Wellicht wat minder interessant voor diegene die alleen PSV 1 leuk vinden, maar de selectie van PSV vrouwen begint steeds professioneler te worden. Het lijkt erop dat PSV gaat inzetten op vrouwenvoetbal, waar natuurlijk een enorme kans ligt.
Het is deel van een grotere marketingstrategie van PSV die duidelijk bezig zijn met brandbuilding. Op het gebied van Esports zijn 'één van de beste clubs in europa, met Mandy van de Berg en van Veenendaal gaat het vrouwenelftal competitief meedoen. Afgelopen jaar waren de vrouwen al enorm dominant, hopelijk zet deze tendens zich door. Het zou mooi zijn als ze uiteindelijk voldoende interesse genereren dat ze in het Philips stadion kunnen spelen. Dit is voorlopig helaas nog lang niet aan de orde.
Al deze richtingen worden ingezet om het merk PSV steeds interessanter voor sponsors en voor merchandising te maken.
PSV Vrouwen 2020-2021
- Park
- Nationale topspeler
https://www.ed.nl/vrouwenvoetbal/cl-deb ... ~a98154f1/
Dinsdag is de loting voor de Champions League. PSV moet wel wat geluk hebben, want als ongeplaatste club kun je zware tegenstanders treffen. Je wilt niet meteen de beste clubs tegenkomen en er finaal afgaan.
Vanaf volgend seizoen ziet de Champions League voor vrouwen er anders uit met een groepsfase, maar dit seizoen zijn er alleen maar knockout duels.
Dinsdag is de loting voor de Champions League. PSV moet wel wat geluk hebben, want als ongeplaatste club kun je zware tegenstanders treffen. Je wilt niet meteen de beste clubs tegenkomen en er finaal afgaan.
Vanaf volgend seizoen ziet de Champions League voor vrouwen er anders uit met een groepsfase, maar dit seizoen zijn er alleen maar knockout duels.
- Park
- Nationale topspeler
50% kans op Lyon of Barcelona, daar win je niet van.
Hopen die te ontwijken en naar Zwitserland of Denemarken te moeten.
Women's Champions League round of 32 draw live on Tuesday
Seeding groups
Group 1:
Seeded
1 Fortuna Hjørring (DEN)
2 Lyon (FRA, holders)
3 Barcelona (ESP)
4 Zürich (SUI)
Unseeded
5 St. Pölten (AUT)
6 Pomurje (SVN)
7 Juventus (ITA)
8 PSV Eindhoven (NED)
Group 2:
Seeded
1 BIIK-Kazygurt (KAZ)
2 Wolfsburg (GER)
3 LSK Kvinner (NOR)
4 Rosengård (SWE)
Unseeded
5 Lanchkhuti (GEO)
6 WFC-2 Kharkiv (UKR)
7 ŽFK Spartak (SRB)
8 FC Minsk (BLR)
Group 3:
Seeded
1 Brøndby (DEN)
2 Slavia Praha (CZE)
3 Paris Saint-Germain (FRA)
4 Manchester City (ENG)
Unseeded
5 Göteborg (SWE)
6 Vålerenga (NOR)
7 Fiorentina (ITA)
8 Górnik Łęczna (POL)
Group 4:
Seeded
1 Bayern München (GER)
2 Chelsea (ENG)
3 Atlético Madrid (ESP)
4 Glasgow City (SCO)
Unseeded
5 Sparta Praha (CZE)
6 Ajax (NED)
7 Benfica (POR)
8 Servette (SUI)
Hopen die te ontwijken en naar Zwitserland of Denemarken te moeten.
Women's Champions League round of 32 draw live on Tuesday
Seeding groups
Group 1:
Seeded
1 Fortuna Hjørring (DEN)
2 Lyon (FRA, holders)
3 Barcelona (ESP)
4 Zürich (SUI)
Unseeded
5 St. Pölten (AUT)
6 Pomurje (SVN)
7 Juventus (ITA)
8 PSV Eindhoven (NED)
Group 2:
Seeded
1 BIIK-Kazygurt (KAZ)
2 Wolfsburg (GER)
3 LSK Kvinner (NOR)
4 Rosengård (SWE)
Unseeded
5 Lanchkhuti (GEO)
6 WFC-2 Kharkiv (UKR)
7 ŽFK Spartak (SRB)
8 FC Minsk (BLR)
Group 3:
Seeded
1 Brøndby (DEN)
2 Slavia Praha (CZE)
3 Paris Saint-Germain (FRA)
4 Manchester City (ENG)
Unseeded
5 Göteborg (SWE)
6 Vålerenga (NOR)
7 Fiorentina (ITA)
8 Górnik Łęczna (POL)
Group 4:
Seeded
1 Bayern München (GER)
2 Chelsea (ENG)
3 Atlético Madrid (ESP)
4 Glasgow City (SCO)
Unseeded
5 Sparta Praha (CZE)
6 Ajax (NED)
7 Benfica (POR)
8 Servette (SUI)
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Regelmatige invaller
Persoonlijk vind ik het ook een hele matige keepster.
De simpelste ballen vliegen erin. De moeilijkste houdt ze tegen.
Rond het WK is er een beetje een hype ontstaan rondom haar. Toen was het wel goed, maar soms ook meer geluk dan wijsheid in mijn ogen.
De simpelste ballen vliegen erin. De moeilijkste houdt ze tegen.
Rond het WK is er een beetje een hype ontstaan rondom haar. Toen was het wel goed, maar soms ook meer geluk dan wijsheid in mijn ogen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- trouwepsvfan
- Vedette
Zolang ze zwarte jurkjes blijft kopen (zonder strepen) kan ze zoveel chips eten als ze wel.
Anyway; ik heb een stukje van de wedstrijd gezien. Van Veenendaal stond inderdaad weer te grabbelen, toch gek dat ze is uitgeroepen tot beste keepster van de wereld maar misschien zegt dat meer over het niveau van de vrouwenkeepers dan over haar.
Verder weet ik na vanavond weer waarom ik het lekker bij mannenvoetbal houd. Ik vind er geen reet aan.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Lid 2e elftal
Hierboven wordt aangehaald “geldverspilling”, daar ben ik het niet mee eens,
Ik ben blij dat PSV op tijd aanhaakt bij “potentiële” groeimarkten.
Volgens mij is er op dit moment een budget beschikbaar voor PSV vrouwen van rond de 1 miljoen euro.
Op dit moment zijn er ook al de nodige sponsors voor de PSV vrouwen. Prima zaak.
Ik ben blij dat PSV op tijd aanhaakt bij “potentiële” groeimarkten.
Volgens mij is er op dit moment een budget beschikbaar voor PSV vrouwen van rond de 1 miljoen euro.
Op dit moment zijn er ook al de nodige sponsors voor de PSV vrouwen. Prima zaak.
- El Sordo
- Vedette
Mee eens. Alles behalve geldverspilling. Daar doet de, tamelijk conservatieve, zelfoverschatting van menigeen niet aan af.
Nu investeren betekent waarschijnlijk cashen in de toekomst, zowel financieel als sportief. Net alsof je met dat miljoentje in de jeugd ineens de ene na de andere Memphis gaat afleveren.
Nu investeren betekent waarschijnlijk cashen in de toekomst, zowel financieel als sportief. Net alsof je met dat miljoentje in de jeugd ineens de ene na de andere Memphis gaat afleveren.
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- PCGC
- Vedette
En toch hé, dan zie je tegen Barcelona die Wiske weer onder de bal doorschieten, dat moet dan de beste keepster ter wereld zijn, dan schrik je toch weer van het niveau.
Dit is een hobby, geen professionele sport voor vrouwen. Het is en blijft zo onnatuurlijk.
Dit is een hobby, geen professionele sport voor vrouwen. Het is en blijft zo onnatuurlijk.
#FreeGeneratie4