Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Griezmann terug naar Atletico Madrid officieel. Vind het bizar wat Barca allemaal doet
Raw85
Meervoudig international

Pff wil eigenlijk naar bed maar durf het niet omdat ik bang ben wat te missen
PSV90
Nationale topspeler

Sensation wrote: 31 Aug 2021, 22:03 Echt dik tevreden ben ik niet, omdat een echt basiswaardige RB en Sangaré stand-in missen. Maar het gebeurt zelden dat de volledige wensenlijst afgevinkt kan worden in een transferperiode. Wel is heel duidelijk dat deze transferzomer een enorm positieve impact op de spelersgroep, club en supporters heeft. Wel overal gewoon heel tevreden, als je Van Ginkel en Pröpper voor je middenveld binnensleept, met Ramalho je beste verdediger sinds Moreno haalt, met Drommel een prima keeper en met Vini een hele goede spits. Ook uitgaand de nodige transferwensen van mij vervuld.
Punt is dat het deze zomer ogenschijnlijk makkelijk had gekund, nadat we al voor de eerste training het meeste hadden opgelost en vooralsnog een zeer positieve balans hebben.

Na het vertrek van Viergever hoop ik wel nog op een (rechtsbenige) verdediger. Uitgaand hoop ik met name nog op Luckassen, maar als die naar Turkije kan heeft hij nog wat meer tijd.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Hatseflats wrote: 31 Aug 2021, 22:05 De keuring zal ook voor 23.59u moeten neem ik aan. Duurt meestal ook wel ruim een half uur ofzo, toch?
Volgens mij is dat een risico dat de club dan kan nemen. Volgens mij zijn er basiszaken die gekeurd dienen te worden. Hoe intensief en diepgaand de keuring daadwerkelijk is, dat bepaald de club zelf. Kan me voorstellen dat onder tijdsdruk bepaalde aspecten nu niet gekeurd worden, maar na de deadline. Met de daarbij horende risico’s dus.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Van Gotze wisten we rond 21.30 de eerste berichten toch? Wordt nu wel erg laat dan. Toch zo benieuwd of dit het blijft of niet. Ik wilde een uur geleden alles al afsluiten maar nu gaan we door ook....
guus
Internationale topspeler

LucNilis87 wrote: 31 Aug 2021, 22:01 Ik ben dik tevreden als dit het is voor deze transferperiode. Heb alleen zo’n gevoel dat Schmidt niet helemaal tevreden zal zijn.
Nou daar kan ik inkomen dat Schmidt niet helemaal tevreden is. Ik ben het ook absoluut niet. Selectie is niet top om echt mee te strijden om het kampioenschap, een blessure van Ramalho of Götze is niet op te vangen.
Struviet
Meervoudig international

FritskePhilips wrote: 31 Aug 2021, 22:09
Hatseflats wrote: 31 Aug 2021, 22:05 De keuring zal ook voor 23.59u moeten neem ik aan. Duurt meestal ook wel ruim een half uur ofzo, toch?
Volgens mij is dat een risico dat de club dan kan nemen. Volgens mij zijn er basiszaken die gekeurd dienen te worden. Hoe intensief en diepgaand de keuring daadwerkelijk is, dat bepaald de club zelf. Kan me voorstellen dat onder tijdsdruk bepaalde aspecten nu niet gekeurd worden, maar na de deadline. Met de daarbij horende risico’s dus.
Klopt. Wordt ook weleens gebruikt gemaakt van medische keuringen van anderen, zoals de huidige club. Die ze aan het begin van het seizoen/voorbereiding gedaan hebben. Denk aan hartfilmpjes etc.
Massimo
Legende

TomPSV wrote: 31 Aug 2021, 22:02 Bijzonder vreemd om Viergever te laten gaan als je geen vervanger aantrekt.
Zijn vervanger was afgelopen seizoen al in de gelederen, maar niet beschikbaar. Nu wel en hij heeft Obispo.
Ardbeg
Mister PSV

guus wrote: 31 Aug 2021, 22:11
LucNilis87 wrote: 31 Aug 2021, 22:01 Ik ben dik tevreden als dit het is voor deze transferperiode. Heb alleen zo’n gevoel dat Schmidt niet helemaal tevreden zal zijn.
Nou daar kan ik inkomen dat Schmidt niet helemaal tevreden is. Ik ben het ook absoluut niet. Selectie is niet top om echt mee te strijden om het kampioenschap, een blessure van Ramalho of Götze is niet op te vangen.

Wel hoor.
JChovanec
Meervoudig international

Mocht er nog een inkomende transfer plaatsvinden is het meegenomen, overall is er goed ingekocht. Dat zie je ook terug in de gespeelde wedstrijden. Natuurlijk zou je nog een topper erbij willen maar ik zie geen spelers van het huidige team die ik op de bank zou willen zien. Ik begrijp ook wel er niet veel spelers naar PSV willen komen voor invalbeurten. Dus vervangers zullen niet van veel hoger niveau zijn als dat wij nu op de bank hebben. Vraag me wel af wat Roger ervan vindt.
TomPSV
Legende

Massimo wrote: 31 Aug 2021, 22:12
TomPSV wrote: 31 Aug 2021, 22:02 Bijzonder vreemd om Viergever te laten gaan als je geen vervanger aantrekt.
Zijn vervanger was afgelopen seizoen al in de gelederen, maar niet beschikbaar. Nu wel en hij heeft Obispo.
6 verdedigers voor 4 posities (Max, Obispo, Boscagli, Ramalho, Teze, Mwene) is te weinig.
guus
Internationale topspeler

Roger zal teleurgesteld zijn want die wil ver komen in de EL en weet dat PSV toch echt nog een flinke stap moet zetten om Ajax voorbij te gaan.
Heruone
Lid scoutingsteam

Iemand die nog de transferdeadline day kijkt van FC Afkicken? Die Ted van Leeuwen klinkt echt als een smerige potloodventer zo door de telefoon in de mic met z'n stem :lol:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Robson de Souza
Vedette

TomPSV wrote: 31 Aug 2021, 22:14

6 verdedigers voor 4 posities (Max, Obispo, Boscagli, Ramalho, Teze, Mwene) is te weinig.
Tel Oppegard nu op zijn minst gewoon eens mee. Die is goed genoeg (even goed of beter dan Viergever op LB). Daarnaast zijn er afgelopen week twee RB's gehaald die nog jong zijn maar misschien ook al aan kunnen haken. Maar het zijn minimaal 7 verdedigers voor 4 posities.
billyboy
Bankzitter

Boys is dit het? Nog 1 uur en 45 minuten te gaan en een vaag gerucht dat Mart met gierende banden een MacFlurry is gaan halen?
Rigo
Bankzitter

Heruone wrote: 31 Aug 2021, 22:15 Iemand die nog de transferdeadline day kijkt van FC Afkicken? Die Ted van Leeuwen klinkt echt als een smerige potloodventer zo door de telefoon in de mic met z'n stem :lol:
Haha val bijna in slaap joh
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Dit gebeurd al jaren bij de club. Ik ben er wel aan gewend. Oppergard mag je mee rekenen, denk ik. Vorig jaar hadden we er even veel toen was Obispo geblesseerd bijna het hele jaar.
Ardbeg
Mister PSV

guus wrote: 31 Aug 2021, 22:15 Roger zal teleurgesteld zijn want die wil ver komen in de EL en weet dat PSV toch echt nog een flinke stap moet zetten om Ajax voorbij te gaan.
Onzin. Dikke onzin. We hebben ze keihard afgemaakt. Was geen toeval.
Jwoeloe
Moderator

Linksback: Max, Oppegard
Links centraal: Boscagli, Obispo
Rechts centraal: Ramalho, Teze
Rechtsback: ?, Mwene

Een echte glasbak op rechtsback zou het echt afmaken, al is die kans niet super groot. Mogelijkheid is er wel nu Viergever weg gaat. Vind wel dat we Oppegard als volle optie moeten zien voor achterin. Wel dun bezet met 7 spelers voor 4 posities.
Sao-Mellow
Meervoudig international

billyboy wrote: 31 Aug 2021, 22:16 Boys is dit het? Nog 1 uur en 45 minuten te gaan en een vaag gerucht dat Mart met gierende banden een MacFlurry is gaan halen?
Waarschijnlijk wel joh, een verassing zou mooi zijn maar lijkt niet echt meer reeel na de woorden van Rik.
FC Bavaria
Ballenjongen
Clubvoorkeur: Wa denkte zelf?

Heruone wrote: 31 Aug 2021, 22:15 Iemand die nog de transferdeadline day kijkt van FC Afkicken? Die Ted van Leeuwen klinkt echt als een smerige potloodventer zo door de telefoon in de mic met z'n stem :lol:
Zo ziet 'ie er ook uit... :sick:
psvamsterdam1913
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Robson de Souza wrote: 31 Aug 2021, 22:16

Tel Oppegard nu op zijn minst gewoon eens mee. Die is goed genoeg (even goed of beter dan Viergever op LB). Daarnaast zijn er afgelopen week twee RB's gehaald die nog jong zijn maar misschien ook al aan kunnen haken. Maar het zijn minimaal 7 verdedigers voor 4 posities.
Ja en dan is Luckassen er nog niet eens bij opgeteld. Plus onze supersterren Thomas en Mauro die ook als back uit de voeten kunnen (volgens Schmidt dan).
ComeOnPSV
Vedette

Ik vind FC Afkicken het leuk doen, echter ging het voor mijn gevoel wel mega veel over 010. Komt omdat die jongen daar zit.

Ik vind het vermakelijk een discussie over Dessers, maar op een gegeven moment uitgezet.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

guus wrote: 31 Aug 2021, 22:15 Roger zal teleurgesteld zijn want die wil ver komen in de EL en weet dat PSV toch echt nog een flinke stap moet zetten om Ajax voorbij te gaan.
Jij denkt dat we Ajax tegenkomen in de EL?

Sowieso, laatste keer dat ik die soepjurken heb zien spelen verloren ze met 0-4 :cool:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
AddoCultheld
Internationale topspeler

Fey heeft Dessers definitief binnen iig.
Locked