Ik ken de Engelsman niet zo goed, maar van de gemiddelde Nederlander weet ik wel dat ze het héél erg moeilijk vinden als er iemand niet precies in de pas loopt, een hoedje draagt of een haarbandje om doet
Doe er gerust aan mee hoor. Mij een zorg
Ik ken de Engelsman niet zo goed, maar van de gemiddelde Nederlander weet ik wel dat ze het héél erg moeilijk vinden als er iemand niet precies in de pas loopt, een hoedje draagt of een haarbandje om doet
Haha eens, maar ik vind uiterlijk vertoon toch wel een hele andere categorie dan dat kinderachtige gedrag op het veld.
Tenzij......het ajax of oranje is.
Even verbeterd voor jouTomPSV wrote: ↑27 Aug 2024, 12:41 Waar gaat dit nog over? Als je Lang koopt, weet je dat je dit gedrag kan verwachten. In het veld is het een opvallende speler en ook buiten het veld. Volgens mij heeft hij niemand in elkaar geslagen of verrot gescholden, dus lekker over tot de orde van de dag en zondag schopt hij er weer eentje OM
Ik hoop het niet, al meen ik me te herinneren dat ik daar wel iets over heb gelezen op dit forum.milansandro wrote: ↑30 Aug 2024, 13:35 Krijgt rust tegen the Eagles volgens Rik..
Dit zint me niet..
Had allang fit moeten zijn..
Toch weer geen blessure?
Ergens, een paar dagen geleden, was er een user die benoemde dat hij weer last had van de hamstring...milansandro wrote: ↑30 Aug 2024, 13:35 Krijgt rust tegen the Eagles volgens Rik..
Dit zint me niet..
Had allang fit moeten zijn..
Toch weer geen blessure?
Ja, maar die rust kan hij toch ook pakken tijdens de interlandperiode? Het leek mij juist logisch dat ie de afgelopen wedstrijden en zondag zou gebruiken om steeds verder richting de 90 minuten toe te werken. Nu speelt hij zondag helemaal niet.
Als er een speler is die het verdient om een keertje basis te starten is het Driouech11 Tinus wrote: ↑30 Aug 2024, 13:57 Je kunt hem beter rust geven in een week dat je 2x speelt toch? Nu 1x in de 8 dagen lijkt me niet zo zwaar. En zeker niet met de interlands die eraan komen.
Als Lang hier zelf ook maar vrede mee heeft dan is het ook geen probleem verder.
Hopelijk Lozano op links en Driouech nog van de bank.
Bakayoko en Lozano ook.trouwepsvfan wrote: ↑30 Aug 2024, 13:59Als er een speler is die het verdient om een keertje basis te starten is het Driouech11 Tinus wrote: ↑30 Aug 2024, 13:57 Je kunt hem beter rust geven in een week dat je 2x speelt toch? Nu 1x in de 8 dagen lijkt me niet zo zwaar. En zeker niet met de interlands die eraan komen.
Als Lang hier zelf ook maar vrede mee heeft dan is het ook geen probleem verder.
Hopelijk Lozano op links en Driouech nog van de bank.