Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Ad blocker detected: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je advertentieblokker uit of neem een abonnement.
1 jaar verlenging, lekker man.... Waarom niet 2? Zit je volgend jaar met dat gezeik van "geen absoluut topbedrag wegens een kort contract". Die jongen kreeg al een upgrade zonder verlenging, vindt het wel zo eerlijk als daar wat anders tegenover staat.
Teletubby schreef: 27 aug 2024, 18:09
Rik bevestigd dus de tweet van Sacha. PSV had dus 55 miljoen extra kunnen hebben? Logisch dat Earnie in een grote vijver aan het vissen was.
Hoezo logisch, want dat geld is er dus helemaal niet gekomen.
Teletubby schreef: 27 aug 2024, 18:09
Rik bevestigd dus de tweet van Sacha. PSV had dus 55 miljoen extra kunnen hebben? Logisch dat Earnie in een grote vijver aan het vissen was.
Dan zou Earnie wel heel dom zijn. Baka heeft al een tijd geleden aangegeven welke sportieve ambities die heeft. Het zou wel heel raar zijn als Earnie is gaan shoppen met toekomstig niet bestaand geld waarvan heel onzeker was of het zou binnenkomen gelet op de uitspraken van Baka
Wat een baas. Heb zojuist mijn zaakwaarnemer laten bellen dat ik beschikbaar ben als rechtsbuiten. Hoef geen 30 miljoen salaris, met 10 miljoen ga ik ook akkoord. Ben benieuwd of ze happen.
30 miljoen per seizoen? De tering. Het is dan niet goed voor z’n carrière, maar ik denk dat 9 op de 10 spelers dat wel hadden gedaan hoor. Echt bizar wat een geld.
Zelfs al haalt hij de absolute top dan is het nog maar de vraag of hij ooit aan dat jaarsalaris gaat komen. Best bijzonder om dat af te slaan en echt voor het sportieve te kiezen. Speciale jongen die Johan maar dat wisten we al toe hij met pak en strikje tekende. Mooi man, je gunt zo’n jongen de carrière van z’n dromen
Mooi dat Johan lijkt te blijven. We kunnen hem goed gebruiken. Met het nieuws van een mogelijke contractverlenging hoor ik alweer een klein stemmetje in het hoofd "clausules" zeggen.
Op weg naar nr 26 schreef: 27 aug 2024, 18:34
90 miljoen in 36 maanden, knap dat hij dat weerstaat. Ik koos voor financiële onafhankelijkheid van mijn achterkleinkinderen
Heel netjes om smerige oliedollars uit een dictatuur af te slaan en te kiezen voor je passie, topvoetballer worden.
En toch denk ik dat we meer aan 55 miljoen hadden dan aan Bakayoko die ook volgend jaar naar Real Madrid wil en niks anders.. Maargoed, helaas wil die niet naar de zandbak, wat natuurlijk te begrijpen is.
BarryBanaan schreef: 27 aug 2024, 18:45
En toch denk ik dat we meer aan 55 miljoen hadden dan aan Bakayoko die ook volgend jaar naar Real Madrid wil en niks anders.. Maargoed, helaas wil die niet naar de zandbak, wat natuurlijk te begrijpen is.