Welke cijfer krijgt Earnest van jou voor deze transferperiode? Laat het weten!
viewtopic.php?t=1032
Om deze populaire topic in de drukke slotdagen van de transferwindow voor iedereen zo goed mogelijk leesbaar te houden, zouden we iedereen graag willen vragen om een poging te doen de topic zo min mogelijk te vervuilen.
Dit betekent:
- Zo min mogelijk off-topic gaan;
- Suggesties voor potentiële aanwinsten waar PSV deze transferwindow niet eerder aan gelinkt is, worden gepost in de Interessante spelers-topic;
- Analyses, bevindingen en overige posts die puur in het teken staan van een specifieke speler met een eigen topic worden in de topic van desbetreffende speler besproken;
- Steward = Stewart, dus geen nood aan de man om dit continu te herhalen .
Sluiting transferwindow per land
- Duitsland: 30 augustus 2024 om 20.00 uur
- Frankrijk: 30 augustus 2024 om 23.00 uur
- Engeland, Spanje & Italië: 30 augustus 2024 om 23.59 uur
- Nederland: 2 september 2024 om 23.59 uur
Update: Deze topic is niet bedoeld om namen te droppen met 'is dit wat voor PSV?'
Deze topic is voor actuele geruchten of transfernieuws rondom PSV.
Wil je spelers droppen dan doe je dat in de Interessante spelers-topic.
Transferwindow 2024/25
- 1913
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Last edited by Standbeeld on 29 Nov 2023, 10:03, edited 2 times in total.
- These users thanked the author 1913 for the post (total 54):
- Thijs • Flabbergast • Hammer • R.Manco • Doperwt11 • LucNilisLegend • NotoriousBIG046 • Tijn • Kingfisher • Bram • Trixm • DeBruyne • FieseFriedrich • Hipster4Life • ShovingNE2 • Lorenzo von Matterhorn • Alex Rodrigo Dias da Costa • Yoghurt • Michel • Ontbijtkoek • psvgouda • smoortje • Marc Hiddink • Diego • D.Millpants • OrdemeProgresso • SchoonGenoeg • EricAddo1986 • Ren Höek • Robson de Souza • Cas • Wolfs33 • Eric Paddo • Kokkie • Olai • Tygoat • unpw07 • Nelis • Rocksz • Razzaa • M.Delgado • Battyboy • Lalas • SNDR87 • Boszball1913 • Popeskoe • Lammers10 • Tutti Frutti • Vangestel • HenryRead • Stefke1979 • foqu1ta • RoPoe1983 • psvelmejores1
-
- Lid van verdienste
Van Aanholt is ook gehuurd en is transfervrij na dit seizoen, al verwacht ik ook niet dat PSV hem zal (willen) behouden.
-
- Internationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
Klopt. Toegevoegd.
Ook toegevoegd.Mick Jagger wrote: ↑29 Nov 2023, 09:49Van Aanholt is ook gehuurd en is transfervrij na dit seizoen, al verwacht ik ook niet dat PSV hem zal (willen) behouden.
Ik eerlijk gezegd niet. Ik vind hem niet overkomen als een verantwoordelijke leider. Ik denk dat genoeg andere spelers de ervaring over kunnen brengen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- ShovingNE2
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Van best wat spelers is momenteel de contractduur niet ideaal.
Van een aantal spelers verwacht ik dat ze wel interesse zullen hebben in een transfer, maar waarbij ze aan het eind van dit seizoen nog maar een eenjarig contract hebben, wat niet ten goede zal komen van hun transferwaarde (Teze, Boscagli, Mauro?, Obispo?). Benitez heeft misschien geen vertrekwens, maar ook bij hem zie ik graag minimiaal een jaar extra.
Er is met name bij Babadi al voldoende over gezegd, maar zowel bij hem als Sambo had ik graag gezien dat ze hun contract hadden verlengd.
En het is eigenlijk ook niet ideaal dat Bakayoko met z'n opwaardering van het contract niet meteen met een jaar heeft verlengd. Zeker bij iemand met zijn potentiele transferwaarde, moet je hem zonder verlenging eigenlijk aankomende zomer al verkopen.
Van een aantal spelers verwacht ik dat ze wel interesse zullen hebben in een transfer, maar waarbij ze aan het eind van dit seizoen nog maar een eenjarig contract hebben, wat niet ten goede zal komen van hun transferwaarde (Teze, Boscagli, Mauro?, Obispo?). Benitez heeft misschien geen vertrekwens, maar ook bij hem zie ik graag minimiaal een jaar extra.
Er is met name bij Babadi al voldoende over gezegd, maar zowel bij hem als Sambo had ik graag gezien dat ze hun contract hadden verlengd.
En het is eigenlijk ook niet ideaal dat Bakayoko met z'n opwaardering van het contract niet meteen met een jaar heeft verlengd. Zeker bij iemand met zijn potentiele transferwaarde, moet je hem zonder verlenging eigenlijk aankomende zomer al verkopen.
-
- Legende
Er zal een hele hoop moeten en zullen gaan gebeuren komende zomer. Afgelopen zomer is er al een heleboel gebeurd, maar je moet als PSV zijnde ook verder kijken en door. Dat hebben Stewart en Brands trouwens prima door. Veel contracten zijn kortlopend en er zijn meerdere spelers die hier nu langere tijd zitten en waar het ook zomaar zou kunnen zijn dat die komende zomer eens verder willen gaan kijken. Tevens zou het prettig zijn dat het aantal huurspelers weer verder zou kunnen worden teruggedrongen.
Wat een heel groot verschil is t.o.v. vorig seizoen is dat PSV financieel de boel al op orde heeft voor dit seizoen en dat goede Europese prestaties het zelfs nog beter kunnen gaan maken. Ook staat er genoeg kapitaal op het veld dat dit komende zomer ook al weer zorgt dat PSV zelf veel kan uitrichten. Tevens is er met de extra CL plek die komend seizoen alleen maar meer geld gaat opleveren en de huidige stand op de ranglijst deze al bijna zo goed als binnen. Ook is afgelopen zomer de laatste rotzooi van John de Jong opgeruimd en heeft iedereen waar geld voor is betaald zijn waarde voor dit PSV. Het geld wordt weer veel beter besteed.
Wat de volgende stappen voor Stewart zouden moeten worden zijn:
- Verlengen van diverse contracten
- Volle bak investeren in de verdediging
- Nieuwe (potentiële) cashcows binnenhalen
- Investeren in de teams Jong PSV en O18 op specifieke posities
- Zorgen dat er ruimte is voor de grootste huidige talenten.
Komende zomer zullen er weer een aantal basisspelers PSV verlaten, maar er zijn voldoende mogelijkheden om komende zomer weer verder te gaan bouwen. De puinhopen zijn opgelost en ook financieel is de weg omhoog ingezet. Met de juiste mensen, die PSV nu lijkt te hebben, kan je sportief en financieel nu een stevig fundament gaan neerleggen voor de komende jaren. Het is deze jaren tijd om zowel nu te oogsten als alweer te zaaien voor de jaren erna.
Wat een heel groot verschil is t.o.v. vorig seizoen is dat PSV financieel de boel al op orde heeft voor dit seizoen en dat goede Europese prestaties het zelfs nog beter kunnen gaan maken. Ook staat er genoeg kapitaal op het veld dat dit komende zomer ook al weer zorgt dat PSV zelf veel kan uitrichten. Tevens is er met de extra CL plek die komend seizoen alleen maar meer geld gaat opleveren en de huidige stand op de ranglijst deze al bijna zo goed als binnen. Ook is afgelopen zomer de laatste rotzooi van John de Jong opgeruimd en heeft iedereen waar geld voor is betaald zijn waarde voor dit PSV. Het geld wordt weer veel beter besteed.
Wat de volgende stappen voor Stewart zouden moeten worden zijn:
- Verlengen van diverse contracten
- Volle bak investeren in de verdediging
- Nieuwe (potentiële) cashcows binnenhalen
- Investeren in de teams Jong PSV en O18 op specifieke posities
- Zorgen dat er ruimte is voor de grootste huidige talenten.
Komende zomer zullen er weer een aantal basisspelers PSV verlaten, maar er zijn voldoende mogelijkheden om komende zomer weer verder te gaan bouwen. De puinhopen zijn opgelost en ook financieel is de weg omhoog ingezet. Met de juiste mensen, die PSV nu lijkt te hebben, kan je sportief en financieel nu een stevig fundament gaan neerleggen voor de komende jaren. Het is deze jaren tijd om zowel nu te oogsten als alweer te zaaien voor de jaren erna.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Denk dat het investeren in Jong PSV vrij lastig is. Dat is iets wat we deze zomer ook al hebben gezien met Karol Borys. Je komt dan eigenlijk in de categorie van 17-18 jarige spelers uit die bij een topclub in het buitenland buiten de boot vallen (zoals Malen) of die in uitzonderlijk getalenteerd zijn in een oostblok land en wellicht al hun debuut in het 1e gemaakt hebben daar. Wellicht dat we daar meer op gaan focussen gezien PSV afgelopen zomer ook interesse had in bijv. Andrei Borza.
Maar ik denk zelf dat PSV qua jeugd vooral vanuit het partnerfonds focust op de talentvolle 16 jarige spelers die hun eerste profcontract kunnen tekenen en nog niet bij een grote BVO in Nederland zitten (Ajax, Feyenoord, AZ). Zoals Joël van den Berg of Austyn Jones deze zomer zijn gekomen.
En in de categorie Tygo Land wellicht wat interessante namen:
- Ezechiel Banzuzi. Van NAC deze zomer de stap gezet naar Leuven in de Belgische competitie.
- Dean Huijsen. Geen idee wat hij moet kosten, maar staat altijd al te boeken als een hele talentvolle verdediger.
- Kyanno Brito e Silva. Buitenspeler bij Oranje O19. Zit bij Benfica en contract loop in 2024 af.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
We hebben toch ook wat partnerships met bijv. (De club van)Ji Sung Park en Gomez? Komt daar niet ook wat uit? Daarbij hebben we toch ook nog partnerships met clubs uit Mexico en USA( Correct me if I'm wrong)? Of is dat meer voor meer gearriveerde spelers?
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Geen idee hoe die partnerships werken, maar denk dat dat vooral kennis uitwisseling is en vergroten van het netwerk in die regio's. Directe spelers die overkomen is volgens mij vrij zelden. Hoewel PSV een partnership heeft met Austin FC en PSV iig vorig jaar wel sterk gelinkt werd aan Owen Wolff.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
In het verleden zijn spelers als Mauro, Madueke, Rosario en de door al jou genoemde Malen gehaald. Spelers als Van den Berg of Jones werden in andere jaren ook al wel gehaald. Afgelopen zomer ging de focus volledig terecht op het eerste elftal en was het afhankelijk van verkopen, CL play-offs en daarna CL om de transfers na Lang en Pepi te kunnen doen. Komende zomer lijkt PSV financieel niet alleen sterker te zijn dan een jaar eerder, maar ook al veel meer financiële zekerheid te hebben voor het nieuwe seizoen.Heruone wrote: ↑29 Nov 2023, 13:33Denk dat het investeren in Jong PSV vrij lastig is. Dat is iets wat we deze zomer ook al hebben gezien met Karol Borys. Je komt dan eigenlijk in de categorie van 17-18 jarige spelers uit die bij een topclub in het buitenland buiten de boot vallen (zoals Malen) of die in uitzonderlijk getalenteerd zijn in een oostblok land en wellicht al hun debuut in het 1e gemaakt hebben daar. Wellicht dat we daar meer op gaan focussen gezien PSV afgelopen zomer ook interesse had in bijv. Andrei Borza.
Maar ik denk zelf dat PSV qua jeugd vooral vanuit het partnerfonds focust op de talentvolle 16 jarige spelers die hun eerste profcontract kunnen tekenen en nog niet bij een grote BVO in Nederland zitten (Ajax, Feyenoord, AZ). Zoals Joël van den Berg of Austyn Jones deze zomer zijn gekomen.
En in de categorie Tygo Land wellicht wat interessante namen:
- Ezechiel Banzuzi. Van NAC deze zomer de stap gezet naar Leuven in de Belgische competitie.
- Dean Huijsen. Geen idee wat hij moet kosten, maar staat altijd al te boeken als een hele talentvolle verdediger.
- Kyanno Brito e Silva. Buitenspeler bij Oranje O19. Zit bij Benfica en contract loop in 2024 af.
Een clubs als Salzburg haalt veel spelers tussen de 16 en 19 voor meerdere miljoenen op. Er is best een markt voor, alleen moet je als club wel dat overschot hebben om dat te kunnen uitvoeren. Met name op de back- en aanvallende vleugelposities ligt er wat mij betreft ruimte om te investeren in spelers die over een paar jaar zouden kunnen doorbreken bij PSV.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Aangezien PSV normaliter heel weinig gaat doen in de winter omdat Brands/Earnie verre van voorstander zijn en omdat je met een budget een stuk makkelijker en daadkrachtiger je invulling voor 2024/2025 kunt doen.
In 2022 werd duidelijk dat we een spits, keeper en vervanger van Gotze nodig hadden en die kwamen er heel snel. Was echt uitstekend gehandeld destijds.
In 2023 werd duidelijk dat we de nr 10 positie op moesten lossen, een buitenspeler, een tweede spits en een vervanger van Sangaré. Dat is ook allemaal uitstekend gelukt.
Nu wordt al voorzichtig duidelijk dat er een nieuwe RCV, buitenspeler en een back nodig gaan hebben. Dus met die vacatures zijn ze wel even zoet denk ik. Evenals het eventueel definitief aantrekken van gehuurde spelers. En als dat ook nog moet dan is het budget niet oneindig zolang er nog niemand verkocht is. Dat baart me wat zorgen eerlijk gezegd. Als je Dest en Tillman bv samen over wil nemen dan is normaliter je budget al flink op maar dan moet je nog beginnen aan die andere 3 concrete vacatures.
Daarbij is het potje afschrijvingen al groot en wordt het enkel groter met Dest en Tillman erbij. Wellicht dat je daarnaast moet focussen op aankopen a la Luuk/Benitez. Spelers die door hun leeftijd/contractsituatie goedkoper zijn in transfersom en wat duurder in tekensom en/of salaris. Summerville is een speler waarvan ik denk dat die hoog op de lijstjes staat binnen PSV. Dit jaar op een iets lager niveau wel mooie cijfers en hij kan zowel links als rechts. Dat is wel fijn als Bakayoko vertrekt bv. Is wel een dure jongen maar als Bakayoko veel oplevert zou dat kunnen passen.
In 2022 werd duidelijk dat we een spits, keeper en vervanger van Gotze nodig hadden en die kwamen er heel snel. Was echt uitstekend gehandeld destijds.
In 2023 werd duidelijk dat we de nr 10 positie op moesten lossen, een buitenspeler, een tweede spits en een vervanger van Sangaré. Dat is ook allemaal uitstekend gelukt.
Nu wordt al voorzichtig duidelijk dat er een nieuwe RCV, buitenspeler en een back nodig gaan hebben. Dus met die vacatures zijn ze wel even zoet denk ik. Evenals het eventueel definitief aantrekken van gehuurde spelers. En als dat ook nog moet dan is het budget niet oneindig zolang er nog niemand verkocht is. Dat baart me wat zorgen eerlijk gezegd. Als je Dest en Tillman bv samen over wil nemen dan is normaliter je budget al flink op maar dan moet je nog beginnen aan die andere 3 concrete vacatures.
Daarbij is het potje afschrijvingen al groot en wordt het enkel groter met Dest en Tillman erbij. Wellicht dat je daarnaast moet focussen op aankopen a la Luuk/Benitez. Spelers die door hun leeftijd/contractsituatie goedkoper zijn in transfersom en wat duurder in tekensom en/of salaris. Summerville is een speler waarvan ik denk dat die hoog op de lijstjes staat binnen PSV. Dit jaar op een iets lager niveau wel mooie cijfers en hij kan zowel links als rechts. Dat is wel fijn als Bakayoko vertrekt bv. Is wel een dure jongen maar als Bakayoko veel oplevert zou dat kunnen passen.
- Ardbeg
- Mister PSV
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Oh ja, je hebt gelijk. Ik dacht aan 2024 alleen.
Dan leggen we die plofkop er nog niet op....
-
- Regelmatige invaller
Poging wagen om Hato te halen? Heeft in de zomer van 2024 een aflopend contract en vertegenwoordigt een waarde van €10 miljoen volgens Transfermarkt. Ondanks geen CL ervaring, lijkt me dit toch een leuke speler om op te halen.
- DSQ2
- Lid 2e elftal
Denk niet dat Ajax hier aan mee gaat werkentezzyunited wrote: ↑29 Nov 2023, 15:29 Poging wagen om Hato te halen? Heeft in de zomer van 2024 een aflopend contract en vertegenwoordigt een waarde van €10 miljoen volgens Transfermarkt. Ondanks geen CL ervaring, lijkt me dit toch een leuke speler om op te halen.
- Persepolis
- Vedette
-
- Regelmatige invaller
Contract loopt in 2025 af, vandaar aflopend contract in zomer 2024. Excuses voor de verwarring.Persepolis wrote: ↑29 Nov 2023, 16:06 Als zijn contract medio 2024 afloopt heeft niemand de medewerking van Ajax nodig
- DSQ2
- Lid 2e elftal
Dan heb ik het toch wel goed begrepen hahatezzyunited wrote: ↑29 Nov 2023, 16:12Contract loopt in 2025 af, vandaar aflopend contract in zomer 2024. Excuses voor de verwarring.Persepolis wrote: ↑29 Nov 2023, 16:06 Als zijn contract medio 2024 afloopt heeft niemand de medewerking van Ajax nodig
- These users thanked the author DSQ2 for the post:
- tezzyunited
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik verwacht het ook niet. Maar toch grappig om een bod te doen. Jarenlang zaten ze te azen op spelers van ons. Uiteindelijk kregen ze het niet voor elkaar en moesten ze het met afdankertjes Steven en Mo doen. Gewoon voor de grap 15mln op Hato bieden.DSQ2 wrote: ↑29 Nov 2023, 15:42Denk niet dat Ajax hier aan mee gaat werkentezzyunited wrote: ↑29 Nov 2023, 15:29 Poging wagen om Hato te halen? Heeft in de zomer van 2024 een aflopend contract en vertegenwoordigt een waarde van €10 miljoen volgens Transfermarkt. Ondanks geen CL ervaring, lijkt me dit toch een leuke speler om op te halen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- tezzyunited
- ShovingNE2
- Site Admin
Gewoon om te zieken. En dan ook nog een bod waarvan ze wel moeten denken: wellicht moeten we het aanpakken. "15 miljoen netto is voor ons veel deze tijd."
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen