Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

FTS wrote: 09 Sep 2024, 09:26
Prof_napo wrote: 09 Sep 2024, 08:54

Moeten ze wel iets met de mails doen :wall:

Begin april dit jaar, en dat was niet het eerste contact dat ik heb gehad

Waarbij het al bijzonder is dat er helaas niet eerder klachten over zijn ontvangen. Je zou hopen dat een organisatie juist blij zou zijn dat ze geen klachten ontvangen :opzijnkop:
Ik heb ook wel eens een mail gestuurd, maar nooit een reactie ontvangen. Dus ze zijn misschien wat (Oost-Indisch) doof..
Die ervaring deel ik zeker, mailen naar PSV is in theorie een optie maar in de praktijk lijkt het overgrote deel van de mails wordt niet beantwoord.
These users thanked the author Prof_napo for the post:
FTS
Maax
Meervoudig international

Zelf zit ik vrij laag in het stadion, en heb er zelf nooit echt last van gehad. Misschien is het ook iets waar de 2e ring meer last van ervaart? Weet ook niet waar ze allemaal speaker hebben hangen, maar lijkt me dat PSV dit wel op mag lossen.
SRF
Jeugdinternational
Clubvoorkeur: PSV

Maax wrote: 09 Sep 2024, 09:30 Zelf zit ik vrij laag in het stadion, en heb er zelf nooit echt last van gehad. Misschien is het ook iets waar de 2e ring meer last van ervaart? Weet ook niet waar ze allemaal speaker hebben hangen, maar lijkt me dat PSV dit wel op mag lossen.
Speakers hangen aan de dakrand. Heb wel het idee dat het geluid bij ons op de tweede ring van Noord via de dakrand harder je oren inkaatst.

Ik neem aan dat het geluidsniveau van de speakers individueel af te stemmen zijn. In dat geval mag het geluid bij de Family Corner sowieso een heel stuk naar beneden, want uit dat vak komen heel veel klachten. En daar zitten juist de meeste kleinere kinderen.
These users thanked the author SRF for the post:
Maax
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Als ik ga zit ik altijd onderin, meestal op B en kan ik mijn buurman nauwelijks verstaan. Hoogte lijkt niet direct van invloed.
TomPSV
Legende

Ik zit meestal ZZ en daar is het geluid echt niet te doen. Standaard oordoppen in om die bak herrie enigszins tegen te gaan. Het geluid is harder dan op menig festival. Echt bizar.
Asterix
Meervoudig international

Muziek zou in stadions als achtergrond muziek moeten dienen. Supporters willen onderling gewoon lekker ouwehoeren over de wedstrijd die komen gaat etc.
These users thanked the author Asterix for the post (total 8):
GrasmatMaaxHeissenberrugRen HöekpsvgoudaOmeAadTjompieLeon77M
Ich liebe gegenpressung
Ren Höek
Vedette

Ik zit op SS en daar vind ik het prima te doen.
Mijn Apple Watch slaat ook wel eens uit i.v.m. te hoge decibels, maar dat komt dan door de supporters.

Dit gezegd hebbende, tijdens Oranje afgelopen weekend zat ik op DD (mijn vrouw wilde graag Oranje eens live zien) en daar komt de muziek duidelijk harder binnen. Nog niet op standje gehoorbeschadiging, maar wel te hard voor een voetbalwedstrijd.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Maax wrote: 09 Sep 2024, 09:30 Zelf zit ik vrij laag in het stadion, en heb er zelf nooit echt last van gehad. Misschien is het ook iets waar de 2e ring meer last van ervaart? Weet ook niet waar ze allemaal speaker hebben hangen, maar lijkt me dat PSV dit wel op mag lossen.
Zit bijna aan het veld, tweede rij. geluid is ook daar simpelweg te hard. Met m'n ouwe oruh :lol:
Prof_napo
Internationale topspeler

psvgouda wrote: 09 Sep 2024, 10:22
Zit bijna aan het veld, tweede rij. geluid is ook daar simpelweg te hard. Met m'n ouwe oruh :lol:
Nu begin ik wellicht te begrijpen waarom een deel van de supporters hun capuchon ophoudt, dat is niet omdat ze onherkenbaar willen zijn maar juist om hun gehoor te beschermen! Slimme jongens <3
Maax
Meervoudig international

Hahahah, ik ga er toch is wat beter op letten de eerstvolgende thuiswedstrijd. :mrgreen:
psvgouda
Vedette

Maax wrote: 09 Sep 2024, 11:18

Hahahah, ik ga er toch is wat beter op letten de eerstvolgende thuiswedstrijd. :mrgreen:
Zal het voor jou wel meevallen hè? Of je bent stokdoof, kan ook ;)
Maax
Meervoudig international

psvgouda wrote: 09 Sep 2024, 11:23
Maax wrote: 09 Sep 2024, 11:18

Zal het voor jou wel meevallen hè? Of je bent stokdoof, kan ook ;)
Krijg regelmatig door de pilskes ook allemaal wat minder mee, daar kan het ook aan liggen ;). Of inderdaad stokdoof, geen idee haha :lol:
Juancho
Mister PSV

Jammer dat Oranje er voor nodig is maar dit issue speelt al veel langer bij PSV zelf. Meerdere malen hier aangehaald, meerdere malen contact gezocht met PSV dus ik vind het tamelijk achterlijk dat ze durven te zeggen, wat ik hierboven ergens las, dat ze nooit eerder klachten gehad hebben. Want ik weet dat veel meer mensen PSV aangeschreven hebben.

Ze moeten zich kapot schamen en het geeft maar weer eens aan hoe makkelijk men denkt over gehoorbeschadiging. Met die idioot van een DJ voorop. Geen idee wie, maar die mogen ze gerust ontslaan. En niet om z'n muziek keuze want dat is wel de laatste zorg.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gestelnaar
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Op Oost beneden lijkt het allemaal wel mee te vallen, maar als je het hier zo leest dan moet er inderdaad wel echt iets veranderen aan het volume van de muziek...
psvgouda
Vedette

Gestelnaar wrote: 09 Sep 2024, 14:38 Op Oost beneden lijkt het allemaal wel mee te vallen, maar als je het hier zo leest dan moet er inderdaad wel echt iets veranderen aan het volume van de muziek...
Wat ik mij zou kunnen voorstellen is dat het juist op Oost harder zou staan: bij uitstek de sfeermakers. Bij ons als bioscooppubliek op noord mag het echter wel wat zachter, kunnen we ook nog eens af en toe met elkaar praten
These users thanked the author psvgouda for the post:
Gestelnaar
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik heb er op vak U ook totaal geen last van, maar sowieso ben ik voorstander van zo min mogelijk herrie uit de speakers en de sfeer aan de supporters overlaten. Stadionmuziek moet ondersteunend zijn. Een keer 'Het Dondert en het bliksemt' bijvoorbeeld is een goede aanvulling.

Nummers overgenomen van supportersliederen (WIJ ZIJN EINDHOVEN) vind ik sowieso enorm cringe.
These users thanked the author Paco Casal for the post (total 2):
Gestelnaardanko-lazovic
#FreeGeneratie4
Gestelnaar
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

psvgouda wrote: 09 Sep 2024, 14:40
Gestelnaar wrote: 09 Sep 2024, 14:38 Op Oost beneden lijkt het allemaal wel mee te vallen, maar als je het hier zo leest dan moet er inderdaad wel echt iets veranderen aan het volume van de muziek...
Wat ik mij zou kunnen voorstellen is dat het juist op Oost harder zou staan: bij uitstek de sfeermakers. Bij ons als bioscooppubliek op noord mag het echter wel wat zachter, kunnen we ook nog eens af en toe met elkaar praten
Als ze dan nog fatsoenlijke muziek gaan draaien dan ben ik het daar mee eens ;)
Al zit op een normale toon met elkaar praten voor de wedstrijd er vaak ook niet in bedenk ik me nu. Zal er zaterdag eens op letten :L
Prof_napo
Internationale topspeler

Gestelnaar wrote: 09 Sep 2024, 14:43 Als ze dan nog fatsoenlijke muziek gaan draaien dan ben ik het daar mee eens ;)
Onmogelijke opgave om voor iedereens perceptie fatsoenlijke muziek te draaien ;-)
Of gewoon het Philips Stadion omdopen tot het "Philips Silent Disco Football Stadion powered by Philips & AI". Kan eenieder zijn/haar eigen volume kiezen en eigen muziek :ketchup:
psvgouda
Vedette

Prof_napo wrote: 09 Sep 2024, 14:46
Gestelnaar wrote: 09 Sep 2024, 14:43 Als ze dan nog fatsoenlijke muziek gaan draaien dan ben ik het daar mee eens ;)
Onmogelijke opgave om voor iedereens perceptie fatsoenlijke muziek te draaien ;-)
Of gewoon het Philips Stadion omdopen tot het "Philips Silent Disco Football Stadion powered by Philips & AI". Kan eenieder zijn/haar eigen volume kiezen en eigen muziek :ketchup:
Kijk dàt is nog eens een slimme oplossing, predicaat 'best cinema audience in a football stadium ever' zal ons deelachtig worden :mrgreen: Zie het ook als beeld helemaal voor mij: 35.000 koptelefoons op. In de clubkleuren hè, dat dan wel :logoo:
Est_1913
Ballenjongen

Paco Casal wrote: 09 Sep 2024, 14:42 Ik heb er op vak U ook totaal geen last van, maar sowieso ben ik voorstander van zo min mogelijk herrie uit de speakers en de sfeer aan de supporters overlaten. Stadionmuziek moet ondersteunend zijn. Een keer 'Het Dondert en het bliksemt' bijvoorbeeld is een goede aanvulling.

Nummers overgenomen van supportersliederen (WIJ ZIJN EINDHOVEN) vind ik sowieso enorm cringe.
Helemaal mee eens.

Ik stoor me eerder aan het feit dat wanneer er sfeer vanuit supporters komt (bijv. na een goede wedstrijd) dat ze dan de muziek box vol open knallen. Degene die verantwoordelijk is voor de muziek in het PSV stadion zou het per wedstrijd / situatie even moeten aanvoelen.
These users thanked the author Est_1913 for the post (total 2):
danko-lazovicPaco Casal
Prof_napo
Internationale topspeler

psvgouda wrote: 09 Sep 2024, 14:50
Prof_napo wrote: 09 Sep 2024, 14:46

Kijk dàt is nog eens een slimme oplossing, predicaat 'best cinema audience in a football stadium ever' zal ons deelachtig worden :mrgreen: Zie het ook als beeld helemaal voor mij: 35.000 koptelefoons op. In de clubkleuren hè, dat dan wel :logoo:
Voor het effect kan je de KNVB kopieren door er LED's in te plaatsen die mee kunnen kleuren met de wedstrijd
Prof_napo
Internationale topspeler

Est_1913 wrote: 09 Sep 2024, 14:51
Paco Casal wrote: 09 Sep 2024, 14:42 Ik heb er op vak U ook totaal geen last van, maar sowieso ben ik voorstander van zo min mogelijk herrie uit de speakers en de sfeer aan de supporters overlaten. Stadionmuziek moet ondersteunend zijn. Een keer 'Het Dondert en het bliksemt' bijvoorbeeld is een goede aanvulling.

Helemaal mee eens.

Ik stoor me eerder aan het feit dat wanneer er sfeer vanuit supporters komt (bijv. na een goede wedstrijd) dat ze dan de muziek box vol open knallen. Degene die verantwoordelijk is voor de muziek in het PSV stadion zou het per wedstrijd / situatie even moeten aanvoelen.
Daar kan die persoon ook niets aan doen, die poogt gewoon La Fuente te kopieren :think:
Bossche bol
Meervoudig international

Prof_napo wrote: 09 Sep 2024, 14:56
Est_1913 wrote: 09 Sep 2024, 14:51

Helemaal mee eens.

Daar kan die persoon ook niets aan doen, die poogt gewoon La Fuente te kopieren :think:
Heissenberrug
Internationale topspeler

Hoe focking moeilijk kan het zijn? Volume omlaag = iedereen blij en niemand die klaagt. Volume zo laten = niet iedereen blij en mensen klagen.
These users thanked the author Heissenberrug for the post:
Grasmat
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Heissenberrug wrote: 09 Sep 2024, 15:16 Hoe focking moeilijk kan het zijn? Volume omlaag = iedereen blij en niemand die klaagt. Volume zo laten = niet iedereen blij en mensen klagen.
Heb je vandaag dit forum gelezen? Het geklaag blijft wel hoor, holy shit hé, alleen dan niet meer over het volume van de muziek
Post Reply