we Frank het voordeel van de twijfel geven.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Het is een vreemde gang van zaken misschien, maar ik ben er blij mee. Laat Pablo maar lekker aan zijn fitheid werken hier in Eindhoven.
Ik ben mogelijk de grootste criticaster van Pablo hier op dit forum, maar zijn laatste duel was hoopgevend. Ondanks dat Willem ll totaal uit vorm is, zijn Llonch, Saglam en Trésor geen koekenbakkers (vd Heijden wel). Nu goed spelen zegt meer dan nietszeggende oefenpotjes tegen Duitse laagvliegers en geeft hoop voor de toekomst. Al verwacht ik dat Fein en van Ginkel op lange termijn toch echt beter blijken.
Ik ben mogelijk de grootste criticaster van Pablo hier op dit forum, maar zijn laatste duel was hoopgevend. Ondanks dat Willem ll totaal uit vorm is, zijn Llonch, Saglam en Trésor geen koekenbakkers (vd Heijden wel). Nu goed spelen zegt meer dan nietszeggende oefenpotjes tegen Duitse laagvliegers en geeft hoop voor de toekomst. Al verwacht ik dat Fein en van Ginkel op lange termijn toch echt beter blijken.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Niet vanuit het perspectief dat Koeman anderen niet oproept omdat die het over langere tijd nog niet bewezen hebben.
Of geldt dat niet voor ajacieden?
Overigens ben ik wel blij dat Rosario er niet bij zit. Het liefste had ik er geen een PSV'er bij gezien. Pas in het voorjaar weer.
- ComeOnPSV
- Vedette
https://nos.nl/collectie/13840/artikel/ ... -ontbreken - 21 oktober
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/bi ... ~a34e65c8/ - 25 oktober.
Dus ze hadden positief getest voordat de voorselectie kwam.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/bi ... ~a34e65c8/ - 25 oktober.
Dus ze hadden positief getest voordat de voorselectie kwam.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Hahaha het eerste wat ik dacht toen ik het Gravenberch nieuws las was; owja natuurlijk, zat niet bij de voorselectie itt Strootman en Rosario, maar komt er wel weer bij omdat het een Ajacied is.
Maar als je na gaat denken is het eigenlijk hartstikke logisch, want ik zou elke dag van de week Rosario inwisselen voor Gravenberch dus waarom de bondscoach niet wiens hoofd op het hakblok ligt als hij weer 3 wedstrijd k*t presteert.
Daarnaast komt het ons niet slecht uit dat Rosy gewoon hier blijft want blijkbaar gaat hij de komende 6 weken alles spelen en dan is ie in ieder geval de eerste 3 weken uitgerust. Daarnaast heeft Sangare nog geen bingo gehad dus dat kan ook allemaal nog gebeuren.
Maar als je na gaat denken is het eigenlijk hartstikke logisch, want ik zou elke dag van de week Rosario inwisselen voor Gravenberch dus waarom de bondscoach niet wiens hoofd op het hakblok ligt als hij weer 3 wedstrijd k*t presteert.
Daarnaast komt het ons niet slecht uit dat Rosy gewoon hier blijft want blijkbaar gaat hij de komende 6 weken alles spelen en dan is ie in ieder geval de eerste 3 weken uitgerust. Daarnaast heeft Sangare nog geen bingo gehad dus dat kan ook allemaal nog gebeuren.
-
- Lid scoutingsteam
Alleen is Koeman geen bondscoach meer. Dat de Boer de lijn Koeman zou volgen is ook maar een verhaal voor de bühne.
Verder is de voorselectie natuurlijk een vrij brede groep waarin ook twijfelgevallen worden opgenomen, zie bijvoorbeeld Dumfries die wél gaat omdat hij fit is. Ik vind het vrij makkelijk om nu te gaan roepen dat Ajacieden de voorkeur krijgen, terwijl ik met de beste wil van de wereld niet kan bedenken waarom dit zo'n bizarre move zou zijn. Bovendien doet Gravenberch het ook gewoon goed bij Ajax. Natuurlijk moet ook hij het over langere tijd laten zien, maar toen Rosario voor het eerst werd opgeroepen hoorde ik daar ook niemand over, terwijl het destijds ook een onervaren snotneus was. Je hebt het hier over spelers die op termijn belangrijk kunnen worden voor Oranje, gooi ze maar voor de leeuwen.
Desalniettemin prima. Graag zie ik onze jongens zo min mogelijk interlands spelen en zo fris mogelijk bij de club terugkomen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Aan de ene kant jammer, maar ik ga het beste ervan maken om volle bak tegen Oranje te zijn. Alleen individuele prestaties van PSV-ers juich ik toe. Maar het zou mooi zijn als Spanje er overheen walst. Al neem ik aan dat Spanje het niet al te serieus neemt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Gravenberch als vervanger van Vilhena is qua positie niet onlogisch, maar de communicatie en het omzeilen van de voorselectie is slecht. Rosario moet de concurrentie met De Roon en Klaassen aangaan, mits FdB met 2 CVM's blijft/gaat spelen.
-
- Internationale topspeler
Speelt het overgrote deel van een pot als een vorst en wisselt dit dan af met onbegrijpelijk dom balverlies en kroont zich hiermee koning counter voor de tegenpartij.
Laat soms ook gewoon een man lopen, waar dit echt niet kan.
Laat soms ook gewoon een man lopen, waar dit echt niet kan.
Sangaré, le Roi du PSV
- Juancho
- Mister PSV
Het blok Rosario/Sangare zou juist als het even wat moeilijker gaat een stevig blok moeten zijn dat altijd zorgt voor een extra slot op de deur. Nog te vaak zie je dat ook die 2 moeite hebben (vaak na rust) en dat de ruimtes weer veelste groot worden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Eigenschappen van een jonge speler.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
Speelde vrij goed, maar leverde wederom een aantal hele achterlijke ballen in. Op plekken waar je de bal niet mag verliezen. Dat blijft hij houden. Moet er echt uit, anders is dat onvoldoende voor een basisspeler bij PSV. De lat moet omhoog.
- ruuddevil
- Legende
Hij wordt over een paar weken 24, het is geen talentje meer. Hij brengt zijn team regelmatig in problemen met zijn gebrekkige bal behandeling en vreemde acties. Hoe hij gisteren een Twente speler vlak voor de 16 zomaar liet lopen was echt schandalig. Zet Fein er maar in, Rosario heeft kansen genoeg gehad.