PSV geïnteresseerd in het huren van Fabio Silva van Wolves. Eerste seizoenshelft op huurbasis gespeeld bij Anderlecht waar hij 11 keer scoorde. Ik neem aan dat hij in beeld is als 2e spits achter Luuk de Jong.
https://www.hln.be/anderlecht/opnieuw-h ... ~a3567e91/
https://www.ed.nl/PSV/PSV-in-de-markt-v ... haring_web
Fábio Silva
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Nationale topspeler
- hondjevandebakker
Zijn doelpunten dit seizoen (filmpjes starten op goede moment):
Ik vind hem op deze beelden in ieder geval vrij gretig ogen. Geen idee wat er daar allemaal achter de schermen is gebeurd maar dit lijkt me niet iemand met net zo'n zwaar mentaliteitsprobleem als Hoever
► Show Spoiler
-
- Legende
Hij is door Wolves voor 40 miljoen gekocht van Porto. Natuurlijk zit er geen koopoptie bij. PSV heeft geen geld.
- DonyellMalen
- Legende
Het is wel echt een spits, als je deze beelden zo ziet. Redelijk technisch, snel, goede lengte.
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Vedette
-
- Moderator
We klagen het hele seizoen al over het niet hebben van een back-up spits. Nu zijn we bezig om een uitstekende back-up voor Luuk te huren. Een speler die normaal gesproken minder aan bod komt dan Luuk en dus ook niet meer waard wordt als bankzitter. En alsnog is het niet goed om deze te huren? Ongeacht de condities waartegen.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Mooi dat je er weer bent lekker whisky'tje van me
We can't change the world until we change ourselves.
- DonyellMalen
- Legende
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Ik wil gewoon kwaliteit. Huur of koopoptie, kan mij het barsten op dit moment. Houden we geld in de zak om elders te investeren aan het eind van de periode.
#FreeGeneratie4
-
- Vedette
Als we dan ook gelijk die rechtsback overnemen van Anderlecht dan krijgen zij Hoever. Hebben we allebei een rechtsback en allebei een huurspeler van Wolves. Topdeal toch?
-
- Vedette
Want huren is gratis?Paco Casal wrote: ↑17 Jan 2023, 18:47 Ik wil gewoon kwaliteit. Huur of koopoptie, kan mij het barsten op dit moment. Houden we geld in de zak om elders te investeren aan het eind van de periode.
- Ardbeg
- Mister PSV
Dankjewel, flegmatieke speler waarvan linksbuiten of spits nog niet duidelijk is!
- DeBruyne
- Meervoudig international
Waarom back up. Luuk is niet echt in vormRikkert1234 wrote: ↑17 Jan 2023, 18:46 Voor backup spits geen verkeerde optie mocht huursom niet hoog zijn
- Standbeeld
- Mister PSV
Yes please!Robson de Souza wrote: ↑17 Jan 2023, 19:01 Als we dan ook gelijk die rechtsback overnemen van Anderlecht dan krijgen zij Hoever. Hebben we allebei een rechtsback en allebei een huurspeler van Wolves. Topdeal toch?
- ComeOnPSV
- Vedette
Dat is dan wel essentieel ja. Bij verkoop Noni verwacht ik dat PSV 2 transfers gaat doen van ongeveer 5 miljoen euro.
- Juancho
- Mister PSV
Maar is er iemand die eens goed kan uitleggen wie deze jongen is, waar z'n kwaliteiten liggen, sterke en zwakke punten etc etc. Had zelf nog nooit van hen gehoord dus als iemand hem wel beter kent...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
Van het Anderlecht forum:
Ben akkoord dat die in rotslecht elftal speelt maar is ook wel de koning van de ongelukkige keuze. Als je als spits werkelijk elke bal kwijtspeelt die je in je voeten krijgt wordt het voor een ploeg als Anderlecht ook wel moeilijk om is 10 meter op te schuiven.
Volgens mij gaat die pas echt tot zijn recht komen als je er een targetman naast zet, iemand die de klappen opvangt en drie verdedigers afhoudt met zijn achterwerk.
Silva is nu ook niet het profiel van snelle spits met diepgang. Op een degelijke afwerking na heb ik het echt moeilijk om te zien wat die zijn specifieke kwaliteiten zijn. Gaat geen kopduels aan, is niet echt snel, kan geen bal aannemen onder druk, is ongelukkig in de passing,...
Ongelooflijk hoe het na vijf matchen leek dat hij te sterk was voor België. Was het maar waar geweest....
Platter dan deze Silva kan toch bijna niet? Het is niet dat die de laatste 5-6 maanden ook maar 2 minuten indruk heeft gemaakt è.
Op zich snap ik dat ze van die Silva willen afraken. Zal hier gigantisch loon opstrijken terwijl de sportieve meerwaarde op zich niet helemaal duidelijk is.
Als we football manager mogen geloven nemen we wel een heel zwaar contract van de Wolves over (zijn loon is sowieso voor hoger van dan dat van Esposito) daar moet natuurlijk wel iets tegenover staan. Terecht dat Riemer deze flink aanpakt.
Schitterend werk van Riemer. Strekenvent die geen rendement haalt, stond vaak op een eiland maar de kansen die hij kreeg wrong hij toch ook vaak vakkundig de nek om.
Tschüss Fabio!
Mja. Na de eerste 10 matchen was de tendens nochtans dat we de volgende gouden schoen gingen hebben op basis van de eerste speelronde. Begin van het seizoen vond ik die echt indrukwekkend spelen, te zot dat die Silva op dat moment voor Anderlecht kwam spelen. Het verval dat die dan gekend heeft is toch zeer bizar? Om dat nu als prutswerk voor de Peter te noemen vind ik streng, sportief gezien was dat gewoon een goede transfer.
Financieel dan weer niet precies.
Volledig te begrijpen vanuit het standpunt van Silva en Wolverhampton, 90’ achter hopeloze ballen lopen is niet bepaald een goede leerschool voor zo’n jongen. Wat een contrast met de progressie die onze jongens onder VK doormaakte.
Zet die jongen in een deftige ploeg, Anderlecht waardig en hij had er al 20 in liggen.
Last edited by johan derksen on 17 Jan 2023, 19:30, edited 1 time in total.
- Hatseflats
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Zat er ook nog iets positiefs tussen of heb je enkel de negatieve comments geciteerd?johan derksen wrote: ↑17 Jan 2023, 19:26 Van het Anderlecht forum:
Ben akkoord dat die in rotslecht elftal speelt maar is ook wel de koning van de ongelukkige keuze. Als je als spits werkelijk elke bal kwijtspeelt die je in je voeten krijgt wordt het voor een ploeg als Anderlecht ook wel moeilijk om is 10 meter op te schuiven.Volgens mij gaat die pas echt tot zijn recht komen als je er een targetman naast zet, iemand die de klappen opvangt en drie verdedigers afhoudt met zijn achterwerk.Silva is nu ook niet het profiel van snelle spits met diepgang. Op een degelijke afwerking na heb ik het echt moeilijk om te zien wat die zijn specifieke kwaliteiten zijn. Gaat geen kopduels aan, is niet echt snel, kan geen bal aannemen onder druk, is ongelukkig in de passing,...Ongelooflijk hoe het na vijf matchen leek dat hij te sterk was voor België. Was het maar waar geweest....Platter dan deze Silva kan toch bijna niet? Het is niet dat die de laatste 5-6 maanden ook maar 2 minuten indruk heeft gemaakt è.Op zich snap ik dat ze van die Silva willen afraken. Zal hier gigantisch loon opstrijken terwijl de sportieve meerwaarde op zich niet helemaal duidelijk is.Als we football manager mogen geloven nemen we wel een heel zwaar contract van de Wolves over (zijn loon is sowieso voor hoger van dan dat van Esposito) daar moet natuurlijk wel iets tegenover staan. Terecht dat Riemer deze flink aanpakt.Schitterend werk van Riemer. Strekenvent die geen rendement haalt, stond vaak op een eiland maar de kansen die hij kreeg wrong hij toch ook vaak vakkundig de nek om.
Tschüss Fabio!Mja. Na de eerste 10 matchen was de tendens nochtans dat we de volgende gouden schoen gingen hebben op basis van de eerste speelronde. Begin van het seizoen vond ik die echt indrukwekkend spelen, te zot dat die Silva op dat moment voor Anderlecht kwam spelen. Het verval dat die dan gekend heeft is toch zeer bizar? Om dat nu als prutswerk voor de Peter te noemen vind ik streng, sportief gezien was dat gewoon een goede transfer.
Financieel dan weer niet precies.Volledig te begrijpen vanuit het standpunt van Silva en Wolverhampton, 90’ achter hopeloze ballen lopen is niet bepaald een goede leerschool voor zo’n jongen. Wat een contrast met de progressie die onze jongens onder VK doormaakte.Zet die jongen in een deftige ploeg, Anderlecht waardig en hij had er al 20 in liggen.