Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 31 Aug 2021, 22:42 Mustafi kunnen we na de deadline halen.
Maar niet inschrijven voor Euro dan toch?
Bakkertje01
Regelmatige invaller
Posts: 305
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
FOOTB_REM_S: No

Kunnen we Serge Aurier niet halen, schijnt transfervrij te zijn.
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Of Rafael Pereira da Silva
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij kun je een transfervrije speler nog steeds inschrijven tot morgennacht:
st A has to be submitted online by the following deadlines:

30 July 2021 (24.00CET) for all matches in the third qualifying round;

13 August 2021 (24.00CET) for all matches in the play-offs;

2 September 2021 (24.00CET) for all further matches from the first match in the group stage up to and including the final.

Niet dat er nog iemand bij komt, maar het zou kunnen haha.
User avatar
Park
Nationale topspeler
Posts: 2,112
Joined: 25 Aug 2017, 19:12
FOOTB_REM_S: No

Zou kunnen dan, vorig jaar had Götze geen dag later kunnen komen, dan hadden we hem niet meer kunnen inschrijven.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Bakkertje01 wrote: 01 Sep 2021, 14:11 Kunnen we Serge Aurier niet halen, schijnt transfervrij te zijn.
Absolute waardeloze speler. Volgens mij wilden we af van tactisch domme spelers en dit is er dan ook nog eentje die op zijn tijd ook nog achterlijke overtredingen maakt. Nooit doen voor die vijf topwedstrijden, die hij per jaar speelt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Thijs85 wrote: 01 Sep 2021, 16:26
Bakkertje01 wrote: 01 Sep 2021, 14:11 Kunnen we Serge Aurier niet halen, schijnt transfervrij te zijn.
Absolute waardeloze speler. Volgens mij wilden we af van tactisch domme spelers en dit is er dan ook nog eentje die op zijn tijd ook nog achterlijke overtredingen maakt. Nooit doen voor die vijf topwedstrijden, die hij per jaar speelt.
Idd. Daarnaast ook een kwal van een vent die al regelmatig in opspraak is geweest.

Naar mijn idee staat er in de winter het volgende te doen:

-Rechtsback
-Backup Sangaré
-Backup Götze tenzij Doan het goed doet
-De nieuwe Malen/Madueke
-Spelers lozen.

Buiten de eerder genoemde Vanderson, iemand suggesties voor een goede rechtsback?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ola Aina van Torino. 2 jaar geleden voor 9mil gekocht van Chelsea, vorig seizoen verhuurd aan Fulham, nu terug bij Torino en contract tot juli 2023. Dus deze winter nog anderhalf jaar. Was basisspeler bij Fulham en nu bij Torino. Mag je best wat geld voor uitgeven want homegrown voor Engelse clubs en komt uit Chelsea jeugd, dus zo'n speler die wel wat waard kan worden. Is 24 btw.

Echt zo'n best of both worlds van Mwene en Teze vind ik, verdedigend en qua postuur vergelijkbaar met Teze (1.84m), maar met meer aanvallende drive, goede voorzet en twee benig.

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Sensation[/mention] Reece James vind ik ook zo'n interessante back. Lijkt me momenteel onhaalbaar, al kan dit zomaar volgend jaar anders zijn, met een handelshuis als Chelsea.

User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

[mention]Ardbeg[/mention] Reece James heeft op dit moment een transferwaarde van 40mil, hele hele goede back, maar ik denk dat hij voor een enorm bedrag overstap binnen PL kan maken. Nadeel trouwens van Ola Aina, Nigeriaans international dus Africa Cup. Maargoed loopt tot begin februari, dus dat ene maandje extra kan ook nog wel :mrgreen:
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 02 Sep 2021, 10:50 Ola Aina van Torino. 2 jaar geleden voor 9mil gekocht van Chelsea, vorig seizoen verhuurd aan Fulham, nu terug bij Torino en contract tot juli 2023. Dus deze winter nog anderhalf jaar. Was basisspeler bij Fulham en nu bij Torino. Mag je best wat geld voor uitgeven want homegrown voor Engelse clubs en komt uit Chelsea jeugd, dus zo'n speler die wel wat waard kan worden. Is 24 btw.

Echt zo'n best of both worlds van Mwene en Teze vind ik, verdedigend en qua postuur vergelijkbaar met Teze (1.84m), maar met meer aanvallende drive, goede voorzet en twee benig.

Dat is inderdaad een goede speler.
Al zie ik dan nog liever Wilfried Singo komen.
Die is groter en sterker. Ik denk ook nog onhaalbaarder. Het zou wat zijn.


Dit is ook een leuke voor rechtsback.
Doet denken aan een vleugje Arias, de felheid van Guardado, de kanonskogels van Alex, een betere techniek dan Denzel en het haar van Ramalho.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ik zie bij Jong Oranje ene Fabian de Keijzer op doel staan. Verricht een paar geweldige reddingen. N=1 uiteraard, maar interessant om eens vaker te bekijken.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Komt uit de jeugdopleiding van Utrecht. Vaste keeper van Jong FCU en tweede keeper achter Paes nu. Verwacht dat hij over 1 of 2 seizoenen wel doorschuift, maar wellicht dat een andere club hem nog eerder oppikt
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat Hannes Wolf van Gladbach zeker op het lijstje van PSV staat. Hij is een bijzondere voetballer, die wellicht in de toekomst prima Götze kan vervangen of ermee samenspelen.



Op verschillende posities voorin en op het middenveld inzetbaar.
Snel, positioneel goed, snel, kalm en ook snel.
Daarnaast ervaring op gedaan bij RB Salzburg en RB Leipzig in de manier van spelen. Hij kan het niveau van de Bundesliga aan dus zou hem graag zien komen.

Unser Hannes!
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik ga het toch maar zeggen, maar Midtsjø bevalt me al jaren prima. Het is weliswaar geen hoogvlieger en ook niet iemand die ooit de Europese top gaat halen, maar wel de beste speler van AZ en duidelijk toe aan een stap hogerop. Zal ook echt geen 15 miljoen hoeven kosten en lijkt me, gekeken naar het totaalplaatje, wel een prima vervanger voor Sangaré die na dit seizoen echt wel weg is. Als je bij AZ komende zomer aanklopt met een miljoen of 10, dan vraag ik me af of ze nee gaan zeggen.

Zonder bal top en aan de bal een onderschatte speler. Ik zie dat wel zitten.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Midtsjo heeft een contract tot 2023, dus zal deze zomer wel betaalbaar zijn. Vraag is of hij niet een stap naar een grotere competitie in gedachten heeft. Daarnaast vraag ik me af of PSV naast vGinkel, Götze en Pröpper nog een speler van (tegen de) dertig op het middenveld moet willen. Wel een prima speler uiteraard.
User avatar
Vreetzak
Verbannen
Posts: 98
Joined: 27 Aug 2021, 18:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Uit verveling even Real Celta aangezet. Scouten op basis van één wedstrijd lijkt me wat overdreven maar Javi Galan maakt een geweldige indruk op linksback. Stevig in de duels, lekkere dribbel en veel loopvermogen. Ik ga hem wat meer in de gaten houden.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vreetzak wrote: 12 Sep 2021, 22:51 Ik ga hem wat meer in de gaten houden.
Zakken chips erbij, prima! ;)
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ik wil toch even een momentje om mijn drie natte dromen voor de spitspositie te vergelijken:

Hlozek staat nu op 3 goals en 6 assists in 15 wedstrijden
Berisha staat op 1 goal en 1 assist in 9 wedstrijden (tegenvaller..)
Arthur Cabral is op dit moment koning. 20 goals en 6 assists in 16 wedstrijden. Als die bij Basel blijft moeten we gewoon van de winter of van de zomer nog een keer een poging wagen, die gozer is een garantie voor goals. Tenzij Vini natuurlijk gaat vlammen waar ik nog steeds op hoop, hij en Cabral zijn redelijk dezelfde types alhoewel Cabral koppend iets beter is.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

De cijfers van Hlozek zijn niet slecht, maar ook niet spectaculair. Arthur Cabral daarentegen is on 🔥. Berisha moeten we maar vergeten, alleen mevrouw Berisha is nog welkom.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 01 Oct 2021, 10:09 De cijfers van Hlozek zijn niet slecht, maar ook niet spectaculair.
3 goals in 15 duels.
Als Zahavi met zulke cijfers aankomt staat het forum hier in de fik.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vorig jaar kwam Hlozek tot 23 wedstrijden (tijdje geblesseerd geweest) 15 goals en 9 assists. Het is net welke cijfers erbij pakt.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Een talent om in de gaten te houden, Devin Haen van De Graafschap. In de voorbereiding al wat positieve dingen over hem gelezen en gister 2 keer gescoord.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 01 Oct 2021, 10:09 De cijfers van Hlozek zijn niet slecht, maar ook niet spectaculair.
Speelt volgens mij ook niet meer in de punt van de aanval, maar vanaf de flanken. Belangrijk als je op basis van statistieken gaat beoordelen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 02 Oct 2021, 07:42
ruuddevil wrote: 01 Oct 2021, 10:09 De cijfers van Hlozek zijn niet slecht, maar ook niet spectaculair.
Speelt volgens mij ook niet meer in de punt van de aanval, maar vanaf de flanken. Belangrijk als je op basis van statistieken gaat beoordelen.
Volgens transfermarkt bijna elke wedstrijd als spits gespeeld,
Post Reply