Anonymous insta story viewer werkt
Maximiliano Romero
-
- Vedette
- Ardbeg
- Mister PSV
Oh echt? Top
- De Realist
- Internationale topspeler
Ho ho, toen shanice een trainingsgoaltje maakte een paar maanden terug was het ook voorpaginanieuws he [mention]ruuddevil[/mention]
En die was toch wel een stuk minder mooi dan deze
En die was toch wel een stuk minder mooi dan deze
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Regelmatige invaller
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Regelmatige invaller
Brengt Zenden ongeluk..? Of is dit gewoon de Latijnse variant van Sierd de Vos' 'koekoek'?
https://www.goal.com/en/news/what-is-th ... plqmxl2dun
https://www.goal.com/en/news/what-is-th ... plqmxl2dun
- ShovingNE2
- Site Admin
Kunst. Drommel staat op de goal.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Mooi goal. Wat mij opviel tegen NEC was dat hij bij de cornervlag, bij het tijdrekken niet alleen balvast maar ook erg wendbaar leek. Ik zie er echt nog steeds een enorm potentieel in.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Dat wordt de komende weken kauwen op de vraag wat er van dit PSV kan worden als Maxi fit blijft. Zo'n wrang vraagstuk eigenlijk, want als supporter voel je de angst op wéér een blessure ergens ook wel. Maar als je hem dan weer ziet invallen met dat gif, die werklust, die scherpte, dan wens je je bijna niks liever dan wekelijks 90 minuten Maxi als spits.
-
- Vedette
Tegen beter weten in hoop ik dat deze jongen eens voor langere tijd fit blijft. Wat zou het toch een mooi verhaal zijn als hij de tweede seizoenshelft zijn definitieve comeback maakt en week in week uit kan spelen. Vandaag viel hij (wederom) uitstekend in. Die tweede goal komt dankzij zijn inzet, de voorzet strak en zuiver. Jammer dat we op het laatst alleen maar de bal in de ploeg hielden. Ik had Maxi ook zijn goaltje gegund.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Maxi fit is niet alleen de beste spits maar zelfs één van de beste spelers die we hebben. Ik durf de gok wel te wagen dat wanneer hij dit blijft en hele wedstrijden gaat spelen dat hij op het treetje onder Gakpo (persoonlijke mening: onze beste speler) staat.
Maar het blijft zo lastig omdat die angst voor een volgende blessure zo groot is. Maar zo prachtig dat die gozer ondanks zoveel tegenslag de afgelopen jaren altijd zo extreem gretig invalt
Maar het blijft zo lastig omdat die angst voor een volgende blessure zo groot is. Maar zo prachtig dat die gozer ondanks zoveel tegenslag de afgelopen jaren altijd zo extreem gretig invalt
-
- Lid van verdienste
Dit is ook een mooi statistiekje, hoor:
Dat was wel vlak na de 2-0 dus inmiddels zit hij op een goal en twee assists in zo'n 60 minuten onder Schmidt.
Maar mooi om te zien hoe hij is teruggekomen! Had ik niet meer verwacht na zijn nieuwe blessure vorig jaar. Laten we hopen dat hij nu wel fit blijft.
Dat was wel vlak na de 2-0 dus inmiddels zit hij op een goal en twee assists in zo'n 60 minuten onder Schmidt.
Maar mooi om te zien hoe hij is teruggekomen! Had ik niet meer verwacht na zijn nieuwe blessure vorig jaar. Laten we hopen dat hij nu wel fit blijft.
-
- Legende
Het is allemaal nog heel kort en fragiel wat we gezien hebben, maar je ziet wel dat hij over een kwaliteit beschikt die voor dit PSV een meerwaarde is en qua kwaliteit sla ik hem ook hoger aan dan Zahavi en Vinicius. Het fit blijven, blijft alleen een dingetje.
- Persepolis
- Vedette