Jerdy Schouten: Een Ode

Columns over voetbal of hele andere zaken.
Post Reply
Armada
Internationale topspeler

Weg doen we ‘m nooit,
Jerdy Schouten, beste speler ooit!
  • These users thanked the author Armada for the post (total 3):
    IttotShovingNE2Gerard Karnemelk
    040-076
    Meervoudig international

Armada wrote: 07 Jul 2024, 23:13 Weg doen we ‘m nooit,
    Amen.
    Marcel for president!
    loginnaam
    Internationale topspeler

040-076 wrote: 07 Jul 2024, 23:14
    Armada wrote: 07 Jul 2024, 23:13 Weg doen we ‘m nooit,
    Amen.
    Halleluja.
    milansandro
    Legende

Geweldige speler idd..
    Maar ik kan me nog een kleine speler herinneren uit Brazilië die veel slaap nodig had ;)..
    En ook die andere Braziliaan, met de magische naam Ronaldo..
    Als je het over de beste spelers hebt he..
  • These users thanked the author milansandro for the post:
    NotoriousBIG046
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    deninho32
    Site Admin
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Ik las een rode.
  • These users thanked the author deninho32 for the post (total 2):
    Fanatic-U-sTylerDurdn
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

Moeten we geen inzamelingsactie opzetten om een heel groot hangslot te kopen zodat we hem nog 1 jaar vast kunnen leggen ?
    ShovingNE2
    Site Admin

Den Bondskoots wrote: 08 Jul 2024, 07:50Moeten we geen inzamelingsactie opzetten om een heel groot hangslot te kopen zodat we hem nog 1 jaar vast kunnen leggen ?
    Gewoon de simkaart van Earnie hacken is voldoende. Komen er geen telefoontjes meer binnen.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

ShovingNE2 wrote: 08 Jul 2024, 07:53
    Den Bondskoots wrote: 08 Jul 2024, 07:50Moeten we geen inzamelingsactie opzetten om een heel groot hangslot te kopen zodat we hem nog 1 jaar vast kunnen leggen ?
    Gewoon de simkaart van Earnie hacken is voldoende. Komen er geen telefoontjes meer binnen.
    Of we veranderen zijn ringtone dan heeft ie niet door dat ie gebeld wordt.

the Crazy Frog ofzo
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Vroeger legden we gewoon iemand ervoor.

Wie was dat ook alweer? :wonder:
    Hatseflats
    Vedette

Ik vind een extra topic over/voor Schouten best wel overdreven. Ik zie het nut hiervan niet in.
    Persepolis
    Vedette

Hatseflats wrote: 08 Jul 2024, 08:20 Ik vind een extra topic over/voor Schouten best wel overdreven. Ik zie het nut hiervan niet in.
    Zeker aangezien het wel een hele karige ode is voor arme Jerdy, ik dacht ik zie dadelijk iets van een lang gedicht of column :tear: ik denk dat als deze topic met zijn "echte" topic wordt samengevoegd niemand er iets van merkt.
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Persepolis wrote: 08 Jul 2024, 11:06
    Hatseflats wrote: 08 Jul 2024, 08:20 Ik vind een extra topic over/voor Schouten best wel overdreven. Ik zie het nut hiervan niet in.
    Zeker aangezien het wel een hele karige ode is voor arme Jerdy, ik dacht ik zie dadelijk iets van een lang gedicht of column :tear: ik denk dat als deze topic met zijn "echte" topic wordt samengevoegd niemand er iets van merkt.
    Wellicht was het een typo, een ode ipv odol.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Den Bondskoots wrote: 08 Jul 2024, 07:57
    ShovingNE2 wrote: 08 Jul 2024, 07:53

Of we veranderen zijn ringtone dan heeft ie niet door dat ie gebeld wordt.

the Crazy Frog ofzo
    Meisje met de prei.
    Ex unitate vires
    JChovanec
    Meervoudig international

deninho32 wrote: 08 Jul 2024, 06:14 Ik las een rode.
    Nee dat is verwarrend voor als de andere "rooie" binnenkort overkomt van Liverpool.
    degans4567
    Bankzitter

Gewoon een Barcelona clausule van 1 miljard geven aan hem.
    Tyyne
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Couhaib Driouech

Dierbare broeders en zusters, verzameld in de vreugde van het prachtige spel, laten wij ons buigen en hulde brengen aan een dienaar van de groene velden, een ware beschermer van het middenveld. Vandaag spreken wij lof over Jerdy Schouten, een ware kampioen in ons midden.

In de naam van de voetbalheiligen en het heilige gras waarop zij treden, gedenken wij Jerdy, wiens voeten zegenrijk over het veld bewegen. Zoals een herder zijn schapen leidt, zo leidt hij zijn teamgenoten met wijsheid en kalmte. Zijn voeten dansen als een psalm van precisie, elke pas een gebed van nauwkeurigheid.

Gezegend zij de tackles die hij maakt, voor zij zijn als de schild van David, afwerend de aanvallen van de vijanden. Zijn onderscheppingen zijn als de bliksemflitsen van de hemelen, plots en krachtig, brengend redding in tijden van nood. O, hoe hij waakt over het middenveld, als een engel met vurige vleugels, geen bal gaat verloren onder zijn waakzame oog.

Laten wij hem prijzen voor zijn onwrikbare toewijding aan het spel. In de tempels van Bologna heeft hij zijn kunnen getoond, de stad zegenend met zijn aanwezigheid. Met elke pass die hij geeft, toont hij ons het pad naar het doel, verlichtend onze weg zoals de ster van Bethlehem.

En nu, in de eredivisie, draagt hij de kleuren van PSV. In Eindhoven toont hij zijn vaardigheden en blijft hij het team leiden met dezelfde toewijding en passie die we van hem kennen. Zijn komst naar PSV heeft de harten van de supporters verwarmd en de kracht van het team versterkt. In dit nieuwe hoofdstuk blijft hij een baken van stabiliteit en visie.

Op het Europees Kampioenschap zagen wij zijn glorieuze opkomst. Daar, onder het waakzame oog van de naties, stond hij vast als een rots in de branding, getuigende van de kracht en gratie die hem door de voetbalgoden gegeven is. In de harmonie van het team, was hij de drager van balans, de verbinder van aanval en verdediging.

O Jerdy, wij buigen ons in dankbaarheid voor uw gaven. Moge uw voeten blijven zegenen het heilige veld, en moge uw hart vol vreugde blijven voor het prachtige spel. In de eeuwige arena's van het voetbal, zult gij altijd geëerd worden als een ware dienaar en beschermer van het spel.

In de naam van het voetbal, de teams en de eeuwige geest van sportiviteit, amen.

Ga nu, Jerdy, en weet dat wij in bewondering en dankbaarheid uw naam zullen blijven roepen, vandaag en altijd.
    Post Reply