Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 30 Jul 2021, 12:56
Joenepsv wrote: 30 Jul 2021, 12:52 Hoeft van mij niet te komen. Zie liever dat er geïnvesteerd wordt in jong talent. Maar dat is vloeken in de kerk hier.
Het is helemaal geen vloeken in de kerk. Er zijn echt genoeg mensen die hun vraagtekens bij Boateng zetten, ook hier en ook ik.

Maar realistisch bekeken is dit een speler die altijd in de basis stond bij een van de beste elftallen van deze eeuw en een belangrijke rol had in het feit dat dat zo'n goed elftal was. Het is ook voor mij ontzettend moeilijk om dan te roepen dat het geen aanwinst is. Ja: zonde voor Boscagli en Teze, maar voor PSV - en daar gaat het me primair om - zou dit een hele fijne aanwinst zijn. Kost wederom ook niks aan transfergeld. Aan Boscagli en Teze dan om te leren van Ramalho en Boateng, hoewel je natuurlijk het meeste leert van speeltijd.

Ik had het een paar maanden geleden over een loodzware afweging die je als PSV moet maken: geef je Boscagli en Teze na een uitstekend seizoen de ruimte om basisspeler te blijven, of ga je daadwerkelijk proberen een volgende stap te zetten met nieuwe impulsen daar achterin? Voor beide scenario's valt wat te zeggen en in beide scenario's neem je een risico.
Natuurlijk moet je gaan voor nieuwe impulsen achterin. Boscagli en Teze waren prima, maar zijn m.i. allebei niet goed genoeg om kampioen mee te worden.

De grote vraag voor mij is: moet je ze willen vervangen door spelers die allebei geen restwaarde meer hebben?
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik Elfrink staat ook te posten bij de Herdgang volgens mij. Lanks de weg in zijn auto.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha er staat dus wel wat te gebeuren.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trek hem uit die auto Wily.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijd voor een WTF twitter account voor willy tranfer market.
Saibari is underrated.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hahaha, weer een mooi hoofdstuk in het transferjosti geschiedenis boek, want het is boekwaardig al die transferverhalen en anekdotes.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ome Dumfries het zegt moet het wel waar zijn.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 30 Jul 2021, 13:20 Rik Elfrink staat ook te posten bij de Herdgang volgens mij. Lanks de weg in zijn auto.
Hoek 'm neer. Jij verdient die primeur.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 30 Jul 2021, 13:18
Ykhim wrote: 30 Jul 2021, 12:56


De grote vraag voor mij is: moet je ze willen vervangen door spelers die allebei geen restwaarde meer hebben?
De waarde van Teze en Boscagli zal sowieso niet hard stijgen. Terwijl de waarde van Gakpo, Madueke en hopelijk Berisha juist heel hard kan stijgen door de komst van Boateng..
Last edited by guus on 30 Jul 2021, 13:26, edited 1 time in total.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als dit waar blijkt te zijn krijgen we wel een erg leuk elftal.
Boateng en Berisha en mogelijk nog een aanvaller en een middenvelder.
Dan is het team wel extreem veel sterker dan vorig seizoen. Zelden z'n grote transformatie gezien binnen een jaar.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elfrink heeft nog nachtmerries van het laten schieten van de Götze scoop, gaat m nu niet gebeuren.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GillesdelaCroquette wrote: 30 Jul 2021, 13:24
Wilysimba wrote: 30 Jul 2021, 13:20 Rik Elfrink staat ook te posten bij de Herdgang volgens mij. Lanks de weg in zijn auto.
Hoek 'm neer. Jij verdient die primeur.
Graag filmen!
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha, PSV supporters zijn tijdens transferperiodes toch ook wel de meest achterlijke supporters die er zijn he. En het klinkt gek, maar ik bedoel het op een positieve manier.
Begon al met de jaarlijks terugkerende transfer van Saviola naar PSV. Daarna de magische grens van 100 pagina's die nodig was om iemand te laten tekenen. Inmiddels hebben we flightradars, spottende supporters en raad het plaatje in de vorm van oren en/of kuiten... 😂
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom hebben wij een verdediger nodig zonder restwaarde die er alleen maar voor zorgt dat de enige verdediger met restwaarde die we nog hebben op de bank beland. Vind het echt gevaarlijk om met alleen maar oudjes te gaan gokken op prijzen/CL.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 30 Jul 2021, 13:34 Waarom hebben wij een verdediger nodig zonder restwaarde die er alleen maar voor zorgt dat de enige verdediger met restwaarde die we nog hebben op de bank beland. Vind het echt gevaarlijk om met alleen maar oudjes te gaan gokken op prijzen/CL.
Ik ben supporter, niet de accountant van PSV. Elke speler die ons beter maakt, en dat doet Boateng, is in mijn boekje welkom.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 30 Jul 2021, 13:34 Waarom hebben wij een verdediger nodig zonder restwaarde.
Om de 'zwarte shirtjes' tegen te houden zodat je niet weer wordt lastig gevallen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 30 Jul 2021, 13:30 Haha, PSV supporters zijn tijdens transferperiodes toch ook wel de meest achterlijke supporters die er zijn he. En het klinkt gek, maar ik bedoel het op een positieve manier.
Begon al met de jaarlijks terugkerende transfer van Saviola naar PSV. Daarna de magische grens van 100 pagina's die nodig was om iemand te laten tekenen. Inmiddels hebben we flightradars, spottende supporters en raad het plaatje in de vorm van oren en/of kuiten... 😂
Benieuwd wat we volgend jaar aan dat rijtje toe kunnen voegen..

Mooiste tijd van het jaar toch. Heerlijk al die geruchten en discussies.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 30 Jul 2021, 13:34 Waarom hebben wij een verdediger nodig zonder restwaarde die er alleen maar voor zorgt dat de enige verdediger met restwaarde die we nog hebben op de bank beland. Vind het echt gevaarlijk om met alleen maar oudjes te gaan gokken op prijzen/CL.
De wedstrijd tegen Galatasaray van de voorbije week liet zien dat de bank op een aantal plekken te magertjes is. Boscagli en Teze verdwijnen niet zomaar uit het elftal.

Het nadeel is dat je met een dure jongen als Boateng bijna verplicht bent om dit jaar al de Champions League te halen. En dan negeer ik gemakshalve nog eventjes het landskampioenschap.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GillesdelaCroquette wrote: 30 Jul 2021, 13:35
trouwepsvfan wrote: 30 Jul 2021, 13:34 Waarom hebben wij een verdediger nodig zonder restwaarde die er alleen maar voor zorgt dat de enige verdediger met restwaarde die we nog hebben op de bank beland. Vind het echt gevaarlijk om met alleen maar oudjes te gaan gokken op prijzen/CL.
Ik ben supporter, niet de accountant van PSV. Elke speler die ons beter maakt, en dat doet Boateng, is in mijn boekje welkom.
Volgens mij heb je er als supporter weinig aan als wij in de toekomst én geen prijzen pakken (omdat Ajax de komende tijd natuurlijk ook een goed elftal kan kopen) én ook geen geld meer hebben (door verkoop van spelers) om de selectie een upgrade te geven, maargoed.

Het huidige transferbeleid is m.i. totaal niet duurzaam. Jonge spelers verlengen hun contracten ook minder nu. Schmidt geeft ze ook niet echt een kans in een wedstrijd waar het kan. Vind dat toch wel een zorgelijke ontwikkeling
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 30 Jul 2021, 13:20 Rik Elfrink staat ook te posten bij de Herdgang volgens mij. Lanks de weg in zijn auto.
Aparte gast ben jij.
Brengt het nodige - positieve - leven in de brouwerij. :Thumbsup:
Last edited by Ailon on 30 Jul 2021, 13:45, edited 1 time in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 30 Jul 2021, 13:34 Waarom hebben wij een verdediger nodig zonder restwaarde die er alleen maar voor zorgt dat de enige verdediger met restwaarde die we nog hebben op de bank beland. Vind het echt gevaarlijk om met alleen maar oudjes te gaan gokken op prijzen/CL.
"Alleen maar oudjes"


Eeeeeen debunked:

https://www.transfermarkt.nl/PSV-eindho ... verein/383
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 30 Jul 2021, 13:39
GillesdelaCroquette wrote: 30 Jul 2021, 13:35

Ik ben supporter, niet de accountant van PSV. Elke speler die ons beter maakt, en dat doet Boateng, is in mijn boekje welkom.
Volgens mij heb je er als supporter weinig aan als wij in de toekomst én geen prijzen pakken (omdat Ajax de komende tijd natuurlijk ook een goed elftal kan kopen) én ook geen geld meer hebben (door verkoop van spelers) om de selectie een upgrade te geven, maargoed.

Het huidige transferbeleid is m.i. totaal niet duurzaam. Jonge spelers verlengen hun contracten ook minder nu. Schmidt geeft ze ook niet echt een kans in een wedstrijd waar het kan. Vind dat toch wel een zorgelijke ontwikkeling
Ik ga er als supporter gemakshalve van uit dat PSV prima weet wat ze aan het doen zijn en dat ze mij niet nodig hebben om aan de handrem te trekken.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 30 Jul 2021, 13:30 Haha, PSV supporters zijn tijdens transferperiodes toch ook wel de meest achterlijke supporters die er zijn he. En het klinkt gek, maar ik bedoel het op een positieve manier.
Begon al met de jaarlijks terugkerende transfer van Saviola naar PSV. Daarna de magische grens van 100 pagina's die nodig was om iemand te laten tekenen. Inmiddels hebben we flightradars, spottende supporters en raad het plaatje in de vorm van oren en/of kuiten... 😂
We zijn Arsenal voorbij lees ik net.

https://i.gyazo.com/762ad829d5756299edb ... 9a652b.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 30 Jul 2021, 13:40
trouwepsvfan wrote: 30 Jul 2021, 13:34 Waarom hebben wij een verdediger nodig zonder restwaarde die er alleen maar voor zorgt dat de enige verdediger met restwaarde die we nog hebben op de bank beland. Vind het echt gevaarlijk om met alleen maar oudjes te gaan gokken op prijzen/CL.
"Alleen maar oudjes"


Eeeeeen debunked:

https://www.transfermarkt.nl/PSV-eindho ... verein/383
Met Götze, Zahavi, Ramalho, van Ginkel, Propper en Mwene heb je een behoorlijk aantal spelers aangetrokken waar je netto niet veel aan gaat overhouden natuurlijk. Natuurlijk kunnen we met Gakpo en Madueke nog cashen, maar daarna is het even afwachten, ook omdat een behoorlijk aantal spelers nog niet verlengd heeft en de kans op speeltijd niet super groot is
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 30 Jul 2021, 13:39
trouwepsvfan wrote: 30 Jul 2021, 13:34 Waarom hebben wij een verdediger nodig zonder restwaarde die er alleen maar voor zorgt dat de enige verdediger met restwaarde die we nog hebben op de bank beland. Vind het echt gevaarlijk om met alleen maar oudjes te gaan gokken op prijzen/CL.
De wedstrijd tegen Galatasaray van de voorbije week liet zien dat de bank op een aantal plekken te magertjes is. Boscagli en Teze verdwijnen niet zomaar uit het elftal.

Het nadeel is dat je met een dure jongen als Boateng bijna verplicht bent om dit jaar al de Champions League te halen. En dan negeer ik gemakshalve nog eventjes het landskampioenschap.
Je bent als PSV zijnde altijd verplicht om CL en landskampioenschap te halen en dat lukt eerder met een sterk elftal hè. Teze en Boscagli, leuk en doen aardig mee maar niet top.
Locked