Dat is alleen vanwege de olympische spelen.Johann Vogelaar wrote: ↑08 Aug 2024, 20:07 Hopelijk ook weer Tina Turnster terug, ik weet niet wie bedacht heeft om daarmee te stoppen, maar dat was echt een waardeloos idee, vooral met die vreselijke muziek ervoor in de plaats.
Het Philips Stadion
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Als dit nu een nationaal thema wordt dan is het hopelijk snel gedaan met de dj.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- OmeAad
- ShovingNE2
- Site Admin
Kinderen die naar het voetbal gaan hebben tegenwoordig oorbescherming nodig. Hoe debiel wil je het hebben. Naar het voetbal vanwege de pleurisherrie. Volwassenen die steeds vaker van die festival oordoppen hebben. En velen die pas net voor het fluitsignaal de tribune op gaan en direct daarna weer vertrekken.
Totaal achterlijk. Gaan we naar een festival of een voetbalwedstrijd?
Totaal achterlijk. Gaan we naar een festival of een voetbalwedstrijd?
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 5):
- Dribble • Grasmat • Mithras • 29.04.2007 • LucieNilis
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ShovingNE2
- Site Admin
- StratumZuid
- Vedette
- Hammer
- Bankzitter
- Favoriete speler: Tim van den Heuvel
RikElfrink kun / wil je hier iets mee doen wellicht (artikel aan wijden, aankaarten bij connecties binnen PSV)? Bij PSV lijkt men doof voor de klachten van de supporters over het volume van de muziek (over smaak valt niet te twisten) die op standje gehoorschade staat.
- These users thanked the author Hammer for the post (total 2):
- Mithras • LucieNilis
Support in difficult times
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik denk dat de stem van de supporters die dit wel fantastisch vinden veel zwaarder weegt dan de rest. Anders is het niet te verklaren. Maar dat het ronduit achterlijk is dat je kinderen zonder gehoorbescherming niet naar een voetbalwedstrijd kan laten gaan vanwege de godsgruwelijk harde stampmuziek moet iedereen het wel mee eens zijn.
- DonyellMalen
- Legende
Jemig, dit is wel heel ernstig. Dit moet per direct veranderen, want dit kan echt niet meer.ShovingNE2 wrote: ↑08 Sep 2024, 11:25 Kinderen meenemen naar het voetbal is tegenwoordig een risico.
-
- Vedette
Het gaat nog niet eens per se alleen om de stampmuziek, zelfs de stem van die stadionspeaker schalt via je diepste vezels door je lichaam. Echt schandalig.ShovingNE2 wrote: ↑08 Sep 2024, 11:58 Ik denk dat de stem van de supporters die dit wel fantastisch vinden veel zwaarder weegt dan de rest. Anders is het niet te verklaren. Maar dat het ronduit achterlijk is dat je kinderen zonder gehoorbescherming niet naar een voetbalwedstrijd kan laten gaan vanwege de godsgruwelijk harde stampmuziek moet iedereen het wel mee eens zijn.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 3):
- ShovingNE2 • LucieNilis • Dropshot
- MC Hammer
- International
Tja...
Mijn kids gaan er ook niet goed op. Het voegt voor mij ook helemaal niks toe. Clublied en Tina is genoeg. Rest op standje achtergrondmuziek.
- These users thanked the author MC Hammer for the post (total 3):
- ShovingNE2 • psvgouda • LucieNilis
Hammertime!
-
- Jeugdinternational
- ShovingNE2
- Site Admin
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Daarbij is die stem ook nog eens goed te verstaan. NotChucky wrote: ↑08 Sep 2024, 12:48Het gaat nog niet eens per se alleen om de stampmuziek, zelfs de stem van die stadionspeaker schalt via je diepste vezels door je lichaam. Echt schandalig.ShovingNE2 wrote: ↑08 Sep 2024, 11:58 Ik denk dat de stem van de supporters die dit wel fantastisch vinden veel zwaarder weegt dan de rest. Anders is het niet te verklaren. Maar dat het ronduit achterlijk is dat je kinderen zonder gehoorbescherming niet naar een voetbalwedstrijd kan laten gaan vanwege de godsgruwelijk harde stampmuziek moet iedereen het wel mee eens zijn.
-
- Vaste waarde in elftal
Nu nog de terugkoppeling richting PSV.Hammer wrote: ↑08 Sep 2024, 11:57 @RikElfrink kun / wil je hier iets mee doen wellicht (artikel aan wijden, aankaarten bij connecties binnen PSV)? Bij PSV lijkt men doof voor de klachten van de supporters over het volume van de muziek (over smaak valt niet te twisten) die op standje gehoorschade staat.
- StratumZuid
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit is al heel lang een issue. Ze weten het echt wel binnen PSV.
Het is een keuze om volwassenen en kinderen gehoorschade toe te brengen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Hipster4Life
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Wout frotkont ben jij het?ShovingNE2 wrote: ↑08 Sep 2024, 18:31 Dit is al heel lang een issue. Ze weten het echt wel binnen PSV.
- These users thanked the author Heissenberrug for the post:
- Ardbeg
- ShovingNE2
- Site Admin
*boossmileypupke*
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Heissenberrug
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik heb al meerdere klachten en brieven ingestuurd naar PSV. Mijn decibel meter geeft elke wedstrijd meer dan 100 DB op sommige momenten. Volgens alle richtlijnen zijn dat waardes die tot directe gehoorschade kunnen leiden en daarom vermeden dienen te worden. Werkgevers moeten van de overheid bijvoorbeeld ook verplicht maatregelen nemen om werknemers te beschermen tegen geluiden van boven de 80 DB.
Ik neem al een tijd lang gehoorbescherming mee naar het stadion omdat ik al tinnitus heb.
Ik neem al een tijd lang gehoorbescherming mee naar het stadion omdat ik al tinnitus heb.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 6):
- ShovingNE2 • psvgouda • Thijs • Hipster4Life • MC Hammer • loginnaam
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- ShovingNE2
- Site Admin
- StratumZuid
- Vedette
- trouwepsvfan
- Vedette
Het gaat om het volume. De muziek keuze zal me worst wezen eigenlijk. Ook die geweldige muziek kun je op een fatsoenlijk volume draaien.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 4):
- ShovingNE2 • psvgouda • Thijs • 29.04.2007
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur