Jerry St. Juste

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
ShovingNE2
Site Admin

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Asterix
Meervoudig international

Geen grote upgrade t.o.v. Ramalho en dan ook nog eens blessuregevoelig. Niet doen.
  • These users thanked the author Asterix for the post:
    fritske
    Ich liebe gegenpressung
    DadOfFour
    Internationale topspeler

Teletubby wrote: 03 May 2024, 16:01 Ik voel nattigheid

https://www.transfermarkt.nl/jerry-st-j ... ler/288253
    Image
  • These users thanked the author DadOfFour for the post:
    Mithras
    La vida és massa curta per no fer broma
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

Los van zijn blessuregevoeligheid, 4 keer geel in 10 wedstrijden terwijl hij bij de aanstaande kampioen speelt vind ik opvallend.

Oh, laat maar. Het was drie keer geel, waarvan twee keer geel in dezelfde wedstrijd.
    Maax
    Meervoudig international

Zou dit niet o.a. voor de positie van Teze zijn? Beetje eenzelfde type, goede pass en snel. Kan daarnaast op back en centraal.
  • These users thanked the author Maax for the post:
    Heruone
    Gestelnaar
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Onze medische staf begint al te trillen denk ik...

• These users thanked the author Gestelnaar for the post:
    Heruone
    Ardbeg
    Mister PSV

Asterix wrote: 03 May 2024, 16:03 Geen grote upgrade t.o.v. Ramalho en dan ook nog eens blessuregevoelig. Niet doen.
    Veeel beter dan Ramalho. De rest: eens.
    Den Willy
    Veelbelovend talent

Zelfde als Sandler… ook niet goed genoeg en blessuregevoelig.
    fritske
    Bankzitter

In ieder geval een goede afleidingsmanoeuvre
    :logoo:
    Teletubby
    Nationale topspeler

Mits fit natuurlijk prima maar dit verzekerd eigenlijk wel weer minimaal 15 potjes volgend seizoen van Ramalho in een PSV shirtje (als die aanblijft als back up RCV) en ik weet niet of ik daar zo gelukkig van word.
    Drommels
    Bankzitter

Ik heb deze beste man gezien tegen Benfica aantal weken geleden en past echt perfect in het spel van Bosz, tuurlijk hij is blessuregevoelig. Maar ze bieden niet voor niets Ramalho een nieuw contract aan, hier zit een gedachte achter. Ik zie hem wel graag komen voor een miljoen of 8. Zeno Debast hebben ze dan twijfels over of is niet haalbaar.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Je weet dat PSV heel erg is gefocusd op de Nederlandse markt/ED/internationals en dan kun je altijd weer een lijstje maken met usual suspects die dan boven komen drijven tijdens transferperiodes. Qua profiel zie je een speler die buiten de ED zich ontpopt heeft tot zeer goede speler tot op een vergelijkbaar niveau (of hoger) dan PSV die na een x aantal jaren door wat voor reden dan ook ineens weer beschikbaar lijkt te worden. Het is echt niet heel veel anders dan een Schouten als je kijkt naar het profiel. Lang was een stukje jonger nog maar die zou je ook nog kunnen noemen.

Qua profiel heb je met St.Juste een razendsnelle verdediger die comfortabel is met de bal aan de voet en daarom ook prima bij Boszbal past. Plus het feit dat PSV graag NL spelers wil is de interesse dus helemaal niet zo gek en kan het ook een grand slam homerun worden waarbij we de komende 3 jaar gebakken zitten met een top RCV.

Maar dat gaat het natuurlijk niet zijn met zijn blessure historie. Qua niveau zal ik PSV nooit kwalijk nemen dat ze hem proberen mits het met een goede deal kan (huur of lage transfersom en acceptabel salaris) in combinatie met bv een Flamingo. Dan durf ik nog te zeggen dat je die gok best kunt nemen omdat de upside hoog genoeg is. Maar qua fitheid kan je het gewoon niet doen. En al zeker niet voor 10 miljoen en al zeker niet als enige RCV naast Ramalho want dan loop je weer een seizoen te klootviolen met Schouten op RCV. Ik zou het totaal onacceptabel vinden als PSV na dit jaar vol met blessures het geld zou investeren in spelers die zo chronisch geblesseerd zijn.

Je hebt één taak deze maanden en dat is de juiste RCV vinden. Er is een vacature, de aankoop zit niemand in de weg, we hebben het geld, we hebben de sportieve aantrekkingskracht, we hebben een leuke trainer... er is geen enkele reden om deze vacature enkel op te vangen met St. Juste. Kun je hem huren voor erbij... prima. Maar dat gaat Sporting 100% niet doen. Nogmaals qua niveau zou ik de gok snappen maar qua fitheid kan het echt niet.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 6):
    WoodenshoesMassimomilansandroPSV_HaarlemPijltjeruuddevil
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Ah, we hebben op t forum opeens wekelijkse Sporting kijkers die kunnen aangeven dat hij niet beter is dan Ramalho. Toch fijn.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 4):
    HeruoneTrixmYkhimRen Höek
    Rikkert1234
    Vedette

Fit natuurlijk een absolute versterking voor ons maar aangezien hij dat vrijwel nooit is zouden we dit in mijn ogen niet moeten doen. Hopelijk vinden we een andere topper voor RCV.
    DE MADERA 76
    Regelmatige invaller

Gestelnaar wrote: 03 May 2024, 16:10 Onze medische staf begint al te trillen denk ik...

Indrukwekkend lijstje, spierblessures baren zorgen
    Jwoeloe
    Moderator

• These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    Fonzerilli
    Standbeeld
    Mister PSV

Voetballend geen enkele twijfel. Qua fitheid wel. Aan PSV om de afweging te maken. Zijn profiel is bekend, in ieder opzicht.
    DonyellMalen
    Legende

Leuke speler, maar door z’n fysieke onbetrouwbaarheid zou ik het niet doen. Zeker niet voor bedragen van ca. 10 miljoen euro.
    Hippix
    Ballenjongen

Denk dat hij de opvolger gaat worden van Teze eigenlijk
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Als iedereen daarover eens lijkt te zijn dan zou het bizar zijn als 2,5 TD (Brands/Earnie en beetje Bosz) hier wel voor zouden kiezen. Dan vraag je jezelf toch af wat die andere opties zijn die daar dan onder staan.
    Bossche bol
    Meervoudig international

Zonder de mitsen en maren, heb ik geen bezwaren
    Standbeeld
    Mister PSV

Standbeeld wrote: 03 May 2024, 16:59 Voetballend geen enkele twijfel. Qua fitheid wel. Aan PSV om de afweging te maken. Zijn profiel is bekend, in ieder opzicht.
    Kortom, als we deze jongen halen dan zouden we ook niet achteraf moeten gaan zeiken dat hij 20 wedstrijden in het seizoen geblesseerd is. Dat weet je in dit geval vooraf. Dat neem je op de koop toe.
    PSV_Haarlem
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Luc Nilis

Zoals iedereen terecht aangeeft, prima verdediger maar enorm risicovol qua blessureleed. Daarmee voor mij persoonlijk een absolute 'NEE'. Echter gaat Ernie erover. Maar kom op zeg, in de afgelopen 3 seizoenen omgerekend 1 seizoen geblesseerd. Weer Ramalho 10 wedstrijden verplicht in de basis.

En ook nog met een flink contract en afkoopsom, dit is niet de verdediger waar we al zo lang op wachten.
    Last edited by PSV_Haarlem on 03 May 2024, 17:29, edited 1 time in total.
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

En als je St Juste en Flamingo haalt?
    Ben net als de rest ook wel klaar met spelers aantrekken waarvan je vantevoren weet dat ze een lange blessure historie hebben.
    Ze proberen nu tenminste wel spelers te halen die in het buitenland veel spelen bij hun club en geen spelers die eigenlijk klaar zijn in het buitenland en de bank warm houden en niet fit zijn.
    Die tijden hebben we hopelijk gehad met spelers als El Ghazi, Hazard, etc
    Post Reply