Johan Bakayoko
-
- Vedette
-
- Internationale topspeler
Voor de helft ben ik ook weg.Ykhim wrote: ↑27 Aug 2024, 22:01Jongen, als jij in 3 jaar tijd NEGENTIG miljoen kunt verdienen, dan weet je van gekte niet hoe snel je moet tekenen. Jij niet, ik niet, Shoving niet, 99% van de mensen niet. Dat is zo belachelijk veel geld, een luxe levensgarantie voor jezelf, je familie, je kinderen, hun families, en de generatie daarna. Zoveel geld kunnen verdienen, terwijl je als een god kunt leven en op lage weerstand kunt trainen en voetballen. Je hoeft er bijna niks voor te doen. Dat Bakayoko daar volmondig nee tegen zegt, terwijl PSV het enorme bod wél accepteert, dat getuigt van hele grote klasse, karakter en principes, en allemaal omdat hij de stap vanuit PSV naar de echte top wil maken. Dat is de uitleg. Iedereen die dat op negatieve manier wil spinnen, is simpelweg slecht in het hoofd. Het kan niet zijn dat je zo in elkaar steekt, tenzij je het erom doet. Die gast offert deze levensgarantie op om bij PSV te blijven voetballen, wetende dat het ook zomaar klaar kan zijn met zijn carrière als hij zondag alles afscheurt. Nogmaals: louter klasse.
Woorden kunnen geen recht doen aan hoe knap deze beslissing is.
-
- Nationale topspeler
Die ene bron op X is wat Belgische spelers betreft zeer betrouwbaar. En 30 miljoen is echt niet gek voor Saudische begrippen. Die leggen dat graag neer voor een groot talent uit Europa.
Zelfs Bart Vriends kon daar bijna 3 miljoen gaan verdienen.
-
- Nationale topspeler
Nou niet dus hè .
- These users thanked the author Smeets14 for the post (total 2):
- DonyellMalen • Ykhim
- Joenepsv
- Legende
Bakayoko is een uitzondering in de voetbalwereld. Hij laat zich niet gek maken door geld en alle andere bullshit wat er bij het voetbal komt kijken. Bakayoko volgt zowel op als naast het veld zijn gevoel en daarom ben ik ook groot fan. Soms onnavolgbaar maar altijd gaan voor wat hij wil en leuk vind. Als je op zo'n leeftijd zo godsgruwelijk veel geld laat liggen ben je een grote meneer en mijn avatar waard
- These users thanked the author Joenepsv for the post:
- Eindhovenvoetbal
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Leek in de tweede seizoenshelft van 23/24 een stijgende lijn te pakken te hebben. Niet alleen qua rendement, maar ook qua spel vond ik hem stappen maken. Koos de meest effectieve oplossing, wisselde z'n acties af.
Geen idee wat er in de zomer is gebeurd - behalve z'n mislukte EK - maar het is 'gewoon' weer de oude Bakayoko. Het begon al tegen Valencia en die lijn trekt die fijn door in de ED. Dreigen, dreigen, dreigen, om vervolgens in de broekzak van Dean James & co te verdwijnen.
Als je dan ziet dat een Gapko (nog) niet 100% doorbreekt bij Liverpool, terwijl die het elftal echt moets dragen, dan heeft Baka de komende seizoenen nog echt helemaal niks in de absolute top te zoeken. Als die daar uberhaupt ooit komt.
Geen idee wat er in de zomer is gebeurd - behalve z'n mislukte EK - maar het is 'gewoon' weer de oude Bakayoko. Het begon al tegen Valencia en die lijn trekt die fijn door in de ED. Dreigen, dreigen, dreigen, om vervolgens in de broekzak van Dean James & co te verdwijnen.
Als je dan ziet dat een Gapko (nog) niet 100% doorbreekt bij Liverpool, terwijl die het elftal echt moets dragen, dan heeft Baka de komende seizoenen nog echt helemaal niks in de absolute top te zoeken. Als die daar uberhaupt ooit komt.
- ComeOnPSV
- Vedette
Heeft gewoon een prima rendement tot nu toe. Ik vond hem vandaag ook helemaal niet zo slecht spelen. Ja hij kwam die back niet altijd voorbij, maar hij wisselt zijn spel wel goed af. Volgende wedstrijd weer een goalazo van baka
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
- Jeronimo • De Realist
-
- Vaste waarde in elftal
Eens hoor, en hij heeft nu echt elke wedstrijd 2 of soms 3 dubbele dekking dus betekend ook dat er meer vrijheid komt voor andere spelers.
- ComeOnPSV
- Vedette
Karsdorp gaat echt geweldig worden voor Bakayoko. Die gaat zorgen voor afleiding met erover klappen
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- Amsvorde12
- ComeOnPSV
- Vedette
- Asterix
- Meervoudig international
- ComeOnPSV
- Vedette
- Lente
- Meervoudig international
Wauw, dat zou geweldig zijn. Baka is een man van z’n woord, hopelijk wordt het weer een geweldig seizoen van hem, kan hij schitteren in de CL en kan hij volgend jaar z’n droom achterna jagen bij een club van het kaliber wat hij in gedachte heeft. Zou hem graag onder Ancelotti zien schitteren, zou voor mij een natte droom zijn. Twee mooie persoonlijkheden.
Oh PSV wat je met me doet…
- DonyellMalen
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vaste waarde in elftal
- These users thanked the author Leon77M for the post (total 3):
- DonyellMalen • Boszball1913 • NotoriousBIG046
- DonyellMalen
- Legende
- ComeOnPSV
- Vedette
Heeft als doel om 20 goals dit seizoen te maken.
Held
Held
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- Eindhovenvoetbal
-
- Legende
Mooie connectie tussen Babadi en Johan..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell