Je hoeft zelf niet vlekkeloos te zijn om iemand op een fout te wijzen. Anders mag niemand meer ergens iets van zeggen.
Prima dat dit zo gebeurt. Hopen dat hij het oppikt.
Yorbe Vertessen
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Iets met de uil en vleugels Maar zijn wel lijpe feestjes altijd.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- trouwepsvfan
- Vedette
Allemaal van die corpsballen met gladgeschoren babyface. Buh.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- ShovingNE2
- Site Admin
Een voetbalsupporter zei: als Vindicat voor veel onrust in de stad zorgt en bussen sloopt krijgen ze een A locatie in de stad, een bak subsidie en de burgemeester komt op bezoek. Als voetbalsupporters dat doen gelden er andere regels.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV
Niemand doet "roomser dan de paus". Je moet gewoon geen ongewenste foto's van je pik gaan sturen als vrouwen daar niet op staan te wachten.Rickskeg wrote: ↑08 Oct 2021, 14:16Niet goed praten, maar iedereen doet hier alsof hij/zij roomser dan de paus zijn geweest op die leeftijd…
En daarbij willen sommigen hem al naar de psycholoog hebben….
Oftewel het groter maken dan het is. Een jonge jongen die een fout maakt. Hopen dat hij er van leert en door
- trouwepsvfan
- Vedette
Eens met je laatste zin, maar voorlopig is er toch geen bewijs van dat tweede? We hebben alleen foto’s gezien dat hij z’n hand juist voor little Yorbe hield.Ardbeg wrote: ↑08 Oct 2021, 14:45Niemand doet "roomser dan de paus". Je moet gewoon geen ongewenste foto's van je pik gaan sturen als vrouwen daar niet op staan te wachten.Rickskeg wrote: ↑08 Oct 2021, 14:16
Niet goed praten, maar iedereen doet hier alsof hij/zij roomser dan de paus zijn geweest op die leeftijd…
En daarbij willen sommigen hem al naar de psycholoog hebben….
Oftewel het groter maken dan het is. Een jonge jongen die een fout maakt. Hopen dat hij er van leert en door
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee, bewijs niet maar dat werd wel geschreven. Overigens vind ik het gewoon cringy as shit om dergelijke foto's te sturen. Ik hou daar echt niet van, dat gedrag. Ja, het is naief van die dames en ja, het is heel zwak om het zo naar "de media" te spelen maar dan moet ons Yorbe ook wel normaal doen.trouwepsvfan wrote: ↑08 Oct 2021, 14:48Eens met je laatste zin, maar voorlopig is er toch geen bewijs van dat tweede? We hebben alleen foto’s gezien dat hij z’n hand juist voor little Yorbe hield.
-
- Internationale topspeler
Waarschijnlijk lees je deze reactie niet. Omdat je me op blok hebt. Precies wat die vrouwen ook kunnen doen. Blokknop en door.Ardbeg wrote: ↑08 Oct 2021, 14:50Nee, bewijs niet maar dat werd wel geschreven. Overigens vind ik het gewoon cringy as shit om dergelijke foto's te sturen. Ik hou daar echt niet van, dat gedrag. Ja, het is naief van die dames en ja, het is heel zwak om het zo naar "de media" te spelen maar dan moet ons Yorbe ook wel normaal doen.trouwepsvfan wrote: ↑08 Oct 2021, 14:48
Eens met je laatste zin, maar voorlopig is er toch geen bewijs van dat tweede? We hebben alleen foto’s gezien dat hij z’n hand juist voor little Yorbe hield.
- trouwepsvfan
- Vedette
Het werd geschreven door ‘Roddelpraat’, een programma van Jan Roos, die vandaag ook twitterde dat Albert Heijn klanten om een QR-code ging vragen (quod non). Je ziet bij dit soort dingen wel vaker dat als er iets naar buiten komt (die spiegelfoto) dat andere mensen dan ineens ook roepen dat ze zijn dick gezien hebben.Ardbeg wrote: ↑08 Oct 2021, 14:50Nee, bewijs niet maar dat werd wel geschreven. Overigens vind ik het gewoon cringy as shit om dergelijke foto's te sturen. Ik hou daar echt niet van, dat gedrag. Ja, het is naief van die dames en ja, het is heel zwak om het zo naar "de media" te spelen maar dan moet ons Yorbe ook wel normaal doen.trouwepsvfan wrote: ↑08 Oct 2021, 14:48
Eens met je laatste zin, maar voorlopig is er toch geen bewijs van dat tweede? We hebben alleen foto’s gezien dat hij z’n hand juist voor little Yorbe hield.
Maargoed, ik heb er zelf ervaring mee. Het is vies en klote. Hopelijk gebruikt(e) Yorbe zijn verstand
- Ardbeg
- Mister PSV
Dan moet je me ook geen dickpics sturenAddoCultheld wrote: ↑08 Oct 2021, 14:53Waarschijnlijk lees je deze reactie niet. Omdat je me op blok hebt. Precies wat die vrouwen ook kunnen doen. Blokknop en door.Ardbeg wrote: ↑08 Oct 2021, 14:50
Nee, bewijs niet maar dat werd wel geschreven. Overigens vind ik het gewoon cringy as shit om dergelijke foto's te sturen. Ik hou daar echt niet van, dat gedrag. Ja, het is naief van die dames en ja, het is heel zwak om het zo naar "de media" te spelen maar dan moet ons Yorbe ook wel normaal doen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Tsja deze quote van Dennis Schouten zegt ook alles:trouwepsvfan wrote: ↑08 Oct 2021, 14:54Het werd geschreven door ‘Roddelpraat’, een programma van Jan Roos, die vandaag ook twitterde dat Albert Heijn klanten om een QR-code ging vragen (quod non). Je ziet bij dit soort dingen wel vaker dat als er iets naar buiten komt (die spiegelfoto) dat andere mensen dan ineens ook roepen dat ze zijn dick gezien hebben.Ardbeg wrote: ↑08 Oct 2021, 14:50
Nee, bewijs niet maar dat werd wel geschreven. Overigens vind ik het gewoon cringy as shit om dergelijke foto's te sturen. Ik hou daar echt niet van, dat gedrag. Ja, het is naief van die dames en ja, het is heel zwak om het zo naar "de media" te spelen maar dan moet ons Yorbe ook wel normaal doen.
Maargoed, ik heb er zelf ervaring mee. Het is vies en klote. Hopelijk gebruikt(e) Yorbe zijn verstand
"We krijgen af en toe tips en dit was een geweldige tip", begon Schouten zijn intro. "Eerst dacht ik dat het niet interessant was, dit heb ik zelf ook wel eens gedaan", ging Schouten verder over de gestuurde foto's van Vertessen.
Ooh het is een bekend persoon, in dat geval gaan we lekker bashen.
Ja, het is smerig, nee je moet het niet doen, maar kom op... Alles wat er nu is uitgelekt is vrij onschuldig, maar bij geen interesse natuurlijk voor die dames een enorme rede om te weigeren en hem lekker te blokkeren.
Last edited by Sensation on 08 Oct 2021, 14:59, edited 1 time in total.
-
- International
Ardbeg wrote: ↑08 Oct 2021, 14:50Nee, bewijs niet maar dat werd wel geschreven. Overigens vind ik het gewoon cringy as shit om dergelijke foto's te sturen. Ik hou daar echt niet van, dat gedrag. Ja, het is naief van die dames en ja, het is heel zwak om het zo naar "de media" te spelen maar dan moet ons Yorbe ook wel normaal doen.trouwepsvfan wrote: ↑08 Oct 2021, 14:48
Dus we moeten die jongen afbranden op hoofdzakelijk hear say van die trieste figuren..
Foto’s sturen ja dom, maar Roddelpraat klopt het lekker op.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik brand helemaal niemand af. Tevens staat hij heel duidelijk op die foto's en heeft het niets met hearsay te maken. Yorbe moet er gewoon voor zorgen dat zoiets niet gezegd kan worden.Rickskeg wrote: ↑08 Oct 2021, 14:57Ardbeg wrote: ↑08 Oct 2021, 14:50
Dus we moeten die jongen afbranden op hoofdzakelijk hear say van die trieste figuren..
Foto’s sturen ja dom, maar Roddelpraat klopt het lekker op.
- trouwepsvfan
- Vedette
Met de hearsay wordt bedoeld dat we helemaal geen bewijs hebben dat hij ook zijn dick naar die vrouwen stuurt. Voorlopig hebben we alleen die spiegelfoto en dat gaat Roddelpraat nu lekker opkloppen.
Met je laatste zin wel eens trouwens.
Snapchat, iemand?
geintje natuurlijk
- voskat
- Nationale topspeler
Dan heb je er al naar moeten kijken.AddoCultheld wrote: ↑08 Oct 2021, 14:53 Waarschijnlijk lees je deze reactie niet. Omdat je me op blok hebt. Precies wat die vrouwen ook kunnen doen. Blokknop en door.
Bovendien gaat dat gewoon vervelen hoor. Meestal blijft het niet bij één zo'n figuur. Of bij twee. Of drie.
-
- International
Wat trouwepsvfan zegt inderdaad… Laten we het voor laten wat het is: jeugdige onbezonnenheid/stommiteit..
- trouwepsvfan
- Vedette
Wow je hebt de rollen gewoon omgedraaid. FAKE NEWS
- Trixm
- Vedette
Ik dacht dat na de discussies in het ihattaren topic het obligaat is om karakter, etniciteit en afkomst te beoordelen. Dit is al de zoveelste Belg met privé problemen, gokproblemen, chronisch probleem om de juiste sport te kiezen en nu een met een hormonaal probleem. Het begint structureel te worden met die Belgen.
Saibari is underrated.
- Ardbeg
- Mister PSV
Wow, da's gek. Dat heeft de post zelf gedaan. Anyway.
-
- Lid scoutingsteam
Ik ook, maar die jongen had het verkeerde nummer te pakken. Maakte daarna netjes zijn excuses. Da's toch fraai hoor.trouwepsvfan wrote: ↑08 Oct 2021, 14:54Maargoed, ik heb er zelf ervaring mee. Het is vies en klote. Hopelijk gebruikt(e) Yorbe zijn verstand
- voskat
- Nationale topspeler
Verkeerd nummer.. gebeurt dat serieus nog?Ykhim wrote: ↑08 Oct 2021, 15:24Ik ook, maar die jongen had het verkeerde nummer te pakken. Maakte daarna netjes zijn excuses. Da's toch fraai hoor.trouwepsvfan wrote: ↑08 Oct 2021, 14:54Maargoed, ik heb er zelf ervaring mee. Het is vies en klote. Hopelijk gebruikt(e) Yorbe zijn verstand