Inmiddels is er best wel wat aanleiding om te geloven dat Lang heel serieus op het wensenlijstje staat. Buiten de berichten in de media was er volgens Lang blijkbaar al een gesprek geweest met een club uit de NL top en als dat Feyenoord was geweest hadden we het al gelezen bij onze Feyenoord insiders en als hij bij Ajax zou zijn geweest zijn ze knettergek met Bergwijn en Tadic reeds op die positie.
Laat ik maar beginnen met het woord wat me het meest bij staat bij mijn eigen stuggle mbt Lang; wildcard. Ik zie zoveel potentiële problemen zoals het prijskaartje, zijn A typisch gedrag, de mogelijke onrust en het voor mij de totale mismatch dat ik het moeilijk vind om de voordelen te omarmen. Hij heeft creativiteit, hij heeft productie, hij heeft potentie en het is vaak een niveau die we niet kunnen kopen.
Vanmiddag in de basis bij het NL11 en als ie het goed doet wordt de kans wel een stukje kleiner dat ie jaar ons komt maar de kans lijkt gevoelsmatig toch groter dan 50%.
Dan maar een polletje
Noa Lang
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
https://www.vi.nl/nieuws/PSV-zet-hoog-i ... prioriteitBij PSV zullen snel enkele versterkingen hun handtekening zetten, zo is de verwachting in Eindhoven. Afgelopen week voerde de PSV-directie met de nieuwe trainer Peter Bosz uitvoerige gesprekken over de selectie voor komend seizoen. Vooralsnog lijkt het versterken van de aanval de eerste prioriteit. Zo is er contact geweest met het management van Noa Lang. De net 24-jaar geworden aanvaller wil weg bij Club Brugge, en hij staat open voor een terugkeer naar Nederland. In Eindhoven moet Lang de vervanger worden van Cody Gakpo. De vleugelspits heeft nog een contract voor twee jaar in Brugge. Voor die club scoorde hij in 125 duels 38 keer. PSV zal er nu met Brugge uit moeten komen in de wetenschap dat meerdere clubs interesse in Lang hebben. Naar verluidt is de transfersom twaalf miljoen euro.
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- GillesdelaCroquette
-
Zijn aangeleerd straattaaltje is echt belachelijk en beschamend. Verder hoor je met name dat hij meestal goed in de groep ligt en tevens hoor je zelden iets over gebrek aan professionaliteit oid. Alleen tijdens de wedstrijden laat hij zich met regelmaat kennen. Probleem is dat dat door scheidsrechters en de media bij PSV wat minder wordt geaccepteerd dan bijv bij Ajax en dat je dus rekening moet houden met een paar wedstrijden schorsing pj.
Het prijskaartje is ook fors maar niet onterecht gezien zijn prestaties. Ik denk dat je die na 1 of 2 goede jaren ook wel weer terug verdiend, daar zit m.i. weinig risico.
Wat ik al eerder zei: met een Bosz die iets wil laten zien in NL, een Lang die ook iets wil laten zien icm een Veerman die volgens mij ook wel wat drang heeft het ongelijk te bewijzen zou het elkaar zomaar eens kunnen helpen naar grotere hoogtes te stijgen. Daar zou ik me ook wel aan vast durven houden.
Het prijskaartje is ook fors maar niet onterecht gezien zijn prestaties. Ik denk dat je die na 1 of 2 goede jaren ook wel weer terug verdiend, daar zit m.i. weinig risico.
Wat ik al eerder zei: met een Bosz die iets wil laten zien in NL, een Lang die ook iets wil laten zien icm een Veerman die volgens mij ook wel wat drang heeft het ongelijk te bewijzen zou het elkaar zomaar eens kunnen helpen naar grotere hoogtes te stijgen. Daar zou ik me ook wel aan vast durven houden.
-
- Lid scoutingsteam
Ik heb zelf niet zozeer een probleem met dat atypische gedrag of dat accentje. Het is inderdaad geen ideale schoonzoon, maar tegelijkertijd klagen mensen overal dat voetballers net geprogrammeerde machines zijn als ze geïnterviewd worden. Dat is Lang natuurlijk niet en dat is prima, zolang het maar binnen de grenzen blijft en anderen niet schaadt. Het relletje omtrent antisemitisme gaat me dan wel weer veel te ver en hopelijk heeft hij daarvan geleerd. Dat soort onzin moet je niet willen hebben. Ik heb meer problemen met het feit dat zijn ongeremdheid zich ook weleens vertaalt naar wat er binnen het veld plaatsvindt. In België hebben ze dat al zo vaak gezien: als het niet loopt, dan kan Lang zichzelf compleet uit de wedstrijd spelen. Dat moet je niet hebben. We gaan een enorme smak geld voor hem betalen en dan moet daar ook een zekere betrouwbaarheid en volwassenheid voor in de plaats komen. Dat is echt een stap die hij zo onderhand moet gaan zetten, zeker nu hij richting - normaal gesproken rond 25 jaar - de top van zijn carrière gaat.
Wat me veel meer zorgen baart is de voetballer Lang. Ik lees hier heel vaak dat het een geweldenaar is, maar volgens mij kijken die mensen alleen naar compilatiefilmpjes van 3 minuten op YouTube. In realiteit is dit een voetballer waarbij het echt alles of niets is. Een 3 of een 9. Het kán sensationeel zijn, ja, maar het kan veel vaker ook gewoon compleet kut zijn en dan gaat het niet zelden gepaard met maniertjes, zoals al regelmatig is gebleken. Nogmaals: dure jongen, geen junior meer, dus als hij komt mag je eisen dat hij de kar gaat trekken en redelijk structureel belangrijk gaat worden. Ik heb nog niemand gezien die goed kan uitleggen waarom Lang die speler zou zijn, en volgens mij kan dat ook helemaal niet. Bij Brugge is hij een aardige speler, maar verre van de beste speler in de competitie, of de speler met het meeste rendement. Ik meen gelezen te hebben dat twintig spelers dit seizoen meer scoorden, acht spelers meer assists hadden, en veertien spelers een hoger totaal G/A hadden dan Noa Lang. En dan hebben we het over de Belgische competitie die minder weerstand biedt dan de Nederlandse competitie.
Mensen hopen dat Peter Bosz de juiste snaar kan raken en ik hoop heel hard met die mensen mee, maar ik vind die gedachte én wat ik hierboven beschrijf een wel heel fragiele basis voor een torenhoge aankoopprijs. Ronduit zorgelijk, zou ik het bijna willen noemen.
Wat me veel meer zorgen baart is de voetballer Lang. Ik lees hier heel vaak dat het een geweldenaar is, maar volgens mij kijken die mensen alleen naar compilatiefilmpjes van 3 minuten op YouTube. In realiteit is dit een voetballer waarbij het echt alles of niets is. Een 3 of een 9. Het kán sensationeel zijn, ja, maar het kan veel vaker ook gewoon compleet kut zijn en dan gaat het niet zelden gepaard met maniertjes, zoals al regelmatig is gebleken. Nogmaals: dure jongen, geen junior meer, dus als hij komt mag je eisen dat hij de kar gaat trekken en redelijk structureel belangrijk gaat worden. Ik heb nog niemand gezien die goed kan uitleggen waarom Lang die speler zou zijn, en volgens mij kan dat ook helemaal niet. Bij Brugge is hij een aardige speler, maar verre van de beste speler in de competitie, of de speler met het meeste rendement. Ik meen gelezen te hebben dat twintig spelers dit seizoen meer scoorden, acht spelers meer assists hadden, en veertien spelers een hoger totaal G/A hadden dan Noa Lang. En dan hebben we het over de Belgische competitie die minder weerstand biedt dan de Nederlandse competitie.
Mensen hopen dat Peter Bosz de juiste snaar kan raken en ik hoop heel hard met die mensen mee, maar ik vind die gedachte én wat ik hierboven beschrijf een wel heel fragiele basis voor een torenhoge aankoopprijs. Ronduit zorgelijk, zou ik het bijna willen noemen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Prima verhaal. Het punt met het atypische gedrag is natuurlijk dat het niet het teambelang mag schaden. En, tenzij je Romario of Zlatan heet en zo heet Noa nu eenmaal niet, dat gebeurt bij hem. De genoemde heren compenseerden hun egocentrische gedrag met uitzonderlijke kwaliteiten. (En goaluh). Die heeft Noa niet. En, hoewel je het maar nooit weet, die gaat ie ook niet krijgen naar mijn verwachting
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Ook geen fan hier, maar laat me graag verrassen. Zonder wrijving geen glans schreef Trixm volgens mij heel mooi, dus laten we daar maar op hopen dan.
Als voetballer twijfels of hij de transfersom waard is, niet of hij een meerwaarde is in de eredivisie en met zijn bluf en ‘schijt aan de wereld’ is hij bij uitstek de speler die tegen grote tegenstanders op kan staan Europees. Maar gevoelsmatig ook vrij diepe dalen en met heel het houdingkje eromheen.. mwah. Maargoed, alle vertrouwen in de technische leiding met Brands, Steward en Bosz dus ik ga er vanuit dat ze weten wat ze doen.
Als voetballer twijfels of hij de transfersom waard is, niet of hij een meerwaarde is in de eredivisie en met zijn bluf en ‘schijt aan de wereld’ is hij bij uitstek de speler die tegen grote tegenstanders op kan staan Europees. Maar gevoelsmatig ook vrij diepe dalen en met heel het houdingkje eromheen.. mwah. Maargoed, alle vertrouwen in de technische leiding met Brands, Steward en Bosz dus ik ga er vanuit dat ze weten wat ze doen.
#FreeGeneratie4
-
- Jeugdspeler
Creatieve voetballer, bewaart het overzicht, bravoure, jong en als hij speelt gebeurd er altijd wat. Ik vind het een mooie vervanger voor Cody. Andere speler maar ook een die graag de combinatie op zoekt.
Hazard gaat weg, Fabio gaat weg. Voorin moet er wat gebeuren Lang lijkt me een mooi aankoop. Waar zeker nog winst op te boeken valt. Niet onbelangrijk hij staat er vrijwel direct.
Ik ben fan. Maar ik begrijp het als je hem zou haten vanwege zijn trekjes etc.
Hazard gaat weg, Fabio gaat weg. Voorin moet er wat gebeuren Lang lijkt me een mooi aankoop. Waar zeker nog winst op te boeken valt. Niet onbelangrijk hij staat er vrijwel direct.
Ik ben fan. Maar ik begrijp het als je hem zou haten vanwege zijn trekjes etc.
- mr.top
Die quote klopt. Dat was een reactie van een Vlaamse journalist op het meest recente interview van onze nieuwe ster.Ykhim wrote: ↑18 Jun 2023, 14:49Ik meen gelezen te hebben dat twintig spelers dit seizoen meer scoorden, acht spelers meer assists hadden, en veertien spelers een hoger totaal G/A hadden dan Noa Lang. En dan hebben we het over de Belgische competitie die minder weerstand biedt dan de Nederlandse competitie.
-
- Jeugdspeler
Klopt, maar in mijn ogen niet eerlijk omdat hij dit seizoen een blessure heeft gehad. In het interview samen met Kluivert gaf hij aan dat zijn 3e seizoen het minst was maar wel het meest leerzaam omdat hij ook de andere kant van de medaille gezien heeft. Volgens mij ook 3 trainers gehad dit seizoen.
Hij komt op mij over als een jongen met een winnaarsmentaliteit. Ik weet niet hoe hij reageert als het even niet loopt. Vond hem destijds bij Twente al een leuke speler.
Hij komt op mij over als een jongen met een winnaarsmentaliteit. Ik weet niet hoe hij reageert als het even niet loopt. Vond hem destijds bij Twente al een leuke speler.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Lang kan ook een slecht voorbeeld zijn voor je andere talenten. Bovendien hebben we behoefte aan stabiliteit in de selectie, Lang gaat die niet brengen. En daarvoor dan diep in de buidel tasten? Ja, als je geld zat hebt en je selectie sowieso al breed genoeg is, dan misschien wel. Maar dat is bij ons niet het geval.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Legende
Ik blijf het een verschrikking vinden. Kwa persoonlijkheid past hij totaal niet bij de club vind ik. Deze gast was zelfs te arrogant voor Ajax, nou dan maak je het wel erg bont.
Kwa spel, sluit ik niet uit dat hij best wel eens geweldig veel kan brengen, want hij heeft best wel kwaliteiten en in Bosz straks een goede trainer. In dat opzicht kan het een succes wel worden.
Toch zeg ik een keiharde nee tegen deze transfer: voor 10-15 miljoen zie ik liever het geld uitgegeven worden aan echt goede verdedigers of dan een vleugelspeler met een IQ dat hoger ligt dan dat van een chimpansee.
Kwa spel, sluit ik niet uit dat hij best wel eens geweldig veel kan brengen, want hij heeft best wel kwaliteiten en in Bosz straks een goede trainer. In dat opzicht kan het een succes wel worden.
Toch zeg ik een keiharde nee tegen deze transfer: voor 10-15 miljoen zie ik liever het geld uitgegeven worden aan echt goede verdedigers of dan een vleugelspeler met een IQ dat hoger ligt dan dat van een chimpansee.
- Maikel
- Site Admin
Weerspiegeling van de maatschappijStandbeeld wrote: ↑18 Jun 2023, 15:22 Een klein groepje dat het niet ziet zitten in Lang is veel te horen, maar het overgrote deel van het forum lijkt het een goede aankoop te vinden.
-
- Lid scoutingsteam
Ja, dit is ook een manier om valide kritiekpunten dood te slaan zonder enige vorm van onderbouwing. Afkomst heeft er ook geen reet mee te maken. Tamelijk belachelijke opmerking van je.
- ComeOnPSV
- Vedette
Nee maar ik bedoel ook meer dat bijvoorbeeld jij zegt dat de weerstand in de Belgische competitie minder is dan in Nederland en daardoor zijn cijfers eigenlijk helemaal niet zo goed zijn.
Maar wij allemaal staan hier wel te springen als een aanvaller uit Mexico of Amerika deze kant opkomt. Terwijl die dezelfde cijfers zou kunnen hebben. Terwijl de Belgische competitie toch best sterk is zeker met die Playoffs.
Maar wij allemaal staan hier wel te springen als een aanvaller uit Mexico of Amerika deze kant opkomt. Terwijl die dezelfde cijfers zou kunnen hebben. Terwijl de Belgische competitie toch best sterk is zeker met die Playoffs.
-
- Lid van verdienste
- Fenomeno
- Talent
Ik zie het iets anders eigenlijk, hij is toch een absolute publiekslieveling geweest. Dit jaar trouwens ook tot met grote meerdeheid van de stemmen tot 'speler van van jaar' verkozen door de supporters en werd al een keer 2e in de verkiezing tot beste speler van de competitie + talent van het jaar.Ykhim wrote: ↑18 Jun 2023, 14:49 Ik heb nog niemand gezien die goed kan uitleggen waarom Lang die speler zou zijn, en volgens mij kan dat ook helemaal niet. Bij Brugge is hij een aardige speler, maar verre van de beste speler in de competitie, of de speler met het meeste rendement. Ik meen gelezen te hebben dat twintig spelers dit seizoen meer scoorden, acht spelers meer assists hadden, en veertien spelers een hoger totaal G/A hadden dan Noa Lang. En dan hebben we het over de Belgische competitie die minder weerstand biedt dan de Nederlandse competitie.
Afgelopen seizoen van hem zie ik ook meer in de context van het meedelen in de algemene malaise van een ploeg waar werkelijk alles misgaat. Is nog vaak genoeg bepalend geweest, zelfs als invaller. Club heeft trainer op trainer versleten dit jaar waar Lang daardoor steeds tussen bank en basis pendelt (10x als invaller), en nog wel een van de betere statistieken heeft afgelegd.
Wat grilligheid betreft volg ik je absoluut maar zelfs Gakpo was niet altijd even opvallend qua aandeel in ons veldspel maar had net als deze jongen wel het vermogen uit het niets een wedstrijd te beslissen, goals en assists. Ik denk echt dat blij mogen zijn met deze jongen en eenmaal hier we hem bovenal de steun moeten gaan geven die hij daar ook van de tribunes heeft gevoeld, dan zie ik hem echt mooie dingen doen voor PSV.
Last edited by Fenomeno on 18 Jun 2023, 15:39, edited 3 times in total.