De Nederlandse vijver over de grens

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

We hebben een eigen ED/KKD topic waarbij we binnen de landsgrenzen spelers kunnen bespreken. En dat vind ik persoonlijk een goed topic wat ook nog relevant is aangezien we bij de topclubs in NL altijd wel spelers vanuit de ED naar de top ED zien vertrekken. Maar als er een vijver is waar PSV, Feyenoord en Ajax veel uit vissen is het wel de vijver met NL spelers die in het buitenland spelen. Waarom? Dat is vrij makkelijk uit te leggen en zelfs voor iedereen te begrijpen;
- Weinig tot geen aanpassing nodig dus snel inpasbaar
- Spelers die voor de identiteit van de club en de binding met de supporters kunnen zorgen
- Vaak heel erg betaalbaar doordat ze ergens overbodig zijn of een gunstige contractuele situatie hebben
- Het zijn vaak bekende spelers waarvan je weet wat je krijgt

Kijk hieronder maar even naar de aankopen uit deze vijver over de laatste 5 jaar. Ik tel er 29 waarvan wij er al 9 halen in een maand of 14 tijd. Daarom denk ik dat dit een relevant topic kan zijn/worden. Zeker als je ook ziet wat er over de grens speelt wat op een moment interessant kan worden voor ons (en onze concurrenten).

PSV
2023 – Lang, Schouten
2022 – Til, L. De Jong, El Ghazi (toen nog NL), Van Aanholt, Xavi, Waterman, Hoever
2021 – Van Ginkel, Pröpper
2020 – Geen
2019 – Ruiter

Ajax
2023 – Vd Boomen
2022 – Brobbey, Bergwijn
2021 – Berghuis
2020 – Klaassen
2019 – Promes, Babel, S.De Jong

Feyenoord
2023 – Stengs, Nieuwkoop
2022 – Dilrosun
2021 – Til, Sandler, Hendrix
2020 – Geen
2019 – Fer, Narsingh, Karsdorp

En dan heb je het niet eens over de waslijst aan spelers die het net niet zijn geworden. Afgelopen winter was PSV bezig met Depay/Danjuma en afgelopen periode tenminste met Spierings. Dus even een overzichtje met NL spelers over de grens die op een moment ooit interessant kunnen zouden kunnen worden voor een club als PSV (en concurrenten) in welke rol dan ook. De echte toppers natuurlijk even niet meegenomen. Het is een lijst op basis van NL11, Jong Oranje en hoogste transferwaardes (bron Transfermarkt).

________________________________________
Keepers
Flekken
Bizot
Scherpen
Zoet
Paes
Padt

Verdedigers
Karsdorp
Hateboer
Tete
Veltman
Van Ewijk
Fosu-Mensah
Struijk
De Vrij
Doekhi
St. Juste
Van Hecke
S. Van den Berg
R. Van den Berg
Rekik
Riedewald
Kongolo
Meijer
Malacia
Bakker
Oosterwolde
Schuurs
Beukema

Middenvelders
Vilhena
Rosario
Reis
Vormer
Matusiwa
Wijnaldum
De Roon
Vd Beek
Hamer
Ekkelenkamp

Aanvallers
Depay
Danjuma
Summerville
Boadu
Malen
Janssen
Van Hooijdonk
Dallinga
Weghorst
Kluivert
Piroe
Emegha
Noslin
Manhoef
________________________________________

Laat ik voorop stellen dat 80% van deze lijst (gelukkig) bij PSV niet op de lijstjes voor komt maar ik denk als je het beleid van de laatste jaren een beetje volgt dan durf ik wel te stellen dat van bovenstaande lijst er sowieso spelers zijn die bij PSV als zeer interessant worden gezien. En bij de concurrenten ook sowieso.

Edit: Update juni 2024
Last edited by 11 Tinus on 07 Jun 2024, 13:23, edited 1 time in total.
These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 6):
LucNilisLegendIbiAppelvlaaipsvgoudaPapaHiljemarkDoperwt11bamboe
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
FOOTB_REM_S: No

Ian Maatsen gaat verlengen en wordt nu al 20 miljoen geweigerd. Verder snap ik hem wel.

Hierbij een suggestie; Dean Huijssen. 18 jaar, speelt bij Juventus. Zien wel toekomst in hem, maar geen idee wat zijn perspectief is daar. Misschien via Jong PSV - naar 1?
These users thanked the author ElTigre for the post:
IbiAppelvlaai
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

ElTigre wrote: 24 Aug 2023, 14:04 Ian Maatsen gaat verlengen en wordt nu al 20 miljoen geweigerd. Verder snap ik hem wel.

Hierbij een suggestie; Dean Huijssen. 18 jaar, speelt bij Juventus. Zien wel toekomst in hem, maar geen idee wat zijn perspectief is daar. Misschien via Jong PSV - naar 1?
Net zijn contract verlengd bij Juventus... Gaat een beetje duur worden, lijkt mij. Overigens: leuk topic! :)
These users thanked the author psvgouda for the post:
11 Tinus
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Posts: 351
Joined: 17 Jul 2023, 19:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Gakpo
FOOTB_REM_S: No

Julian Rijkhoff lijkt mij een heel goede voetballer. Komt van Ajax en ging daarna naar BVB. Pas 18 jaar. Doet het erg goed. Als je hier 5 miljoen op stuk moet slaan, meteen doen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Tikkieterug wrote: 24 Aug 2023, 14:34 Julian Rijkhoff lijkt mij een heel goede voetballer. Komt van Ajax en ging daarna naar BVB. Pas 18 jaar. Doet het erg goed. Als je hier 5 miljoen op stuk moet slaan, meteen doen.
Gaan we nou weer zoveel geld stuk slaan op een reservespits? ;)

Wat serieuzer: ik zou Rijkhoff eigenlijk niet doen. Ja, goede spits, toptalent. Maar even oud als Van Duiven. Pepi is tenminste nog wat ouder zodat hij weer wat eerder weg is dan van Duiven maar met Rijkhoff en van Duiven heb je juist echt het gevaar dat de een de ander in de weg loopt.
User avatar
Joofcorn
Jeugdinternational
Posts: 144
Joined: 30 Aug 2021, 17:07
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Paling Pirlo
FOOTB_REM_S: No

El Ghazi heeft afstand gedaan van zijn Nederlandse nationaliteit?
"Nulla è reale, tutto è lecito"
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Posts: 351
Joined: 17 Jul 2023, 19:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Gakpo
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat Rijkhoff voetballend de betere is. De Duif is beter als klinische afmaker. Ik zou ze over 2 jaar graag samen in PSV1 zien
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Tikkieterug wrote: 24 Aug 2023, 14:41 Ik denk dat Rijkhoff voetballend de betere is. De Duif is beter als klinische afmaker. Ik zou ze over 2 jaar graag samen in PSV1 zien
Maar hoe wil je ze dan samen opstellen? Het zijn beide echte spitsen en ik geloof niet dat PSV zo maar overstapt op een twee spitsen systeem.
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 24 Aug 2023, 14:45
Tikkieterug wrote: 24 Aug 2023, 14:41 Ik denk dat Rijkhoff voetballend de betere is. De Duif is beter als klinische afmaker. Ik zou ze over 2 jaar graag samen in PSV1 zien
Maar hoe wil je ze dan samen opstellen? Het zijn beide echte spitsen en ik geloof niet dat PSV zo maar overstapt op een twee spitsen systeem.
Een nieuwe Nilis/ Ronaldo of Nilis/ van Nistelrooij zie ik wel zitten hoor :-P
These users thanked the author D.Millpants for the post:
DeEintovenaar
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Joofcorn wrote: 24 Aug 2023, 14:41 El Ghazi heeft afstand gedaan van zijn Nederlandse nationaliteit?
Qua interlandvoetbal wel, zijn paspoort zal ie nog wel hebben.

Als je dan zo'n Doekhi ziet, die was anderhalf jaar geleden voor 4 a 5 ton op te halen in de winter en gratis in de zomer. Nu na 1 jaar Union een marktwaarde van 15 miljoen.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
FOOTB_REM_S: No

Dest hoort er ook gewoon bij, geboren in Almere. Waar die zijn interlands speelt is irrelevant.
These users thanked the author Franciscus for the post:
PapaHiljemark
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 24 Aug 2023, 13:57 We hebben een eigen ED/KKD topic waarbij we binnen de landsgrenzen spelers kunnen bespreken. En dat vind ik persoonlijk een goed topic wat ook nog relevant is aangezien we bij de topclubs in NL altijd wel spelers vanuit de ED naar de top ED zien vertrekken. Maar als er een vijver is waar PSV, Feyenoord en Ajax veel uit vissen is het wel de vijver met NL spelers die in het buitenland spelen. Waarom? Dat is vrij makkelijk uit te leggen en zelfs voor iedereen te begrijpen;
- Weinig tot geen aanpassing nodig dus snel inpasbaar
- Spelers die voor de identiteit van de club en de binding met de supporters kunnen zorgen
- Vaak heel erg betaalbaar doordat ze ergens overbodig zijn of een gunstige contractuele situatie hebben
- Het zijn vaak bekende spelers waarvan je weet wat je krijgt

Kijk hieronder maar even naar de aankopen uit deze vijver over de laatste 5 jaar. Ik tel er 29 waarvan wij er al 9 halen in een maand of 14 tijd. Daarom denk ik dat dit een relevant topic kan zijn/worden. Zeker als je ook ziet wat er over de grens speelt wat op een moment interessant kan worden voor ons (en onze concurrenten).

PSV
2023 – Lang, Schouten
2022 – Til, L. De Jong, El Ghazi (toen nog NL), Van Aanholt, Xavi, Waterman, Hoever
2021 – Van Ginkel, Pröpper
2020 – Geen
2019 – Ruiter

Ajax
2023 – Vd Boomen
2022 – Brobbey, Bergwijn
2021 – Berghuis
2020 – Klaassen
2019 – Promes, Babel, S.De Jong

Feyenoord
2023 – Stengs, Nieuwkoop
2022 – Dilrosun
2021 – Til, Sandler, Hendrix
2020 – Geen
2019 – Fer, Narsingh, Karsdorp

En dan heb je het niet eens over de waslijst aan spelers die het net niet zijn geworden. Afgelopen winter was PSV bezig met Depay/Danjuma en afgelopen periode tenminste met Spierings. Dus even een overzichtje met NL spelers over de grens die op een moment ooit interessant kunnen zouden kunnen worden voor een club als PSV (en concurrenten) in welke rol dan ook. De echte toppers natuurlijk even niet meegenomen. Het is een lijst op basis van NL11, Jong Oranje en hoogste transferwaardes (bron Transfermarkt).

________________________________________
Keepers
Bizot
Flekken
Zoet
Scherpen

Verdedigers
Karsdorp
Hateboer
Tete
Veltman
Van Ewijk
Fosu-Mensah
Struijk
De Vrij
Doekhi
St. Juste
Van Hecke
Van den Berg
Rekik
Riedewald
Kongolo
Meijer
Malacia
Bakker
Maatsen
Oosterwolde

Middenvelders
Spierings
Vilhena
Rosario
Reis
Vormer
Matusiwa
Wijnaldum
De Roon
Vd Beek
Gravenberch

Aanvallers
Danjuma
Summerville
Boadu
Malen
Janssen
Van Hooijdonk
Dallinga
Weghorst
Zirkzee
Kluivert
________________________________________

Laat ik voorop stellen dat 80% van deze lijst (gelukkig) bij PSV niet op de lijstjes voor komt maar ik denk als je het beleid van de laatste jaren een beetje volgt dan durf ik wel te stellen dat van bovenstaande lijst er sowieso spelers zijn die bij PSV als zeer interessant worden gezien. En bij de concurrenten ook sowieso.

Als ik er bv 3 uit zou mogen kiezen op korte termijn;
- Ian Maatsen, nog één jaar contract en na dit jaar een gapende vacature op linksback. Een verbeterde Xavi constructie zeg maar :). Wellicht in de winter zelfs al.
- Summerville, is een speler die duur is maar die wel past in het plaatje mét Lang/Bakayoko. Kan op beide flanken en kan er volgend jaar staan als beslissende speler als Lang en/of Bakayoko weg is. Leeds zou hem best kunnen verkopen tegen het einde van het window of in de winter.
- De Vrij, na dit jaar nog maar 1 jaar contract. Als we nu geen ervaren RCV kunnen vinden dan zou ik hem graag willen volgende zomer mits hij dit jaar een beetje fit blijft.
Oosterwolde en St Juste staan al op de kaart :fish:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik geloof heel erg in het feit dat NL clubs vaak op zoek zijn naar die NL speler die voorheen niet goed genoeg was, of niet haalbaar was, maar nu op een manier wel te halen is. Een Lang, Schouten, Luuk, Til en van Aanholt is slechts een greep uit de huidige selectie. Bij Ajax/Feyenoord kun je ook een aardig lijstje maken.

Vorig jaar dit topic begonnen met een lijst een NL spelers over de grens en een paar zijn weer een stukje interessanter geworden en andere zijn compleet onhaalbaar en/of zwaar door het ijs gezakt. Als ik er toch 5 interessante namen uit moet halen op basis van het profiel waar dit topic voor is bedoeld;

Mitchel Bakker
Dit is een speler die de Dest rol op links zo over zou kunnen nemen. Ging vroeg bij Ajax weg, heeft toch goede dingen laten zien bij PSG en Leverkusen (na Bosz dacht ik) en speelt bij Atalanta niet meer zoveel. Ligt nog 3 jaar vast en wordt pas 24 jaar in juni. Als je het hebt over een huurdeal met optie tot koop die wel realistisch lijkt dan zou dit een interessante gok kunnen zijn voor PSV.

Arnaut Danjuma
Als iemand een geweldige kans bij PSV had kunnen pakken ruim 15 maanden geleden toen Brands het even echt niet meer wist dan is het Danjuma wel. Gegarandeerde basisplaats, jezelf weer op de kaart kunnen zetten bij PSV en niet in de krochten van de PL verdwijnen met nietszeggende optredens. Maar hij koos helaas toch voor Tottenham en later Everton. Ligt nog 2 jaar vast bij Villarreal maar duur zal hij qua huursom niet hoeven te zijn lijkt mij. Het lijkt mij logisch dat PSV Lang en Lozano in gedachte heeft als basisspelers en dat daarachter 2 spelers moeten zitten die wekelijks minuten kunnen maken en zelfs 1 van beide in de basis zou moeten kunnen vervangen. Danjuma zou die rol als 3e (1e invaller) optie wel uitstekend kunnen passen omdat hij op beide flanken kan. Dan kan je daarnaast nog investeren in een jonge speler die de potentie heeft om Lang/Lozano op te volgen over een jaar. Ik vind Danjuma niet een verstandige investering (ook qua leeftijd) maar met een huurdeal zou je budget vrij kunnen maken.

Jerry St.Juste
Ik ben zelf niet zo'n voorstander want ik krijg al elke week stress als Rik de opstelling twittert en daarna op somt wie niet fit zijn. Fitheid zou voor mij echt wel een thema zijn bij de samenstelling van de selectie voor volgend jaar. Maar PSV had zeer zeker interesse 2 maanden geleden en waarom zouden ze dat aankomende zomer niet weer hebben? St. Juste is geen goedkope optie maar zou ook qua huurdeal wellicht kunnen maar dan voor zowel de rol van Teze als RCV met zijn snelheid. Nogmaals, van mij hoeft het niet maar het kan een homerun zijn.

Sepp van de Berg
Stond ook bij PSV op de lijstjes voor hij naar Liverpool ging. Alweer een seizoen verhuurd en veel gespeeld bij Mainz. Ligt nog 2 jaar vast bij Liverpool maar die zullen er ook niet heel veel meer in zien en qua transferwaarde is het ook allemaal wel te doen. Op basis van het profiel zou ik zeggen dat het voor PSV interessant kan zijn maar ik heb hem dit jaar max 1 een helft aan het werk gezien dus ik heb verder geen idee hoe goed hij het daar doet.

Crysencio Summerville
Lijkt een gepasseerd station. Was vorig jaar interessant en duur en heeft het eigenlijk heel goed gedaan bij Leeds dit jaar. Zijn marktwaarde is ook hoog en heeft nog (maar) 2 jaar contract. Als je ambitie hebt past het wel qua investering omdat hij ook op beide flanken uit de voeten kan en met 22 jaar nog jong is. Je kunt het je bijna niet voorstellen dat hij haalbaar is maar dat dacht ik bij meer spelers die het verhaal van PSV goed vonden.

Vorig jaar stond van Ewijk wel op het lijstje lijkt me. Die speelt wel echt heel veel in Engeland en zou wellicht nog net haalbaar kunnen zijn maar ik verwacht het eigenlijk niet. Doekhi kon er volgens heel veel mensen helemaal niets van maar heeft ook nog maar 1 jaar contract en een marktwaarde van 17 miljoen. Als je me vorig jaar had gevraagd dan had ik Lang uitgekotst maar uiteindelijk zie je dat dergelijke emotie maar tijdelijk is als ze eenmaal PSV speler zijn. Kan Karsdorp dat ook worden? Ik kan het me niet voorstellen. Hoop het ook niet.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Niet echt een interessante lijst op Summerville na wat mij betreft.\
https://nos.nl/l/2513626
Emegha is misschien nog wel interessant.
These users thanked the author Thijs for the post:
DonyellMalen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Op Summerville na eigenlijk geen interessante namen. Stel je gaat van Dest naar Mitchel Bakker, dan ga je er flink op achteruit. Bakker is lang niet zo technisch als Dest en vind hem daardoor niet echt een speler die bij Boszball past.

Danjuma is gepasseerd station, dure kracht, geen restwaarde en daarnaast ook geen kwaliteitsspeler meer. Die heeft voor zijn carriere slechte keuzes gemaakt, voor z'n portemonnee ongetwijfeld niet.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Standbeeld
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 796
Joined: 07 Nov 2022, 15:18
FOOTB_REM_S: No

Is die Ohio wat van standard Luik? Fysiek sterke spits, type brobbey.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 21 Mar 2024, 15:07 Niet echt een interessante lijst op Summerville na wat mij betreft.\
https://nos.nl/l/2513626
Emegha is misschien nog wel interessant.
Voor welke rol is hij nu interessant dan? Eens dat hij op de lijst zou moeten overigens.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 21 Mar 2024, 15:41
Thijs wrote: 21 Mar 2024, 15:07 Niet echt een interessante lijst op Summerville na wat mij betreft.\
https://nos.nl/l/2513626
Emegha is misschien nog wel interessant.
Voor welke rol is hij nu interessant dan? Eens dat hij op de lijst zou moeten overigens.
Hij is nu inderdaad niet per se interessant als potentiële aankoop, tenzij Pepi onverhoopt weg zou gaan. Maar goed wel om in de gaten te houden.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 21 Mar 2024, 15:41
Thijs wrote: 21 Mar 2024, 15:07 Niet echt een interessante lijst op Summerville na wat mij betreft.\
https://nos.nl/l/2513626
Emegha is misschien nog wel interessant.
Voor welke rol is hij nu interessant dan? Eens dat hij op de lijst zou moeten overigens.
Denk overigens wel dat hij onhaalbaar is, heeft 13mil gekost en hij is daar basisspeler en topscorer.
These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
ThijsTijn
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Summerville is wel een zéér interessante speler. De vraag is of je zo iemand bij je club wilt hebben, met zijn entourage.
Ik denk alleen dat hij onhaalbaar is en te duur.

Sepp vd Berg klinkt interessant maar heb ik dus nooit zien spelen bij Mainz dus kan ik niets zinnigs over zeggen. Maar het lijkt er op dat hij zich goed heeft ontwikkeld. Zou wel interessant kunnen zijn.

Verder moet je echt niet meer aan Danjuma willen beginnen. St. Juste zeker niet, we willen juist minder blessures. Bakker is echt niet het niveau wat we zoeken. Emegha lijkt me onbetaalbaar.
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Strasbourg is de speelbal van de Chelsea-kliek, dus Emegha zal de komende jaren wel volop worden doorverkocht.

Wellicht nog een interessante naam vanuit België:

Banzuzi, ex-NAC, 19-jarige fysiek sterke centrale middenvelder die dit seizoen een basisplek heeft bij OH Leuven. Vorig jaar voor 1 miljoen overgekomen en heeft nog een contract tot 2026. Koos vorige zomer voor OH Leuven omdat hij bij zowel Utrecht en Anderlecht in eerste instantie bij de beloftes moest beginnen. Speelt overigens in de nationale jeugdelftallen vooral als buitenspeler. Met Land, Babadi en deze gast zou je in principe DM, CM en AM als back-up kunnen invullen.
These users thanked the author JasperPSV for the post:
11 Tinus
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

LeandroBonfim wrote: 21 Mar 2024, 15:19 Is die Ohio wat van standard Luik? Fysiek sterke spits, type brobbey.
Vind dit een leuke spits (en lachen gozer), maar we hebben met Pepi en Luuk al twee heerlijke spitsen, dus lijkt mij overbodig op dit moment. Wel eentje om in de gaten te houden, absoluut.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
LeandroBonfim
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Nu De Vrij en St Juste weer voor bingo hebben gezorgd op de kaart met Ex NL ED spelers... Bakker zit op de bank bij Atalanta en komt er dit seizoen niet aan te pas. Het is wel een hele offensieve back die wel een soort van Dest rol aan kan wellicht. Huur lijkt me zeer goed mogelijk en dan kun je wellicht de periode tot Dest overbruggen. Heel ambitieus is het niet maar voor mijn gevoel staan dit soort spelers altijd op een lijstje.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik verwacht wel dat we in verband gebracht gaan worden met De Vrij, Danjuma, St. Juste, Memphis, Bakker en Oosterwolde. Met een aantal is dat al gebeurd. Zijn ook allemaal wel interessante namen.
Doldenaar
Regelmatige invaller
Posts: 318
Joined: 09 Jun 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bakker niet aan beginnen, is voetballend vele malen minder dan Dest en heeft nog nergens overtuigd.
Post Reply