Otten Cup
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Maar dit was toch al bekend? Wel heel jammer, jarenlang vast weekendje voor mijn zoon en mij, behoorlijk wat talenten zich daarna zien ontwikkelen of… zien afvallen.
- Tomm
- Vedette
Dacht ook dat dat allang bekend was. Desalniettemin erg jammer voor de spelers maar zeker ook voor de toeschouwers. Fascinerend om zulke talenten aan het werk te zien en te fantaseren wie wel eens een grote zou kunnen worden.
-
- Vaste waarde in elftal
Zonde. Zijn altijd leuke dagjes rondslenteren op de Herdgang. Die jubileum editie staat me nog goed bij met die gekke Noord-Ieren van Glenavon. Die wisten volgens mij niet wat ze meemaakten daar.
Zit nu ff die topscoorders lijst terug te kijken maar zie zo 1,2,3 weinig bekende namen op Marcos Llorente na (https://www.ottencup.com/2013/statistieken.html).
Zit nu ff die topscoorders lijst terug te kijken maar zie zo 1,2,3 weinig bekende namen op Marcos Llorente na (https://www.ottencup.com/2013/statistieken.html).
- ShovingNE2
- Site Admin
Recent nagevraagd, maar wat ik begreep wel. Verder nog weinig bekend.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- psvgouda
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Denk dat vooral jeugdteams krijgen moeilijker is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Standbeeld
- Mister PSV
Live op ESPN! Top!
Iets iets compacter deelnemersveld. Daarnaast alleen United als topclub.Tijdens de 73e editie van het internationale toernooi neemt PSV O18 het op tegen de leeftijdsgenoten van Manchester United, FC Utrecht, Red Bull Bragantino, Rangers FC, Jeonbuk Hyundai Motors, RSC Anderlecht en FC Kopenhagen.
De KNVB wil tijdens het toernooi experimenteren met vijf aangepaste spelregels zoals: intrap/dribbel, selfpass, effectieve speeltijd, vliegende wissel en een tijdstraf na een gele kaart. “Voetbal is wereldwijd de grootste sport en om deze populariteit voor toekomstige generaties te behouden, doen we structureel onderzoek naar aangepaste spelregels die het voetbal op verschillende niveaus sportiever, eerlijker en aantrekkelijker zouden kunnen maken. Al deze onderzoeksresultaten bespreken we met de internationale spelregelcommissie IFAB en FIFA”, aldus Gijs de Jong van de KNVB.
Last edited by Standbeeld on 15 Jun 2023, 11:27, edited 1 time in total.
-
- Vedette
Bij de Otten Cup moet ik altijd denken aan die inside-docu van een jaar of 10 terug, met onder andere Memphis, Tannane, Hendrix en Koch in het elftal. Die pijnlijk slechte trainer die toen voor de groep stond, Libregts heette die volgens mij. Wat een clown was dat
- psvgouda
- Vedette
Misschien maar weer eens een lang weekendje Ehv boeken… Al is het deelnemersveld wat schraler dan voorheen. Goed dat het toernooi weer wordt gehouden na drie jaar stilte
- Standbeeld
- Mister PSV
Ergens ook wel jammer dat de traditionele bekende Otten Cup met een breed deelnemersveld inclusief topclubs nu enigzins verandert in een KNVB projectje. Tijden veranderen. Ik ben iig blij dat ze het uitzenden op ESPN.
- Tjompie
- Internationale topspeler
PSV speelt op 18 augustus om 5 uur tegen Manchester United en speelt in de poule verder ook nog tegen Kopenhagen en Jeonbuk Hyundai Motors FC.
Het is ook al mogelijk om een dag ticket (5 euro) of passe-partout (12,50) te kopen, hiermee kun je alle wedstrijden bekijken.
Hier de tickets en het hele speelschema:
https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... s-2023.htm
Het is ook al mogelijk om een dag ticket (5 euro) of passe-partout (12,50) te kopen, hiermee kun je alle wedstrijden bekijken.
Hier de tickets en het hele speelschema:
https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... s-2023.htm