Niets te maken met voetbal is niet helemaal correct. Juist de inzet van de ME is al een zwaar middel, dat dat benodigd is voor voetbalwedstrijden laat wellicht wel enigszins zien dat het zwaar werk is.
Ajax - deel III
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Prima, niet de hoofdreden in ieder geval.
En ik weet absoluut niet hoe redelijk de politie-eisen zijn, maar als je keer op keer je zin niet krijgt moet je misschien accepteren dat dit de grens is en dat dit is wat je hebt.
En andersom, als je eis wel redelijk is maar je krijgt het na keer op keer staken bij voetbalwedstrijden nog steeds niet, dan is dit misschien niet de juiste plek voor je stakingen. Dan moet je maar met je zwaailichtjes en sirenes op het Binnenhof gaan staan ofzo. Dit werkt blijkbaar ook niet.
En ik weet absoluut niet hoe redelijk de politie-eisen zijn, maar als je keer op keer je zin niet krijgt moet je misschien accepteren dat dit de grens is en dat dit is wat je hebt.
En andersom, als je eis wel redelijk is maar je krijgt het na keer op keer staken bij voetbalwedstrijden nog steeds niet, dan is dit misschien niet de juiste plek voor je stakingen. Dan moet je maar met je zwaailichtjes en sirenes op het Binnenhof gaan staan ofzo. Dit werkt blijkbaar ook niet.
Last edited by Grasmat on 09 Sep 2024, 17:53, edited 2 times in total.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- danko-lazovic
-
- Nationale topspeler
Juist de F1 zou indruk maken dat is een eenmalig jaarlijks evenement. Als ze daar zouden staken dan is het pech gehad en haal je 100% van het F1 gebeuren uit Nederland in 2024. Staken bij voetbal is lekker goedkoop scoren van de politie omdat het inderdaad maar 1 van de 100+ wedstrijden is en toch wel eens ingehaald kan worden.Prof_napo wrote: ↑09 Sep 2024, 17:44Compleet niet vergelijkbaar natuurlijk. Voetbal is een bezigheid van - enkel de competitie - 34 speelrondes met 9 wedstrijden per week met redelijk wat jaarlijkse politieinzet, een F1 evenement stelt in dat perspectief weinig voor. En het is niet dat ze geen ( indirecte ) impact hebben op de politiek, dat hebben ze wel doordat ze al minder snel bekeuringen uitschrijven
Tegelijkertijd sturen de politiebonden ook nog steeds op andere manieren signalen richting de regering. Zo worden er minder bekeuringen uitgeschreven voor lichte overtredingen, wordt pas bij hogere snelheidsovertredingen bekeurd en kunnen de deurwaarders niet rekenen op politiebijstand. Het aantal niet uitgeschreven bekeuringen wordt overigens geschat op zo’n 1,5 á 2 miljoen euro per week. Deze actie is gestart op 7 mei 2024 en gaat onverminderd door.
Staken bij F1 zouden alle mensen met een Redbull petje van gaan schuimbekken of staken bij Prinsjesdag zou tenminste een evenement gerelateerd zijn aan de politiek dan pak je de mensen die er echt iets aan kunnen veranderen.
Die andere initiatieven zoals het niet uitschrijven van boetes vind ik goede dingen. Staken bij voetbalwedstrijden is gewoon goedkoop media aandacht scoren van de politie.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 3):
- danko-lazovic • Paco Casal • Persepolis
-
- Meervoudig international
Dit is toch ook gewoon heel gek? Onderdeel van de lokale driehoek is de politiechef. Die gaat dus advies geven over of het wel of niet door kan gaan omdat er geen politie is. Tuurlijk adviseert zo iemand om het niet door te laten gaan. Anders heeft een staking geen nut. Hoe veel zin heeft het dan om zo iemand bij een overleg te hebben?.Dat heeft de lokale driehoek maandagmiddag besloten naar aanleiding van de aangekondigde politiestakingen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ja, het is vervelend dat wedstrijden geen doorgang kunnen vinden door de politiestakingen. Maar: natuurlijk proberen de stakers de relevantie van hun actie maatschappelijk duidelijk te maken door het de maatschappij te laten voelen, in dit geval voetbalsupporters. Anders zou staken wel een erg vrijblijvende en nietszeggende bezigheid zijn. Een goed functionerende politie lijkt mij van groter maatschappelijk belang dan het doorgaan van een voetbalwedstrijd. Maar zoals wel vaker denken de voetbalsupporters dat zij boven dan wel buiten alles staan en dat zij onredelijk getroffen worden door de stakingen, die immers niets met voetbal te maken hebben. Treinstakingen hebben ook niets met jouw of mijn werk te maken, toch vinden ze plaats en moeten wij dan naar een andere oplossing zoeken om naar en van ons werk te gaan. Bij voetbal is een ding anders: namelijk dat het gedrag van een relatief kleine groep 'supporters' de politie inzet nodig maken. Dat en niets anders is de crux van dit alles. Inmiddels is dat al zo lang zo ver geëscaleerd, dat wij dat als een maatschappelijk gegeven beschouwen, waarover wij het niet meer hoeven te hebben. Zo af en toe lees ik hier dat iemand dat inziet, maar het gros van de 'verongelijkten' heeft het uitsluitend over het gegeven dat politiestakingen en voetbal niets met elkaar te maken hebben en dat zij zich onredelijk benadeeld voelen. Of woorden van die strekking. Krijg eens een iets ruimere blik, heus het vermindert de spanning...
-
- Lid scoutingsteam
Het punt is dat het punt 0.0 met voetbal te maken heeft en ze dit punt al jarenlang willen maken.danko-lazovic wrote: ↑09 Sep 2024, 17:44Je mist volgensmij het hele punt van staken. Het heeft niks met aantallen te maken die nodig zijn voor een wedstrijd. Het gaat om het vroegpensioen. En voetbal is een makkelijk iets om op af te geven.Voormalig KG wrote: ↑09 Sep 2024, 17:33 Halsema heeft groot gelijk, de politie heeft ook gelijk er wordt gewoonweg niet geluisterd naar een belangrijk punt voor een belangrijke beroep in onze samenleving.
Mensen als van de F side en de Bunnik, noem ze maar op, zijn de reden dat er zoveel agenten nodig zijn.
Laat iedereen zich gewoon maar eens gedragen ten opzichte van elkaar en de politie.
Zonde voor Ajax en ook andere teams dat zede dupe zijn, belangrijk vooral dat er snel een oplossing komt voor de politie.
Nu roepen over competitie vervalsing is vooral Calimero gedrag. Het is zoals het is...
Feit dat ze nu de “grotere” wedstrijden gaan pakken en het bij de kleinere wedstrijden zonder politie kan heeft dus juist laten zien dat er bij veel wedstrijden sprake is van een te hoge politie-inzet. Hele andere discussie weer. Want het gaat hier niet om de politie-inzet bij wedstrijden. Maar om het vroegpensioen.
Dus als je een punt wil maken eerst even lezen waarom ze staken. Heeft 0.0 met voetbal te maken. Het is alleen een makkelijk doelwit.
Het is een door de jarenheen nog zwaarder en intenser beroep geworden en hierom is vroegpensioen een terechte eis.
Helaas reageert de politiek niet en dan komen rigoureuze acties waarbij tienduizenden mensen de dupe worden. Totdat er beweging komt in de politiek.
Dit lijkt de een manier te zijn om daadwerkelijk iets in beweging te brengen en het niet onder het tapijt te kunnen schuiven. Het houdt immers heel veel mensen in het land bezig..
En anders begrijp ik het niet.. Ach ja.
Voor nu blijft Ajax kut en vind ik het stiekem extra grappig dat ook deze wedstrijd verplaatst moet worden.
-
Het gaat er om dat een burgemeester een evenement bijna nooit door laat gaat waar 50.000 mensen op af komen als de politie aangeeft daar te staken. Of dat nu een voetbalwedstrijd is of een festival als Decibel. Voetbal is gewoon een makkelijk doelwit. En omdat er gewoon veel mensen en dus ook burgemeester in de angst meegaan wordt het eruit gegooid.psvgouda wrote: ↑09 Sep 2024, 17:56Maar zoals wel vaker denken de voetbalsupporters dat zij boven dan wel buiten alles staan en dat zij onredelijk getroffen worden door de stakingen, die immers niets met voetbal te maken hebben. Treinstakingen hebben ook niets met jouw of mijn werk te maken, toch vinden ze plaats en moeten wij dan naar een andere oplossing zoeken om naar en van ons werk te gaan. Bij voetbal is een ding anders: namelijk dat het gedrag van een relatief kleine groep 'supporters' de politie inzet nodig maken. Dat en niets anders is de crux van dit alles.
De treinstakingen zijn toch iets heel anders dan de politiestakingen die specifiek nu naar het voetbal gericht zijn, terwijl het voetbal er zo goed als niets mee te maken heeft? Dat is iets heel anders dus.
Ga morgen eens in Den Haag staken als daar een debat is. Dan raak je ze. Nu raak je mensen in de samenleving die er niets mee te maken hebben. Leg je werk tijdens Prinsjesdag stil.
Waarom moet er specifiek voor het voetbal gekozen worden? Makkelijk doelwit zeker. Ik ben er wel klaar mee.
-
Het WK voor clubs is volgend jaar juni/juli. Dan zijn die competities al afgelopen...
-
- Vedette
-
- Vedette
Het staken gaat over vervroegd pensioen he, niet over supportersgeweld. Dus nee, deze staking draait niet om voetbal.psvgouda wrote: ↑09 Sep 2024, 17:56 Ja, het is vervelend dat wedstrijden geen doorgang kunnen vinden door de politiestakingen. Maar: natuurlijk proberen de stakers de relevantie van hun actie maatschappelijk duidelijk te maken door het de maatschappij te laten voelen, in dit geval voetbalsupporters. Anders zou staken wel een erg vrijblijvende en nietszeggende bezigheid zijn. Een goed functionerende politie lijkt mij van groter maatschappelijk belang dan het doorgaan van een voetbalwedstrijd. Maar zoals wel vaker denken de voetbalsupporters dat zij boven dan wel buiten alles staan en dat zij onredelijk getroffen worden door de stakingen, die immers niets met voetbal te maken hebben. Treinstakingen hebben ook niets met jouw of mijn werk te maken, toch vinden ze plaats en moeten wij dan naar een andere oplossing zoeken om naar en van ons werk te gaan. Bij voetbal is een ding anders: namelijk dat het gedrag van een relatief kleine groep 'supporters' de politie inzet nodig maken. Dat en niets anders is de crux van dit alles. Inmiddels is dat al zo lang zo ver geëscaleerd, dat wij dat als een maatschappelijk gegeven beschouwen, waarover wij het niet meer hoeven te hebben. Zo af en toe lees ik hier dat iemand dat inziet, maar het gros van de 'verongelijkten' heeft het uitsluitend over het gegeven dat politiestakingen en voetbal niets met elkaar te maken hebben en dat zij zich onredelijk benadeeld voelen. Of woorden van die strekking. Krijg eens een iets ruimere blik, heus het vermindert de spanning...
En ook voor jou, je kunt makkelijk stakingen bedenken die ook nut hebben, maar de samenleving niet raken.
Als laatste, als je de gehele samenleving wil raken, moet je de stakingen ook "eerlijk" verdelen. Staak dan ook een keer bij een stapavond in een willekeurige Nederlandse stad, bij de intocht van Sinterklaas of bij een werkbezoek van Willem Alexander. Alleen het voetbal pakken is erg goedkoop.
- These users thanked the author Brael for the post:
- danko-lazovic
-
- Talent
Niet goed voor het voetbal natuurlijk, dit gedoe. Maar Ajax is geen voetbal, daar vind ik het prachtig voor. Want je weet nu al dat er hard geroepen gaat worden: "Ja, maar wij moeten nog drie wedstrijden inhalen, dus we staan eigenlijk veel hoger!" En dat ze dan al weer compleet vergeten zijn dat ze voor de wedstrijden tegen Feyenoord en Utrecht alvast 0 punten mogen optellen bij hun totaal. En dat als ze volgende week tegen subtopper Fortuna punten verliezen omdat Halilovic een teringhekel aan Amsterdam, Ajax en Taylor in het bijzonder blijkt te hebben en zich een keertje besluit in te spannen, Falentijn de hetze tegen "die pizzabakker" vast inzet.
Er zitten mooie weken aan te komen! Spelen we zelf ook nog een keer?
Er zitten mooie weken aan te komen! Spelen we zelf ook nog een keer?
- psvgouda
- Vedette
1. Ja, dat is mij geheel en al duidelijk. Heb ook nergens anders beweerd. Wel beweer ik dat politie inzet al heel lange tijd nodig is omdat een deel van de supporters zich niet kan gedragen. als dat niet nodig zou zijn, zou er gewoon kunnen worden gevoetbald. Nu kan dat niet. En kom niet aan met de dooddoener dat recentelijk een paar wedstrijden wel zonder politie inzet konden doorgaan. Het gaat natuurlijk om de risico wedstrijden, aldus aan te wijzen door de locale driehoek. Wedstrijden van Ajax tegen Feyenoord en Utrecht zijn al sinds mensenheugenis risico wedstrijden. Waarom ook al weer? Als zij dat niet waren, dan was politie inzet niet nodig. Maar weer gaan velen daaraan voorbij 2. Benieuwd... Stakingen hebben per definitief het oogmerk nut te hebben voor de groepering die staakt, voor de maatschappij als geheel heeft de staking iha geen nut, behalve verbetering van de primaire of secundaire arbeidsvoorwaarden voor de beroepsgroep in kwestie en in afgeleide zin in meerdere of mindere mate voor de maatschappij als geheel In dit geval: een tevreden en daardoor beter functionerende politie: het is een zwaar beroep en strijd om vroegpensioen lijkt mij volkomen legitiem). 3. Staken is niet eerlijk vanuit ons standpunt gezien. Het gaat natuurlijk om maatschappelijke impact, om aandacht vragen als andere middelen niet meer helpen om je verzoek/eis kracht bij te zetten en jij meent wel in je recht te staan. Dus dan kies je iets dat gevoeld word, iets waarmee je de publiciteit haalt, vanzelfsprekend: de discussie hier toont aan dat dat het geval is. Dat je ook andere evenementen kunt gebruiken: ja, dat kan en dat is imo geen onterechte opmerking. Er worden dus al minder boetes geïnd, dat voelt de minister van Financiën al, maar blijkbaar nog niet genoeg. Om wat luchtiger te eindigen: dat wij ons hier druk maken om wat Ajax overkomt, vind ik dan wel erg grappig. (En ja, ik realiseer mij dat ook PSV in beginsel slachtoffer van politiestakingen kan worden). Hoogstwaarschijnlijk gaan we het niet eens worden, maar ik vind het een beetje irritant dat voetbalsupporters zich bovenmatig benadeeld lijken te voelen. En voor de zekerheid voeg ik er wellicht ten overvloede aan toe dat ook ik zou balen als een wedstrijd van PSV niet zou doorgaan om genoemde reden. Wel zou ik ook het grotere plaatje zienBrael wrote: ↑09 Sep 2024, 18:221. Het staken gaat over vervroegd pensioen he, niet over supportersgeweld. Dus nee, deze staking draait niet om voetbal.psvgouda wrote: ↑09 Sep 2024, 17:56 Ja, het is vervelend dat wedstrijden geen doorgang kunnen vinden door de politiestakingen. Maar: natuurlijk proberen de stakers de relevantie van hun actie maatschappelijk duidelijk te maken door het de maatschappij te laten voelen, in dit geval voetbalsupporters. Anders zou staken wel een erg vrijblijvende en nietszeggende bezigheid zijn. Een goed functionerende politie lijkt mij van groter maatschappelijk belang dan het doorgaan van een voetbalwedstrijd. Maar zoals wel vaker denken de voetbalsupporters dat zij boven dan wel buiten alles staan en dat zij onredelijk getroffen worden door de stakingen, die immers niets met voetbal te maken hebben. Treinstakingen hebben ook niets met jouw of mijn werk te maken, toch vinden ze plaats en moeten wij dan naar een andere oplossing zoeken om naar en van ons werk te gaan. Bij voetbal is een ding anders: namelijk dat het gedrag van een relatief kleine groep 'supporters' de politie inzet nodig maken. Dat en niets anders is de crux van dit alles. Inmiddels is dat al zo lang zo ver geëscaleerd, dat wij dat als een maatschappelijk gegeven beschouwen, waarover wij het niet meer hoeven te hebben. Zo af en toe lees ik hier dat iemand dat inziet, maar het gros van de 'verongelijkten' heeft het uitsluitend over het gegeven dat politiestakingen en voetbal niets met elkaar te maken hebben en dat zij zich onredelijk benadeeld voelen. Of woorden van die strekking. Krijg eens een iets ruimere blik, heus het vermindert de spanning...
2. En ook voor jou, je kunt makkelijk stakingen bedenken die ook nut hebben, maar de samenleving niet raken.
3. Als laatste, als je de gehele samenleving wil raken, moet je de stakingen ook "eerlijk" verdelen. Staak dan ook een keer bij een stapavond in een willekeurige Nederlandse stad, bij de intocht van Sinterklaas of bij een werkbezoek van Willem Alexander. Alleen het voetbal pakken is erg goedkoop.
Last edited by psvgouda on 09 Sep 2024, 18:48, edited 1 time in total.
- Joenepsv
- Legende
Als elke beroepsgroep gaat staken die meent recht te hebben op vroeg pensioen ligt heel Nederland op zijn gat. Agenten zijn ook een stel doetjes geworden al wil ik niet generaliseren natuurlijk. En ben het helemaal eens met enkele posters hierboven. Het voetbal is een makkelijk slachtoffer. Zeker als je bij Ajax tegen Utrecht of Feyenoord gaat staken. Doe dat dan lekker een keer bij Poldervogels tegen Swift Boys.
- psvgouda
- Vedette
Risico wedstrijd of geen risico wedstrijd, dat is de vraag...Joenepsv wrote: ↑09 Sep 2024, 18:45 Als elke beroepsgroep gaat staken die meent recht te hebben op vroeg pensioen ligt heel Nederland op zijn gat. Agenten zijn ook een stel doetjes geworden al wil ik niet generaliseren natuurlijk. En ben het helemaal eens met enkele posters hierboven. Het voetbal is een makkelijk slachtoffer. Zeker als je bij Ajax tegen Utrecht of Feyenoord gaat staken. Doe dat dan lekker een keer bij Poldervogels tegen Swift Boys.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- ShovingNE2
- Site Admin
Dus bij iedere eis van de vakbonden dient er maar gebukt te worden en de boel gehonoreerd. En als de overheid het niet honoreerd maken we gewoon een bedrijfstak kapot totdat ze wel buigen.Voormalig KG wrote: ↑09 Sep 2024, 17:33er wordt gewoonweg niet geluisterd naar een belangrijk punt voor een belangrijke beroep in onze samenleving.
Chantage heet dat. Nu is het nog te overzien. Wat als ze nog 3 duels van Ajax pakken? Wat als ze CL duels pakken? Hoe groot mag de schade zijn aan bedrijven die part noch deel aan het conflict hebben?
Ik kom uit een politienest overigens, dus ik vind wat ze nastreven helemaal prima. Maar hoeveel schade mag je andere bedrijven toebrengen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Natuurlijk gaan we daaraan voorbij, dat is namelijk helemaal niet het onderwerp van discussie. Dat die mensen zich zouden moeten gedragen, daar zijn we het allemaal over eens. Maar daar is de politie juist voor he, om risicovolle situaties te begeleiden.psvgouda wrote: ↑09 Sep 2024, 18:45 1. Ja, dat is mij geheel en al duidelijk. Heb ook nergens anders beweerd. Wel beweer ik dat politie inzet al heel lange tijd nodig is omdat een deel van de supporters zich niet kan gedragen. als dat niet nodig zou zijn, zou er gewoon kunnen worden gevoetbald. Nu kan dat niet. En kom niet aan met de dooddoener dat recentelijk een paar wedstrijden wel zonder politie inzet konden doorgaan. Het gaat natuurlijk om de risico wedstrijden, aldus aan te wijzen door de locale driehoek. Wedstrijden van Ajax tegen Feyenoord en Utrecht zijn al sinds mensenheugenis risico wedstrijden. Waarom ook al weer? Als zij dat niet waren, dan was politie inzet niet nodig. Maar weer gaan velen daaraan voorbij
Helemaal mee eens, maar dat is een beetje naast het punt dat ik maak. Dat punt is dat je ook kunt staken zonder dat het publiek daar in deze mate last van heeft. Het niet innen cq. uitschrijven van boetes zoals je verderop aangeeft, is daar een mooi voorbeeld van. Als je de politiek wil bewegen tot bepaalde zaken, kun je ook stakingen doen waar de politiek last van heeft. Leidt ook tot enorme media-aandacht, het treft de politici direct en je hoeft geen honderdduizenden voetbalfans te gebruiken om een punt te maken. Maar hier zijn we het redelijk over eens, geloof ik.2. Benieuwd... Stakingen hebben per definitief het oogmerk nut te hebben voor de groepering die staakt, voor de maatschappij als geheel heeft de staking iha geen nut, behalve verbetering van de primaire of secundaire arbeidsvoorwaarden voor de beroepsgroep in kwestie en in afgeleide zin in meerdere of mindere mate voor de maatschappij als geheel In dit geval: een tevreden en daardoor beter functionerende politie: het is een zwaar beroep en strijd om vroegpensioen lijkt mij volkomen legitiem).
Natuurlijk zijn ze bovenmatig benadeeld, ze worden ook bovenmatig betrokken in deze stakingen. Daarnaast ziet iedereen het grotere plaatje denk ik wel, alleen trekken de meesten daar andere conclusies uit dan jij.3. Staken is niet eerlijk vanuit ons standpunt gezien. Het gaat natuurlijk om maatschappelijke impact, om aandacht vragen als andere middelen niet meer helpen om je verzoek/eis kracht bij te zetten en jij meent wel in je recht te staan. Dus dan kies je iets dat gevoeld word, iets waarmee je de publiciteit haalt, vanzelfsprekend: de discussie hier toont aan dat dat het geval is. Dat je ook andere evenementen kunt gebruiken: ja, dat kan en dat is imo geen onterechte opmerking. Er worden dus al minder boetes geïnd, dat voelt de minister van Financiën al, maar blijkbaar nog niet genoeg. Om wat luchtiger te eindigen: dat wij ons hier druk maken om wat Ajax overkomt, vind ik dan wel erg grappig. (En ja, ik realiseer mij dat ook PSV in beginsel slachtoffer van politiestakingen kan worden). Hoogstwaarschijnlijk gaan we het niet eens worden, maar ik vind het een beetje irritant dat voetbalsupporters zich bovenmatig benadeeld lijken te voelen. En voor de zekerheid voeg ik er wellicht ten overvloede aan toe dat ook ik zou balen als een wedstrijd van PSV niet zou doorgaan om genoemde reden. Wel zou ik ook het grotere plaatje zien
-
Ik ben benieuwd of Ajax überhaupt 1 thuiswedstrijd gaat spelen als de stakingen doorgaan. Risico of niet. Als je ziet hoe krampachtig Halsema op alles reageert. Ik denk dat ook wedstrijden tegen bijvoorbeeld NEC worden verboden door Halsema en het niets met risicowedstrijden te maken heeft.
Mooi waarom dit volstrekt onzin is. Weet je wie er bij het overleg met de lokale driehoek aansluit? Juist, de politiechef. Dat betekent dat de politiechef onder meer moet aangeven of een wedstrijd kan doorgaan. Wat denk jij dat hij of zij zal adviseren als ze willen dat de stakingen nut hebben?
Waarom wat willen ze? Een regeling voor eerder vroegpensioen. Waarom moet je daar voetbalclubs bij betrekken? Verwachten ze dat de directie van Ajax naar Den Haag gaat om aan te geven dat het echt moet? En wat als de politiek niets om voetbal geeft? Verwachten ze dat wij, de supporters, in opstand voor ze gaan komen? Als je echt impact wil maken, zorg je ervoor dat politici hun werk niet meer kunnen doen. Dan raak je ze.psvgouda wrote: ↑09 Sep 2024, 18:45Staken is niet eerlijk vanuit ons standpunt gezien. Het gaat natuurlijk om maatschappelijke impact, om aandacht vragen als andere middelen niet meer helpen om je verzoek/eis kracht bij te zetten en jij meent wel in je recht te staan. Dus dan kies je iets dat gevoeld word, iets waarmee je de publiciteit haalt,
In dit geval toch 100% terecht dat de voetbalsupporter zich bovenmatig benadeeld voelt? Sterker nog, wij zijn de enige “groep” die geraakt wordt door de staking. Een specifieke aanval op de voetbalsupporters.psvgouda wrote: ↑09 Sep 2024, 18:45 Om wat luchtiger te eindigen: dat wij ons hier druk maken om wat Ajax overkomt, vind ik dan wel erg grappig. (En ja, ik realiseer mij dat ook PSV in beginsel slachtoffer van politiestakingen kan worden). Hoogstwaarschijnlijk gaan we het niet eens worden, maar ik vind het een beetje irritant dat voetbalsupporters zich bovenmatig benadeeld lijken te voelen.
En ja, ook al is het Ajax. Het slaat natuurlijk nergens op dat wij dalijk op 5 wedstrijden staan en hun op 2. Dat is voor niemand goed. Verder is het ook wachten tot wij aan de beurt zijn. Kunnen we grappig over doen, maar dat is het laatste waar je op zit te wachten.
Stel ze krijgen hun zin niet. Wat wordt de volgende stap? Champions league kapot maken? Zullen de bij de UEFA blij mee zijn.
Echt volkomen kansloos van de politie. Kan er niks goeds over zeggen.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- ForestForest
-
- Nationale topspeler
Je kunt er lang en breed over lullen, maar het is hun goed recht. En als voetbalsupporters zich zouden gedragen zou dit voor de clubs helemaal geen issue zijn.
Wel grappig dat ze in Amsterdam nu complotten zien omdat de politiewoordvoerder (let wel, de woordvoerder) een PSV-supporter is. Misschien kan Wout daar eens induiken.
Wel grappig dat ze in Amsterdam nu complotten zien omdat de politiewoordvoerder (let wel, de woordvoerder) een PSV-supporter is. Misschien kan Wout daar eens induiken.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ze hebben hier wel een punt. Die is sinds kort overgeplaatst. Hier zie je hem nog in actie op zijn vorige locatie op het bureau bij de Matildelaan: