Max? Gakpo? Gotze? Mwene? Hoeveel opties wil je hebben?
Transferwindow 2021-2022
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Max en Gakpo? Madueke kan daarnaast ook wel een balletje trappen en Götze zal nog genoeg aan de zijkant te vinden zijn.
-
- Legende
Middenvelder weet ik niet, maar de RB gaat echt wel komen. Heb er alle vertrouwen in.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- trouwepsvfan
- Vedette
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
- Hatseflats
- Vedette
- Joenepsv
- Legende
Ik hoor steeds dat we een pinchhitter nodig zijn maar volgens mij is Schmidt er helemaal niet de trainer naar om pinchhitter in te zetten. Hebben tegen Benfica weer gezien dat hij tot het eind vasthoudt aan zijn visie en daar weinig concessies aan wil doen. Bovendien is de speelstijl van PSV helemaal niet geschikt voor Luuk. Die mist de dynamiek en het voetballend vermogen. Daarnaast wordt er bijzonder weinig gescoord met het hoofd. Ook dat heeft met de speelstijl te maken.
Dit was het ideale moment om te investeren in een Berisha of een Hlozek en zo zijn er nog voldoende spelers te noemen met kwaliteit, haalbaarheid en restwaarde. Luuk halen is de makkelijke weg kiezen. En als het daar bij blijft neig ik toch naar een onvoldoende voor John ondanks zijn goede start.
Dit was het ideale moment om te investeren in een Berisha of een Hlozek en zo zijn er nog voldoende spelers te noemen met kwaliteit, haalbaarheid en restwaarde. Luuk halen is de makkelijke weg kiezen. En als het daar bij blijft neig ik toch naar een onvoldoende voor John ondanks zijn goede start.
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Zo hee.
Luuk de Jong komt wellicht terug. Wat is dat even kudt zeg, Martin Gaus zou hier geen natte neus van krijgen.
De meest succesvolle PSV spits van de afgelopen 10 jaar. 112 goals in 204 duels. Wat een drama. Pass de prozac even door boys.
Nee, de ekte topper is Berisha! Jeweettoch, die geweldenaar die we allemaal kennen van clubs als Liefering, Magdeburg, LASK Linz en -2 jaar geleden nog- het illustere Rheinhof Altag. Owja, en van zijn 38 duels voor RB Salzburg waarin hij het duizelingwekkende aantal van 16 goals scoorde. In Oostenrijk.
Ter vergelijking: Ronaldo, Messi, Lewandowski en M'Bappe scoorden gezamenlijk (ja, u leest het goed: gezamenlijk!) 0 (nul. zero) doelpunten in die competitie.
#LuukLe9end
Luuk de Jong komt wellicht terug. Wat is dat even kudt zeg, Martin Gaus zou hier geen natte neus van krijgen.
De meest succesvolle PSV spits van de afgelopen 10 jaar. 112 goals in 204 duels. Wat een drama. Pass de prozac even door boys.
Nee, de ekte topper is Berisha! Jeweettoch, die geweldenaar die we allemaal kennen van clubs als Liefering, Magdeburg, LASK Linz en -2 jaar geleden nog- het illustere Rheinhof Altag. Owja, en van zijn 38 duels voor RB Salzburg waarin hij het duizelingwekkende aantal van 16 goals scoorde. In Oostenrijk.
Ter vergelijking: Ronaldo, Messi, Lewandowski en M'Bappe scoorden gezamenlijk (ja, u leest het goed: gezamenlijk!) 0 (nul. zero) doelpunten in die competitie.
#LuukLe9end
-
-
- Legende
Denneboom/Ball revisited.Heissenberrug wrote: ↑28 Aug 2021, 19:42 Het begint langzaam maar zeker een mega-anti-climax te gaan worden zeg. Wat een domper.
-