Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

delinkervankhokhlov wrote: 01 Feb 2022, 15:18

Just going to leave this here.
Ik had hem ook al in het topic van John de Jong gepost. Dit is wel iemand die ik hoog heb zitten qua voetbalverstand en geeft me het gevoel dat PSV wellicht toch een goede keuze heeft gemaakt.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 01 Feb 2022, 15:23
delinkervankhokhlov wrote: 01 Feb 2022, 15:18

Just going to leave this here.
Ik had hem ook al in het topic van John de Jong gepost. Dit is wel iemand die ik hoog heb zitten qua voetbalverstand en geeft me het gevoel dat PSV wellicht toch een goede keuze heeft gemaakt.
Je weet nooit of het de goede keuze is geweest, dat kan achteraf pas. PSV heeft zelf ook (schijnbaar) aangegeven dat ze Ahmedhodzic op dit moment niet beter vinden dan Obispo en ze hem daarom niet hebben gehaald. Want je kan zo iemand alleen halen met een grote kans op basisplek maar die kans kan PSV dus niet garanderen omdat nu, bij afwezigheid van Ramalho, wordt ingezet op het duo Boscagli/Obispo.

Als Obispo zich goed gaat ontwikkelen dan is de keuze goed geweest, maar als Ahmedhodzic zich bij Bordeaux razendsnel ontwikkeld en snel beter wordt dan krap je toch even achter de oren.

Ik kan mij er wel in vinden dat hij niet per sé beter is dan Obispo maar dan nog vind ik dat je met kampioensambities best die concurrentie mag binnenhalen, maar voor PSV was blijkbaar de keuze dat een aankoop substantieel beter moet zijn dan wat we nu hebben.

Overigens strookt dit wel met de analyses die hier vaker gepost zijn, daarin wordt regelmatig genoemd dat Ahmedhodzic vooral heel gretig is, de bal altijd snel wil veroveren, en daardoor nogal eens slordig een vrije trap tegen krijgt. Ik denk dat dat door bovengenoemde ook bedoeld wordt met ongecontroleerd. Krijg je dat eruit dan wordt het een zeer goede CV, maar blijft dat erin zitten dan is het best onrustig voor je ploeg.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 01 Feb 2022, 15:30
Robson de Souza wrote: 01 Feb 2022, 15:23

Ik had hem ook al in het topic van John de Jong gepost. Dit is wel iemand die ik hoog heb zitten qua voetbalverstand en geeft me het gevoel dat PSV wellicht toch een goede keuze heeft gemaakt.
Je weet nooit of het de goede keuze is geweest, dat kan achteraf pas. PSV heeft zelf ook (schijnbaar) aangegeven dat ze Ahmedhodzic op dit moment niet beter vinden dan Obispo en ze hem daarom niet hebben gehaald. Want je kan zo iemand alleen halen met een grote kans op basisplek maar die kans kan PSV dus niet garanderen omdat nu, bij afwezigheid van Ramalho, wordt ingezet op het duo Boscagli/Obispo.

Als Obispo zich goed gaat ontwikkelen dan is de keuze goed geweest, maar als Ahmedhodzic zich bij Bordeaux razendsnel ontwikkeld en snel beter wordt dan krap je toch even achter de oren.

Ik kan mij er wel in vinden dat hij niet per sé beter is dan Obispo maar dan nog vind ik dat je met kampioensambities best die concurrentie mag binnenhalen, maar voor PSV was blijkbaar de keuze dat een aankoop substantieel beter moet zijn dan wat we nu hebben.

Overigens strookt dit wel met de analyses die hier vaker gepost zijn, daarin wordt regelmatig genoemd dat Ahmedhodzic vooral heel gretig is, de bal altijd snel wil veroveren, en daardoor nogal eens slordig een vrije trap tegen krijgt. Ik denk dat dat door bovengenoemde ook bedoeld wordt met ongecontroleerd. Krijg je dat eruit dan wordt het een zeer goede CV, maar blijft dat erin zitten dan is het best onrustig voor je ploeg.
Kun je nog niks zeggen.. spelers die hier falen hebben nog goede carrières na PSV en spelers die slagen in NL en falen in het buitenland.. zie het gros van de ajax spelers
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 01 Feb 2022, 15:30
Robson de Souza wrote: 01 Feb 2022, 15:23

Ik had hem ook al in het topic van John de Jong gepost. Dit is wel iemand die ik hoog heb zitten qua voetbalverstand en geeft me het gevoel dat PSV wellicht toch een goede keuze heeft gemaakt.
Je weet nooit of het de goede keuze is geweest, dat kan achteraf pas. PSV heeft zelf ook (schijnbaar) aangegeven dat ze Ahmedhodzic op dit moment niet beter vinden dan Obispo en ze hem daarom niet hebben gehaald. Want je kan zo iemand alleen halen met een grote kans op basisplek maar die kans kan PSV dus niet garanderen omdat nu, bij afwezigheid van Ramalho, wordt ingezet op het duo Boscagli/Obispo.

Als Obispo zich goed gaat ontwikkelen dan is de keuze goed geweest, maar als Ahmedhodzic zich bij Bordeaux razendsnel ontwikkeld en snel beter wordt dan krap je toch even achter de oren.

Ik kan mij er wel in vinden dat hij niet per sé beter is dan Obispo maar dan nog vind ik dat je met kampioensambities best die concurrentie mag binnenhalen, maar voor PSV was blijkbaar de keuze dat een aankoop substantieel beter moet zijn dan wat we nu hebben.

Overigens strookt dit wel met de analyses die hier vaker gepost zijn, daarin wordt regelmatig genoemd dat Ahmedhodzic vooral heel gretig is, de bal altijd snel wil veroveren, en daardoor nogal eens slordig een vrije trap tegen krijgt. Ik denk dat dat door bovengenoemde ook bedoeld wordt met ongecontroleerd. Krijg je dat eruit dan wordt het een zeer goede CV, maar blijft dat erin zitten dan is het best onrustig voor je ploeg.
Maar als je niet overtuigd bent of iemand direct in de basis kan, dan is het uitgeven van 4-5 miljoen ook behoorlijk veel geld. Dan liever even verder kijken en over een half jaar wel iemand halen die significant beter is, tenzij dat Teze/Obispo zich zo goed ontwikkelen dat dat niet nodig is.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het gaat toch ook niet om Ahmedhodzic? Het gaat erom dat een gat in de selectie niet is gedicht. Ahmedhodzic is toevallig een veel genoemde naam maar het maakt mij geen reet uit dat hij niet is gekomen. Als ze er niet van overtuigd zijn dat hij Teze niet uit de basis speelt kan hij er niks van. Een andere verdediger was ook prima geweest. We moeten nu elke dag bidden dat iedereen fit blijft door dit wanbeleid.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heel benieuwd naar komende zomer. Ik verwacht vrij veel uitgaand:

Mvogo (aflopend contract)
Thomas (aflopend contract)
Max (? als hij bankzitter blijft)
Bruma
Romero (om er nog iets aan over te houden, en als hij blijft kan je er ook niet op rekenen)
Zahavi (aflopend contract)

Daar houd je vermoedelijk zo'n 10-12 miljoen euro aan over in totaal. En dan is de kans natuurlijk nog groot dat vertrekken:

Gakpo
Sangaré

Dat zal voor de hoofdprijs zijn, 30-40 miljoen per speler. Daarnaast wordt er altijd wel onverwacht iemand verkocht. Een Boscagli, Mauro, Teze of Doan ofzo. Gebeurt elk jaar omdat het een aanbieding is die eigenlijk niet geweigerd kan worden.

Dan houd je over als kern:

DM: Drommel, Müller, Delanghe
DF: Mwene, Teze, Boscagli, Ramalho, Obispo, Mauro
MV: Veerman, Guti, Van Ginkel, Götze, Ledezma
SP: Madueke, Doan, Vertessen, Fofana

Dat betekent dat er echt een hele drukke zomer komt. Je moet voor de basis dan halen een KEEPER, RECHTSBACK, VERDEDIGENDE MIDDENVELDER, SPITS, LINKSBUITEN. Dat zijn vijf directe versterkingen, dat gebeurt echt zelden. En eigenlijk voor de breedte heb je dan nog een spits, een buitenspeler en een aanvallende middenvenvelder nodig. Dan kom je met doorschuiven van wat jeugd op het volgende uit:

DM: Drommel, Müller, Delanghe, AANKOOP
DF: Mwene, Teze, Boscagli, Ramalho, Obispo, Mauro, AANKOOP, Oppegard
MV: Veerman, Guti, Van Ginkel, Götze, Ledezma, AANKOOP, AANKOOP
SP: Madueke, Doan, Vertessen, AANKOOP, AANKOOP, Bakayoko, Fofana

Dat zijn 22 veldspelers en 4 keepers. Is nog niet erg breed allemaal. Ben heel benieuwd naar komende zomer. John moet wel heel erg aan de bak. Champions League halen belangrijker dan ooit.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dertig miljoen vind ik alvast niet de hoofdprijs. Dat is 45 miljoen en daar boven.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Nog even een hele kleine reminder: Gakpo en Sangaré zijn verschrikkelijk belangrijk voor het team en staan nog jaren onder contract, dus mogen absoluut niet vertrekken als er geen belachelijke prijs (á la wat Ardbeg noemt) voor wordt geboden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 01 Feb 2022, 15:59 Heel benieuwd naar komende zomer. Ik verwacht vrij veel uitgaand:

Mvogo (aflopend contract)
Thomas (aflopend contract)
Max (? als hij bankzitter blijft)
Bruma
Romero (om er nog iets aan over te houden, en als hij blijft kan je er ook niet op rekenen)
Zahavi (aflopend contract)

Daar houd je vermoedelijk zo'n 10-12 miljoen euro aan over in totaal. En dan is de kans natuurlijk nog groot dat vertrekken:

Gakpo
Sangaré

Dat zal voor de hoofdprijs zijn, 30-40 miljoen per speler. Daarnaast wordt er altijd wel onverwacht iemand verkocht. Een Boscagli, Mauro, Teze of Doan ofzo. Gebeurt elk jaar omdat het een aanbieding is die eigenlijk niet geweigerd kan worden.

Dan houd je over als kern:

DM: Drommel, Müller, Delanghe
DF: Mwene, Teze, Boscagli, Ramalho, Obispo, Mauro
MV: Veerman, Guti, Van Ginkel, Götze, Ledezma
SP: Madueke, Doan, Vertessen, Fofana

Dat betekent dat er echt een hele drukke zomer komt. Je moet voor de basis dan halen een KEEPER, RECHTSBACK, VERDEDIGENDE MIDDENVELDER, SPITS, LINKSBUITEN. Dat zijn vijf directe versterkingen, dat gebeurt echt zelden. En eigenlijk voor de breedte heb je dan nog een spits, een buitenspeler en een aanvallende middenvenvelder nodig. Dan kom je met doorschuiven van wat jeugd op het volgende uit:

DM: Drommel, Müller, Delanghe, AANKOOP
DF: Mwene, Teze, Boscagli, Ramalho, Obispo, Mauro, AANKOOP, Oppegard
MV: Veerman, Guti, Van Ginkel, Götze, Ledezma, AANKOOP, AANKOOP
SP: Madueke, Doan, Vertessen, AANKOOP, AANKOOP, Bakayoko, Fofana

Dat zijn 22 veldspelers en 4 keepers. Is nog niet erg breed allemaal. Ben heel benieuwd naar komende zomer. John moet wel heel erg aan de bak. Champions League halen belangrijker dan ooit.
Dan haal je in 1x 100 mln plus binnen dan.. Moeten 5 basisspelers wel te doen zijn..

Stel je haalt een Ortega, Mertens en eventueel Bazoer transfervrij. Dan ga je in ieder geval in kwaliteit en kwantiteit er op voor uit... Hoef je nog maar 3 plekken te vullen. rechtsbacks zijn de duurste spelers over het algemeen niet. En dan heb je minimaal 50 mln voor vervangers van Gakpo en met name Sangare
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Kunnen we aub ophouden over Bazoertje? Je gaat daar niet op vooruit. Tenzij hij voor de bank komt want als je hem daadwerkelijk als vervanger van Sangare ziet: Sorry maar dan heb je het niet begrepen. Soms heb ik het idee dat als we het hier lang genoeg over Ted van de Pavert gaan hebben, dat 75% die gast als aanwist voor PSV gaat zien.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 01 Feb 2022, 16:15 Kunnen we aub ophouden over Bazoertje? Je gaat daar niet op vooruit. Tenzij hij voor de bank komt want als je hem daadwerkelijk als vervanger van Sangare ziet: Sorry maar dan heb je het niet begrepen. Soms heb ik het idee dat als we het hier lang genoeg over Ted van de Pavert gaan hebben, dat 75% die gast als aanwist voor PSV gaat zien.
Voor de breedte is hij prima ;)
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 01 Feb 2022, 16:15 Kunnen we aub ophouden over Bazoertje? Je gaat daar niet op vooruit. Tenzij hij voor de bank komt want als je hem daadwerkelijk als vervanger van Sangare ziet: Sorry maar dan heb je het niet begrepen. Soms heb ik het idee dat als we het hier lang genoeg over Ted van de Pavert gaan hebben, dat 75% die gast als aanwist voor PSV gaat zien.
Kom Ted wel ns tegen in de supermarkt, voetballen kan ie niet.

Overigens zou Bazoer qua z'n kwaliteiten zeker een aanwinst zijn voor PSV. Logisch dat hij genoemd en besproken wordt.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Bazoer moet je niet willen hebben in je groep. Kan je iemand als Mertens halen absoluut doen, maar van iemand als Bazoer wordt je niet beter en in de groep is het vragen om problemen. Juist daar heeft PSV dit seizoen een grote slag geslagen en een terugval op dat gebied moet je niet willen. Een goede teamgeest zou PSV dichter bij Ajax moeten brengen. Wat je nu nodig hebt zijn versterkingen en kwaliteiten waarvan je te weinig hebt en/of je kwijt gaat raken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Los van die mentaliteit: zo'n goede voetballer is het niet. Ik vraag me af wat hij zou toevoegen en op welke positie bovendien.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ben ik het niet mee eens. Vind Bazoer een twijfelgeval qua kwaliteiten. En qua persoonlijkheid twijfel ik geen seconde dat hij een volslagen idioot is. Ook al zou hij geld toe geven moet PSV zijn vingers daar niet aan branden. Maar het zou me niks verbazen als dit de volgende move is van John, want gratis. Geld niet alleen voor Bazoer maar het algehele niveau moet omhoog. We hebben teveel spelers die meehobbelen maar niet uitblinken. Bazoer zou de volgende in lijn zijn die ons niet verder brengt.
Kevinhoz87
Ballenjongen
Posts: 9
Joined: 31 Aug 2021, 08:45
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Stiekem hoop ik dat JdJ een lijntje uitgooit naar Ronald Koeman. Als je er van overtuigd bent dat je wilt verlengen met Schmidt, dan laat je dat in de media echt wel weten. Idem met Schmidt, dan spreek je gewoon uit dat je wilt blijven. Niet elke keer die twijfel en we zien wel. Ben er persoonlijk ook wel een beetje klaar mee. Schmidt heeft gewoon niet gebracht wat we er 1 1/2 jaar geleden van hadden gehoopt.

Wat betreft de selectie:

Keepers: Drommel, Mvogo, Muller, Delanghe

Mocht er een vervanger voor Drommel komen, dan denk ik dat Drommel zelf ook weg wil. Mvogo gaat sowieso weg. Het verschil in Muller of Delanghe weet ik niet, kijk ik te weinig Jong wedstrijden voor. Dat 1 van 2 als Jong keeper gaat fungeren en als 3e keeper lijkt met prima. Mocht Ortega komen, dan heb je alsnog een vacature voor 2e keeper.

Opties: Ortega, Blaswich (2e keeper), Jeroen Zoet (2e keeper). Mocht JdJ geld uit willen trekken voor een groot keeperstalent, dan is het misschien mogelijk om het 1 jarige contract van Maarten vanderVoort van KRC Genk af te kopen.

Verdedigers: Max, Mauro (links) Mwene, (rechts) Boscagli, Ramalho, Obispo, Teze, Seelt (centraal)

Een linie waar we kwetsbaar zijn. Met Max, Boscagli en Ramalho in vorm, hebben we 3 verdedigers die poulefase CL of K.O. Europa League niveau waardig zijn. Mits ze in vorm zijn. Persoonlijk vind ik Teze geen rechtsback. Mwene doet het aardig, Obispo / Seelt? hebben talent. Mauro is multi inzetbaar en de ideale schoonzoon, maar niet het materiaal waar PSV op kan bouwen. In mijn ogen een is een goede linksback en een goede rechtsback een must. Max en Mwene zie ik (misschien niet helemaal realistisch) als ideale wissel. Om niet alles om te hoeven gooien, zouden twee goede aankopen in mijn optiek voldoende zijn. Teze, Obispo moeten dan het vertrouwen krijgen. Wel als centrale verdedigers. Waarom? Teze heeft het vorig seizoen daar laten zien en is sterk, redelijk snel met een aardige pass. Obispo krijgt dit seizoen voor het eerste echt een kans.

Opties: Owen Wijndal (linksback). Een dure uitgave (+- 8 miljoen gok ik), maar wel een speler met interlandervaring, NL en met doorverkoopwaarde. Heeft nog een één jarig contract. Mocht Max hierdoor besluiten om te willen vertrekken, misschien is Jetro Willems (mits fit) een prima back up. Je 3e linksback of evt. 2e linksback zou Oppegard of Leysen kunnen zijn, mits ze het niveau van Jong ontstijgen.
Voor de rechtsback positie zou je een hengel kunnen uitwerpen naar Hans Hateboer. Heeft zich (wel in een ander systeem) in Italië enorm ontwikkeld en heeft internationale ervaring. Mits hij niet een stap kan maken om nog een keer een financiële klapper te maken, is misschien Champions League voetbal voor hem in Eindhoven een mooie stap. Zijn prijskaartje met een 1 jarig contract, 6 a 8 miljoen? Hoe Shurandy Sambo er op dit moment voor staat, durf ik even niks op over te zeggen.

Middenveld:: Sangare, Veerman, van Ginkel, Götze, Guti, Thomas, Doan, Ledezma.

Een linie met enorme potentie, maar daarin ligt ook een gevaar. Normaliter zijn Veerman, Sangare, Götze en van Ginkel meerwaardes voor het team. Echter hebben Götze en van Ginkel hun vorm nog niet over langere periode kunnen tonen. Guti heeft zich gerevancheerd, maar mist in mijn optiek net niet de sloper op 6 en net niet de de passer op 8. Hij heeft in zijn eerste paar wedstrijden voor PSV toen hij net gehaald was wel laten zien dat hij ook een goal kan scoren. Mijn twijfel is, gaat het hem lukken. Doan is een multifunctionele speler, die op 10 uit de voeten kan en prima afgewisseld kan worden met Mario. Waarom staat hij bij de middenvelders, omdat ik vind dat hij snelheid te kort komt voor de vleugels. Ledezma is lang geblesseerd geweest en kan volgens mij wel uit de voeten op 10. Het voordeel van de twijfel kan hij krijgen als back up, maar ik heb mijn bedenkingen.

Aanval: Gakpo, Madeuke, Zahavi, Vinicius, Romero, Bruma en Vertessen.

Onze paradepaardjes, met King Gakpo en Koning Madueke op de troon. Veel geld waard en heel veel goals. We kunnen gaan speculeren wat als en wanneer, maar beide hebben een lang contract en gaan niet voor minder dan 30 miljoen euro per stuk vertrekken. Nog niks om je zorgen over te maken, aangezien Bakayoko zich steeds meer laat gelden in Jong PSV. Zahavi zal hoogstwaarschijnlijk aan het einde van het seizoen vertrekken. Heeft zijn bijdrage gehad, niks om rouwig om te zijn, gezien hij ook al ruim de 30 is gepasseerd. Met Vinicius gaan we de oorlog voorin niet winnen. Vertrouwen in Maxi blijft PSV houden (en terecht) maar het lijkt mij verstandiger dat hij in NL een volledig seizoen basis gaat staan bij bijv. een Utrecht, Heerenveen of een ploeg van dat kaliber. Dat betekend dat er voor de spitspositie een speler bij moet. Met Vertessen en Bakayoko op achterhand hebben we op zich best wat potentie.

Optie(s):

Origi (Liverpool). Loopt uit zijn contract. Kan een dure zijn, maar dat is Zahavi ook. Ik weet niet of je ze 1 op 1 weg kan strepen, maar een lichte optie kan het zijn. Daarnaast is er in het verleden al eens eerder geschemerd met interesse in PSV. Haalbare kaart? 50/50.

Dries Mertens (Napoli). Heeft zijn hart verpand aan het Napolitaanse leven, maar heeft ook nog sterke gevoelens voor de club die hem naar Napels heeft gebracht. Zou in de punt een snelle en balvaste spits kunnen zijn. Vinicius zou dan gelden als aanspeelpunt erbij voor als er iets geforceerd moet worden.

Jurgen Locadia. Is klaar bij Brighton, wordt nu verhuurd aan Bochum. Jongen van de club, die misschien voor niet al te veel geld de drive weer op kan pakken. Een gokje, waar ik zelf ook een hard hoofd in heb.

De ideale 22 man + opstelling zou in dat geval zijn:

Ortega
Wijndal, Boscagli, Ramalho, Hateboer
Veerman, Sangaré, Götze
Gakpo, Origi, Madeuke.

Wissels:
LB: Max
CV: Teze, Obispo
RB: Mwene
CM: Guti, v Ginkel, Doan
Vleugel: Bakayoko, Vertessen
Spits: Vinicius.

Aankopen: Ortega (Gratis), Wijndal (+- 8 miljoen), Hateboer (+- 6 miljoen), Origi (gratis)
Verkopen: Mauro, Thomas, Bruma (opbrengst +- 6 miljoen) Vertrekt: Mvogo, Zahavi. Verhuren: Maxi Romero, Ledezma, Seelt?.

:PSV: :PSV: :PSV:
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Bazoer was zeker interessant geweest als hij nog 21 was en zich niet zo had gedragen (lees: misdragen) de afgelopen jaren. Met die gast haal je pure ellende in huis, en vooral als hij niet het mannetje is zoals hij nu kan zijn bij Vitesse. Het zou net zo stom zijn als je ex met borderline terug in huis nemen.
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dat is heel stom inderdaad, kan ik beamen 😅
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 01 Feb 2022, 12:50 Als je als naam hebt 'De Realist', ga dan nog eens alle nieuwsitems na van de afgelopen tijd. Hoeveel en hard er getrokken is aan Gakpo en Sangaré... Vergeet niet dat in tegenstelling tot Nederland Engeland gewoon publiek bij wedstrijden heeft gehad en daar niet hele harde financiële klappen zijn gevallen. Bij Gakpo is zelfs naar buiten gekomen dat de verlenging gedaan is om de komende zomer meer geld te kunnen vragen. Newcastle stond al met een hele forse zak geld voor de deur afgelopen maand.

Gakpo en Sangaré vertrekken komende zomer. Ongeacht of we nu eerste of kampioen worden. Zijn weg.

Kan je een groot lettertype gebruiken, maar ik denk dat mijn inschatting heel realistisch is obv alle berichtgeving.
Shovi weet dingen :O
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kevinhoz87 wrote: 01 Feb 2022, 16:31 Stiekem hoop ik dat JdJ een lijntje uitgooit naar Ronald Koeman.
Helemaal niet stiekem hoop ik van harte dat het niet eens in hem opkomt om dit te doen.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Kevinhoz87 wrote: 01 Feb 2022, 16:31Als je er van overtuigd bent dat je wilt verlengen met Schmidt, dan laat je dat in de media echt wel weten. Idem met Schmidt, dan spreek je gewoon uit dat je wilt blijven. Niet elke keer die twijfel en we zien wel.
Mee eens, alle seinen zeggen dat Schmidt niet gaat verlengen. Heel PSV eigen wordt de boel binnenskamers gehouden maar het zou me niks verbazen als er intussen koortsachtig naar opvolging wordt gezocht.

In tegenstelling tot jou hoop ik dan alleen dat ze in godsnaam niet bij Koeman uitkomen maar goed, daarvoor hebben we een ander topic.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Iedereen denkt dat Bazoer zich in de toekomst weer niet gaat gedragen enzovoorts. Het is jammer dat hij dezelfde stempel als Ihattaren en Tannane krijgt.

Ik ben geen voorzitter van de Bazoerfanclub, maar hij is toch enorm gegroeid qua persoonlijkheid. Hij is nu al verreweg de beste van Vitesse en kan zich nog steeds prima gedragen in het team.

We spelen 90% van de wedstrijden in de Eredivisie op de helft van de tegenstander. Dan is Bazoer een enorme aanwinst, wat de analisten ook zeggen.
Sangare is ook kapot geschreven, terwijl iedereen met een beetje verstand zag dat het een wereldspeler is.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Letsch met Fraser?
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Probleem wat ik met Letsch heb ik dat dat een soort Schmidt-light is - wel dezelfde filosofie maar dan in de praktijk gebracht door een mindere student met minder talent, minder ervaring, minder persoonlijkheid, minder netwerk. Ik zie niet hoe ons dat vooruit helpt, het zal eerder voor een lagere lat zorgen en da's nou net niet waar we naar op zoek zijn.

PS. Opvolging Schmidt
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 01 Feb 2022, 17:45 Probleem wat ik met Letsch heb ik dat dat een soort Schmidt-light is - wel dezelfde filosofie maar dan in de praktijk gebracht door een mindere student met minder talent, minder ervaring, minder persoonlijkheid, minder netwerk. Ik zie niet hoe ons dat vooruit helpt, het zal eerder voor een lagere lat zorgen en da's nou net niet waar we naar op zoek zijn.

PS. Opvolging Schmidt
Letsch is toch niet zoveel minder? Presteert toch gewoon in de Eredivisie en in de Conference League naar behoren met Vitesse? Zal wel een stuk minder netwerk brengen dan Schmidt waar Schmidt wel een groot streepje voor heeft op Letsch,. Ik denk dat Letsch nog wel kan groeien in zijn rol, ookal is hij maar een jaar jonger dan Schmidt.
Locked