Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Aug 2021, 08:12
ruuddevil wrote: 30 Aug 2021, 06:47 Het is ontzettend triest. Rik Elfrink leest hier over Vinicius, en appt John. Meestal krijg je dan de ontkenning ‘niet aan de orde’. En als het wel actueel is krijgen Rik en die sul van VI wat info zodat ze simultaan hun berichtje kunnen typen.
John appt niet of nauwelijks met journalisten. Zeker niet in deze periode. Die info komt niet bij PSV vandaan, maar dat kan je toch zelf ook wel bedenken neem ik aan? Er is echt helemaal nul belang voor PSV om via een watcher naar buiten te brengen dat ze inderdaad met Vinicius bezig zijn. Sterker nog: het schaadt de zaak nog veel eerder dan dat het helpt. Dat gaan ze toch nooit doen.

Als je bedenkt hoelang Elfrink en Timmer al clubwatcher zijn (samen tikken ze de 25 jaar aan denk ik) kan je wellicht bedenken waar het wel vandaan komt. Of als je de artikelen leest van de watchers of de podcasts luistert: ze zeggen het namelijk met enige regelmaat. Maar dat neemt de clickbaitbende niet over.
Waar doel je dan op? Op bronnen rondom de club of zoals het nu steeds lijkt rechtstreeks van Twitter af? 😬

Ik luister alle podcast afleveringen normaal gesproken, weet oprecht niet wat je bedoelt.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zit ff het Benfica forum door te nemen. Daar snappen ze er dus niks van. Niemand snapt waarom hij niet opgesteld wordt (termen als heeft hij JJ (Jorge Jesus) zijn vrouw gene*kt ofzo dat hij niet wordt opgesteld?) en dat het brandhout blijft en de echt goede spelers vertrekken... Er zijn iig heel veel fans van hem op dat forum.

https://serbenfiquista.com/forum/geral/ ... 3407/20760
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ze hebben het echt vaak in artikelen over de herkomst. Marco nog van de week over Luuk (dacht ik) 'Uit contact met de entourage zoals ze dat noemen blijkt....'

De contacten en nieuws van journalisten liggen niet met name bij TD's (niet alleen bij PSV). Maar bij makelaars, makelaarskantoren en familieleden. Dat is al sinds jaar en dag zo. En vanuit een club wordt er steeds minder gecommuniceerd omdat het simpelweg een tegengesteld belang is als je een speler wil binnenhalen.

Geef 1 reden waarom John de Jong naar Timmer en Elfrink gisteren een appje zou sturen over Vinicius. Dat gaat toch helemaal nooit gebeuren? Dat is exact tegengesteld aan het belang van PSV om Zenit en Frankfurt te laten weten dat het klopt dat wij hem ook willen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Aug 2021, 09:56 Ze hebben het echt vaak in artikelen over de herkomst. Marco nog van de week over Luuk (dacht ik) 'Uit contact met de entourage zoals ze dat noemen blijkt....'

De contacten en nieuws van journalisten liggen niet met name bij TD's (niet alleen bij PSV). Maar bij makelaars, makelaarskantoren en familieleden. Dat is al sinds jaar en dag zo. En vanuit een club wordt er steeds minder gecommuniceerd omdat het simpelweg een tegengesteld belang is als je een speler wil binnenhalen.

Geef 1 reden waarom John de Jong naar Timmer en Elfrink gisteren een appje zou sturen over Vinicius. Dat gaat toch helemaal nooit gebeuren? Dat is exact tegengesteld aan het belang van PSV om Zenit en Frankfurt te laten weten dat het klopt dat wij hem ook willen.
Ik kan me inderdaad wel wat interviews ook heugen met bijv raiola verleden jaar. Daar zullen wel de geruchten vandaag gelekt worden inderdaad. Logisch ook wel
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Aug 2021, 09:56 Ze hebben het echt vaak in artikelen over de herkomst. Marco nog van de week over Luuk (dacht ik) 'Uit contact met de entourage zoals ze dat noemen blijkt....'

De contacten en nieuws van journalisten liggen niet met name bij TD's (niet alleen bij PSV). Maar bij makelaars, makelaarskantoren en familieleden. Dat is al sinds jaar en dag zo. En vanuit een club wordt er steeds minder gecommuniceerd omdat het simpelweg een tegengesteld belang is als je een speler wil binnenhalen.

Geef 1 reden waarom John de Jong naar Timmer en Elfrink gisteren een appje zou sturen over Vinicius. Dat gaat toch helemaal nooit gebeuren? Dat is exact tegengesteld aan het belang van PSV om Zenit en Frankfurt te laten weten dat het klopt dat wij hem ook willen.
Een reden zou kúnnen zijn dat PSV alsnog inzet op Berisha (fingers crossed) en Salzburg op deze manier in 'paniek' wil laten raken om zo terug in te gaan op het laatste bod. Zeg maar wat he. Maar het is op z'n minst opvallend dat Elfrink en Timmer met grote regelmaat twee minuten na elkaar een vrijwel identiek berichtje de nulletjes en ééntjes-database insturen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alles komt goed.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 30 Aug 2021, 10:05Alles komt goed.
behalve in rotterdam zuid.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoffenheim wacht op een uitgaande transfer naar Italië om geld vrij te maken voor Doan.

Wie kan dit zijn?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Yo John, 38 uur en er is nog genoeg te doen. Transfer of 5/6 (in- en uitgaand samen) moet er zeker nog plaatsvinden. Gas erop.
#FreeGeneratie4
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

At the final reachout, Stuttgart management are challenging PSV Eindhoven over 23-year old German forward Mergim Berisha. A homecoming U21 international, the 1998-born hitman, who managed to display a great deal of skills under the flag of Red Bull Salzburg, is tempted by the chance to join his home country top-tier league.

Still on a deal with Austrian giants until June 2022, former LASK Linz fender, suitable both as a centre forward and as a second striker, has been set a 10 million euros transfer fee, though a trade might be arranged on an under double-digit sum, due to his unavailability to extend.
Dit vind ik ook nog; PL interesse.
Der VfB Stuttgart hat offenbar einen vielversprechenden Anlauf bei Mërgim Berisha (23) gewagt. Letztlich vertagte man einen Transfer laut einem Bericht des ‚kicker‘ allerdings, weil Mitbewerber aus der Premier League auf den Plan traten und den Preis für den Angreifer nach oben trieben.
Je zou zeggen dat er genoeg geld is om gewoon 10 miljoen neer te klappen. Het is niet alleen voor nu maar ook voor aankomende jaren een perfect fit oplossing. Desnoods doe je hem een laatste bod qua transfer om hem over de streep te trekken.

Ik vind Carlos Vinicius een prima alternatief overigens. Het liefst haal ik ze beide.
Last edited by 11 Tinus on 30 Aug 2021, 10:17, edited 1 time in total.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 30 Aug 2021, 10:09 Yo John, 38 uur en er is nog genoeg te doen. Transfer of 5/6 (in- en uitgaand samen) moet er zeker nog plaatsvinden. Gas erop.
Misschien vandaag vast beginnen met 1 of 2 spelers ;)
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 30 Aug 2021, 10:15
Je zou zeggen dat er genoeg geld is om gewoon 10 miljoen neer te klappen. Het is niet alleen voor nu maar ook voor aankomende jaren een perfect fit oplossing. Desnoods doe je hem een laatste bod qua transfer om hem over de streep te trekken.
Zware blessures daargelaten, kun je er voor die 10 miljoen geen buil aan vallen voor zo'n speler.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Vinicius gewoon met Ryan Air komen? :mrgreen:

https://i.gyazo.com/8dc44d14c59b82d6f97 ... 78c3a0.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 30 Aug 2021, 10:15
At the final reachout, Stuttgart management are challenging PSV Eindhoven over 23-year old German forward Mergim Berisha. A homecoming U21 international, the 1998-born hitman, who managed to display a great deal of skills under the flag of Red Bull Salzburg, is tempted by the chance to join his home country top-tier league.

Still on a deal with Austrian giants until June 2022, former LASK Linz fender, suitable both as a centre forward and as a second striker, has been set a 10 million euros transfer fee, though a trade might be arranged on an under double-digit sum, due to his unavailability to extend.
Dit vind ik ook nog; PL interesse.
Der VfB Stuttgart hat offenbar einen vielversprechenden Anlauf bei Mërgim Berisha (23) gewagt. Letztlich vertagte man einen Transfer laut einem Bericht des ‚kicker‘ allerdings, weil Mitbewerber aus der Premier League auf den Plan traten und den Preis für den Angreifer nach oben trieben.
Je zou zeggen dat er genoeg geld is om gewoon 10 miljoen neer te klappen. Het is niet alleen voor nu maar ook voor aankomende jaren een perfect fit oplossing. Desnoods doe je hem een laatste bod qua transfer om hem over de streep te trekken.

Ik vind Carlos Vinicius een prima alternatief overigens. Het liefst haal ik ze beide.
Echter wil de speler zelf misschien liever naar de Bundesliga en/ of de premier league, ongeacht je aan de vraagprijs voldoet. Dat is op dit moment moeilijk te zeggen.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als de vraagprijs 10mln is zou ik dat nú blind op tafel klappen. Geef ze er desnoods Luckassen bij. Kan hij ook mooi weer met zijn beste maatje spelen.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heeft Koning John eigenlijk ooit een deal gemaakt in de laatste 24 uur? Ik meen dat ie niet zo houdt van dat nippertjeswerk. Dat zou betekenen dat vandaag de laatste dag is dat we nog wat kunnen verwachten.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1,689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ziege maar ook zagge wrote: 30 Aug 2021, 10:38 Heeft Koning John eigenlijk ooit een deal gemaakt in de laatste 24 uur? Ik meen dat ie niet zo houdt van dat nippertjeswerk. Dat zou betekenen dat vandaag de laatste dag is dat we nog wat kunnen verwachten.
Volgens mij kwam er vorig jaar nog wel een aardige speler op de laatste dag? ;)
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die spits Vinícius, dat lijkt me er wel eentje zeg. Puur afgaande op de beelden. Heeft ook al ervaring in Engeland afgelopen jaar.
Lijkt een speler die ondanks zijn kracht/lengte beschikt over een aardige snelheid,

Hopelijk lukt het om deze speler (al dan niet tijdelijk) binnen te halen. Daarnaast zou ik nog gaan voor een vervanger van Dumfries maar begreep dat ze bezig zijn met een middenvelder wat bij enigszins bevreemd gezien de huidige mogelijkheden op het middenveld.
Koekoek!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pelle was 27 toen hij naar Feyenoord kwam. Het was geen geweldenaar maar deed vervolgens bij Feyenoord alles goed en werd echt een cult held. Ik voorzie dat zo'n Carlos Vinicius een vergelijkbaar verhaal kan worden. Het lijkt me een spits die ook beter wordt per doelpunt wat hij maakt.

Stel je kunt een koopoptie van pak en beet 15 miljoen afspreken dan koop je hem alleen als hij echt een topper blijkt te zijn en hij het naar zijn zin heeft hier. En als het net wat minder is dan koop je volgend jaar een andere.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gestelnaar wrote: 30 Aug 2021, 10:40
ziege maar ook zagge wrote: 30 Aug 2021, 10:38 Heeft Koning John eigenlijk ooit een deal gemaakt in de laatste 24 uur? Ik meen dat ie niet zo houdt van dat nippertjeswerk. Dat zou betekenen dat vandaag de laatste dag is dat we nog wat kunnen verwachten.
Volgens mij kwam er vorig jaar nog wel een aardige speler op de laatste dag? ;)
Ik vond die Fein best tegenvallen. ;)
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gestelnaar wrote: 30 Aug 2021, 10:40
ziege maar ook zagge wrote: 30 Aug 2021, 10:38 Heeft Koning John eigenlijk ooit een deal gemaakt in de laatste 24 uur? Ik meen dat ie niet zo houdt van dat nippertjeswerk. Dat zou betekenen dat vandaag de laatste dag is dat we nog wat kunnen verwachten.
Volgens mij kwam er vorig jaar nog wel een aardige speler op de laatste dag? ;)
Verrek da's waar ook :tongue:

OK dan blijft 't nog ff spannend
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Transferjosti: de vriendin van Berisha heeft dit forum gelezen en daar zelfs een post op Instagram aan gewijd.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Omg het is nog waar ook. RIO is nu wereldberoemd.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:lol:
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

linkje or it didn't happen
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Locked