Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
Jur1913
Internationale topspeler

Chucky wrote: 27 Aug 2024, 12:27
Jur1913 wrote: 27 Aug 2024, 12:23

Of dat Nederlanders over het algemeen gewoon een stel bekrompen zeikzakken zijn
En je denkt dat als hij zich in de PL zo gedraagt er geen haan naar kraait?
Ik ken de Engelsman niet zo goed, maar van de gemiddelde Nederlander weet ik wel dat ze het héél erg moeilijk vinden als er iemand niet precies in de pas loopt, een hoedje draagt of een haarbandje om doet

Doe er gerust aan mee hoor. Mij een zorg
These users thanked the author Jur1913 for the post:
Dumfel Demfries
Chucky
Vedette

Jur1913 wrote: 27 Aug 2024, 12:29
Chucky wrote: 27 Aug 2024, 12:27

En je denkt dat als hij zich in de PL zo gedraagt er geen haan naar kraait?
Ik ken de Engelsman niet zo goed, maar van de gemiddelde Nederlander weet ik wel dat ze het héél erg moeilijk vinden als er iemand niet precies in de pas loopt, een hoedje draagt of een haarbandje om doet

Doe er gerust aan mee hoor. Mij een zorg
Haha eens, maar ik vind uiterlijk vertoon toch wel een hele andere categorie dan dat kinderachtige gedrag op het veld.
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Jur1913 wrote: 27 Aug 2024, 12:23
Chucky wrote: 27 Aug 2024, 12:21 Het feit dat hier al dagen over geluld wordt (ook hier) bevestigt juist alleen maar dat Noa zich ook gewoon even had kunnen gedragen.
Of dat Nederlanders over het algemeen gewoon een stel bekrompen zeikzakken zijn
Tenzij......het ajax of oranje is.

tOiVonEn eN vAn bOmMeL wArEn mAteNnAaIeRs

edje vd Nar: "geweldige actie van de allerbeste keeper ooit!"

https://www.parool.nl/wk-in-qatar/edwin ... oogle.com/
Image
TomPSV
Legende

Waar gaat dit nog over? Als je Lang koopt, weet je dat je dit gedrag kan verwachten. In het veld is het een opvallende speler en ook buiten het veld. Volgens mij heeft hij niemand in elkaar geslagen of verrot gescholden, dus lekker over tot de orde van de dag en zondag schopt hij er weer eentje in.
These users thanked the author TomPSV for the post:
Razzaa
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

TomPSV wrote: 27 Aug 2024, 12:41 Waar gaat dit nog over? Als je Lang koopt, weet je dat je dit gedrag kan verwachten. In het veld is het een opvallende speler en ook buiten het veld. Volgens mij heeft hij niemand in elkaar geslagen of verrot gescholden, dus lekker over tot de orde van de dag en zondag schopt hij er weer eentje OM
Even verbeterd voor jou 😉
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Grappig wat hier gebeurd. Exact ditzelfde gebeurde toch ook toen Lang als broekie bij Ajax zich zo gedroeg? Media doen dus hetzelfde wat dat betreft.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Thijs wrote: 27 Aug 2024, 18:56 Grappig wat hier gebeurd.
Niet grappig wat hier gebeurt. :O
These users thanked the author Grasmat for the post:
SKERLA
BarryBanaan
Basisspeler
Favoriete speler: Joey Veerman

De trainingsfoto's tonen in ieder geval gelukkig dat het ijs slechts voorzorg/herstel ijs was.
Donkie8774
Jeugdspeler

Het gaat Lang(er) hierover als destijds met Pieters die een raampje mishandelde.... het gaat (te) goed in Eindhoven!
Hipster4Life
Talent

Hmmm... 🤔 Lang krijgt dus rust. Hopelijk is er niet meer dan dat aan de hand.
milansandro
Legende

Krijgt rust tegen the Eagles volgens Rik..
Dit zint me niet..
Had allang fit moeten zijn..
Toch weer geen blessure?
These users thanked the author milansandro for the post:
Hipster4Life
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Madueke
Legende

Zat ook met een zak ijs om z'n (boven)been na zijn wissel in Almere.
These users thanked the author Madueke for the post:
Hipster4Life
Jur1913
Internationale topspeler

Relax.. Bosz zei dat Lang rust krijgt omdat hij de afgelopen wedstrijden allemaal heeft gespeeld en dat er snel een periode aan komt waar hij 2x per week moet spelen
These users thanked the author Jur1913 for the post:
Hipster4Life
Hipster4Life
Talent

milansandro wrote: 30 Aug 2024, 13:35 Krijgt rust tegen the Eagles volgens Rik..
Dit zint me niet..
Toch weer geen blessure?
Ik hoop het niet, al meen ik me te herinneren dat ik daar wel iets over heb gelezen op dit forum.

Het kan natuurlijk ook onderdeel uitmaken van zijn revalidatieproces.
D.Millpants
Nationale topspeler
Favoriete speler: Van Nistelrooij

milansandro wrote: 30 Aug 2024, 13:35 Krijgt rust tegen the Eagles volgens Rik..
Dit zint me niet..
Toch weer geen blessure?
Ergens, een paar dagen geleden, was er een user die benoemde dat hij weer last had van de hamstring...
Madueke
Legende

Jur1913 wrote: 30 Aug 2024, 13:38 Relax.. Bosz zei dat Lang rust krijgt omdat hij de afgelopen wedstrijden allemaal heeft gespeeld en dat er snel een periode aan komt waar hij 2x per week moet spelen
Ja, maar die rust kan hij toch ook pakken tijdens de interlandperiode? Het leek mij juist logisch dat ie de afgelopen wedstrijden en zondag zou gebruiken om steeds verder richting de 90 minuten toe te werken. Nu speelt hij zondag helemaal niet.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Dit is gewoon een correctie voor zijn gedrag afgelopen week he, dat snappen jullie toch zelf ook wel?
These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
FritskePhilips
Ex unitate vires
BarryBanaan
Basisspeler
Favoriete speler: Joey Veerman

Ja heeft gewoon weer een blessure lijkt het, dat rust pakken want hij moet straks 2x in de week is natuurlijk flauwekul zeker met interland periode die eraan komt.
dhrluker
Ballenjongen

Bosz geeft aan dat het rust is maar het is natuurlijk naar vorig seizoen de vraag of het niet gewoon weer een terugslag is op zijn blessure en dit niet direct willen communiceren omdat ze eventueel willen zien of het met een week extra rust 'weg' is of dat het eventueel toch erger gaat zijn, maar daar zullen we over 2 weken meer over weten als we de volgende wedstrijd zullen spelen.
koetje
Legende

Madueke wrote: 30 Aug 2024, 13:37 Zat ook met een zak ijs om z'n (boven)been na zijn wissel in Almere.
Dat schijnt standaard te zijn bij hem.

Timmer viel het ook op, ging toen navragen en het bleek standaardprocedure te zijn bij Lang.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Je kunt hem beter rust geven in een week dat je 2x speelt toch? Nu 1x in de 8 dagen lijkt me niet zo zwaar. En zeker niet met de interlands die eraan komen.

Als Lang hier zelf ook maar vrede mee heeft dan is het ook geen probleem verder.

Hopelijk Lozano op links en Driouech nog van de bank.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Je voelt hem alweer aankomen he, na de interlandbreak wanneer hij dus klaar moet zijn voor 2 wedstrijden per week heeft hij een terugval. Weekje extra rust en dan zien we hem rond de kerst weer eens.
trouwepsvfan
Vedette

11 Tinus wrote: 30 Aug 2024, 13:57 Je kunt hem beter rust geven in een week dat je 2x speelt toch? Nu 1x in de 8 dagen lijkt me niet zo zwaar. En zeker niet met de interlands die eraan komen.

Als Lang hier zelf ook maar vrede mee heeft dan is het ook geen probleem verder.

Als er een speler is die het verdient om een keertje basis te starten is het Driouech
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

trouwepsvfan wrote: 30 Aug 2024, 13:59
11 Tinus wrote: 30 Aug 2024, 13:57 Je kunt hem beter rust geven in een week dat je 2x speelt toch? Nu 1x in de 8 dagen lijkt me niet zo zwaar. En zeker niet met de interlands die eraan komen.

Als er een speler is die het verdient om een keertje basis te starten is het Driouech
Bakayoko en Lozano ook.
Bruneau
Jeugdinternational

Tillman linksboetoe beviel mij erg goed vorig jaar, met Til, Veerman en Schouten op het middenveld. Maar het zal wel Driouech of Chucky worden.
Post Reply