Ik had dit filmpje ook al gepost in Transferwindow topic maar voor degene die gemist hebben, onderstaande link laat wat beelden zien van hem tegen PSG en legt uit waarom veel clubs geintresseerd zijn in zijn diensten:
Deze video die DonyellMalen volgens mij gepost had is ook wel interessant. Als Spierings onder druk komt te staan maakt hij af en toe dus nog wel een te gehaaste keuze.
Elfrink kondigt tussen de regels door dat dit de eerste GROTE zomeraanwinst kan worden. Ik vind het wel echt value voor je geld maar ik denk niet dat ik het had gedaan als hij pakweg 5 miljoen had moeten kosten.
11 Tinus wrote: ↑30 May 2023, 12:43
Elfrink kondigt tussen de regels door dat dit de eerste GROTE zomeraanwinst kan worden. Ik vind het wel echt value voor je geld maar ik denk niet dat ik het had gedaan als hij pakweg 5 miljoen had moeten kosten.
Las net dat Spierings deze week gesprek in Eindhoven heeft, hij wil de plannen horen voor hij zijn Ja-woord geeft en is geschorst dit weekend dus kan zich nu focussen op zijn toekomst.
Grote kans dus dat het deze week rond komt.
Waarom niet?
Omdat we er alles aan doen om de afschrijvingen naar beneden te krijgen en dan is 5 miljoen investeren in een 27 jarige speler precies dat wat we niet willen. Afschrijvingen mogen omhoog maar wel bij spelers die over 2 a 3 verkocht kunnen worden.
Omdat we er alles aan doen om de afschrijvingen naar beneden te krijgen en dan is 5 miljoen investeren in een 27 jarige speler precies dat wat we niet willen. Afschrijvingen mogen omhoog maar wel bij spelers die over 2 a 3 verkocht kunnen worden.
De grootste winnaar van deze transfer is Veerman.
Dus een CVM van 5 miljoen van 27 is geen optie voor jou?
De grootste winnaar van deze transfer is Veerman.
Dus een CVM van 5 miljoen van 27 is geen optie voor jou?
Waarom dan? 5 miljoen is echt peanuts tegenwoordig. Wat verwacht je dan dat er gebeurt? 27 is een topleeftijd voor een middenvelder die het slot op de deur moet gooien.
Grote aanwinst op basis van wat? Elfrink zegt ook maar wat.
Grote aanwinst op basis van wat? Elfrink zegt ook maar wat.
Ardbeg wrote: ↑30 May 2023, 13:02
Waarom dan? 5 miljoen is echt peanuts tegenwoordig. Wat verwacht je dan dat er gebeurt? 27 is een topleeftijd voor een middenvelder die het slot op de deur moet gooien.
Absoluut. Daarom zou ik ook zo blij met hem zijn.
Maar als je waarde wilt creëeren dan investeer je in een goede linksbuiten rechtsbuiten spits of nr 10.
Ardbeg wrote: ↑30 May 2023, 13:02
Absoluut. Daarom zou ik ook zo blij met hem zijn.
Maar als je waarde wilt creëeren dan investeer je in een goede linksbuiten rechtsbuiten spits of nr 10.
Waarde wordt niet gecreëerd door (een) goede voorhoedespeler(s) alleen, maar ook door de context waarin die speler al dan niet kan excelleren. Als je die voorwaarde kunt creëren door voor 5 miljoen een wat oudere, maar kwalitatief waardevolle speler op het middenveld te zetten, zie ik niet direct in waarom dat ten koste zou gaan van waarde elders op het veld.
Afijn, als je nu met Xavi, Veerman en Spierings het beoogde basismiddenveld al compleet zou hebben, kun je het team daar omheen gaan bouwen, inclusief die waardevolle buitenspelers.