Maar ik heb nog nooit mensen horen klagen dat de muziek niet hard genoeg zou hebben gestaan?Sensation wrote: ↑09 Sep 2024, 15:20Heb je vandaag dit forum gelezen? Het geklaag blijft wel hoor, holy shit hé, alleen dan niet meer over het volume van de muziekHeissenberrug wrote: ↑09 Sep 2024, 15:16 Hoe focking moeilijk kan het zijn? Volume omlaag = iedereen blij en niemand die klaagt. Volume zo laten = niet iedereen blij en mensen klagen.
Het Philips Stadion
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- These users thanked the author Heissenberrug for the post:
- danko-lazovic
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik wel, tenminste dat denk ik want ik kon er geen fuck van verstaan OMDAT DIE MUZIEK ZO DEBIEL HARD STOND.Heissenberrug wrote: ↑09 Sep 2024, 15:21Maar ik heb nog nooit mensen horen klagen dat de muziek niet hard genoeg zou hebben gestaan?
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Wat een stadion, het volume in het Philips stadion staat echt nooit luid genoegHeissenberrug wrote: ↑09 Sep 2024, 15:21Maar ik heb nog nooit mensen horen klagen dat de muziek niet hard genoeg zou hebben gestaan?
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Zo, weer terug van een week Kroatië. Zo te zien heb ik niks gemist.Sensation wrote: ↑09 Sep 2024, 15:20Heb je vandaag dit forum gelezen? Het geklaag blijft wel hoor, holy shit hé, alleen dan niet meer over het volume van de muziekHeissenberrug wrote: ↑09 Sep 2024, 15:16 Hoe focking moeilijk kan het zijn? Volume omlaag = iedereen blij en niemand die klaagt. Volume zo laten = niet iedereen blij en mensen klagen.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- Heissenberrug
Ex unitate vires
- Grasmat
- Lid van verdienste
Lekker man.Fanatic-U-s wrote: ↑09 Sep 2024, 15:41Zo, weer terug van een week Kroatië. Zo te zien heb ik niks gemist.
Toevallig nog een linksbackie kunnen scouten?
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Nee maar wel een aantal goede alternatieven gevonden mocht PSV eindelijk eens van dat gore Bavaria af stappen.Grasmat wrote: ↑09 Sep 2024, 15:46Lekker man.Fanatic-U-s wrote: ↑09 Sep 2024, 15:41
Zo, weer terug van een week Kroatië. Zo te zien heb ik niks gemist.
Toevallig nog een linksbackie kunnen scouten?
Ex unitate vires
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Je bedoelt faciliteiten om het bier daadwerkelijk koud uit te serveren?!Fanatic-U-s wrote: ↑09 Sep 2024, 16:31Nee maar wel een aantal goede alternatieven gevonden mocht PSV eindelijk eens van dat gore Bavaria af stappen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- Johnnie Walker • Grasmat
- trouwepsvfan
- Vedette
Slap artikel zeg. Hij laat een woordvoerder wegkomen met onzinnige teksten als ,,we blijven binnen de regelgeving en de wettelijke normen”
Als journalist hoor je dan door te vragen wat die wettelijke normen precies zijn en of er een overzicht van geluidsmetingen verstrekt kan worden die aantonen dat PSV daaronder blijft.
Ik heb inmiddels tientallen screenshots verzameld van decibelmeters die boven de 100 uit komen, alle normen te buiten.
Als journalist hoor je dan door te vragen wat die wettelijke normen precies zijn en of er een overzicht van geluidsmetingen verstrekt kan worden die aantonen dat PSV daaronder blijft.
Ik heb inmiddels tientallen screenshots verzameld van decibelmeters die boven de 100 uit komen, alle normen te buiten.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- ShovingNE2
- Site Admin
De sfeergroepen bepalen de muziek en het geluidsniveau, zoveel is mij wel duidelijk geworden. Die gaat het alleen maar om 'wat mag volgens de wet' en daar dan op gaan zitten. Kinderen moeten maar lekker oordoppen in doen en de rest ook maar gehoorbescherming dragen als je er last van hebt.
PSV gaat er niets aan doen, zoveel is duidelijk na dit stuk. Zij zitten niet aan de geluidsknoppen.
Lekker gemoedelijk naar een voetbalwedstrijd met zijn allen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Meervoudig international
Waar haal je dit uit?ShovingNE2 wrote: ↑09 Sep 2024, 19:12De sfeergroepen bepalen de muziek en het geluidsniveau, zoveel is mij wel duidelijk geworden.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- Rico
- Grasmat
- Lid van verdienste
Uit de speakers voornamelijk.danko-lazovic wrote: ↑09 Sep 2024, 19:18Waar haal je dit uit?ShovingNE2 wrote: ↑09 Sep 2024, 19:12De sfeergroepen bepalen de muziek en het geluidsniveau, zoveel is mij wel duidelijk geworden.
-
- Nationale topspeler
Bavaria is heerlijk.Fanatic-U-s wrote: ↑09 Sep 2024, 16:31Nee maar wel een aantal goede alternatieven gevonden mocht PSV eindelijk eens van dat gore Bavaria af stappen.
- Juancho
- Mister PSV
Als je slootwater lekker vindt is er idd geen betere!Thoresen wrote: ↑09 Sep 2024, 19:29Bavaria is heerlijk.Fanatic-U-s wrote: ↑09 Sep 2024, 16:31
Nee maar wel een aantal goede alternatieven gevonden mocht PSV eindelijk eens van dat gore Bavaria af stappen.
Wbt die muziek, PSV is zelf verantwoordelijk en niemand anders. Daar mag je ome Marcel dus op aanspreken. Die moet dat maar regelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Je stelt het wat gechargeerd... Maar ik kan mij onderhand eerlijk gezegd ook niet anders voorstellen. Zoals op zoveel plaatsen: de grootste bek regeertShovingNE2 wrote: ↑09 Sep 2024, 19:12De sfeergroepen bepalen de muziek en het geluidsniveau, zoveel is mij wel duidelijk geworden. Die gaat het alleen maar om 'wat mag volgens de wet' en daar dan op gaan zitten. Kinderen moeten maar lekker oordoppen in doen en de rest ook maar gehoorbescherming dragen als je er last van hebt.
PSV gaat er niets aan doen, zoveel is duidelijk na dit stuk. Zij zitten niet aan de geluidsknoppen.
-
- Meervoudig international
- ComeOnPSV
- Vedette
Je hoeft alleen al de tweets van Pascal vd Voort te lezen en je weet inderdaad dat ze het niet gaan veranderen.ShovingNE2 wrote: ↑09 Sep 2024, 19:12De sfeergroepen bepalen de muziek en het geluidsniveau, zoveel is mij wel duidelijk geworden. Die gaat het alleen maar om 'wat mag volgens de wet' en daar dan op gaan zitten. Kinderen moeten maar lekker oordoppen in doen en de rest ook maar gehoorbescherming dragen als je er last van hebt.
Lachwekkende vertoning dit.
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
Op KK is het niet te doen. Elke keer na de match keelpijn omdat je zo hard moet schreeuwen om met iemand uberhaupt te praten. Je verstaat echt niets voor de wedstrijd.ShovingNE2 wrote: ↑09 Sep 2024, 19:12De sfeergroepen bepalen de muziek en het geluidsniveau, zoveel is mij wel duidelijk geworden. Die gaat het alleen maar om 'wat mag volgens de wet' en daar dan op gaan zitten. Kinderen moeten maar lekker oordoppen in doen en de rest ook maar gehoorbescherming dragen als je er last van hebt.
En dan PSV die zegt dat hun weinig klachten krijgen. Hoe bereik je PSV uberhaupt? hebben die klachtenformulier op de site ofzo. Ik spui m'n ergernis alleen hier
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima