Ik merk dat iedereen toe is aan transfernieuws, helaas heb ik vandaag niks kunnen spotten. Alle ballen op Rik of wie dan ook dan voor de rest van de avond.
Rudie-10 wrote: ↑30 Jul 2021, 20:29
Is het eigenlijk al een uitgemaakte zaak dat Drommel nummer 1 is onder de lat?
Tot nu toe wel. Gelijkwaardig aan Mvogo en die is gehuurd en vertegenwoordigd dus geen enkele waarde. Met terugwerkende kracht is de Mvogo transfer een belachelijke gebleken. Gehuurd voor ongeveer twee miljoen per jaar en kan er niks van.
Al die geruchten en insiders maken dit forum tijdens de zomerperiode toch leuk. Ik lees ze allemaal met evenveel plezier. Ik zou het leuk vinden als er nog een Zuid-Amerikaanse parel wordt gestrikt. Scout PSV daar nog of zijn de goede spelers daar nu helemaal niet meer haalbaar? Volgens gaan er ook veel Braziliaanse en Argentijnse talenten naar de MLS tegenwoordig, erg jammer.
Wel een contract tot 2025 zag ik. Constructie met koop en terughuur voor een jaar zou wel een leuke optie zijn. Kan hij volgend seizoen de concurrentie aangaan met Drommel als de huur van Mvogo is afgelopen. Hij heeft ook al eens bij de Braziliaanse selectie gezeten
22 jarige Braziliaanse keeper van 1 meter 99 spelend voor Flamengo.
Keeper.
We hebben er 14
14 is nogal overdreven tenzij jij de keepers van de F pupillen ook mee telt.. Maar vandaar ook dat er gesproken wordt over een constructie door Armada wat dus een koop + jaar terug verhuur zou kunnen zijn. Dan heb je volgend jaar meteen de opvolger van Mvogo binnen dan kunnen we in ieder geval het aantal op 14 houden he.
ruuddevil wrote: ↑30 Jul 2021, 20:08
@ShovingNE2 Mag je zeggen, maar het is inmiddels duidelijk. Als ik aan het stoeien ben met mijn mattie Ardbeg word ik ook vermanend toegesproken. De manier waarop jij Ailon aanvalt vind ik storend. Ik waardeer zijn bijdragen wel.
100% eens en ieder ander forumlid die een dergelijke toon zou aanslaan zou door een van de mods al lang op de vingers zijn getikt of zelfs een kaart hebben gekregen. Als de bijdrages van Ailon je niet aanstaan lees je toch lekker verder, heel simpel. Spreek Ailon regelmatig via pb en de info die hij deelt is vaak juist. Ik denk dat het merendeel hier de bijdrage van zowel Ailon, RIO, Struviet, Armada of wie dan ook met 'inside info' waardeert en als het je niet aanstaat prima maar vecht dat lekker uit via pb ofzo.
On topic: Is Berisha al gespot door @Wilysimba? En Souza is een goede talentvolle keeper die ik al vaker in pb heb besproken met Zuid-Amerika kenner @Ykhim en Berisha ontdekker @Sensation.
100% mee eens. Kom je trouwens weer op frequente basis hier posten? Heb je een tijd lang niet gezien
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford